Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Адамның сезім мүшелері. 1 сынып
Қала: Павлодар
Мектеп: №35 ЖОББМ
Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Жаркынай Жасталаповна
Сынып: 1 <<Б>>
Пән: дүниетану
Сабақ тақырыбы: Адамның сезім мүшелері
Сабақ мақсаты:
1.Оқушылар адамның сезім мүшелері туралы білім алады. Көз, мұрын, тіл, тері, құлақ-сезім мүшелері құрылысымен танысады.
2. Оқушылар танымдылық қасиеттерін дамытады. Оқушы сезім мүшелері арқылы өмірдегі маңызын түсінеді.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Сезім мүшелерін біледі, қызметі мен құрылысын түсінеді, жеке бас гигиенасын сақтайды.
Сабақ түрі: Қайталау сабақ
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Керекті құрал-жабдықтар: қораптар, маркерлер, әтір, суреттер, тұз бен қант, дискке жазылған жануарлар дыбыстары, доп, АКТ, интербелсенді тақта.
Кезеңдер
Мұғалім әрекеті
Оқушылар әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал тудыру
* Ал, балалар, күндей жадырап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза, мөлдір көңіл-күймен
Бүгінгі сабағымызды бастайық.
Амансың ба, алтын күн!
Амансың ба, көк аспан!
Амансың ба, достарым!
Сендерді көрсем шаттанам!
Тақырыпқа шығу
* Ал, енді, бүгінгі сабаққа үй тапсырмасы қандай?
Жұмбақтар жаттау.
* Көреді бәрін өзгенің, көре алмайды өздерін. (Көз)
* Екі шырақтың арасында бір өзім. (Мұрын)
* Күмбір, күмбір, қарағым, қартайғанша жарадың. (Құлақ)
* Денесі жұмсақ, сүйір, көп сөйлеуге үйір. (Тіл)
* Бунақты көсеу, тармағы бесеу.
(Қол мен саусақ)
* Сонымен, балалар, бүгінгі сабақ тақырыбы - сезім мүшелерін қайталау. Бүгінгі сабақта сендер нені білгілерің келеді? Алдарыңа
* Яғни ,бүгін адамның сезім мүшелерін, олардың құрылысын, қызметін білесіңдер.
*
-Топпен жұмыс істеуді;
-Топқа баға қоюды;
-Сезім мүшелері не екенін білгіміз келеді;
-Оларды қалай күту керектігін білгіміз келеді;
-Құрылысын білгіміз келеді.
Топқа бөліну
* Балалар, маған қай топта жұмбақтың қай шешуі аталғанын айтыңдаршы.
* Ендеше әр топтың атауы осы жұмбақтардың шешуіне байланысты болады. Сонымен І топ - <<құлақ>>, ІІ топ - <<көз>>, ІІІ топ - <<мұрын>>, ІҮ топ - <<тіл>>, Ү топ - <<тері>>.
* Енді топ болып топ басшыларыңды сайлап алыңдар.
-Құлақ, мұрын, көз, тіл, тері.
Бағалау ережесі
* Балалар, сендердің парталарыңның алдында топ атауы
жазылған қағаз бар. Топ атауларыңды есте сақтаңдар! Сендердің топ басшыларың әр тапсырмаға өз тобына баға қоятын болады. Бағалау үшін партада бағалау парағы бар. Әр тапсырмаға "+" немесе <<->> қойып отырасыңдар. Егер барлығы дұрыс болса <<+>>, толық емес немесе дұрыс емес болса <<->> қоясыңдар.
Сонымен, бастайық!
Бағалау парағы
Топтың аты
Тапсырмалар
Бағасы
Көз
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
<<+>> - қызыл түсті гүл
<<->> - сары түсті гүл
Электронды оқу құралы
* Барлығымыз интербелсенді тақтаға қараймыз.
(1-сыныпқа арналған электронды оқу құралы қосылады. Авторлары: Жүнісқызы Күлжан, Жапанбаева Назгүл, Маркина Марина)
* Сонымен, адамның қандай сезім мүшелері бар?
Олар нені сезеді?
-Мұрын - иіс сезу және дем алу мүшесі. Ол иісті сезеді, адам мұрынмен дем алады..
-Құлақ - дыбыстарды естиді. Ол - есту мүшесі.
-Көз - көру мүшесі. Көз арқылы заттың түсін, пішінін көреміз.
-Тіл - дәм сезу, сөйлеу мүшесі. Тілмен біз ащыны немесе тұщыны сеземіз.Онымен сөйлейміз.
-Терімен ыстық пен суықты, қатты мен жұмсақты сеземіз. Тері - сипап сезу мүшесі.
Слайд
* Балалар сендердің парталарыңның үстінде әр топтың атауына байланысты сурет берілген. Бұл суретте сезім мүшелерінің құрылысы көрсетілген. Осыны топпен қарастырыңдар да, интербелсенді тақтаға 1 оқушы шығып, баяндап бересіңдер.
1-тапсырма
-Мынау - көз. Көзде көз алмасы, ақ қабаты және қарашығы бар. Көз - көру мүшесі.
- Мынау - тіл. Тілдің ұшы және екі ағы бар. Тілдің ұшы - тәттіні, ал екі жағы - ащыны сезеді. Тіл - дәм сезу және сөйлеу мүшесі.
-Мынау - мұрын. Мұрында танау бар. Танаудың екі тесігі бар. Олар арқылы иісті сеземіз, дем аламыз. Танау тесігінің ішінде түкшелері бар. Олар шаң-тозаңды енгізбейді.
Мұрын - иіс сезу, дем алу мүшесі.
-Бұл - құлақ. Құлақта қалқан мен дабыл жарғағы болады. Қалқан - дыбыстарды жинайды, ал дабыл жарғағы - дыбыстарды естиді. Құлақ - есту мүшесі.
-Бұл - тері. Тері жасушадан тұрады.Терінің тесіктері мен түкшелері болады. Терінің тесіктері арқылы тері дем алады, ал түкшелер теріні қорғайды. Тері - сипап сезу мүшесі.
Бағалау
* Өз басқа топтарыға баға қойыңдар.
2-тапсырма
Сарамандық жұмыс
* Балалар, сендердің алдарыңда қорап бар. Қораптың ішіндегі заттарды өз топтарыңның атауларына байланысты таңдап алыңдар. Неге бұл затты алғандарыңды дәлелдеп беріңдер.
* Құлақ тобы дискті таңдапты. Олай болса, бұл топты тексерейік. Мен сендерге дисктегі жануарлардың дыбыстарын қоямын, ал сендер олардың аттарын атау керексіңдер.
Көз:
*Біздің топ - көз тобы.
*Біз кемпірқосақ суретін таңдадық.
*Оның жасыл, қызыл, көк және т.б. түстері бар.
*Кемпірқосақты көзбен көреміз, қолмен ұстай алмаймыз, иісін сезе алмаймыз.
*Көз - көру мүшесі.
Тіл:
*Біздің топ - тіл тобы.
*Біз қант пен тұзды таңдадық.
*Қант - тәтті.
*Тұз - ащы.
*Тәттіні - тілдің ұшымен, ащыны - екі жағымен сеземіз.
*Тіл - дім сезу мүшесі.
Тері:
*Біздің топ - тері тобы.
*Біз допты таңдадық.
*Себебі оны қолмен ұстаймыз, ал қолда тері бар.
*Доптың жұмсақ екенін, шипасы бар екенін сездік.
*Тері - сипап сезу мүшесі.
Мұрын:
*Біздің топ - мұрын тобы.
*Біз әтірді таңдадық.
*Әтірдің иісін мұрнымызбен сеземіз.
*Оның иісі жағымды.
*Мұрынмен дем аламыз.
*Мұрын - дәм сезу және дем алу мүшесі.
Құлақ:
*Біздің топ - құлақ тобы.
*Біз <<жануарлар дауыстары>> деген дискті таңдадық.
*Себебі онда әр түрлі дыбыстар жазылады.
*Ал дыбыстарды біз естиміз.
*Құлақ - есту мүшесі.
Бағалау
Топ басшылары бағаларыңды қойыңдар.
Сергіту сәті
* Ал, енді, орнымыздан тұрамыз. Біздің сезім мүшелерімізді сергітейік. Олай болса, <<Сезім мүшелері жаттығуын>> жасайық. (Музыка ойнап тұрады)
3- тапсырма
* Енді, әр топ атауларыңа байланысты осы сезім мүшелерінің күтуін атап, дәлелдейсіңдер.
Көз:
*Үшкір затпен ойнауға болмайды, себебі көзге кіріп кетуі мүмкін.
*Қолмен көп уқалауға болмайды, көз ауыра бастайды.
*Көзге бірдеңе түссе, жылы қайнатылған сумен шаю керек.
*Қараңғыда кітап оқуға болмайды, көз көруі нашарлайды.
*Теледидар және компютерде көп отыруға болмайды, себебі көздің көруі нашарлайды.
Тіл:
*Өткір затты ауызға салуға болмайды, себебі кесіп алуың мүмкін.
*Тамақты асықпай жеу керек, өйткені тілді тістеп алуымыз мүмкін.
*Тамақтан кейін ауызды шаю керек, өйткені тамақ қалдықтары қалады.
*Ыстық тамақты суытып ішу керек, себебі тіл күйіп қалады.
Мұрын:
*Мұрынды үшкір затпен тазалауға болмайды.
*Мұрынды жылы сумен шайып отыру керек.
*Оны арнайы құралмен тазалау керек.
*Жылы киіну керек, құлаққа суық ттиіп қалуы мүмкін.
Тері:
*Теріні үшкір заттардан сақтау керек, себебі
жараланып қалуы мүмкін.
*Өткір заттардан сақтану керек.
*Ашық жиі жуынып отыру керек.
*Жылы киіну керек.
Құлақ:
*Құлақты үшкір заттармен тазалауға болмайды, себебі дабыл жарғағына тиіп кетуі мүмкін.
*Оны арнайы құралмен тазалау керек.
*Жылы бас киім кию керек, өйткені суық тигізіп алуымыз мүмкін.
*Құлақты жылы сумен жуып отыру керек, себебі құлық жиналып қалады.
Бағалау
* Ал, енді, баға қояйық.
Бекіту
* Сендердің парталарыңның үстіндегі А3 қағазында сөздер жазылған. Осы сөзерді топтарыңның атауларына байланысты сәйкестендіріңдер. 1 оқушы шығып, айтып береді.
Қорытынды
* Ал, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?
* Бұл сабақта не білдіңдер?
* Олай болса, Қадыр Мырза Әлидің <<Не үшін?>> деген өлең жолдарын еске түсірейік.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Құлақ деген не үшін керек?
Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Бағалау
* Егер тапсырма бойынша <<+>> болса, мына құмыраға қызыл түсті гүлді жабыстыр.
* Егер тапсырмада <<->> болса, сол құмыраға сары түсті гүлді жабыстырамыз.
* Ал, енді, балалар қараңдаршы. Қандай түсті гүлдер көп?
* Ендеше біз бүгінгі сабақта білім шыңына жеттік. Себебі қызыл түс тапсырмаларды дұрыс және толық орындалғанын, сендер мақсаттарыңа жеткенін білдіреді.
-Қызыл
Үй тапсырмасы
* Үйде 20 бетті оқып келіңдер.
Мектеп: №35 ЖОББМ
Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Жаркынай Жасталаповна
Сынып: 1 <<Б>>
Пән: дүниетану
Сабақ тақырыбы: Адамның сезім мүшелері
Сабақ мақсаты:
1.Оқушылар адамның сезім мүшелері туралы білім алады. Көз, мұрын, тіл, тері, құлақ-сезім мүшелері құрылысымен танысады.
2. Оқушылар танымдылық қасиеттерін дамытады. Оқушы сезім мүшелері арқылы өмірдегі маңызын түсінеді.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Сезім мүшелерін біледі, қызметі мен құрылысын түсінеді, жеке бас гигиенасын сақтайды.
Сабақ түрі: Қайталау сабақ
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Керекті құрал-жабдықтар: қораптар, маркерлер, әтір, суреттер, тұз бен қант, дискке жазылған жануарлар дыбыстары, доп, АКТ, интербелсенді тақта.
Кезеңдер
Мұғалім әрекеті
Оқушылар әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал тудыру
* Ал, балалар, күндей жадырап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза, мөлдір көңіл-күймен
Бүгінгі сабағымызды бастайық.
Амансың ба, алтын күн!
Амансың ба, көк аспан!
Амансың ба, достарым!
Сендерді көрсем шаттанам!
Тақырыпқа шығу
* Ал, енді, бүгінгі сабаққа үй тапсырмасы қандай?
Жұмбақтар жаттау.
* Көреді бәрін өзгенің, көре алмайды өздерін. (Көз)
* Екі шырақтың арасында бір өзім. (Мұрын)
* Күмбір, күмбір, қарағым, қартайғанша жарадың. (Құлақ)
* Денесі жұмсақ, сүйір, көп сөйлеуге үйір. (Тіл)
* Бунақты көсеу, тармағы бесеу.
(Қол мен саусақ)
* Сонымен, балалар, бүгінгі сабақ тақырыбы - сезім мүшелерін қайталау. Бүгінгі сабақта сендер нені білгілерің келеді? Алдарыңа
* Яғни ,бүгін адамның сезім мүшелерін, олардың құрылысын, қызметін білесіңдер.
*
-Топпен жұмыс істеуді;
-Топқа баға қоюды;
-Сезім мүшелері не екенін білгіміз келеді;
-Оларды қалай күту керектігін білгіміз келеді;
-Құрылысын білгіміз келеді.
Топқа бөліну
* Балалар, маған қай топта жұмбақтың қай шешуі аталғанын айтыңдаршы.
* Ендеше әр топтың атауы осы жұмбақтардың шешуіне байланысты болады. Сонымен І топ - <<құлақ>>, ІІ топ - <<көз>>, ІІІ топ - <<мұрын>>, ІҮ топ - <<тіл>>, Ү топ - <<тері>>.
* Енді топ болып топ басшыларыңды сайлап алыңдар.
-Құлақ, мұрын, көз, тіл, тері.
Бағалау ережесі
* Балалар, сендердің парталарыңның алдында топ атауы
жазылған қағаз бар. Топ атауларыңды есте сақтаңдар! Сендердің топ басшыларың әр тапсырмаға өз тобына баға қоятын болады. Бағалау үшін партада бағалау парағы бар. Әр тапсырмаға "+" немесе <<->> қойып отырасыңдар. Егер барлығы дұрыс болса <<+>>, толық емес немесе дұрыс емес болса <<->> қоясыңдар.
Сонымен, бастайық!
Бағалау парағы
Топтың аты
Тапсырмалар
Бағасы
Көз
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
<<+>> - қызыл түсті гүл
<<->> - сары түсті гүл
Электронды оқу құралы
* Барлығымыз интербелсенді тақтаға қараймыз.
(1-сыныпқа арналған электронды оқу құралы қосылады. Авторлары: Жүнісқызы Күлжан, Жапанбаева Назгүл, Маркина Марина)
* Сонымен, адамның қандай сезім мүшелері бар?
Олар нені сезеді?
-Мұрын - иіс сезу және дем алу мүшесі. Ол иісті сезеді, адам мұрынмен дем алады..
-Құлақ - дыбыстарды естиді. Ол - есту мүшесі.
-Көз - көру мүшесі. Көз арқылы заттың түсін, пішінін көреміз.
-Тіл - дәм сезу, сөйлеу мүшесі. Тілмен біз ащыны немесе тұщыны сеземіз.Онымен сөйлейміз.
-Терімен ыстық пен суықты, қатты мен жұмсақты сеземіз. Тері - сипап сезу мүшесі.
Слайд
* Балалар сендердің парталарыңның үстінде әр топтың атауына байланысты сурет берілген. Бұл суретте сезім мүшелерінің құрылысы көрсетілген. Осыны топпен қарастырыңдар да, интербелсенді тақтаға 1 оқушы шығып, баяндап бересіңдер.
1-тапсырма
-Мынау - көз. Көзде көз алмасы, ақ қабаты және қарашығы бар. Көз - көру мүшесі.
- Мынау - тіл. Тілдің ұшы және екі ағы бар. Тілдің ұшы - тәттіні, ал екі жағы - ащыны сезеді. Тіл - дәм сезу және сөйлеу мүшесі.
-Мынау - мұрын. Мұрында танау бар. Танаудың екі тесігі бар. Олар арқылы иісті сеземіз, дем аламыз. Танау тесігінің ішінде түкшелері бар. Олар шаң-тозаңды енгізбейді.
Мұрын - иіс сезу, дем алу мүшесі.
-Бұл - құлақ. Құлақта қалқан мен дабыл жарғағы болады. Қалқан - дыбыстарды жинайды, ал дабыл жарғағы - дыбыстарды естиді. Құлақ - есту мүшесі.
-Бұл - тері. Тері жасушадан тұрады.Терінің тесіктері мен түкшелері болады. Терінің тесіктері арқылы тері дем алады, ал түкшелер теріні қорғайды. Тері - сипап сезу мүшесі.
Бағалау
* Өз басқа топтарыға баға қойыңдар.
2-тапсырма
Сарамандық жұмыс
* Балалар, сендердің алдарыңда қорап бар. Қораптың ішіндегі заттарды өз топтарыңның атауларына байланысты таңдап алыңдар. Неге бұл затты алғандарыңды дәлелдеп беріңдер.
* Құлақ тобы дискті таңдапты. Олай болса, бұл топты тексерейік. Мен сендерге дисктегі жануарлардың дыбыстарын қоямын, ал сендер олардың аттарын атау керексіңдер.
Көз:
*Біздің топ - көз тобы.
*Біз кемпірқосақ суретін таңдадық.
*Оның жасыл, қызыл, көк және т.б. түстері бар.
*Кемпірқосақты көзбен көреміз, қолмен ұстай алмаймыз, иісін сезе алмаймыз.
*Көз - көру мүшесі.
Тіл:
*Біздің топ - тіл тобы.
*Біз қант пен тұзды таңдадық.
*Қант - тәтті.
*Тұз - ащы.
*Тәттіні - тілдің ұшымен, ащыны - екі жағымен сеземіз.
*Тіл - дім сезу мүшесі.
Тері:
*Біздің топ - тері тобы.
*Біз допты таңдадық.
*Себебі оны қолмен ұстаймыз, ал қолда тері бар.
*Доптың жұмсақ екенін, шипасы бар екенін сездік.
*Тері - сипап сезу мүшесі.
Мұрын:
*Біздің топ - мұрын тобы.
*Біз әтірді таңдадық.
*Әтірдің иісін мұрнымызбен сеземіз.
*Оның иісі жағымды.
*Мұрынмен дем аламыз.
*Мұрын - дәм сезу және дем алу мүшесі.
Құлақ:
*Біздің топ - құлақ тобы.
*Біз <<жануарлар дауыстары>> деген дискті таңдадық.
*Себебі онда әр түрлі дыбыстар жазылады.
*Ал дыбыстарды біз естиміз.
*Құлақ - есту мүшесі.
Бағалау
Топ басшылары бағаларыңды қойыңдар.
Сергіту сәті
* Ал, енді, орнымыздан тұрамыз. Біздің сезім мүшелерімізді сергітейік. Олай болса, <<Сезім мүшелері жаттығуын>> жасайық. (Музыка ойнап тұрады)
3- тапсырма
* Енді, әр топ атауларыңа байланысты осы сезім мүшелерінің күтуін атап, дәлелдейсіңдер.
Көз:
*Үшкір затпен ойнауға болмайды, себебі көзге кіріп кетуі мүмкін.
*Қолмен көп уқалауға болмайды, көз ауыра бастайды.
*Көзге бірдеңе түссе, жылы қайнатылған сумен шаю керек.
*Қараңғыда кітап оқуға болмайды, көз көруі нашарлайды.
*Теледидар және компютерде көп отыруға болмайды, себебі көздің көруі нашарлайды.
Тіл:
*Өткір затты ауызға салуға болмайды, себебі кесіп алуың мүмкін.
*Тамақты асықпай жеу керек, өйткені тілді тістеп алуымыз мүмкін.
*Тамақтан кейін ауызды шаю керек, өйткені тамақ қалдықтары қалады.
*Ыстық тамақты суытып ішу керек, себебі тіл күйіп қалады.
Мұрын:
*Мұрынды үшкір затпен тазалауға болмайды.
*Мұрынды жылы сумен шайып отыру керек.
*Оны арнайы құралмен тазалау керек.
*Жылы киіну керек, құлаққа суық ттиіп қалуы мүмкін.
Тері:
*Теріні үшкір заттардан сақтау керек, себебі
жараланып қалуы мүмкін.
*Өткір заттардан сақтану керек.
*Ашық жиі жуынып отыру керек.
*Жылы киіну керек.
Құлақ:
*Құлақты үшкір заттармен тазалауға болмайды, себебі дабыл жарғағына тиіп кетуі мүмкін.
*Оны арнайы құралмен тазалау керек.
*Жылы бас киім кию керек, өйткені суық тигізіп алуымыз мүмкін.
*Құлақты жылы сумен жуып отыру керек, себебі құлық жиналып қалады.
Бағалау
* Ал, енді, баға қояйық.
Бекіту
* Сендердің парталарыңның үстіндегі А3 қағазында сөздер жазылған. Осы сөзерді топтарыңның атауларына байланысты сәйкестендіріңдер. 1 оқушы шығып, айтып береді.
Қорытынды
* Ал, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?
* Бұл сабақта не білдіңдер?
* Олай болса, Қадыр Мырза Әлидің <<Не үшін?>> деген өлең жолдарын еске түсірейік.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Құлақ деген не үшін керек?
Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Бағалау
* Егер тапсырма бойынша <<+>> болса, мына құмыраға қызыл түсті гүлді жабыстыр.
* Егер тапсырмада <<->> болса, сол құмыраға сары түсті гүлді жабыстырамыз.
* Ал, енді, балалар қараңдаршы. Қандай түсті гүлдер көп?
* Ендеше біз бүгінгі сабақта білім шыңына жеттік. Себебі қызыл түс тапсырмаларды дұрыс және толық орындалғанын, сендер мақсаттарыңа жеткенін білдіреді.
-Қызыл
Үй тапсырмасы
* Үйде 20 бетті оқып келіңдер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz