Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Орта мерзімдік жоспар
І тарау. Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
|№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда|
| | |қолданы|
| | |ла-тын |
| | |әдіс-тә|
| | |сілдер |
1 |Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
3 сағат
Мақсаты: Дәреже, дәреженің негізі және көрсеткіші, натурал көрсеткішті
дәреже, дәрежеге шығару ұғымдары-мен танысады. Дәреженің қасиеттерін
пайдаланып есептер шығаруды үйренеді |Топтық жұмысты сабақ барысында
тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар натурал көр-сеткішті дәрежені түсі-неді,
есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . |Критерийлер бойынша
топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Бүтін көрсеткішті дәреже және оның
қасиеттері.
4 сағат
Мақсаты: Бүтін көрсеткішті дәреже, қасиеттері, санның стандарт түрін,
санның ретін, өзара кері сандардың жалпы түрін біледі |Cыни тұрғыдан
ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Бүтін көр-сеткішті
дәреже, оның қасиеттері туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
|Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия
арқылы білімдеріне талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды
сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |3 |[pic]ах 2 және у=ах3 түріндегі
функциялар
3 сағат
Мақсаты: [pic]ах 2 және у=ах3 түріндегі функциялармен, графиктері-мен
танысады, функциялардың график терін салуды үйренеді
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар функциялар-дың графиктерін салу-ды үйренеді.
|Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
|Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
|Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |4 |[pic]
функциясы және оның графигі
3 сағат
Мақсаты: Кері пропорционалдық ұғымын,геометриялық кескінін , фор-муласын,
қасиеттерін біледі |Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар кері
пропорционалдықтың графигі туралы мәлімет алады. |Критерийлер бойынша
бағалау және өзін-өзі бағалайды. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай
тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |5 |1-бақылау жұмысы
Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, | |Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі
бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Қосымша сағат |Cыни тұрғыдан
ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар
беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
| |ІІ тарау. Бірмүше және көпмүше
№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Бірмүше. Бірмүшенің стандарт
түрі
3 сағат
Мақсаты: Бірмүше, бірмүшенің коэффиценті, стандарт түрі, бірмүшенің
дәрежесі, ұқсас мүшелер ұғымдарымен танысады |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар бірмүше, оның стандарт түрі туралы біледі
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Көпмүше және көпмүшелерге амалдар
қолдану
4 сағат
Мақсаты: Көпмүшенің ұқсас мүшеле-рі, оларды біріктіру, көпмүшенің стандарт
түрі, дәрежесі туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында
тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар көпмүшелер туралы түсініктерін дамытып, оқып
үйренеді, көпмүшелерге амалдар қолдануға үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне
талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары
және кеспе қағаздар | | |3 |[pic]
3 сағат
Мақсаты: Оқушылар көпмүшелерге амалдар қолдануға байланысты білімдерін
пысықтайды
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар бірмүшелер мен көпмүшелерден алған білімдерін
практикада қолданады |Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |4 |Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу
3 сағат
Мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі |Сыни тұрғыдан ойлауды,
топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуге болатынын
үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |Оқушылардың
жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
|Оқулық, суреттер, интернет ма жіктеудіңтериалдары және кеспе қағаздар | |
|5 |3-бақылау жұмысы
Мақсаты: Көпмүшелерді көбейткіш-терге жіктеу тақырыбынан алған бі-лімдерін
бекітеді |Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы
жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,
Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар
көпмүшені бірмүшеге жіктеуден арналған білімдерін практикада пайдаланады
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Қосымша сағат |Cыни тұрғыдан
ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Тарау бойынша білімдерін
пысықтайды |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Оқушылардың жеке
қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |
ІІІ тарау. Қысқаша көбейту формулалары 7-сынып
№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Екі өрнектің квадраттарының
айыры-мының формулалары
5 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің квадраттары-ның айырымының формулаларымен танысады
|Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар екі
өрнектің квадраттарының айы-рымының формулала-рын есептер шығаруда қолдана
алады
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Екі өрнектің қосындысының квадраты
және айырымының квадраттарының формулалары
5 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның квадраты және айырымының квадраттарының
формулаларымен танысады
|Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Екі
өрнектің қосындысының квадра-ты және айырымының квадраттарының форму-
лаларын есептер шыға-руда қолдана алады
|Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау.
Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен
оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |3 | Бақылау жұмысы
№4
1 сағат
Мақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін пысықтайды
|Жеке жұмыс |Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|Оқушылар формулалар-ды пайдаланып, есептер шығарады |Оқушылар «Үлгі жауап»
әдісі арқылы бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |Топтарда
рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |4 |Екі өрнектің
қосындысының кубы және айырымының кубы формулалары
3 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның кубы және айырымының кубы
формулаларымен танысады
|Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Екі өрнектің
қосындысының кубы және айырымының кубы формулаларын есептер шығаруда пай-
далана алады
|Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |Оқушылардың жеке
қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |5 |Екі өрнектің
кубтарының қосындысы мен кубтарының айырымының форму-лалары
3 сағат
Мақсаты: Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының
формулаларымен танысады
|Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар Екі
өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларын
қолданып, есептер шы-ғару дағдысын меңгере-ді |Критерийлер бойынша топтық
және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
5 сағат
Мақсаты: өрнектерді тепе –тең түрлендіруді үйренеді |Cыни тұрғыдан ойлауды
сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар өрнектерді тепе-тең
түрлендіруге есептер шығара алады |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және
топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
|Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру
арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |7
|Бақылау жұмысы №5
1 сағат
Мақсаты: тарау бойынша білімдерін пысықтайды |Жеке жұмыс |Оқытудағы жаңа
тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты
және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |Оқушылар тарау бойын-
ша алған білімдерін практикада қолданады |Оқушылар өз-өзін бағалауы | | | |
|8 |Қосымша сағат
2 сағат |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
|Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады
|Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия
арқылы білімдеріне талдау жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай
тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |
І тарау. Геометрияның алғашқы ұғымдары 7-сынып
№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Геометрияның негізгі ұғымдары
1 сағат
Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы түсініктерін кеңейтеді |Топтық
жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар геометрия-лық фигуралар
туралы мәлімет алады, есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .
|Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Геометриялық фигура ұғымы. Нүкте,
түзу, сәуле(жарты түзу) кесінді, жазықтық, олардың орналасуы
2 сағат
Мақсаты: жазықтықтағы нүкте,түзу, жазықтықтың өзара орналасуы жайлы
мағлұмат алады |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
|Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|Оқушылар нүкте мен түзудің орналасуы жайлы аксиомалармен танысып, оқып
үйрене-ді. |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Дарынды және
үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
|Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |3
|Геометриялық фигураларға мысалдар: көпбұрыштар, көпжақтар (куб, тікбұ-
рышты параллелипипед, пирамида)
2 сағат
Мақсаты: көпбұрыштар, көпжақтар туралы түсініктері кеңейеді.
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар көпбұрыш-тар мен көпжақтарды салуды,
құрастыруды, кескінін жасауды үйренеді |Критерийлер бойынша топтар бір-
бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру
арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |4 |Фигуралардың теңдігі. Кесінділерді
өлшеу
2 сағат
Мақсаты: фигуралар теңдігі мен кесінділер теңдігінің анықталуын біледі
|Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар кесінділерге амалдар
қолдануды үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
|Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру
арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |5
|Бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі және қасиеттері. Бұрыштың биссек-трисасы
2 сағат
Мақсаты: бұрыш және оның анықтамасын біледі |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар транспортир көмегімен бұрышты сызуды,
өлшеуді және салыстыруды, бұрыш-тың қосындысы мен айырымын табуды,
берілгендерді қолда-нып, есептер шығару дағдысын меңгереді |Критерийлер
бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |6 |Геометрияның аксиомалары. Теорема
мен тоереманы дәлелдеу.
1 сағат
Мақсаты: аксиома, теорема, теорема-ның шарты мен қорытындысы, теоре-маның
шартықорытындысы туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында
тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар теореманың түрлерін және оның дәлелдемесі
туралы біледі |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |Оқушылардың жеке
қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |7 |Сыбайлас және
вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері
2 сағат
Мақсаты: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы білімдерін кеңейтіп,
тереңдетеді. |Топтық, жұптық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру |Оқытудағы
жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,
Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |Оқушылар
бұрыштар-дың қасиеттері жайлы біледі, есептер шығару-ды үйренеді |Оқушылар
өз-өзін бағалауы, топтағы, жұптағы мүшелерді бағалауы | | | | |8 |Бақылау
жұмысы №1
1 сағат | | | | | | | | |ІІ тарау. Үшбұрыштар
№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Үшбұрыш және оның түрлері.
Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-
трисалары, биіктіктері
2 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары
мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер
шығарып үйренеді |Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.
Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
1 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды
сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы
бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне
талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары
және кеспе қағаздар | | |3 |Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің
белгілері
4 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер
шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-
өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |4 |Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері
2 сағат
Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі |Сыни тұрғыдан ойлауды,
топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып
есептер шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі
бағалайды. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және
сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |5 |2-бақылау жұмысы
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |Жеке жұмыс | Жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, | |Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың
жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |6 |Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу.
Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық
2 сағат
Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген
перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін
пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар
беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
| |7 |Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300
және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері
3 сағат
Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі |Топтық, жұптық
жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты
салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады
|Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы |Дарынды
және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру
арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |8
|Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың
теңсіздігі
2 сағат
Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі
|Топтық жұмыс, жұптық жұмыс |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы
қалыптаса-ды | |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |9 |Бақылау жұмысы №3
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау |Жеке жұмыс | | | | |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |
ІІІ тарау. Жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуы
№ |Сабақтың тақырыбы |Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |Сабақта 7
модульдің кіріктірілуі |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау |Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |Негізгі
дереккөздер немесе ресурстар |Мерзімі | |1 |Үшбұрыш және оның түрлері.
Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-
трисалары, биіктіктері
2 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі |Топтық жұмысты сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық,
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту,
ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары
мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер
шығарып үйренеді |Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.
Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет
материалдары және кеспе қағаздар | | |2 |Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
1 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды
сабақ барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы
бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне
талдау жасау. |Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары
және кеспе қағаздар | | |3 |Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің
белгілері
4 сағат
Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
|Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо
стратегиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер
шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-
өзі бағалайды. |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |4 |Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері
2 сағат
Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі |Сыни тұрғыдан ойлауды,
топтық жұмыстар. |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып
есептер шығаруды үйренеді |Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі
бағалайды. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және
сұрақтар беру арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |5 |2-бақылау жұмысы
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |Жеке жұмыс | Жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, | |Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |Оқушылардың
жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |6 |Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу.
Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық
2 сағат
Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген
перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі |Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ
барысында тиімді пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін
пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді |Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау. |Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар
беру арқылы |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
| |7 |Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300
және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері
3 сағат
Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі |Топтық, жұптық
жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты
салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады
|Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы |Дарынды
және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру
арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | | |8
|Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың
теңсіздігі
2 сағат
Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі
|Топтық жұмыс, жұптық жұмыс |Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ
және оқуды бағалау, |Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы
қалыптаса-ды | |Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік
тапсырмалар арқылы. |Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар | | |9 |Бақылау жұмысы №3
1 сағат
Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау |Жеке жұмыс | | | | |Оқулық,
кеспе қағаздар | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz