Педогогикалық іс- тәжірибемнен

СҚО, Айыртау ауданы
Златогорская орта мектебі
МАҒЗҰМ НҰРЛАНБЕК
Биология және информатика пәнінің мұғалімі

Педагогикалық іс- тәжірибемнен . . .

(слайд 1)

Әркімге қажетті білім бар, осы білімді меңгермейінше, барлық басқа білім адамға нұқсан келтіреді.

Жеті модульдің идеясымен таныстым

Жаңаша сабақты әзірлеуді үйрендім

Білім берудегі жаңа әдіс-тәсілдермен таныстым

Өз жұмысыма сыни көзқараспен қарауды үйрендім

Кәсіби біліктілігімді арттырдым

( слайд 2)

Мектепке, сыныптағы ситуацияға қысқаша сипаттама беру

Златогор орта мектебінде 96 оқушы оқиды. Соның ішінде қазақ сыныптарына тоқталсақ, 5-6, 7-8 сыныптар шағынкоплектде оқиды. Оқушылардың аздығына байланысты осы тәсілдері кейде қолдану қиынға соғады, десекте жұптық жұмыс, жеке жұмыс, электрондық оқулықпен жұмыстар жиі жүргізіліп тұрады.

(слайд 3)

Сабақта жиі қолданылатын модульдер:

  • Ақпараттық комуникациялық технология
  1. Электрондық оқулық
  2. Интербелсенді тақта
  • Сыни тұрғыдан ойлау
  1. Диалог арқылы СТО дамыту
  • Оқудағы және оқытудағы жаңа тәсілдер
  1. Диалог түрінде әңгімелесу
  2. Сұрақ - жауап
  3. Топпен жұмыс
  4. Жұппен жұмыс
  • Бағалау
  1. Көшбасшы тобын бағалайды
  2. Формативті бағалау
  3. Сумативті бағалау

(слайд 5)

  • Бұрын:
  • Сабақтар бір сарынды болатын;
  • Сабақ барысын өзім қадағалап, жоспарлап, бақылайтынмын;
  • Оқушыларды өзім бағалайтынмын;
  • Топтық жұмыстарды, шығармашылыққа бағытталған тапсырмаларды аз қолданатынмын.
  • Сабақтың 30-35 минутын өзім сөйлейтінмін
  • Оқушылардың сөйлеу деңгейі төмен.
  • Жалпылама тапсырмалар берілетін
  • Әртүрлі әдіс- тәсілдерді қолданып сабақты түрлендіру.
  • Білімімді жетілдіру үшін әрқашан ізденісте болу.
  • Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
  • Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауларына жағдай жасау
  • Топтық жұмыстарды кеңінен қолдану
  • Сабақтың 25-30 минутын оқушыларға беру
  • Оқушылардың нашар оқитын оқушылардың сөйлеу деңгейін қалыптастыру
  • Нақты тапсырмалар беру

(слайд 6)

Сыныбы : 7

Пәні : Биология

Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы : Құстар класы

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып,

Құстар класының типіне мағлұматтар беру. Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып, жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетіл-діріп, шығармашылық ізденісін дамыту

Негізгі идеялар : Ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану

Күтілетін нәтиже : 1. Ойларын жетік жеткізе біледі ;

2 . Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды ;

3. Түйінді ой қорытынды жасайды ;

(слайд 7)

І . Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын пысықтау : «Миға шабуыл» Сұрақтар беру

ІІ. Тұсау кесер

Құстар туралы суреттер көрсету , Құстар туралы не білеміз ?

(Құстар туралы білетіндерін ортаға салып топта ақылдасып, тапсырманы орындайды)

Сандар сөйлейді

«Кім жылдам » ойыны

1 - жауабы - карлығаш

2- жауабы - көкек

3- жауабы - қараторғай

4- жауабы - суықторғай

5- жауабы - қаз

6- жауабы - бұлбұл

7- жауабы- қаршыға

ІІІ. Негізгі бөлім

Топтық тапсырма

C:\Users\маргулан\Desktop\мастер класс\мастер класс.jpg

Сергіту сәті

Бейнелі сұрақ

Қорытынды бөлім Тест тапсырмаларын шешу

Үйге тапсырма :

Бағалау

Рефлексия

Пікір алмасу

Мұғалімнің аты жөні:

Аудан (қала), мектеп

Жаңашылдығы Жалпы пікіріңіз Ұсынысыңыз

Мұғалім іс- әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
Ресурс
№:
Мұғалім іс- әрекеті:

І . Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Бүгін балалар көңіл күйіміз қандай?

Топқа бөлу

Түрлі - түсті фигуралар тарату

Үй тапсырмасын пысықтау :

«Миға шабуыл»

Сұрақтар беру

  1. Жорғалаушыларды зерттейтін ғылым саласы?
  2. Жыланның түр саны ?
  3. Қосмекенділердің түр саны ?
  4. Қызыл кітапқа тіркелген қосмекенділер?
  5. Жорғалаушылар неше отрядқа бөлінеді?
Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар өздері смайлктер арқылы көңіл- күйлерін білдіреді

Өздеріне берілген фигуралар арқылы өз топтарына жайғасады

Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.

Ресурс:

Смайлктер

Фигуралар

АКТ, суреттер

№: 25-30
Мұғалім іс- әрекеті:

ІІ. Тұсау кесер

Жаңа сабақ

Құстар туралы суреттер көрсету

Топтық жұмыс

http://all-nature.ru/uploads/posts/2008-11/1227882680_2.jpg http://www.ua.all.biz/img/ua/info_block/71173.jpeg http://www.innature.kz/images/photoalbum/album_40/neophron-percnopterus_01.jpg http://img36.imageshack.us/img36/2226/81048502.jpg http://img824.imageshack.us/img824/894/009nt.jpg

Құстар туралы не білеміз ?

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/1/57/794/57794876_1271314902_154396foxixol.jpg

C:\Users\Юзер\Documents\загруженное (90).jpg

Сандар сөйлейді

2-3

110-120

21

1980ж

70-90

«Кім жылдам» ойыны

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар жаңа сабақ бойынша көрсетілген суреттерге қарап өз ойларын білдіреді

Құстар туралы білетіндерін ортаға салып

топта ақылдасып, тапсырманы орындайды

Оқушылар ойлана отырып жауап береді

Ресурс:

АКТ, суреттер

Суреттер, АКТ

№:
Мұғалім іс- әрекеті:

ІІІ. Негізгі бөлім

C:\Users\Юзер\Documents\загруженное (94).jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg

C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg

Сергіту сәті

C:\Users\Acer\Desktop\фоны\disney.jpg

Бейнелі сұрақ

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар топта біргелесіп берілген тапсырманы орындайды

Видеороликте көрсетілген құсты бейнелеу

Жасырынған құсты табу

Ресурс:

АКТ, Суреттер

Муляж

Видеоролик

№:
Мұғалім іс- әрекеті:

Қорытынды бөлім

Тест тапсырмаларын шешу

Үйге тапсырма :

Қазақстанның қызыл

кітабына тіркелген құстар

туралы реферат дайындау, интернеттен мәліметтер жинау

Бағалау

Рефлексия

Оқушы іс - әрекеті:

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін тексереді .

Берілген тапсырманы күнделікке жазып алады

Бағалау парақшалары арқылы бағалау

Сабақтан алған әсерлерін жазу

Ресурс:

Тест

Күнделік

Журнал

Бағалау парақшалары

стикерлер


Ұқсас жұмыстар
Сыныптан тыс шарада оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру тәжірибемнен
Ұлттық ойындар туралы ақпарат
Инновациялық технология элементтерін тарих сабағында пайдалану арқылы оқушының ынтасын арттыру
Адамгершілік тәрбие
Бала жанұя айнасы
Менің педагогикалық құндылықтарым
«география пәнінен ұбт-ге дайындау тәжірибемнен» баяндама
Күзгі ағаш
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Бұлақ көрсең көзін аш жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz