Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. жылу машиналары және табиғатты қорғау. жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер)
--------------------------------------------------------------------------------
Мекеме атауы № 24жалпы орта білім беру мектебі.
--------------------------------------------------------------------------------
Аты - жөні Нурабев Саябек Токашевич
--------------------------------------------------------------------------------
Лауазымы физика пәнінің мұғалімі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жұмысы өтілі 1 6 жыл.
--------------------------------------------------------------------------------
Санаты бірінші.
--------------------------------------------------------------------------------
Пәні физика.
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы <<Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер.>>.
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып 8 <<А>>.
Физика 8-сынып.
Пән мұғалімі:
2-апта
Күні:19.11
№3-сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер).
Сілтеме:
Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет).
Жалпы мақсаты:
Білу: Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлiн Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер білу.
Түсіну: . Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы түсіну
Қолдану: Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану.
Талдау: Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелерді талдау жасау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Жинақтау: <<Жылу қозғалтқыштары>> тақырыптары бойынша білімдерін жинақтау .
Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.
Негізгі идеялар:
Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.
Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.
Танымдық белсенділігін арттыру.
Акт-ны
Көрнекі құралдар:
Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
Үйге тапсырма:
§§22-26,
Жаттығулар:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Оқу нәтижесі
Ұйымдастыру
* Сынып оқушыларын процесс атаулары арқылы топқа бөлу - 1 мин.
* Топ ережесін қайталау
* Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.
* оқушылар бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.
* Оқушылары бес топқа бөлінеді.
* Топ ережесін қайталайды.
* Спикер бағалайды
Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды
Білу
<<Не білгім келді...>> . - 8 мин.
Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi қандай?
(топта оқушылар бір - бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды
Сұраққа жауап береді,кітаппен жұмыс істейді,
Тұсіну
<<Не түсінгіне тиіспін - 9 мин.
Топ мүшелері. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы.Қысқаша баяндама жасайды.
Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау
Тақырыпты түсінеді, кітаппен жұмыс істейді
Қолдану
<<Қалай қолданамыз>> - 10 мин.
Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану. Әр топқа тапсырма беріледі
1 топ Бу турбинасы;
2 топ Газ турбинасы;
3 топ Реактивті қозғалтқыштар;
4 топ Іштен жану двигателі:
5 топ Тозаңытқыш
Өзіндік бағалау,
Алған білімдерін практикада қоладнып,презентация жасау
Талдау
<<Талқы>>-8мин
Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелері(Таблица толтырады)
Өзін-өзі бағалау,
Алған білімдерін практикада қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, физикалық тілде сөйлеу қабілеттері артады.презентация жасйды
Жинақтау
Бір сұрақ құрастырады, басқа топтың сұрағына жауап береді.-5 мин
Әр-бір топ мүшелері Жылу қозғалтқыштары>> тақырыптарына 1 сұрақтан құрастырады. Топтар сұрақтарға жауап береді.
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау.
Салыстырады, сұрақтарға жауап береді, топта жұмыс істеуге дағдыланады,
Бағалау.
Қорытынды,үйге тапсырма, бағалау
Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Оқушылар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі)
Мекеме атауы № 24жалпы орта білім беру мектебі.
--------------------------------------------------------------------------------
Аты - жөні Нурабев Саябек Токашевич
--------------------------------------------------------------------------------
Лауазымы физика пәнінің мұғалімі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жұмысы өтілі 1 6 жыл.
--------------------------------------------------------------------------------
Санаты бірінші.
--------------------------------------------------------------------------------
Пәні физика.
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы <<Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер.>>.
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып 8 <<А>>.
Физика 8-сынып.
Пән мұғалімі:
2-апта
Күні:19.11
№3-сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер).
Сілтеме:
Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет).
Жалпы мақсаты:
Білу: Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлiн Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер білу.
Түсіну: . Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы түсіну
Қолдану: Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану.
Талдау: Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелерді талдау жасау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Жинақтау: <<Жылу қозғалтқыштары>> тақырыптары бойынша білімдерін жинақтау .
Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.
Негізгі идеялар:
Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.
Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.
Танымдық белсенділігін арттыру.
Акт-ны
Көрнекі құралдар:
Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
Үйге тапсырма:
§§22-26,
Жаттығулар:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Оқу нәтижесі
Ұйымдастыру
* Сынып оқушыларын процесс атаулары арқылы топқа бөлу - 1 мин.
* Топ ережесін қайталау
* Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.
* оқушылар бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.
* Оқушылары бес топқа бөлінеді.
* Топ ережесін қайталайды.
* Спикер бағалайды
Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды
Білу
<<Не білгім келді...>> . - 8 мин.
Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi қандай?
(топта оқушылар бір - бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды
Сұраққа жауап береді,кітаппен жұмыс істейді,
Тұсіну
<<Не түсінгіне тиіспін - 9 мин.
Топ мүшелері. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы.Қысқаша баяндама жасайды.
Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау
Тақырыпты түсінеді, кітаппен жұмыс істейді
Қолдану
<<Қалай қолданамыз>> - 10 мин.
Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану. Әр топқа тапсырма беріледі
1 топ Бу турбинасы;
2 топ Газ турбинасы;
3 топ Реактивті қозғалтқыштар;
4 топ Іштен жану двигателі:
5 топ Тозаңытқыш
Өзіндік бағалау,
Алған білімдерін практикада қоладнып,презентация жасау
Талдау
<<Талқы>>-8мин
Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелері(Таблица толтырады)
Өзін-өзі бағалау,
Алған білімдерін практикада қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, физикалық тілде сөйлеу қабілеттері артады.презентация жасйды
Жинақтау
Бір сұрақ құрастырады, басқа топтың сұрағына жауап береді.-5 мин
Әр-бір топ мүшелері Жылу қозғалтқыштары>> тақырыптарына 1 сұрақтан құрастырады. Топтар сұрақтарға жауап береді.
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау.
Салыстырады, сұрақтарға жауап береді, топта жұмыс істеуге дағдыланады,
Бағалау.
Қорытынды,үйге тапсырма, бағалау
Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады
Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Оқушылар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz