Дарынды және талантты оқушылар - мектеп айнасы: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары

«Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы»

коучинг жоспары

Тақырыбы
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы
Тақырыбы: Мақсаты
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы: Дарынды және талантты балалармен жұмыстың өзектілігін айқындау
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы: Дарынды және талантты балалармен жұмыс жолға қойылады және олардың шығармашылық дамуына жағдай жасаудың тиімді жолдары қарастырылады.
Тақырыбы: Түйінді сөз
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы: Дарынды және талантты балалармен жұмыс - мұғалім-нің басты міндеттерінің бірі.
Тақырыбы: Ресурстар
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы: Постерлер, маркер, стикерлер, таратпа парақтар, видео-роликтер
Тақырыбы: Бағалау
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы:
  • Бағдаршам. Қызыл түс- түсінген жоқпын; Сары түс- әлі де практика қажет /сұрақтар бар/; Жасыл түс- барлығы түсінікті.
Сабақтың барысы
Сабақтың барысы: Кезеңдері:
Уақ.
Коуч әрекеті
Коучингке қатысушылар әрекеті
Сабақтың барысы:

Тренинг

Топқа бөлу

Тақырыпқа ену

5 м

«Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіреді

Әншілер, ақындар, әртістердің есімдері арқылы қатысушылар үш топқа бөлінеді.

Дарынды, талантты балалардың суреттерін көрсетеміз. Сұрақ:

Мына суреттерге қарап сіздерге қандай ой келеді? /ой шақыру/

Бүгінгі біздің кездесуі-міздің тақырыбы «Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы» деп аталады.

Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»

Мысалы: Роза Әлқожа, Әсия Беркенова, Асанәлі Әшімов және т. б.

Мұғалімдер коучтың сұрағына жауап береді

Сабақтың барысы: Тақырыпты өрбіту мақсатындағы бейнеролик
15 мин
«Біз білмейтін . . . » айда-рында дарынды бала Алихан Байсұлтанов туралы және «Кішкен-тай жұлдыздар» талант-ты балалар туралы бей-нероликтер көрсеті-леді.
Қатысушылар көрсетілген бейнероликтерді ауызша талдап, ойларымен бөліседі.
Сабақтың барысы:

Тақырыпты өрбіту мақса-тындағы топ-тық жұмыс

/постер қорғау/

9

мин

Дарынды және таланат-ты баланың бейнесін жасау және сипаттау

Постердің ережесі:

  1. Дарынды және талантты баланың бейнесін анықтау
  2. Қандай жұмыс түрлері жүргі-зіледі
  3. Баланы қалай мектеп айнасы ретінде жасайсыз.

Топтар постерлерін жасап, қорғайды.

Өз ойларымен бөліседі.

Сабақтың барысы: Бағалау

2

мин

Топтар бірін бірі бағалайды.
Бағалау парағына балдық жүйемен бғаланып, себебі түсіндіріледі.
Сабақтың барысы:

Тақырыпты өрбіту мақсатындағы топтық жұмыс

/жағдаятты сахналау/

15

мин

Топтарға жағдаяттар беріледі.
Қатысушылар жағдаяттарды оқып, сахналайды. Келесі топтар жағдаяттың шығу жолын айтады.
Сабақтың барысы: Бағалау

2

мин

топтар бірін бірі бағалайды
Топтар бір - бірін шапалақ арқылы бағалайды. 3 шапалақ ұру - 5, 2 шапалақ - 4, 1 рет шапалақтау - 3 дегенді білдіреді.
Сабақтың барысы: Сергіту сәті
2 мин
бейнеролик арқылы би қимылдары көрсетіледі
Бейнеролик арқылы қимылды би билейді.
Сабақтың барысы: Тақырыпты өрбіту мақсатындағы топтық жұмыс

5

мин

Тапсырма

Үш түсті жапыраққа мектептегі дарынды және талантты балалар, талантын аша алмай жүрген оқушы-ларды анықтау мәселелері жайлы :

Мектеп дарынды бала-лардың аты - жөнін жазу, дәлелдеу (жасыл жапырақ), талантты балалардың аты - жөнін жазу, дәлелдеу (сары)

дарыны мен талантын аша алмай, өзін - өзі көрсете алмай жүрген оқушының аты - жөнін жазу және себебін анықтау (қызыл)

Топтар оқушылардың аты - жөнін жазып, себебін түсіндіреді және ағашқа әкеліп іледі. Өз ойларымен бөліседі.
Сабақтың барысы: Бағалау
Бүгінгі коучинг тақы-рыбын мүлде түсін-беген топ бағдаршам суретіне қызыл түс, практика қажет /сұрақтар бар дейтіндер - сары түс, барлығын түсінген топ Жасыл түске тілек, өтініштерін жазып, жапсырады.
Әр топ талапқа сай бағдаршам суретіне сөздер жазылған стикер-лерді жапсырады.

Қостанай облысы, Науырзым ауданы, Жамбыл бастауыш мектебі

оқу ісінің орынбасары Өтегенова Д. С.

тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Төлеуқан Д. Т.


Ұқсас жұмыстар
Талантты және дарынды оқушыларды анықтау мен оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг сабағы
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен саралау: мұғалімдерге арналған коучинг
Талантты және дарынды балаларды анықтау мен дамытуға арналған коучинг сессиясының жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтауға арналған қысқа мерзімді коучинг жоспары
Талантты және дарынды оқушыларды диалогтық оқыту: қысқа мерзімді коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау тақырыбындағы коучинг сессиясының рефлексивтік есебі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен инклюзивтік оқытуға арналған коучинг жоспары
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау және дамыту: оқыту әдістері мен коучинг тәжірибесі
Арықбаева Асылкүл: Сын тұрғысынан ойлауға және талантты балаларды оқытуға арналған коучинг жоспары
Білім-бақыт бастауы: мектептің жылдық қорытынды форумы және дарынды оқушылар мен талантты мұғалімдерді марапаттау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz