7-сынып математикасы: Дәреже, көпмүшелер және геометрия - орта мерзімді жоспар

Орта мерзімдік жоспар

І тарау. Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№:
Сабақтың тақырыбы: 5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау (6 сағат)
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
№: 1
Сабақтың тақырыбы:

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.

3 сағат

Мақсаты: Дәреже, дәреженің негізі және көрсеткіші, натурал көрсеткішті дәреже, дәрежеге шығару ұғымдары-мен танысады. Дәреженің қасиеттерін пайдаланып есептер шығаруды үйренеді

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар натурал көр-сеткішті дәрежені түсі-неді, есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы:

Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.

4 сағат

Мақсаты: Бүтін көрсеткішті дәреже, қасиеттері, санның стандарт түрін, санның ретін, өзара кері сандардың жалпы түрін біледі

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Бүтін көр-сеткішті дәреже, оның қасиеттері туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы:

у = у = у = у = ах 2 және у=ах 3 түріндегі функциялар

3 сағат

Мақсаты: у = у = у = у = ах 2 және у=ах 3 түріндегі функциялармен, графиктері-мен танысады, функциялардың график терін салуды үйренеді

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар функциялар-дың графиктерін салу-ды үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы:

у = k x у = \frac{k}{x} у = k x у = \frac{k}{x} функциясы және оның графигі

3 сағат

Мақсаты: Кері пропорционалдық ұғымын, геометриялық кескінін, фор-муласын, қасиеттерін біледі

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар кері пропорционалдықтың графигі туралы мәлімет алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы:

1-бақылау жұмысы

Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:

ІІ тарау. Бірмүше және көпмүше

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№: 1
Сабақтың тақырыбы:

Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі

3 сағат

Мақсаты: Бірмүше, бірмүшенің коэффиценті, стандарт түрі, бірмүшенің дәрежесі, ұқсас мүшелер ұғымдарымен танысады

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар бірмүше, оның стандарт түрі туралы біледі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы:

Көпмүше және көпмүшелерге амалдар қолдану

4 сағат

Мақсаты: Көпмүшенің ұқсас мүшеле-рі, оларды біріктіру, көпмүшенің стандарт түрі, дәрежесі туралы біледі

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар көпмүшелер туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді, көпмүшелерге амалдар қолдануға үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы:

2 б а қ ы л а у ж ұ м ы с ы 2 - бақылау\ жұмысы

3 сағат

Мақсаты: Оқушылар көпмүшелерге амалдар қолдануға байланысты білімдерін пысықтайды

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар бірмүшелер мен көпмүшелерден алған білімдерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы:

Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу

3 сағат

Мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуге болатынын үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет ма жіктеудіңтериалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы:

3-бақылау жұмысы

Мақсаты: Көпмүшелерді көбейткіш-терге жіктеу тақырыбынан алған бі-лімдерін бекітеді

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуден арналған білімдерін практикада пайдаланады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тарау бойынша білімдерін пысықтайды
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:

ІІІ тарау. Қысқаша көбейту формулалары 7-сынып

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№: 1
Сабақтың тақырыбы:

Екі өрнектің квадраттарының айыры-мының формулалары

5 сағат

Мақсаты: Екі өрнектің квадраттары-ның айырымының формулаларымен танысады

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар екі өрнектің квадраттарының айы-рымының формулала-рын есептер шығаруда қолдана алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы:

Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадраттарының формулалары

5 сағат

Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның квадраты және айырымының квадраттарының формулаларымен танысады

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Екі өрнектің қосындысының квадра-ты және айырымының квадраттарының форму-лаларын есептер шыға-руда қолдана алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы:

Бақылау жұмысы №4

1 сағат

Мақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін пысықтайды

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар формулалар-ды пайдаланып, есептер шығарады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылар «Үлгі жауап» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы:

Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубы формулалары

3 сағат

Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның кубы және айырымының кубы формулаларымен танысады

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубы формулаларын есептер шығаруда пай-далана алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы:

Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырымының форму-лалары

3 сағат

Мақсаты: Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларымен танысады

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:

Оқушылар Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларын

қолданып, есептер шы-ғару дағдысын меңгере-ді

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы:

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру

5 сағат

Мақсаты: өрнектерді тепе -тең түрлендіруді үйренеді

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
№: 7
Сабақтың тақырыбы:

Бақылау жұмысы №5

1 сағат

Мақсаты: тарау бойынша білімдерін пысықтайды

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар тарау бойын-ша алған білімдерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылар өз-өзін бағалауы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Мерзімі:
№: 8
Сабақтың тақырыбы:

Қосымша сағат

2 сағат

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:

І тарау. Геометрияның алғашқы ұғымдары 7-сынып


Ұқсас жұмыстар
5-сынып математикасы: Дәреже түсінігі және дәреже түріне келтіру (сабақ жоспары)
7-сынып Алгебрасының орта мерзімді жоспары: дәреже, бірмүше мен көпмүше, функциялар
Бірмүшелер және көпмүшелер тарауы бойынша 16 сағаттық орташа мерзімді жоспар: сабақтар тізбегі мен педагогикалық тәсілдер
5-сынып математикасы: Натурал сандар және нөл саны тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
Бастауыш математикасы: екі және үш таңбалы сандарды қайталау, арифметика және геометриялық ұғымдар - орта мерзімді жоспар
7-сынып. Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
7-сынып қазақ тілі: сөз тіркестері мен синтаксис бойынша орта мерзімді жоспар
7-сыныпқа арналған ИБТ қолданылатын ойын түріндегі алгебра сабағы: Бірмүшелер және көпмүшелер
5, 7 және 8-сыныптарға арналған математикадан қысқа мерзімді сабақ жоспарлары: санды және әріпті өрнектер; бүтін көрсеткішті дәреже; тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
6-7 сынып информатикасы: ақпараттық үдерістер, ақпарат қасиеттері, қорғау және алгоритмдеу бойынша орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz