Орта мерзімді жоспар. 7- сынып

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ ЕКІНШІ (НЕГІЗГІ) ДЕҢГЕЙ ТЫҢДАУШЫСЫ ШАҒАТАЕВА МЕРУЕРТТІҢ МЕКТЕПТЕГІ ТӘЖІРИБЕ КЕЗЕҢІНДЕГІ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Өтілу мерзімі

Сағат

саны

Сабақтың тақырыбы
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек көздері, құрал-жабдықтар
Өтілу мерзімі:
Сағатсаны: 1
Сабақтың тақырыбы: Баскетбол. Допты жоғарыдан екі қолмен, төменнен бір қолмен беру
Мақсаты:

1. Допты алға дұрыс алып жүруді дағдыландыру

2. Допты әріптесіне шеберлікпен беруді жетілдіру

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар допты бір біріне икемділекпен беруді біледі

Қабылдау кезіндегі қолды дұрыс ұстауды дамытады

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Санау арқылы (1, 2, 3, 4) топтастыру

Практикалық сабақ

Барлық оқушыларды сабаққа тарту: Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
Үйрену барысын бағалау: Басбармақ арқылы бағалау
Негізгі дерек көздері, құрал-жабдықтар:

Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық, тартқыш(резина),

гантельдер, АКТ планшет

Өтілу мерзімі:
Сағатсаны: 1
Сабақтың тақырыбы: Бір орында тұрып және қозғалыста себетке екі қолмен допты лақтыру; екі жақты оқу жаттығу ойыны
Мақсаты:

1. Ойын кезіндегі оқушының шапшаңдығын дамыту.

2. Ойын кезінде орын ауыстыру дағдысын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар баскетбол ойынын ұтқыр ойнауға үйренеді.

Допты ептілікпен қабылдап алуды, шеберлікті

меңгереді.

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топқа бөлу СТО стратегиялары (Блум таксономиясы )

Практикалық сабақ

Барлық оқушыларды сабаққа тарту: Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
Үйрену барысын бағалау: Өзін өзі бағалау
Негізгі дерек көздері, құрал-жабдықтар:

Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық, тартқыш(резина),

гантельдер, АКТ планшет

1

Бір орында (оң және сол қолмен) және

қозғалыста(төмен жоғары, қозғалу бағытын өзгерте) алып жүру, алдап өту

Негізгі қозғалыс ептілігі мен дағдысын қалыптастыру және қолдана білү шеберлігін жетілдіру
Допты екі қолмен қабылдай алады. Ойын арасында допты топ мүшесіне бере алады.

Санау арқылы (1, 2, 3, 4) топтастыру

Практикалық сабақ

Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар

-іс-әрекетті ажырата білуін

-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын

-тақырыптың мазмұнын түсіне ме

-сабақтағы белсенділігі

Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық, фишкалар
:
1: 1
Бір орында (оң және сол қолмен) жәнеқозғалыста(төмен жоғары, қозғалу бағытын өзгерте) алып жүру, алдап өту: Шабуылдағы қорғанғаныстағы ойын тактикасының элементтері
Негізгі қозғалыс ептілігі мен дағдысын қалыптастыру және қолдана білү шеберлігін жетілдіру: Оқушыларға АКТ- ны пайдалануға бағыт бағдар беру, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, интербелсенді тақтамен жұмыс істеуге жетелеу сыни ойлау қабіілеттерін дамыту
Допты екі қолмен қабылдай алады. Ойын арасында допты топ мүшесіне бере алады.: Өзінің пікірін дәлеледеп үйренед . Бағалау жұмыстарын жүргізеді . Оқушылар тақырыпты топпен талқылай отырып түсінеді
Санау арқылы (1, 2, 3, 4) топтастыруПрактикалық сабақ:

Топтық.

СТО стратегиялары (Блум таксономиясы )

Теориялық сабақ

Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар: Топпен жұмыс жасайды
-іс-әрекетті ажырата білуін-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын-тақырыптың мазмұнын түсіне ме-сабақтағы белсенділігі:

-іс-әрекетті ажырата білуін

-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын

-тақырыптың мазмұнын түсіне ме

-сабақтағы белсенділігі

Баскетбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық, фишкалар:

АКТ планшет, интер белсенді тақта, видео, маркер, стикер,

постер


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Әріпті өрнек, санды өрнек
Сабақ жоспарларының түрлері
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Тізбектелген сабақтар
Мектепті дамыту жоспары
Оқушының әрекетің әрекеті
Ғаламтор қазақ тілінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz