Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Ертегілер әлемінде
Пәні: Тіл дамыту
Білім беру саласы:» Қатынас»
Тақырыбы: Ертегілер әлемінде.
Мақсаты:а) білімділік Оқушыларды халық ауыз әдебиетіндегі ертегілерді әдеби
шығармаларды тыңдатуға, оны айта білуге дағдыландыру, ертегі
кейіпкерлерімен таныстыру, ұлттық рухани білімдерін жетілдіру.
ә) дамытушылық Оқушылардың тілін, қиялын, сөздік қорын халық мұрасы арқылы
дамыту, логикалық қабілетін, танымын дамыту. Зейінін, ақыл –ой
белсенділігін арттыру.
б) тәрбиелік Еліміздің болашақ ұрпағы біліммен сусындаған, тапқырлығын
тамсандыратын салауатты,саналы етіп тәрбиелеу, ертегіні сүйіп оқуға,
адамгершілікке, шындыққа, елжандылыққа, сыпайы қарым-қатынас жасай
білуге,үлкен-кішіні сыйлауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, баяндау.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, бейне таспа, үн таспа.
Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет.
|Іс-әрекет кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі. |Психологиялык сәт. | |
| |Күніміз жарық болсын, |Балалар орнынан |
|Ынталандыру,сезімді ояту.|Аспанымыз ашық болсын. |тұрып, қайталап |
| |Деніміз сау болсын, |айтады. |
| |Елімізде тыныштық болсын. | |
| |Жақсы оқиық, | |
|Ізденістер, ұйымдастыру |Әдепті, тәртіпті бала | |
| |болайық. | |
| | | |
| |Өткен сабақты қайталау, еске|Балалар сұрақтарға |
| |түсіру. |жауап беріп,өз |
| |1. Жабайы аңдарды ата. |ойларын айтады. |
| |2. Олар қайда жүреді? | |
|Жаңа оқу іс-әрекеті. |3. Жабайы аңдар жайлы қандай| |
| |ертегі білесіңдер? | |
| | | |
| |Буынды жалғастыр | |
| | | |
| |А – | |
| | | |
| |ТҮЛ – | |
| | | |
| |ҚО – | |
| | | |
| |ҚАС – | |
| | | |
| |АРЫС – | |
| | | |
| |ЖОЛ - | |
| | | |
| |Жаңа сабақ. | |
| |Кел, тыңдайық ертегі. |Естіген,көрген |
| |1.Кім ертегі біледі? |ертегілері жайлы |
|Ертегі тыңдау, көру, |2.Ертегіні көргендерің, |айтады. |
|тамашалау. |естігендерің барма? | |
| |3.Ертегілер туралы кім не | |
| |біледі? | |
| |4.Балалар сендер ертегі | |
| |тыңдағанды жақсы көресіңдер | |
| |ме? | |
| | | |
| |Балалар, ертегілер-бұл қиял | |
| |ғажайып оқиғалар туралы | |
| |әңгімелер. Ертегілердің | |
|Ертегі тыңдау, тамашалау.|түрлері көп.Хайуанаттар | |
| |туралы, қиял-ғажайып, | |
| |шыншыл-ертегілер, аңыз | |
| |ертегілер т.б. болып | |
| |бөлінеді. | |
| |Ертегі басталғанда қалай | |
| |басталады? | |
| |Ерте, ерте,ертеде, | |
| |Ешкі жүні бөртеде | |
| |Қырғауыл жүні қызыл екен. | |
| |Құйрық жүні ұзын екен. | |
| | |Ертегінің басталу |
| |Балалар ертегі тыңдайды. |жолын айтады. |
| |Айлакер қоян ертегісін | |
| |тыңдайық. | |
| |Бейне таспадан «Аю мен маса»| |
| |ертегісін көріп тамашалайық.|Ертегіні тыңдап |
| | |алады, бейне |
| |Оқушылармен жұмыс. |таспадан ертегіні |
| | |көреді. |
| |Ертегідегі кейіпкерлерді | |
| |ата. |Ертегідегі аңдардың|
| | |суретін тауып, |
| | |жапсырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Екі ертегілерді |
| |Ертегідегі кейіпкерлер үй |салыстырып, қоянға |
| |жануарлар ма, жабайы аңдар |мінездеме береді. |
| |ма? | |
| | | |
| |Екі ертегіні салыстырайық. | |
| | | |
| |Бірінші үнтаспадан тыңдаған | |
| |ертегіде қоян қандай? | |
| |Екінші бейне таспадан | |
| |көрген ертегіде қоян қандай?| |
| |Айлакер қоян ертегісінде- | |
| |қоян-қу, айлакер, айламен |Үлкендерді |
| |құтылып кетті. |сыйлауды, кішіні |
|Өмірмен байланыстыру. |Аю мен маса ертегісіндегі |құрметтеуді |
| |қоян –аңқау, адал. |үйренеді. |
| | | |
| |Бірінші ертегіде қоян үлкен | |
| |аюды мазақ етеді. Қоянның | |
| |ісі дұрыс па? | |
| |-Жоқ, балалар үлкендерді | |
| |мазақ етпеу керек.Үлкендерге| |
| |сіз деп, сыйлау керек. Тіпті| |
| |бір-бірлеріңді сыйлаңдар. | |
| |-Өмірде сендерде солай жасар| |
| |ма едіңдер? | |
| |Ал, екінші көрген бейне | |
| |таспадағы ертегіде қоян | |
| |қандай? | |
| |-Қоянның затын алып, аю | |
| |бермей | |
| |қояды.Қоян-қорқақ,аңқау. | |
| |Біреудің затын алып, бермей | |
| |қоюға болады ма? | |
|Рефлексивті түзетушілік. |Аюдың ісі дұрыс па? | |
| |Өмірде сендер аю сияқты |Жұмбақтың шешуін |
| |болар ма едіңдер? |тауып,айтады. |
| |-Жоқ, кішілерге қамқор | |
| |болып, іні-қарындастарыңды | |
| |сыйлауларың керек. |Қоян, түлкі. |
| | | |
| |Жұмбақтар. | |
| | | |
| |Орғыған қорқақ, көзі қыли, | |
| |Қыс пен жазда екі түрлі тон | |
| |киеді | |
| |(қоян) | |
| | | |
| |Орманда тұрады, өзі бір қу, | |
| |Жүрген жері айғай да шу. | |
| |(түлкі) | |
| | | |
| |Жануарлардың құйрықтарын | |
| |табуға көмектес. | |
| | | |
| |Қорытынды. | |
| | | |
| |-Ертегі біздің қиялымызға | |
| |қанат бітіреді екен. Ертегі | |
| |сендерді жамандықтан аулақ | |
| |жүруге, жақсылық жасауға, | |
| |адалдыққа үйретеді екен. | |
Күтілетін нәтиже: Ертегінің мазмұнын білу.
Нені біледі:Ертегілерден түсінгендерін айтып береді.
Меңгерді:Жаман, жақсы қасиеттерді ажырата білуді.
-----------------------
Ертегідегі кейіпкерлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz