Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. жылу машиналары және табиғатты қорғау. жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер)

Мекеме атауы № 24жалпы орта білім беру мектебі.

Аты - жөні Нурабев Саябек Токашевич

Лауазымы физика пәнінің мұғалімі.

Жұмысы өтілі 1 6 жыл.

Санаты бірінші.

Пәні физика.

Тақырыбы « Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер . ».

Сынып 8 «А».

Физика 8-сынып.

Пән мұғалімі:

2-апта
Күні:19. 11
№3-сабақ
2-апта: Сабақтың тақырыбы:
Күні:19. 11: Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер) .
2-апта: Сілтеме:
Күні:19. 11: Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет) .
2-апта: Жалпы мақсаты:
Күні:19. 11:

Білу: Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлiн Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер білу.

Түсіну: . Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы түсіну

Қолдану: Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану.

Талдау: Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелерді талдау жасау, ойлау қабілеттерін дамыту.

Жинақтау: «Жылу қозғалтқыштары» тақырыптары бойынша білімдерін жинақтау .

Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.

2-апта: Негізгі идеялар:
Күні:19. 11:

Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.

Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.

Танымдық белсенділігін арттыру.

Акт-ны

2-апта: Көрнекі құралдар:
Күні:19. 11: Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
2-апта: Үйге тапсырма:
Күні:19. 11: §§22-26,
2-апта: Жаттығулар:
Күні:19. 11: Мұғалімнің іс-әрекеті
№3-сабақ: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Оқу нәтижесі
2-апта: Ұйымдастыру
Күні:19. 11:
  1. Сынып оқушыларын процесс атаулары арқылы топқа бөлу -1 мин.
  2. Топ ережесін қайталау
  3. Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.
№3-сабақ:
  1. оқушылар бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.
  2. Оқушылары бес топқа бөлінеді.
  3. Топ ережесін қайталайды.
  4. Спикер бағалайды
Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды, . Спикер топ мүшелерін бағалайды
2-апта: Білу
Күні:19. 11: «Не білгім келді . . . » . - 8 мин.
№3-сабақ: Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi қандай?
(топта оқушылар бір - бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды
Сұраққа жауап береді, кітаппен жұмыс істейді,
2-апта: Тұсіну
Күні:19. 11: «Не түсінгіне тиіспін - 9 мин .
№3-сабақ: Топ мүшелері. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Қысқаша баяндама жасайды.
Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау
Тақырыпты түсінеді, кітаппен жұмыс істейді
2-апта: Қолдану
Күні:19. 11: «Қалай қолданамыз» - 10 мин.
№3-сабақ:

Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану. Әр топқа тапсырма беріледі

1 топ Бу турбинасы;

2 топ Газ турбинасы;

3 топ Реактивті қозғалтқыштар;

4 топ Іштен жану двигателі:

5 топ Тозаңытқыш

Өзіндік бағалау,
Алған білімдерін практикада қоладнып, презентация жасау
2-апта: Талдау
Күні:19. 11: «Талқы»- 8мин
№3-сабақ:

Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелері(Таблица толтырады)

Өзін-өзі бағалау,
Алған білімдерін практикада қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, физикалық тілде сөйлеу қабілеттері артады. презентация жасйды
2-апта: Жинақтау
Күні:19. 11: Бір сұрақ құрастырады, басқа топтың сұрағына жауап береді. - 5 мин
№3-сабақ: Әр-бір топ мүшелері Жылу қозғалтқыштары» тақырыптарына 1 сұрақтан құрастырады. Топтар сұрақтарға жауап береді.
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау.
Салыстырады, сұрақтарға жауап береді, топта жұмыс істеуге дағдыланады,
2-апта: Бағалау.
Күні:19. 11: Қорытынды, үйге тапсырма, бағалау
№3-сабақ: Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Оқушылар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі)

Ұқсас жұмыстар
Улы газдар
Іштен жанатын қозғалтқыш
Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары
Жылу қозғалтқыштары
Энциклопедия сыныпқа арналған оқулықтар
Жылу қозғалтқыштары. жылу қозғалтқыштарының п.ә.к.-ті
Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. тоңазытқыш
Жылу қозғалтқыштары тақрыбын қайталау
Өсімдіктердің тіршілік орталары
Іштен жану қозғалтқышы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz