Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Асханаға кеттік. 3-сынып


3- сынып №
айы, күні:

|Сабақтың тақырыбы: Асхана. –қа, -ке, -ға, -ге жалғауы. |
|Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қазақ тілінде сөз байлықтарын молайту. Мектеп |
|туралы жалпы түсініктерін анықтау. -қа, -ке, -ға, -ге жалғауларын |
|қолданылуын үйрету. |
|Міндеттері:1.Жаңа сөздермен танысады, олардың қолдану аясын көреді; үлгілер |
|бойынша сөйлеуге үйренеді; -қа, -ке, -ға, -ге- жалғауларының мағынасын |
|түсініп, қолдану ережелерімен танысады. |
|2.Сабақ барысында оқу, жазу дағдыларын дамытады; байқағыштық, |
|логикалық ойлау, ізденістік қызығушылығын дамытады. |
|3.Өзара жұмыс істеу, бір-бірінің ойын тыңдап, қабылдау және бір-біріне |
|көмектесуді үйренеді |
|Сабақтың түрі: жаңа сабақ |
|Әдіс-тәсілдері: Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, қарапайымнан күрделіге, сұрақ-жауап, |
|көрнекілік. |
|Көрнекіліктер: Суреттер, қима қағаздар |
|Сабақтың жоспары: |
|1. Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
|2. Өткен сабақтың тақырыбын қайталау |
|3.Жаңа сабаққа кіріспе. |
|Ауызша ассоциативті топ құрау арқылы сабақтың мақсатын анықтап, жұмыс бағытын |
|белгілейміз.(Мектеп жайлы әңгімелесу және -қа, -ке, -ға, -ге – бағытты білдіретін |
|жалғаулардың қолдануын үйрену). Ассоциативті топ «Мектеп» сөзіне құрастырылады. |
|4. Жаңа сабақты түсіндіру. |
|• Жаңа сөздермен танысу. |
|[pic] |
|- Суреттегі таныс сөздерді оқушылар атап шығады, ал таныс емес, жаңа сөздерді, |
|жеке, хормен оқып қайталайды. |
|• Мектеп – мектепке байланысты сөздерді атап шығады; |
|• Сынып – сыныпқа байланысты сөздерді атап шығады; |
|• Асхана – асханаға байланысты сөздерді атап шығады; |
|• Кітапхана- кітапханаға байланысты сөздерді ашығады; |
|Оқушыларға жаңа сөздер жазылған қима қағаздар таратылып, сөздік-дәптерлеріне |
|желімдеп қояды. |
|• Осы берілген сөздермен сұрақ-жауап арқылы шағын мәтін құрау |
|Мынау мектеп. Мынау (кішкентай) үлкен мектеп. Мектепте асхана, кітапхана бар. Мынау|
|менің мектебім. |
|• Сөйлемді «бар-барамын» сөзімен байланыстырып құрау керек. |
|«Бар» - «иди» сөзі бағытты білдіретіндігін, оның шартты белгісін( )естеріне |
|түсіреді. Сол арқылы сөйлем құрауға тырысады. «Бар» сөзі -қа, -ке, -ға, -ге |
|жұрнағы жалғанған сөздермен (зат есіммен) қолданатындығы түсіндіріледі. |
|[pic] |
|• Сабақ барысында үйренген жалғауларды, жаңа сөздерді пайдаланып өз бетінше сөйлем |
|құрау. |
|5. Бекіту- жазба жұмыстарын орындау |
|• Жалғаулардың жуан, жіңішке болатындығын бекітіп, үндестік заңы бойынша |
|жалғанатындығын қайталау және тақтадағы жаттығуларды орындау. |
|Тапсырма: барыс септігінің жалғауларын үндестік заңы бойынша берілген сөздерге |
|дұрыс жалғау керек. |
|АЛМА, СҮТ, ӘКЕ, МЕКТЕП, КІТАПХАНА... |
|-Сөздерді дұрыс орналастыру үшін оқушылар ауызша жауап береді – мұғалім тақтамен |
|жұмыс істейді. |
|• Сөздердегі бос торларға керекті жалғауларды жалғау керек. Әрбір оқушы өз |
|дәптерінде жаттығу жұмысын орындаған соң, топ ішінде өз-өздерін тексеріп таратпа |
|карточканы толтырады. Мұғамімге тапсырады, жұмыстар оқушылармен бірге тексеріледі. |
|Тақтаға дұрыс нұсқасы жазылады. |
|Мен мектеп... барамын. Мен асхана... барамын. Мен үй... барамын. |
|6. Бағалау- жиналған житон (суреттер) бойынша қорытындылау |


Ұқсас жұмыстар
Асханада. етістіктің келер шағы
Үйге тапсырмалар
Тамақтану тәртібі
Қалғаны неше үйрек
Кім жүйрік? математикалық сайыс сабақ 5-сынып
Ұлт - тілі асыл қазына
Қалған бұрыштарды тап
Іргетасы математика
Алаш тобы
ҮІІ кезең
Пәндер