Мәтіннің түрлері

А. Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары
- Мәтін туралы білімін кеңейту.
- Оқушылардың салыстыру, талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту;
- Қызығушылығын арттыру
1-тапсырма. Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?
5- модуль . Талантты және дарынды балаларды оқыту.
2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
16-ж, І -топ :Суретке қарай отырып, қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.
3- тапсырма . «Менің сүйікті ауылым», «Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?», «Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?» тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.
Сабақ аяғында оқушылар:
- Сипаттама бере біледі.
-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық ойлауын дамытады.
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату
Өткен сабақты еске түсіру
Топқа бөлу
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар :
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Амансың ба Алтын күн!
Амансың ба Көк аспан"
Амансың ба Достарым!
Сендерді көрсем қуанам!
Үй тапсырмасын сұрау : Өткен сабақта немен таныстық?
14-ж, Мәтін тақырыбына сай келмейтін бөлікті алып тастап, мәтінді қайта құрастыру?
- Сонымен мәтін дегеніміз не?
Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа бөлінеді.
Сынып ережесін шығару.
-Мұғалімді тыңдау
-Бірін- бірі тыңдай білу,
-Уақытқа бағыну
-Қысқа-нұсқа сөйлеу
-Марапаттау
Мұғалім:
- Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлемнің неше түрі бар?
- Мәтін дегеніміз не? Мысал
Оқушы:
- Оқушылар білетін ережелерін айтты.
- Сөйлемнің түрлерін атады.
-Мәтіннің ережесін айтып, мысалдар келтірді
Мұғалім:
-Оқушыларға сөйлем және мәтіндерді беру оны ажырату. -Мәтінмен сөйлемнің қандай айырмашылығы бар?
Оқушы: Өз ойларын, білетіндерін ортаға салды
2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
4 минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог
2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу
4 минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сабаққа кіріспе
Сабақ әрекетін
қызықтыру.
Сабақ мақсатын анықтау .
Оқулықпен
жұмыс
Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/
Тұсаукесер .
Сөзжұмбақ шешу: Мәтін
-Оқушыларға суреттер беріп мәтін құрастырту.
-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыздың қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?
Оқушы:-Мәтінге қатысты екенін айтады.
Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау
Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.
- Таза көркем жазу
-Жаттығуларды түсініп, қатесіз орындау
-Өз ойын жүйелі жеткізуі
-Топта белсенді жұмыс жасауы
-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі
Ережелермен, жаттығу жұмыстарымен танысу
Мұғалім:
- Мәтін дегеніміз?
-Мәтіннің түрлерін ата?
- Сипаттау мәтініне мысал келтіру?
5-минут. АКТ модулі.
Интерактивті тақта
5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)
10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)
Сабақ мақсатының жүзеге асуы
Түсіну кезеңі
Талдау
Сергіту сәті
Қиындықтар мен түсінбеушіліктер
Формативті бағалау:
15-ж, Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?
Мәтінмен жұмыс.
16-ж, І -топ :Суретке қарай отырып, қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz