Педогогикалық іс- тәжірибемнен

СҚО, Айыртау ауданы
Златогорская орта мектебі
МАҒЗҰМ НҰРЛАНБЕК
Биология және информатика пәнінің мұғалімі
Педагогикалық іс- тәжірибемнен . . .
(слайд 1)
Әркімге қажетті білім бар, осы білімді меңгермейінше, барлық басқа білім адамға нұқсан келтіреді.
Жеті модульдің идеясымен таныстым
Жаңаша сабақты әзірлеуді үйрендім
Білім берудегі жаңа әдіс-тәсілдермен таныстым
Өз жұмысыма сыни көзқараспен қарауды үйрендім
Кәсіби біліктілігімді арттырдым
( слайд 2)
Мектепке, сыныптағы ситуацияға қысқаша сипаттама беру
Златогор орта мектебінде 96 оқушы оқиды. Соның ішінде қазақ сыныптарына тоқталсақ, 5-6, 7-8 сыныптар шағынкоплектде оқиды. Оқушылардың аздығына байланысты осы тәсілдері кейде қолдану қиынға соғады, десекте жұптық жұмыс, жеке жұмыс, электрондық оқулықпен жұмыстар жиі жүргізіліп тұрады.
(слайд 3)
Сабақта жиі қолданылатын модульдер:
- Ақпараттық комуникациялық технология
- Электрондық оқулық
- Интербелсенді тақта
- Сыни тұрғыдан ойлау
- Диалог арқылы СТО дамыту
- Оқудағы және оқытудағы жаңа тәсілдер
- Диалог түрінде әңгімелесу
- Сұрақ - жауап
- Топпен жұмыс
- Жұппен жұмыс
- Бағалау
- Көшбасшы тобын бағалайды
- Формативті бағалау
- Сумативті бағалау
(слайд 5)
- Бұрын:
- Сабақтар бір сарынды болатын;
- Сабақ барысын өзім қадағалап, жоспарлап, бақылайтынмын;
- Оқушыларды өзім бағалайтынмын;
- Топтық жұмыстарды, шығармашылыққа бағытталған тапсырмаларды аз қолданатынмын.
- Сабақтың 30-35 минутын өзім сөйлейтінмін
- Оқушылардың сөйлеу деңгейі төмен.
- Жалпылама тапсырмалар берілетін
- Әртүрлі әдіс- тәсілдерді қолданып сабақты түрлендіру.
- Білімімді жетілдіру үшін әрқашан ізденісте болу.
- Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
- Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауларына жағдай жасау
- Топтық жұмыстарды кеңінен қолдану
- Сабақтың 25-30 минутын оқушыларға беру
- Оқушылардың нашар оқитын оқушылардың сөйлеу деңгейін қалыптастыру
- Нақты тапсырмалар беру
(слайд 6)
Сыныбы : 7
Пәні : Биология
Мерзімі :
Сабақтың тақырыбы : Құстар класы
Сабақтың мақсаты : Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып,
Құстар класының типіне мағлұматтар беру. Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып, жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетіл-діріп, шығармашылық ізденісін дамыту
Негізгі идеялар : Ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану
Күтілетін нәтиже : 1. Ойларын жетік жеткізе біледі ;
2 . Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды ;
3. Түйінді ой қорытынды жасайды ;
(слайд 7)
І . Кіріспе бөлім
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын пысықтау : «Миға шабуыл» Сұрақтар беру
ІІ. Тұсау кесер
Құстар туралы суреттер көрсету , Құстар туралы не білеміз ?
(Құстар туралы білетіндерін ортаға салып топта ақылдасып, тапсырманы орындайды)
Сандар сөйлейді
«Кім жылдам » ойыны
1 - жауабы - карлығаш
2- жауабы - көкек
3- жауабы - қараторғай
4- жауабы - суықторғай
5- жауабы - қаз
6- жауабы - бұлбұл
7- жауабы- қаршыға
ІІІ. Негізгі бөлім
Топтық тапсырма
Сергіту сәті
Бейнелі сұрақ
Қорытынды бөлім Тест тапсырмаларын шешу
Үйге тапсырма :
Бағалау
Рефлексия
Пікір алмасу
Мұғалімнің аты жөні:
Аудан (қала), мектеп
Жаңашылдығы Жалпы пікіріңіз Ұсынысыңыз
І . Кіріспе бөлім
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Бүгін балалар көңіл күйіміз қандай?
Топқа бөлу
Түрлі - түсті фигуралар тарату
Үй тапсырмасын пысықтау :
«Миға шабуыл»
Сұрақтар беру
- Жорғалаушыларды зерттейтін ғылым саласы?
- Жыланның түр саны ?
- Қосмекенділердің түр саны ?
- Қызыл кітапқа тіркелген қосмекенділер?
- Жорғалаушылар неше отрядқа бөлінеді?
Оқушылар өздері смайлктер арқылы көңіл- күйлерін білдіреді
Өздеріне берілген фигуралар арқылы өз топтарына жайғасады
Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.
Смайлктер
Фигуралар
АКТ, суреттер
ІІ. Тұсау кесер
Жаңа сабақ
Құстар туралы суреттер көрсету
Топтық жұмыс
Құстар туралы не білеміз ?
Сандар сөйлейді
2-3
110-120
21
1980ж
70-90
«Кім жылдам» ойыны
Оқушылар жаңа сабақ бойынша көрсетілген суреттерге қарап өз ойларын білдіреді
Құстар туралы білетіндерін ортаға салып
топта ақылдасып, тапсырманы орындайды
Оқушылар ойлана отырып жауап береді
АКТ, суреттер
Суреттер, АКТ
ІІІ. Негізгі бөлім
Сергіту сәті
Бейнелі сұрақ
Оқушылар топта біргелесіп берілген тапсырманы орындайды
Видеороликте көрсетілген құсты бейнелеу
Жасырынған құсты табу
АКТ, Суреттер
Муляж
Видеоролик
Қорытынды бөлім
Тест тапсырмаларын шешу
Үйге тапсырма :
Қазақстанның қызыл
кітабына тіркелген құстар
туралы реферат дайындау, интернеттен мәліметтер жинау
Бағалау
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін тексереді .
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алады
Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Сабақтан алған әсерлерін жазу
Тест
Күнделік
Журнал
Бағалау парақшалары
стикерлер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz