Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мәтіннің түрлері

А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3<<Б>> сыныбына арналған қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары


Күн 16.10.14ж
Сабақ -2
Сабақтың тақырыбы:
Мәтіннің түрлері
Ресурстар:
Интерактивті тақта ,оқулық,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі
Міндеті:
* Мәтін туралы білімін кеңейту.
* Оқушылардың салыстыру,талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту;
* Қызығушылығын арттыру

Мақсаты:
Мәтіннің түрлерімен танысып, түрлерін ажырата алу
Тапсырмалар
1-тапсырма. Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?
5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
16-ж,І - топ :Суретке қарай отырып,қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.
2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

Сергіту сәті: Қарлығаш
3- тапсырма. <<Менің сүйікті ауылым>>, <<Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?>>, <<Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?>> тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру
2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

Оқу нәтижесі:
Сабақ аяғында оқушылар:
- Сипаттама бере біледі.
-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық ойлауын дамытады.
Түйінді сөздер:
Ақылды болу,еңбекқор болу,жігерлі болу

Сабақтың жүрісі:
Сабақтың этаптары:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Модульдер мен уақыт
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру

Топқа бөлу

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар:
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Амансың ба Алтын күн!
Амансың ба Көк аспан"
Амансың ба Достарым!
Сендерді көрсем қуанам!

Үй тапсырмасын сұрау: Өткен сабақта немен таныстық?
14-ж,Мәтін тақырыбына сай келмейтін бөлікті алып тастап,мәтінді қайта құрастыру?
-Сонымен мәтін дегеніміз не?

Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа бөлінеді.
Сынып ережесін шығару.
-Мұғалімді тыңдау
-Бірін- бірі тыңдай білу,
-Уақытқа бағыну
-Қысқа-нұсқа сөйлеу
-Марапаттау

Мұғалім:
* Сөйлем дегеніміз не?
* Сөйлемнің неше түрі бар?
* Мәтін дегеніміз не? Мысал
Оқушы:
-Оқушылар білетін ережелерін айтты.
- Сөйлемнің түрлерін атады.
-Мәтіннің ережесін айтып,мысалдар келтірді

Мұғалім:
-Оқушыларға сөйлем және мәтіндерді беру оны ажырату.-Мәтінмен сөйлемнің қандай айырмашылығы бар?

Оқушы: Өз ойларын,білетіндерін ортаға салды

2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

4 минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог

2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Топқа бөлу

4 минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Сабаққа кіріспе
Сабақ әрекетін
қызықтыру.

Сабақ мақсатын анықтау.

Оқулықпен
жұмыс

Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/
Тұсаукесер .
Сөзжұмбақ шешу: Мәтін
-Оқушыларға суреттер беріп мәтін құрастырту.
-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыздың қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?

Оқушы:-Мәтінге қатысты екенін айтады.
Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау
Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.
-Таза көркем жазу
-Жаттығуларды түсініп,қатесіз орындау
-Өз ойын жүйелі жеткізуі
-Топта белсенді жұмыс жасауы
-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі

Ережелермен,жаттығу жұмыстарымен танысу

Мұғалім:
- Мәтін дегеніміз?
-Мәтіннің түрлерін ата?
- Сипаттау мәтініне мысал келтіру?

5-минут. АКТ модулі.
Интерактивті тақта

5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)

10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)

Сабақ мақсатының жүзеге асуы
Түсіну кезеңі
Талдау

Сергіту сәті

Қиындықтар мен түсінбеушіліктер

Формативті бағалау:

15-ж,Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

Мәтінмен жұмыс.
16-ж,І - топ :Суретке қарай отырып,қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.
17-ж, І топ:<<Менің сүйікті ауылым>>, ІІ топ:<<Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?>>,ІІІ топ: <<Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?>> І топ: <<Өзің қалаған тақырып>>тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру

Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді.

Түзету жұмыстары , сұрақтар

Оқушы өзін -өзі, топты бағалайды, мұғалімнің жеке оқушыны бағалайды.
5-минут. 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5-минут. 2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

2-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

1минут.3- модуль. Оқыту үшін бағалау модулі.
Рефлексия
Оқушылардың назарын сабақтың мақсатына және өздерінің жетістік деңгейін бағалауға аудару.Өз білімдерін смайликтер арқылы көрсету
2 - минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.
Келесі тапсырма
19- ж,ереже жаттау
1 - минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.


Ұқсас жұмыстар
Мәтіннің түрі
Түрлеріне сәйкес мәтін құру
Мәтін. Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. қаріп. абзацты пішімдеу. 5 сынып
Wordpad мәтіндік редакторының қосымша мүмкіндіктері
Бауырсақ ертегісіне саяхат
Мәтіннің бір бөлігін көшіру әрекеті
Апамның астауы
Мәтін жайлы
Топтық оқулық
Пәндер