Мәтіннің түрлері

А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3<<Б>> сыныбына арналған қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары


Күн 16.10.14ж
Сабақ -2
Сабақтың тақырыбы:
Мәтіннің түрлері
Ресурстар:
Интерактивті тақта ,оқулық,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі
Міндеті:
* Мәтін туралы білімін кеңейту.
* Оқушылардың салыстыру,талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту;
* Қызығушылығын арттыру

Мақсаты:
Мәтіннің түрлерімен танысып, түрлерін ажырата алу
Тапсырмалар
1-тапсырма. Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?
5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
16-ж,І - топ :Суретке қарай отырып,қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.
2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

Сергіту сәті: Қарлығаш
3- тапсырма. <<Менің сүйікті ауылым>>, <<Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?>>, <<Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?>> тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру
2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

Оқу нәтижесі:
Сабақ аяғында оқушылар:
- Сипаттама бере біледі.
-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық ойлауын дамытады.
Түйінді сөздер:
Ақылды болу,еңбекқор болу,жігерлі болу

Сабақтың жүрісі:
Сабақтың этаптары:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Модульдер мен уақыт
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру

Топқа бөлу

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар:
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Амансың ба Алтын күн!
Амансың ба Көк аспан"
Амансың ба Достарым!
Сендерді көрсем қуанам!

Үй тапсырмасын сұрау: Өткен сабақта немен таныстық?
14-ж,Мәтін тақырыбына сай келмейтін бөлікті алып тастап,мәтінді қайта құрастыру?
-Сонымен мәтін дегеніміз не?

Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа бөлінеді.
Сынып ережесін шығару.
-Мұғалімді тыңдау
-Бірін- бірі тыңдай білу,
-Уақытқа бағыну
-Қысқа-нұсқа сөйлеу
-Марапаттау

Мұғалім:
* Сөйлем дегеніміз не?
* Сөйлемнің неше түрі бар?
* Мәтін дегеніміз не? Мысал
Оқушы:
-Оқушылар білетін ережелерін айтты.
- Сөйлемнің түрлерін атады.
-Мәтіннің ережесін айтып,мысалдар келтірді

Мұғалім:
-Оқушыларға сөйлем және мәтіндерді беру оны ажырату.-Мәтінмен сөйлемнің қандай айырмашылығы бар?

Оқушы: Өз ойларын,білетіндерін ортаға салды

2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

4 минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог

2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Топқа бөлу

4 минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Сабаққа кіріспе
Сабақ әрекетін
қызықтыру.

Сабақ мақсатын анықтау.

Оқулықпен
жұмыс

Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/
Тұсаукесер .
Сөзжұмбақ шешу: Мәтін
-Оқушыларға суреттер беріп мәтін құрастырту.
-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыздың қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?

Оқушы:-Мәтінге қатысты екенін айтады.
Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау
Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.
-Таза көркем жазу
-Жаттығуларды түсініп,қатесіз орындау
-Өз ойын жүйелі жеткізуі
-Топта белсенді жұмыс жасауы
-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі

Ережелермен,жаттығу жұмыстарымен танысу

Мұғалім:
- Мәтін дегеніміз?
-Мәтіннің түрлерін ата?
- Сипаттау мәтініне мысал келтіру?

5-минут. АКТ модулі.
Интерактивті тақта

5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)

10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)

Сабақ мақсатының жүзеге асуы
Түсіну кезеңі
Талдау

Сергіту сәті

Қиындықтар мен түсінбеушіліктер

Формативті бағалау:

15-ж,Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

Мәтінмен жұмыс.
16-ж,І - топ :Суретке қарай отырып,қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.
17-ж, І топ:<<Менің сүйікті ауылым>>, ІІ топ:<<Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?>>,ІІІ топ: <<Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?>> І топ: <<Өзің қалаған тақырып>>тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру

Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді.

Түзету жұмыстары , сұрақтар

Оқушы өзін -өзі, топты бағалайды, мұғалімнің жеке оқушыны бағалайды.
5-минут. 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5-минут. 2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

2-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

1минут.3- модуль. Оқыту үшін бағалау модулі.
Рефлексия
Оқушылардың назарын сабақтың мақсатына және өздерінің жетістік деңгейін бағалауға аудару.Өз білімдерін смайликтер арқылы көрсету
2 - минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.
Келесі тапсырма
19- ж,ереже жаттау
1 - минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.


Ұқсас жұмыстар
Мәтіннің түрі
Түрлеріне сәйкес мәтін құру
Мәтін. Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. қаріп. абзацты пішімдеу. 5 сынып
Wordpad мәтіндік редакторының қосымша мүмкіндіктері
Бауырсақ ертегісіне саяхат
Мәтіннің бір бөлігін көшіру әрекеті
Апамның астауы
Мәтін жайлы
Топтық оқулық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz