Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Орта мерзімді жоспар. 7- сынып
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ ЕКІНШІ (НЕГІЗГІ) ДЕҢГЕЙ ТЫҢДАУШЫСЫ ШАҒАТАЕВА МЕРУЕРТТІҢ МЕКТЕПТЕГІ ТӘЖІРИБЕ КЕЗЕҢІНДЕГІ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Өтілу мерзімі
Сағат
саны
Сабақтың тақырыбы
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек көздері, құрал-жабдықтар
1
Баскетбол. Допты жоғарыдан екі қолмен, төменнен бір қолмен беру
1.Допты алға дұрыс алып жүруді дағдыландыру
2.Допты әріптесіне шеберлікпен беруді жетілдіру
Оқушылар допты бір біріне икемділекпен беруді біледі
Қабылдау кезіндегі қолды дұрыс ұстауды дамытады
Санау арқылы (1,2,3,4) топтастыру
Практикалық сабақ
Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
Басбармақ арқылы бағалау
Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,тартқыш(резина),
гантельдер , АКТ планшет
1
Бір орында тұрып және қозғалыста себетке екі қолмен допты лақтыру; екі жақты оқу жаттығу ойыны
1.Ойын кезіндегі оқушының шапшаңдығын дамыту.
2.Ойын кезінде орын ауыстыру дағдысын қалыптастыру
Оқушылар баскетбол ойынын ұтқыр ойнауға үйренеді.
Допты ептілікпен қабылдап алуды, шеберлікті
меңгереді.
Топқа бөлу СТО стратегиялары (Блум таксономиясы )
Практикалық сабақ
Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
Өзін өзі бағалау
Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,тартқыш(резина),
гантельдер, АКТ планшет
1
Бір орында (оң және сол қолмен) және
қозғалыста(төмен жоғары,қозғалу бағытын өзгерте) алып жүру , алдап өту
Негізгі қозғалыс ептілігі мен дағдысын қалыптастыру және қолдана білү шеберлігін жетілдіру
Допты екі қолмен қабылдай алады.Ойын арасында допты топ мүшесіне бере алады.
Санау арқылы (1,2,3,4) топтастыру
Практикалық сабақ
Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
-іс-әрекетті ажырата білуін
-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын
-тақырыптың мазмұнын түсіне ме
-сабақтағы белсенділігі
Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,фишкалар
1
Шабуылдағы қорғанғаныстағы ойын тактикасының элементтері
Оқушыларға АКТ- ны пайдалануға бағыт бағдар беру , өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру , интербелсенді тақтамен жұмыс істеуге жетелеу сыни ойлау қабіілеттерін дамыту
Өзінің пікірін дәлеледеп үйренед . Бағалау жұмыстарын жүргізеді . Оқушылар тақырыпты топпен талқылай отырып түсінеді
Топтық.
СТО стратегиялары (Блум таксономиясы )
Теориялық сабақ
Топпен жұмыс жасайды
-іс-әрекетті ажырата білуін
-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын
-тақырыптың мазмұнын түсіне ме
-сабақтағы белсенділігі
АКТ планшет,интер белсенді тақта,видео,маркер,стикер,
постер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz