Тіл білу - өнер, 8-сынып (орыс тобы)

Қысқа мерзімді жоспар. Елеуова Сәндігүл

3 апта
2 күн 21. 09. 2014.
4 сабақ
3 апта: Сабақтың атауы
2 күн 21. 09. 2014.: Тіл білу өнер
3 апта: Жалпы мақсаты
2 күн 21. 09. 2014.:

Отбасының қолданатын тіл жайында әңгімелеу. Қазақстан отбасында сөйлеу тілі туралы әңгімелей біледі.

Отбасылық қарым - қатынаста ана тілімен бірге мемлекеттік тілді қолдана алуға үйренеді

3 апта: Оқушылар үшін оқу нәтижелері
2 күн 21. 09. 2014.:
  1. Тіл үйренуге қызығушылығын қалыптастыру.
  2. Қазақстан отбасында сөйлеу тілі туралы әңгімелей біледі.
  3. Жай сөйлем, шылау, құрмалас сөйлем туралы білімдерін жинақтайды.
  4. Сөйлемде шылаулардың атқаратын қызметін біледі.
  5. Тіл білу өнер дегеннің мән мағынасын түсінеді.
  6. Шығармашылық жұмысқа үйренеді.
3 апта: Сабақта туындаған негізгі идеялар
2 күн 21. 09. 2014.: Тарау бойынша алған білімдерін қолдана алады, тақырып бойынша пікір алмаса алады. Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
3 апта: Тапсырмалар: Топтастыру, оқулықпен жұмыс, диалог құрастырады, жаттығу жұмыстары.
3 апта: Ойлау деңгейлері
2 күн 21. 09. 2014.: Мақсаты
4 сабақ: Күтілетін нәтиже
Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар
Бағалау
3 апта: Формативті
2 күн 21. 09. 2014.: Критерийлері
4 сабақ: Дискриптор
Ұпай
3 апта: Білу
2 күн 21. 09. 2014.: Тілдің адам өміріндегі маңызын білу.
4 сабақ: Қазақ тілін үйренуге қызығушылығы артады.

Топтастыру

«Жеті елдің тілін біл жеті түрлі өнер біл» тақырыбына постер құру

Формативті бағалау
3 апта: Түсіну
2 күн 21. 09. 2014.: Тақырып бойынша аудио мәтіндерді түсінеді
4 сабақ: Тақырып бойынша тыңдағанды түсінеді
АКТ аудио мәтінді тыңдау
Формативті бағалау
3 апта: Қолдану
2 күн 21. 09. 2014.: Мәтін бойынша сұрақтар қоя білу, сұрақтарға жауап бере білу.
4 сабақ: Мәтінді өз бетінше мазмұндайды.

Бақылау сұрақтары

. «Өзіңді тексер»

Сөздерді қатесіз жазу

Көп сөз жазу

Жылдамдық

Ұпаймен бағалау
3 апта: Талдау
2 күн 21. 09. 2014.: Полиглот деген не екенін түсіну. Полиглот адамдарды мысалға келтіре білу.
4 сабақ: Терминнің мағынасын біледі. Өз тарапынан мысалдар келтіреді.

«Сен білесің бе?»

Блиц турнир

Смайликтер арқылы бағалау

1 сөйлемді дұрыс талдау

1 ұпай

3 апта: Жинақтау
2 күн 21. 09. 2014.: Тіл білу өнер екені туралы пікірін білдіруге машықтану
4 сабақ: Тақырып бойынша шығарма жаза біледі

АКТ

Рефлексия

Формативті бағалау

Топтық ұпай санына қарай

бағалау

3 апта: Бағалау
2 күн 21. 09. 2014.: Өзін өзі бағалай отырып, өзінің оқудың қай сатысында екенін бағалау
4 сабақ:

Бақылау жұмысы

Нәтиже сабақ

«Өзіңді тексер»
Көп дұрыс жауап беру
3 апта: Дереккөздер мен жабдықтар
2 күн 21. 09. 2014.: Интернет, электронды оқулық, интерактивті тақта, Power Point бағдарламасымен жасалған слайдтар, Activinspire бағдарламасы бойынша жасалған флипчарттар, жұмыс дәптері.
3 апта: Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері
2 күн 21. 09. 2014.: Отбасы дәстүрлері тақырыбына шығарма жазу
4 сабақ:
3 апта: Кейінгі оқу
2 күн 21. 09. 2014.: Тақырыпты қайталау
3 апта: Сабақты талдау
3 апта: Тәжірибелік сабақты талдау
2 күн 21. 09. 2014.:
3 апта: Сабақ бойынша өзгертулер
2 күн 21. 09. 2014.:

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру кезеңі:

Қазір жылдың қай мезгілі?

Күз айлары ата?

Қазір күздің қандай айы?

Бұл айда қандай мерекелер бар?

Тіл мерекесі қай күні тойланады?

Не себептен бұл күн «Тіл мерекесі» күні деп белгіленді?

Күзде қандай мерекелер бар? (Білім күні, Тіл мерекесі күні, Ұстаздар күні)

Тобымызды Білім, Тіл, Үстаз деп үш топқа жұлдызшалар арқылы бөлінейік.

1 топ «Білім»

2 топ «Ұстаздар»

3 топ «Тіл»

Оқушылар үш топқа бөлініп отырады. Топ басшылары сайланады. Бағалау парақшалары беріледі. Топ ережесін еске түсіреді.

1. Ой түрткі

Тыңдалым

Бейнеролик көрсету.

Бейнеролик туралы сұрақтар қойып балалардың пікірін білу.

Төмен, жоғары сұрақтар қою.

1. Полиглот деген сөзді сендер қалай түсінесіңдер?

2. Көп тілде сөйлейтін адамдарды білесіңдер ме?

3. Көп тіл білу өнер ме?

4. Сендер бірнеше тілде сөйлегілерің келеді ме?

5. Қазір сендер неше тіл үйреніп жатырсыңдар?

Ендеше бізде қазақ тілін үйренуді жалғастырайық, балалар.

2. Білімді өз бетінше меңгеру

Тапсырмалар

Оқылым. Инсерт әдісін қолдану. Оқулықпен жұмыс.

Әр топ 1 абзацтан оқып мәтін бойынша «+» - түсінікті, «-» - толықтыру қажет, «?»- түсініксіз белгілерін қойып белгілерге сәйкес мәтін бөліктерін бір-біріне түсіндіреді.

3. Біліктілік дағдыларын қалыптастыру кезеңі.

Әр топ «Тіл білу - өнер» мәтіні бойынша постер құрады.

(Жабдықтар: А3 форматтары, маркерлер, фломастерлер, кітаптар)

4 . Жазылым. Интерактивті тақтамен жұмыс.

2 тапсырма. Шылауларды қатыстырып жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырады.

  1. Қазақ тілін жақсы білу үшін үнемі сөйлеу керек.
  2. Отбасында ана тілінде және қазақ тілінде сөйлеуге тырысу керек. .
  3. Сөйлеу ортасы болуы адамға тілді жақсы үйрену үшін көмектеседі.
  4. Отбасында және достарыммен қазақ тілінде сөйлесемін.
  5. Тіл өлмесін десең ол үшін күрес. .

(Жабдықтар: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар)

Сергіту жаттығуы . (Бейне таспадан жаттығуды көрсете отырып, қайталау) .

(Жабдықтар: интерактивті тақта, слайдтар)

5. Тілдесім. Диалог пікірталас.

Жаңа тақырып: Тіл білу - өнер.


Ұқсас жұмыстар
Өнерліге – өріс кең
Ана тіліме мөлтек сыр
Тіл – достықтың кілті, ынтымақтастықтың бастауы
Құрақ құрау, оның түрлері және қолданылуы
"қызықты калейдоскоп" физикалық ойыны
Алаш тобы
«қой» мәтіні
Физикалық диктант
Жарыс кезеңдері
Білімді шәкірт - ұстаз мерейі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz