3 Б сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары - Мәтіннің түрлері

А. Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Күн 16. 10. 14ж
Сабақ - 2
: Сабақтың тақырыбы:
Күн 16. 10. 14ж: Мәтіннің түрлері
: Ресурстар:
Күн 16. 10. 14ж: Интерактивті тақта, оқулық, маркер, стикерлер, бағалау бетшесі
: Міндеті:
Күн 16. 10. 14ж:
  • Мәтін туралы білімін кеңейту.
  • Оқушылардың салыстыру, талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту;
  • Қызығушылығын арттыру
: Мақсаты:
Күн 16. 10. 14ж: Мәтіннің түрлерімен танысып, түрлерін ажырата алу
: Тапсырмалар
Күн 16. 10. 14ж:

1-тапсырма. Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

5- модуль . Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Сабақ -2:

2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

16-ж, І -топ :Суретке қарай отырып, қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.

2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

: Сергіту сәті: Қарлығаш
Күн 16. 10. 14ж:

3- тапсырма . «Менің сүйікті ауылым», «Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?», «Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?» тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру

2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

: Оқу нәтижесі:
Күн 16. 10. 14ж:

Сабақ аяғында оқушылар:

- Сипаттама бере біледі.

-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық ойлауын дамытады.

: Түйінді сөздер:
Күн 16. 10. 14ж: Ақылды болу, еңбекқор болу, жігерлі болу
Сабақтың жүрісі:
Сабақтың жүрісі:: Сабақтың этаптары:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Модульдер мен уақыт
Сабақтың жүрісі::

Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру

Топқа бөлу

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар :

1. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

Амансың ба Алтын күн!

Амансың ба Көк аспан"

Амансың ба Достарым!

Сендерді көрсем қуанам!

Үй тапсырмасын сұрау : Өткен сабақта немен таныстық?

14-ж, Мәтін тақырыбына сай келмейтін бөлікті алып тастап, мәтінді қайта құрастыру?

- Сонымен мәтін дегеніміз не?

Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа бөлінеді.

Сынып ережесін шығару.

-Мұғалімді тыңдау

-Бірін- бірі тыңдай білу,

-Уақытқа бағыну

-Қысқа-нұсқа сөйлеу

-Марапаттау

Мұғалім:

  • Сөйлем дегеніміз не?
  • Сөйлемнің неше түрі бар?
  • Мәтін дегеніміз не? Мысал

Оқушы:

- Оқушылар білетін ережелерін айтты.

- Сөйлемнің түрлерін атады.

-Мәтіннің ережесін айтып, мысалдар келтірді

Мұғалім:

-Оқушыларға сөйлем және мәтіндерді беру оны ажырату. -Мәтінмен сөйлемнің қандай айырмашылығы бар?

Оқушы: Өз ойларын, білетіндерін ортаға салды

2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

4 минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог

2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу

4 минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Сабақтың жүрісі::

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекетін

қызықтыру.

Сабақ мақсатын анықтау .

Оқулықпен

жұмыс

Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/

Тұсаукесер .

Сөзжұмбақ шешу: Мәтін

-Оқушыларға суреттер беріп мәтін құрастырту.

-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыздың қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?

Оқушы:-Мәтінге қатысты екенін айтады.

Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау

Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.

- Таза көркем жазу

-Жаттығуларды түсініп, қатесіз орындау

-Өз ойын жүйелі жеткізуі

-Топта белсенді жұмыс жасауы

-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі

Ережелермен, жаттығу жұмыстарымен танысу

Мұғалім:

- Мәтін дегеніміз?

-Мәтіннің түрлерін ата?

- Сипаттау мәтініне мысал келтіру?

5-минут. АКТ модулі.

Интерактивті тақта

5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

Сабақтың жүрісі::

Сабақ мақсатының жүзеге асуы

Түсіну кезеңі

Талдау

Сергіту сәті

Қиындықтар мен түсінбеушіліктер

Формативті бағалау:

15-ж, Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

Мәтінмен жұмыс.

16-ж, І -топ :Суретке қарай отырып, қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен


Ұқсас жұмыстар
3 «Б» сыныбына арналған қысқа мерзімді жоспар: Қазақ тілі - Мәтіннің түрлері және Математика - Көбейту амалдары бар теңдеулер, мұғалім Анесова С.
3-сынып қазақ тілі сабағы: мәтіннің құрылымы мен түрлері - сабақ жоспары
Қазақ тілі пәнінің 4-А сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: синтаксистік талдау
8-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді жоспары: Отбасымызда тілдер үйренеміз
6-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: Өздік есімдігінің түрленуі
6-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: дауысты дыбыстардың жіктелуі және Менің жанұям
Қыс тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мәтіннің түрлері: бастауыш сыныпқа арналған интерактивті сабақ жоспары
3-сыныпқа арналған ана тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ақселеу Сейдімбектің Бетпақдала әңгімесін талдау
Болымды және болымсыз етістік: 3-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағының қысқа мерзімді жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz