Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал сандарды азайту
Рационал сандарды азайту
Класс: 6Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту.
Сабақтың мақсаты: Рационал сандарды азайту ережесін беріп, рационал сандарды азайту біліктілігін қалыптастыру.Міндеттер: 1. Рационал сандарды азайту ережесін білу;2. Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа білім алу қызығушылығын ояту. Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып оқушылардың танымын кеңістікке шығару.3. Математикалық тілде сауатты сөйлей білуге тәрбиелеу.Сабақтың типі: Аралас сабақ.Қолданылған көрнекіліктер және сабақ технологиясы: кеспе қағаздар,слайдтар, АКТ, саралап оқыту, білім алушылар білімін бағалауға арналған өзін-өзі бағалау парағы.Пайдаланылған әдіс-тәсілдер: түсіндіру,баяндау, ойландыру, сұрақ-жауап.Сабақ өткізу формалары: топтық, жеке , жұптық, бірін-бірі тексеру, өзін-өзі тексеру, деңгейлік оқыту.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.Оқушылар назарын сабаққа аудару.Білім алушылар жақсы баға алу үшін бір-бірімен сайысқа түсіп, жарыса отырып сабаққа қатысулары тиіс. Алған ұпайларын өзін-өзі бағалау парақшаларына қойып отырады.Ой қозғау
1.Таңбалар ережесі2. Роционал сандар қалай айзатылады?3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4.Теріс сандар қалай қосылады?ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Интерактивті тақтадан дұрыс жауабы бойынша әр жұп бірін-бірі тексереді.№502
Ш: +2,2 - ( −5 ) = 2.2 + 5 = 7.2 м
Жауабы: 7,2 м№505
-735- - 4215-523=215
− 13- (3 718 −1 29) = 156
№4901)3,9а-2,81в-5,1а+4,9в=-1,2а+1,09вІІІ. Білімді қайталау
5 - 7 9 - 9 -15 - 2 4 - 9 8 - 14
-3 - 5 -1 - 10 2 - 10 3 - 0 0 - 100
9 - 14 0 - 15 6 - 8 7 - 7 5 - 15 IV..Жаңа сабақ. Азайту екі қосылғыштың қосындысы және қосылғыштардың біреуі бойынша екінші қосылғышты (белгісіз) табу амалы.в+х=а, х- белгісіз қосылғыш.х=а-в немесе х=а+(-в) қарама-қарсы сандарРационал сандарды азайтуды азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосып, азайтуды қосу амалымен есептеуге болады екен.Рационал сандарды азайту амалы азайғыш азайтқыштан кіші (кем) болғанда да орындалады.Бір саннан екінші санды азайту үшін , азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек.а-в=а+(-в)Егер азайғыш пен азайтқыштың таңбалары әртүрлі болса, онда рационал сандарды азайту таңбалары бірдей сандарды қосу <<ережесі бойынша>> орындалады.
V. Жұппен жұмыс (Сәйкес жауаптармен қос):1. -2,3 - 0,7 1,5
2. -8-(-9,5) -5
3. 3,85-5,3 10
4. -32-(-42) -3
5. 10,5-(-9,5) -1,45
6. -1,9-3,1 20
VI. Оқулықпен жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар).1 деңгей№495.Азайтуды орындаңдар:2)-5,7-(-1,3) =-5,7+1,3=-4,2-7,5- (-2,1) =-7,5+2,1=-5,4-8,9- (-3,7) =-8,9+3,7=-5,22 деңгей№504. Есептеңдер:5) - 3 23- ( - 45 )= - 3 23 + 45 = - 3 1015 + 1215 = - 2 2515 + 1215 = −213156) - 1 56- ( - 712 )= - 1 56 + 712 = - 1 1012 + 712 = - 1 312 = - 1 143 деңгей№516 Теңдеуді шешіңдер:x - ( − 4.6 + 3 47 ) = −8 114
x + 4.6 − 3 47 = −8 114
x + 4.6 = −8 114 + 3 47
x + 4.6 = −412
x = −4.5 −4.6
x = −9.1
VI. Қосымша есеп (Өмірмен байланысты есеп):
Айдың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан - 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне - 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?
Ш: 67 000-15 000 - 40 000 - 20 000 + 50 000 - 8 000 - 20 000 - 20 000 = - 6 000 VII. Сабақты қорытындылау.1. Бүгін сабақта не өттік
2. Нені орындай алдыңдар
3.Нені орындай алмадыңдар4.Қандай қиындық болды
VIII. Үйге тапсырма:1 деңгей №498, 2 деңгей №508, 3 деңгей №514/4/IX.Бағалау.
Үй жұмысын тексеру:
№502
Ш: +2,2 - ( −5 ) = 2.2 + 5 = 7.2 м
Жауабы: 7,2 м№505
-735- - 4215-523=215
− 13- (3 718 −1 29) = 156
VI. Оқулықпен жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар).1 деңгей№495.Азайтуды орындаңдар:2)-5,7-(-1,3) =-5,7+1,3=-4,2-7,5- (-2,1) =-7,5+2,1=-5,4-8,9- (-3,7) =-8,9+3,7=-5,22 деңгей№504. Есептеңдер:5) - 3 23- ( - 45 )= - 3 23 + 45 = - 3 1015 + 1215 = - 2 2515 + 1215 = −213156) - 1 56- ( - 712 )= - 1 56 + 712 = - 1 1012 + 712 = - 1 312 = - 1 143 деңгей№516 Теңдеуді шешіңдер:x - ( − 4.6 + 3 47 ) = −8 114
x + 4.6 − 3 47 = −8 114
x + 4.6 = −8 114 + 3 47
x + 4.6 = −412
x = −4.5 −4.6
x = −9.1
Класс: 6Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту.
Сабақтың мақсаты: Рационал сандарды азайту ережесін беріп, рационал сандарды азайту біліктілігін қалыптастыру.Міндеттер: 1. Рационал сандарды азайту ережесін білу;2. Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа білім алу қызығушылығын ояту. Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып оқушылардың танымын кеңістікке шығару.3. Математикалық тілде сауатты сөйлей білуге тәрбиелеу.Сабақтың типі: Аралас сабақ.Қолданылған көрнекіліктер және сабақ технологиясы: кеспе қағаздар,слайдтар, АКТ, саралап оқыту, білім алушылар білімін бағалауға арналған өзін-өзі бағалау парағы.Пайдаланылған әдіс-тәсілдер: түсіндіру,баяндау, ойландыру, сұрақ-жауап.Сабақ өткізу формалары: топтық, жеке , жұптық, бірін-бірі тексеру, өзін-өзі тексеру, деңгейлік оқыту.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.Оқушылар назарын сабаққа аудару.Білім алушылар жақсы баға алу үшін бір-бірімен сайысқа түсіп, жарыса отырып сабаққа қатысулары тиіс. Алған ұпайларын өзін-өзі бағалау парақшаларына қойып отырады.Ой қозғау
1.Таңбалар ережесі2. Роционал сандар қалай айзатылады?3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4.Теріс сандар қалай қосылады?ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Интерактивті тақтадан дұрыс жауабы бойынша әр жұп бірін-бірі тексереді.№502
Ш: +2,2 - ( −5 ) = 2.2 + 5 = 7.2 м
Жауабы: 7,2 м№505
-735- - 4215-523=215
− 13- (3 718 −1 29) = 156
№4901)3,9а-2,81в-5,1а+4,9в=-1,2а+1,09вІІІ. Білімді қайталау
5 - 7 9 - 9 -15 - 2 4 - 9 8 - 14
-3 - 5 -1 - 10 2 - 10 3 - 0 0 - 100
9 - 14 0 - 15 6 - 8 7 - 7 5 - 15 IV..Жаңа сабақ. Азайту екі қосылғыштың қосындысы және қосылғыштардың біреуі бойынша екінші қосылғышты (белгісіз) табу амалы.в+х=а, х- белгісіз қосылғыш.х=а-в немесе х=а+(-в) қарама-қарсы сандарРационал сандарды азайтуды азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосып, азайтуды қосу амалымен есептеуге болады екен.Рационал сандарды азайту амалы азайғыш азайтқыштан кіші (кем) болғанда да орындалады.Бір саннан екінші санды азайту үшін , азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек.а-в=а+(-в)Егер азайғыш пен азайтқыштың таңбалары әртүрлі болса, онда рационал сандарды азайту таңбалары бірдей сандарды қосу <<ережесі бойынша>> орындалады.
V. Жұппен жұмыс (Сәйкес жауаптармен қос):1. -2,3 - 0,7 1,5
2. -8-(-9,5) -5
3. 3,85-5,3 10
4. -32-(-42) -3
5. 10,5-(-9,5) -1,45
6. -1,9-3,1 20
VI. Оқулықпен жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар).1 деңгей№495.Азайтуды орындаңдар:2)-5,7-(-1,3) =-5,7+1,3=-4,2-7,5- (-2,1) =-7,5+2,1=-5,4-8,9- (-3,7) =-8,9+3,7=-5,22 деңгей№504. Есептеңдер:5) - 3 23- ( - 45 )= - 3 23 + 45 = - 3 1015 + 1215 = - 2 2515 + 1215 = −213156) - 1 56- ( - 712 )= - 1 56 + 712 = - 1 1012 + 712 = - 1 312 = - 1 143 деңгей№516 Теңдеуді шешіңдер:x - ( − 4.6 + 3 47 ) = −8 114
x + 4.6 − 3 47 = −8 114
x + 4.6 = −8 114 + 3 47
x + 4.6 = −412
x = −4.5 −4.6
x = −9.1
VI. Қосымша есеп (Өмірмен байланысты есеп):
Айдың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан - 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне - 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?
Ш: 67 000-15 000 - 40 000 - 20 000 + 50 000 - 8 000 - 20 000 - 20 000 = - 6 000 VII. Сабақты қорытындылау.1. Бүгін сабақта не өттік
2. Нені орындай алдыңдар
3.Нені орындай алмадыңдар4.Қандай қиындық болды
VIII. Үйге тапсырма:1 деңгей №498, 2 деңгей №508, 3 деңгей №514/4/IX.Бағалау.
Үй жұмысын тексеру:
№502
Ш: +2,2 - ( −5 ) = 2.2 + 5 = 7.2 м
Жауабы: 7,2 м№505
-735- - 4215-523=215
− 13- (3 718 −1 29) = 156
VI. Оқулықпен жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар).1 деңгей№495.Азайтуды орындаңдар:2)-5,7-(-1,3) =-5,7+1,3=-4,2-7,5- (-2,1) =-7,5+2,1=-5,4-8,9- (-3,7) =-8,9+3,7=-5,22 деңгей№504. Есептеңдер:5) - 3 23- ( - 45 )= - 3 23 + 45 = - 3 1015 + 1215 = - 2 2515 + 1215 = −213156) - 1 56- ( - 712 )= - 1 56 + 712 = - 1 1012 + 712 = - 1 312 = - 1 143 деңгей№516 Теңдеуді шешіңдер:x - ( − 4.6 + 3 47 ) = −8 114
x + 4.6 − 3 47 = −8 114
x + 4.6 = −8 114 + 3 47
x + 4.6 = −412
x = −4.5 −4.6
x = −9.1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz