Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж


Орта мерзімдік жоспар
І тарау. Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже

|№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда|
| | |қолданы|
| | |ла-тын |
| | |әдіс-тә|
| | |сілдер |

1 |Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
3 сағат
Мақсаты: Дәреже, дәреженің негізі және көрсеткіші, натурал көрсеткішті
дәреже, дәрежеге шығару ұғымдары-мен танысады. Дәреженің қасиеттерін
пайдаланып есептер шығаруды үйренеді |Топтық жұмысты сабақ барысында
тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар натурал көр-сеткішті дәрежені түсі-неді,
есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . |Критерийлер бойынша
топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Бүтін көрсеткішті дәреже және оның
қасиеттері.
4 сағат
Мақсаты: Бүтін көрсеткішті дәреже, қасиеттері, санның стандарт түрін,
санның ретін, өзара кері сандардың жалпы түрін біледі |Cыни тұрғыдан
ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Бүтін көр-сеткішті
дәреже, оның қасиеттері туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
|Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия
арқылы білімдеріне талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды
сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |3 |[pic]ах 2 және у=ах3 түріндегі
функциялар
3 сағат
Мақсаты: [pic]ах 2 және у=ах3 түріндегі функциялармен, графиктері-мен
танысады, функциялардың график терін салуды үйренеді
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар функциялар-дың графиктерін салу-ды үйренеді.
|Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
|Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
|Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |4 |[pic]
функциясы және оның графигі
3 сағат
Мақсаты: Кері пропорционалдық ұғымын,геометриялық кескінін , фор-муласын,
қасиеттерін біледі |Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар кері
пропорционалдықтың графигі туралы мәлімет алады. |Критерийлер бойынша
бағалау және өзін-өзі бағалайды. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай
тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |5 |1-бақылау жұмысы
Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, | |Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі
бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Қосымша сағат |Cыни тұрғыдан
ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар
беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
| |ІІ тарау. Бірмүше және көпмүше

№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Бірмүше. Бірмүшенің стандарт
түрі
3 сағат
Мақсаты: Бірмүше, бірмүшенің коэффиценті, стандарт түрі, бірмүшенің
дәрежесі, ұқсас мүшелер ұғымдарымен танысады |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар бірмүше, оның стандарт түрі туралы біледі
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Көпмүше және көпмүшелерге амалдар
қолдану
4 сағат
Мақсаты: Көпмүшенің ұқсас мүшеле-рі, оларды біріктіру, көпмүшенің стандарт
түрі, дәрежесі туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында
тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар көпмүшелер туралы түсініктерін дамытып, оқып
үйренеді, көпмүшелерге амалдар қолдануға үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне
талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары
және кеспе қағаздар | | |3 |[pic]
3 сағат
Мақсаты: Оқушылар көпмүшелерге амалдар қолдануға байланысты білімдерін
пысықтайды
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар бірмүшелер мен көпмүшелерден алған білімдерін
практикада қолданады |Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |4 |Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу
3 сағат
Мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі |Сыни тұрғыдан ойлауды,
топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуге болатынын
үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |Оқушылардың
жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
|Оқулық, суреттер, интернет ма жіктеудіңтериалдары және кеспе қағаздар | |
|5 |3-бақылау жұмысы
Мақсаты: Көпмүшелерді көбейткіш-терге жіктеу тақырыбынан алған бі-лімдерін
бекітеді |Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы
жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,
Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар
көпмүшені бірмүшеге жіктеуден арналған білімдерін практикада пайдаланады
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Қосымша сағат |Cыни тұрғыдан
ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Тарау бойынша білімдерін
пысықтайды |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Оқушылардың жеке
қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |

ІІІ тарау. Қысқаша көбейту формулалары 7-сынып

№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Екі өрнектің квадраттарының
айыры-мының формулалары
5 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің квадраттары-ның айырымының формулаларымен танысады
|Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар екі
өрнектің квадраттарының айы-рымының формулала-рын есептер шығаруда қолдана
алады
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Екі өрнектің қосындысының квадраты
және айырымының квадраттарының формулалары
5 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның квадраты және айырымының квадраттарының
формулаларымен танысады
|Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Екі
өрнектің қосындысының квадра-ты және айырымының квадраттарының форму-
лаларын есептер шыға-руда қолдана алады
|Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау.
Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен
оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |3 | Бақылау жұмысы
№4
1 сағат
Мақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін пысықтайды
|Жеке жұмыс |Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|Оқушылар формулалар-ды пайдаланып, есептер шығарады |Оқушылар «Үлгі жауап»
әдісі арқылы бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |Топтарда
рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |4 |Екі өрнектің
қосындысының кубы және айырымының кубы формулалары
3 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның кубы және айырымының кубы
формулаларымен танысады
|Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Екі өрнектің
қосындысының кубы және айырымының кубы формулаларын есептер шығаруда пай-
далана алады
|Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |Оқушылардың жеке
қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |5 |Екі өрнектің
кубтарының қосындысы мен кубтарының айырымының форму-лалары
3 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының
формулаларымен танысады
|Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Екі
өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларын
қолданып, есептер шы-ғару дағдысын меңгере-ді |Критерийлер бойынша топтық
және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
5 сағат
Мақсаты: өрнектерді тепе –тең түрлендіруді үйренеді |Cыни тұрғыдан ойлауды
сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар өрнектерді тепе-тең
түрлендіруге есептер шығара алады |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және
топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
|Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру
арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |7
|Бақылау жұмысы №5
1 сағат
Мақсаты: тарау бойынша білімдерін пысықтайды |Жеке жұмыс |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |Оқушылар тарау бойын-
ша алған білімдерін практикада қолданады |Оқушылар өз-өзін бағалауы | | | |
|8 |Қосымша сағат
2 сағат |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
|Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады
|Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия
арқылы білімдеріне талдау жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай
тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |
І тарау. Геометрияның алғашқы ұғымдары 7-сынып

№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Геометрияның негізгі ұғымдары
1 сағат
Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы түсініктерін кеңейтеді |Топтық
жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар геометрия-лық фигуралар
туралы мәлімет алады, есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Геометриялық фигура ұғымы. Нүкте,
түзу, сәуле(жарты түзу) кесінді, жазықтық, олардың орналасуы
2 сағат
Мақсаты: жазықтықтағы нүкте,түзу, жазықтықтың өзара орналасуы жайлы
мағлұмат алады |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
|Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|Оқушылар нүкте мен түзудің орналасуы жайлы аксиомалармен танысып, оқып
үйрене-ді. |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Дарынды және
үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
|Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |3
|Геометриялық фигураларға мысалдар: көпбұрыштар, көпжақтар (куб, тікбұ-
рышты параллелипипед, пирамида)
2 сағат
Мақсаты: көпбұрыштар, көпжақтар туралы түсініктері кеңейеді.
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар көпбұрыш-тар мен көпжақтарды салуды,
құрастыруды, кескінін жасауды үйренеді |Критерийлер бойынша топтар бір-
бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру
арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |4 |Фигуралардың теңдігі. Кесінділерді
өлшеу
2 сағат
Мақсаты: фигуралар теңдігі мен кесінділер теңдігінің анықталуын біледі
|Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар кесінділерге амалдар
қолдануды үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
|Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру
арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |5
|Бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі және қасиеттері. Бұрыштың биссек-трисасы
2 сағат
Мақсаты: бұрыш және оның анықтамасын біледі |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар транспортир көмегімен бұрышты сызуды,
өлшеуді және салыстыруды, бұрыш-тың қосындысы мен айырымын табуды,
берілгендерді қолда-нып, есептер шығару дағдысын меңгереді |Критерийлер
бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Геометрияның аксиомалары. Теорема
мен тоереманы дәлелдеу.
1 сағат
Мақсаты: аксиома, теорема, теорема-ның шарты мен қорытындысы, теоре-маның
шартықорытындысы туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында
тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар теореманың түрлерін және оның дәлелдемесі
туралы біледі |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Оқушылардың жеке
қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |7 |Сыбайлас және
вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері
2 сағат
Мақсаты: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы білімдерін кеңейтіп,
тереңдетеді. |Топтық, жұптық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру |Оқытудағы
жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,
Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |Оқушылар
бұрыштар-дың қасиеттері жайлы біледі, есептер шығару-ды үйренеді |Оқушылар
өз-өзін бағалауы, топтағы, жұптағы мүшелерді бағалауы | | | | |8 |Бақылау
жұмысы №1
1 сағат | | | | | | | | |ІІ тарау. Үшбұрыштар

№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Үшбұрыш және оның түрлері.
Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-
трисалары, биіктіктері
2 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары
мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер
шығарып үйренеді |Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.
Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
1 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды
сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы
бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне
талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары
және кеспе қағаздар | | |3 |Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің
белгілері
4 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер
шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-
өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |4 |Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері
2 сағат
Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі |Сыни тұрғыдан ойлауды,
топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып
есептер шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі
бағалайды. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және
сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |5 |2-бақылау жұмысы
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |Жеке жұмыс | Жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, | |Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың
жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |6 |Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу.
Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық
2 сағат
Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген
перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін
пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар
беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
| |7 |Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300
және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері
3 сағат
Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі |Топтық, жұптық
жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты
салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады
|Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы |Дарынды
және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру
арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |8
|Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың
теңсіздігі
2 сағат
Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі
|Топтық жұмыс, жұптық жұмыс |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы
қалыптаса-ды | |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |9 |Бақылау жұмысы №3
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау |Жеке жұмыс | | | | |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |

ІІІ тарау. Жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуы

№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Үшбұрыш және оның түрлері.
Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-
трисалары, биіктіктері
2 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары
мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер
шығарып үйренеді |Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.
Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
1 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды
сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы
бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне
талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары
және кеспе қағаздар | | |3 |Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің
белгілері
4 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер
шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-
өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |4 |Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері
2 сағат
Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі |Сыни тұрғыдан ойлауды,
топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып
есептер шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі
бағалайды. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және
сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |5 |2-бақылау жұмысы
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |Жеке жұмыс | Жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, | |Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың
жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |6 |Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу.
Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық
2 сағат
Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген
перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін
пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар
беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
| |7 |Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300
және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері
3 сағат
Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі |Топтық, жұптық
жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты
салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады
|Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы |Дарынды
және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру
арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |8
|Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың
теңсіздігі
2 сағат
Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі
|Топтық жұмыс, жұптық жұмыс |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы
қалыптаса-ды | |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |9 |Бақылау жұмысы №3
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау |Жеке жұмыс | | | | |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |


Ұқсас жұмыстар
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Сағат саны
Кері тригонометриялық функциялар
Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Курстың міндеті
Шығарып көр
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Геогебра бағдарламасының негізгі терезесі
Пәндер