7-сыныпта құстар тақырыбын оқыту: АКТ және жеті модуль негізіндегі педагогикалық тәжірибе

СҚО, Айыртау ауданы
Златогорская орта мектебі
МАҒЗҰМ НҰРЛАНБЕК
Биология және информатика пәнінің мұғалімі

Педагогикалық іс- тәжірибемнен . . .

(слайд 1)

Әркімге қажетті білім бар, осы білімді меңгермейінше, барлық басқа білім адамға нұқсан келтіреді.

Жеті модульдің идеясымен таныстым

Жаңаша сабақты әзірлеуді үйрендім

Білім берудегі жаңа әдіс-тәсілдермен таныстым

Өз жұмысыма сыни көзқараспен қарауды үйрендім

Кәсіби біліктілігімді арттырдым

( слайд 2)

Мектепке, сыныптағы ситуацияға қысқаша сипаттама беру

Златогор орта мектебінде 96 оқушы оқиды. Соның ішінде қазақ сыныптарына тоқталсақ, 5-6, 7-8 сыныптар шағынкоплектде оқиды. Оқушылардың аздығына байланысты осы тәсілдері кейде қолдану қиынға соғады, десекте жұптық жұмыс, жеке жұмыс, электрондық оқулықпен жұмыстар жиі жүргізіліп тұрады.

(слайд 3)

Сабақта жиі қолданылатын модульдер:

  • Ақпараттық комуникациялық технология
  1. Электрондық оқулық
  2. Интербелсенді тақта
  • Сыни тұрғыдан ойлау
  1. Диалог арқылы СТО дамыту
  • Оқудағы және оқытудағы жаңа тәсілдер
  1. Диалог түрінде әңгімелесу
  2. Сұрақ - жауап
  3. Топпен жұмыс
  4. Жұппен жұмыс
  • Бағалау
  1. Көшбасшы тобын бағалайды
  2. Формативті бағалау
  3. Сумативті бағалау

(слайд 5)

  • Бұрын:
  • Сабақтар бір сарынды болатын;
  • Сабақ барысын өзім қадағалап, жоспарлап, бақылайтынмын;
  • Оқушыларды өзім бағалайтынмын;
  • Топтық жұмыстарды, шығармашылыққа бағытталған тапсырмаларды аз қолданатынмын.
  • Сабақтың 30-35 минутын өзім сөйлейтінмін
  • Оқушылардың сөйлеу деңгейі төмен.
  • Жалпылама тапсырмалар берілетін
  • Әртүрлі әдіс- тәсілдерді қолданып сабақты түрлендіру.
  • Білімімді жетілдіру үшін әрқашан ізденісте болу.
  • Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
  • Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауларына жағдай жасау
  • Топтық жұмыстарды кеңінен қолдану
  • Сабақтың 25-30 минутын оқушыларға беру
  • Оқушылардың нашар оқитын оқушылардың сөйлеу деңгейін қалыптастыру
  • Нақты тапсырмалар беру

(слайд 6)

Сыныбы : 7

Пәні : Биология

Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы : Құстар класы

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып,

Құстар класының типіне мағлұматтар беру. Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып, жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетіл-діріп, шығармашылық ізденісін дамыту

Негізгі идеялар : Ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану

Күтілетін нәтиже : 1. Ойларын жетік жеткізе біледі ;

2 . Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды ;

3. Түйінді ой қорытынды жасайды ;

(слайд 7)

І . Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын пысықтау : «Миға шабуыл» Сұрақтар беру

ІІ. Тұсау кесер

Құстар туралы суреттер көрсету , Құстар туралы не білеміз ?

(Құстар туралы білетіндерін ортаға салып топта ақылдасып, тапсырманы орындайды)

Сандар сөйлейді

«Кім жылдам » ойыны

1 - жауабы - карлығаш

2- жауабы - көкек

3- жауабы - қараторғай

4- жауабы - суықторғай

5- жауабы - қаз

6- жауабы - бұлбұл

7- жауабы- қаршыға

ІІІ. Негізгі бөлім

Топтық тапсырма

C:\Users\маргулан\Desktop\мастер класс\мастер класс.jpg

Сергіту сәті

Бейнелі сұрақ

Қорытынды бөлім Тест тапсырмаларын шешу

Үйге тапсырма :

Бағалау

Рефлексия

Пікір алмасу

Мұғалімнің аты жөні:

Аудан (қала), мектеп

Жаңашылдығы Жалпы пікіріңіз Ұсынысыңыз

Мұғалім іс- әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
Ресурс
№:
Мұғалім іс- әрекеті:

І . Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Бүгін балалар көңіл күйіміз қандай?

Топқа бөлу

Түрлі - түсті фигуралар тарату

Үй тапсырмасын пысықтау :

«Миға шабуыл»

Сұрақтар беру

  1. Жорғалаушыларды зерттейтін ғылым саласы?
  2. Жыланның түр саны ?
  3. Қосмекенділердің түр саны ?
  4. Қызыл кітапқа тіркелген қосмекенділер?
  5. Жорғалаушылар неше отрядқа бөлінеді?
Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар өздері смайлктер арқылы көңіл- күйлерін білдіреді

Өздеріне берілген фигуралар арқылы өз топтарына жайғасады

Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.

Ресурс:

Смайлктер

Фигуралар

АКТ, суреттер

№: 25-30
Мұғалім іс- әрекеті:

ІІ. Тұсау кесер

Жаңа сабақ

Құстар туралы суреттер көрсету

Топтық жұмыс

http://all-nature.ru/uploads/posts/2008-11/1227882680_2.jpg http://www.ua.all.biz/img/ua/info_block/71173.jpeg http://www.innature.kz/images/photoalbum/album_40/neophron-percnopterus_01.jpg http://img36.imageshack.us/img36/2226/81048502.jpg http://img824.imageshack.us/img824/894/009nt.jpg

Құстар туралы не білеміз ?

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/1/57/794/57794876_1271314902_154396foxixol.jpg

C:\Users\Юзер\Documents\загруженное (90).jpg

Сандар сөйлейді

2-3

110-120

21

1980ж

70-90

«Кім жылдам» ойыны

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар жаңа сабақ бойынша көрсетілген суреттерге қарап өз ойларын білдіреді

Құстар туралы білетіндерін ортаға салып

топта ақылдасып, тапсырманы орындайды

Оқушылар ойлана отырып жауап береді

Ресурс:

АКТ, суреттер

Суреттер, АКТ

№:
Мұғалім іс- әрекеті:

ІІІ. Негізгі бөлім

C:\Users\Юзер\Documents\загруженное (94).jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg

C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg

Сергіту сәті

C:\Users\Acer\Desktop\фоны\disney.jpg

Бейнелі сұрақ

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар топта біргелесіп берілген тапсырманы орындайды

Видеороликте көрсетілген құсты бейнелеу

Жасырынған құсты табу

Ресурс:

АКТ, Суреттер

Муляж

Видеоролик

№:
Мұғалім іс- әрекеті:

Қорытынды бөлім

Тест тапсырмаларын шешу

Үйге тапсырма :

Қазақстанның қызыл

кітабына тіркелген құстар

туралы реферат дайындау, интернеттен мәліметтер жинау

Бағалау

Рефлексия

Оқушы іс - әрекеті:

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін тексереді .

Берілген тапсырманы күнделікке жазып алады

Бағалау парақшалары арқылы бағалау

Сабақтан алған әсерлерін жазу

Ресурс:

Тест

Күнделік

Журнал

Бағалау парақшалары

стикерлер


Ұқсас жұмыстар
Кембридждік жеті модуль негізіндегі диалогтық және сыни тұрғыдан оқыту: мұғалім тәжірибесі мен нәтижелері
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде жаңаша оқыту: жеті модуль негізіндегі әдістемелік тәсілдер
7-сыныпта Қысым тақырыбын оқытуда педагогикалық технологияларды қолдану тәжірибесі
Жеті модульдік курс арқылы бастауыш сыныпта оқыту әдістерін жаңарту және оқушылардың белсенділігін арттыру
Кембридж бағдарламасы негізіндегі 7 модульдік оқыту тәсілдері
Орыс мектептерінде 7-сыныпта етістік тақырыбын оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
6-сыныпта сан есімнен өткенді қайталау тақырыбын деңгейлеп оқыту арқылы ұйымдастыру
Мектеп мұғалімдері үшін 7-модуль: заманауи оқыту әдістерін қалыптастыруға арналған коучинг
Математика сабақтарында жеті модуль стратегияларын енгізудің шынайы сыныптағы тәжірибесі
Жеті модульді интеграциялау мен сыни оқыту негізіндегі 6-сынып қазақ әдебиеті сабағы бойынша рефлексивті есеп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz