Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. тоңазытқыш
--------------------------------------------------------------------------------
Мекеме атауы № 24жалпы орта білім беру мектебі.
--------------------------------------------------------------------------------
Аты - жөні Нурабев Саябек Токашевич
--------------------------------------------------------------------------------
Лауазымы физика пәнінің мұғалімі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жұмысы өтілі 1 6 жыл.
--------------------------------------------------------------------------------
Санаты бірінші.
--------------------------------------------------------------------------------
Пәні физика.
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы <<Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш..>>.
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып 8 <<А>>.
Физика 8-сынып.
Пән мұғалімі:
2-апта
Күні:17.11
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш.
Сілтеме:
Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет).
Жалпы мақсаты:
Білу: Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын, тоңазытқыштың құрылысын білу ;.
Түсіну: Тоңазытқыштың жұмыс істеу принциптерінің түсіну
Қолдану: Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы. Тоңазытқыштарды тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану.
Талдау: Жылу қозғалтқыштары жылу алмасу,қолданылатын дене,жұмысын талдайды. талдау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Жинақтау: <<Тоңазытқыш.>> тақырыбы бойынша білімдерін жинақтау .
Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.
Негізгі идеялар:
Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.
Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.
Танымдық белсенділігін арттыру.
Көрнекі құралдар:
Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
Үйге тапсырма:
§§24,25
Жаттығулар:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Оқу нәтижесі
Ұйымдастыру
Сынып оқушыларын топқа бөлу - 1 мин.
* Топ ережесін қайталау
* Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.
* Топ басшылары бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.
* Оқушылары бес топқа бөлінеді.
* Топ ережесін қайталайды.
* Спикер бағалайды
Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды
Білу
<<Ой сергіту>> өткен тақырыптарды қайталау. - 3 мин.
Сұрақтарға жауап береді.
1.Жылу қозғалтқыштарды деп қандай құрылғыларды айтамыз?
2.Барлық жылу қозғалтқыштарының құрлысындағы негізгі бөлітері қандай?
3.Жылу қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?
4.Реактивті қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?
(топта оқушылар бір - бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды
Жылу қозғалтқыштары тақырыпқа сұрақтарға жауап береді
Тұсіну
<<Өрістеу>> арқылы- 20 мин.
Топ мүшелері . Тоңазытқыш машиналар, құрылысы мен жұмыс істеу принципі.
.
Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау
Кітаппен жұмыс істейді,тақырыпты түсінеді прзентация
қорғайды
Қолдану
<<Шалқу - 9 мин.
Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы.
( тозаңытқыш)
Өзіндік бағалау,
Алған білімдерін
қоладнып әр топтан жауап береді
Талдау
Бұл кезеңде оқушылар өткен тақыптарды сызба нұсқа арқылы талдап қортындылайды.-5 мин
Жылу қозғалтқыштары жылу кемшілігі мен артықшылығын талдайды.
Өзін-өзі бағалау,
Алған білімдерін қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды
Жинақтау
Эйлер дөңгелегі. -3мин
Тоңазытқыш атқаратын қызметі мен құрылысы
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау.
Эйлер дөңгелегін салады,топта жұмыс істеуге дағдыланады,
Бағалау.
Бағалайды,қорындылайды, үйге тапсырма береді.-2 мин
Оқушылар топың атынан тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Топтар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі)
Мекеме атауы № 24жалпы орта білім беру мектебі.
--------------------------------------------------------------------------------
Аты - жөні Нурабев Саябек Токашевич
--------------------------------------------------------------------------------
Лауазымы физика пәнінің мұғалімі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жұмысы өтілі 1 6 жыл.
--------------------------------------------------------------------------------
Санаты бірінші.
--------------------------------------------------------------------------------
Пәні физика.
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы <<Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш..>>.
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып 8 <<А>>.
Физика 8-сынып.
Пән мұғалімі:
2-апта
Күні:17.11
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш.
Сілтеме:
Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет).
Жалпы мақсаты:
Білу: Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын, тоңазытқыштың құрылысын білу ;.
Түсіну: Тоңазытқыштың жұмыс істеу принциптерінің түсіну
Қолдану: Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы. Тоңазытқыштарды тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану.
Талдау: Жылу қозғалтқыштары жылу алмасу,қолданылатын дене,жұмысын талдайды. талдау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Жинақтау: <<Тоңазытқыш.>> тақырыбы бойынша білімдерін жинақтау .
Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.
Негізгі идеялар:
Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.
Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.
Танымдық белсенділігін арттыру.
Көрнекі құралдар:
Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
Үйге тапсырма:
§§24,25
Жаттығулар:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Оқу нәтижесі
Ұйымдастыру
Сынып оқушыларын топқа бөлу - 1 мин.
* Топ ережесін қайталау
* Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.
* Топ басшылары бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.
* Оқушылары бес топқа бөлінеді.
* Топ ережесін қайталайды.
* Спикер бағалайды
Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды
Білу
<<Ой сергіту>> өткен тақырыптарды қайталау. - 3 мин.
Сұрақтарға жауап береді.
1.Жылу қозғалтқыштарды деп қандай құрылғыларды айтамыз?
2.Барлық жылу қозғалтқыштарының құрлысындағы негізгі бөлітері қандай?
3.Жылу қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?
4.Реактивті қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?
(топта оқушылар бір - бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды
Жылу қозғалтқыштары тақырыпқа сұрақтарға жауап береді
Тұсіну
<<Өрістеу>> арқылы- 20 мин.
Топ мүшелері . Тоңазытқыш машиналар, құрылысы мен жұмыс істеу принципі.
.
Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау
Кітаппен жұмыс істейді,тақырыпты түсінеді прзентация
қорғайды
Қолдану
<<Шалқу - 9 мин.
Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы.
( тозаңытқыш)
Өзіндік бағалау,
Алған білімдерін
қоладнып әр топтан жауап береді
Талдау
Бұл кезеңде оқушылар өткен тақыптарды сызба нұсқа арқылы талдап қортындылайды.-5 мин
Жылу қозғалтқыштары жылу кемшілігі мен артықшылығын талдайды.
Өзін-өзі бағалау,
Алған білімдерін қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды
Жинақтау
Эйлер дөңгелегі. -3мин
Тоңазытқыш атқаратын қызметі мен құрылысы
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау.
Эйлер дөңгелегін салады,топта жұмыс істеуге дағдыланады,
Бағалау.
Бағалайды,қорындылайды, үйге тапсырма береді.-2 мин
Оқушылар топың атынан тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Топтар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz