Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бұл қай кезде болады? 1-сынып
Сабақтың тақырыбы:
Ш. Ахметов. Бұл қай кезде болады?
Сабақтың мақсаты: 1. Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін
пысықтау.
2. Сөздік қорын, ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін
дамыту.
3. Ұқыптылыққа болуға, табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақта пайдаланатын көрнекілік: жыл мезгілдерінің суреттері.
Пайдаланатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
оқушылармен сәлемдесу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, сабаққа дайындау, психологиялық ынталандыру.
II. Мақсат қою, үй тапсырмасының орындалуы:
үйге берілген тапсырмаларды сұрап, пысықтау. Көркем жазу минуты: күн ретін, Бб әріптерін жаздыру. Осы әріптен басталатын заттың атын білдіретін сөздер құру, жазу.
Сөйлем құру, оны талдау.
Ш. Жаңа сабақты негізгі кезеңге дайындау:
өтілген материалдарды сұрақ қою арқылы пысықтау. Ойын арқылы заттың қимылын, іс-әрекетін білдіретін сөздерді қайталау.
IV. Жаңа білімді түсіндірудегі іс-әрекет:
1. Мұғалім оқып береді.
2. Өз беттерімен оқиды.
3. Тізбекпен оқиды.
4. Мәтінмен жұмыс, сұрақтарға жауап беру.
V. Бекіту кезеңі: дәптерде жұмыс.
VІ. Үйге тапсырма, бағалау.
VІІ. Қорытындылау.
Ш. Ахметов. Бұл қай кезде болады?
Сабақтың мақсаты: 1. Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін
пысықтау.
2. Сөздік қорын, ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін
дамыту.
3. Ұқыптылыққа болуға, табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақта пайдаланатын көрнекілік: жыл мезгілдерінің суреттері.
Пайдаланатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
оқушылармен сәлемдесу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, сабаққа дайындау, психологиялық ынталандыру.
II. Мақсат қою, үй тапсырмасының орындалуы:
үйге берілген тапсырмаларды сұрап, пысықтау. Көркем жазу минуты: күн ретін, Бб әріптерін жаздыру. Осы әріптен басталатын заттың атын білдіретін сөздер құру, жазу.
Сөйлем құру, оны талдау.
Ш. Жаңа сабақты негізгі кезеңге дайындау:
өтілген материалдарды сұрақ қою арқылы пысықтау. Ойын арқылы заттың қимылын, іс-әрекетін білдіретін сөздерді қайталау.
IV. Жаңа білімді түсіндірудегі іс-әрекет:
1. Мұғалім оқып береді.
2. Өз беттерімен оқиды.
3. Тізбекпен оқиды.
4. Мәтінмен жұмыс, сұрақтарға жауап беру.
V. Бекіту кезеңі: дәптерде жұмыс.
VІ. Үйге тапсырма, бағалау.
VІІ. Қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz