Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Мен мектепке барамын. 1-сынып
1-сабақтың тақырыбы: Б. Жақып.
Мен мектепке барамын.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларды мектеппен таныстыру.
2.Еске сақтау қабілеттерін дамыту.
3.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, фотолар.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу.
Барысы.
* Ұйымдастыру кезеңі (психологиялық ынталандыру).
2. Сабақ мақсатын қою(жаңа білімді меңгеруге бағыттау).
-Бүгін <<Риторика>> пәнінің бірінші сабағын оқуды бастаймыз.
-Бұл сабақта біз әдемі сөйлеуге үйренеміз.
-Б. Жақып жазған <<Мен мектепке барамын>> атты өлеңді оқып, танысамыз.
3. Жаңа сабақты негізгі кезеңіне дайындау
(жетекші сұрақтар арқылы).
-Мектеп не үшін керек деп ойлайсыңдар?
-Мектепте оқудың пайдасы бар ма?
-Сендер мектепке келгенде қалай оқисыңдар?
-Адамдар не үшін оқиды?
- Мектеп жайлы қандай тақпақтар білесіңдер?
- Мектеп туралы ән білесіңдер ме?
4. Жаңа білімді түсіндірудегі іс-әрекет:
1) Мұғалім өзі оқып береді;
2) Жетекші сұрақтар қойылады.
-Өлеңде не туралы айтылған?
-Ол қандай бала туралы айтылған?
-Ата-анасын неге қуантамын дейді?
-Не үшін жақсы оқу керек?
-Мектепте барлық бала оқу керек пе?( сурет,фотолар бойынша әңгімелеу)
5. Сабақты қорытындылау.
6. Үй тапсырмасын беру: 3-бет, ұнаған бір шумақты жаттау.
Мен мектепке барамын.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларды мектеппен таныстыру.
2.Еске сақтау қабілеттерін дамыту.
3.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, фотолар.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу.
Барысы.
* Ұйымдастыру кезеңі (психологиялық ынталандыру).
2. Сабақ мақсатын қою(жаңа білімді меңгеруге бағыттау).
-Бүгін <<Риторика>> пәнінің бірінші сабағын оқуды бастаймыз.
-Бұл сабақта біз әдемі сөйлеуге үйренеміз.
-Б. Жақып жазған <<Мен мектепке барамын>> атты өлеңді оқып, танысамыз.
3. Жаңа сабақты негізгі кезеңіне дайындау
(жетекші сұрақтар арқылы).
-Мектеп не үшін керек деп ойлайсыңдар?
-Мектепте оқудың пайдасы бар ма?
-Сендер мектепке келгенде қалай оқисыңдар?
-Адамдар не үшін оқиды?
- Мектеп жайлы қандай тақпақтар білесіңдер?
- Мектеп туралы ән білесіңдер ме?
4. Жаңа білімді түсіндірудегі іс-әрекет:
1) Мұғалім өзі оқып береді;
2) Жетекші сұрақтар қойылады.
-Өлеңде не туралы айтылған?
-Ол қандай бала туралы айтылған?
-Ата-анасын неге қуантамын дейді?
-Не үшін жақсы оқу керек?
-Мектепте барлық бала оқу керек пе?( сурет,фотолар бойынша әңгімелеу)
5. Сабақты қорытындылау.
6. Үй тапсырмасын беру: 3-бет, ұнаған бір шумақты жаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz