Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Баян сұлудың ізімен..


Риддер қаласы №21 балалар бөбекжай-бақшасы
мемлекеттік мекемесі

Мектепалды даярлық тобында жылдық нәтиже сабағы

Қазақ тілі мұғалімі
А.Б.Касбаева

Риддер қаласы
|Сабақтың тақырыбы:|Баян сұлудың ізімен |
|Сабақтың |Оқушылардың білімі мен біліктілігін қалыптастыру. |
|мақсаттары: |Ойлау, есте сақтау, еске түсіру қабілеттерін дамыту. |
| |Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. |
| |Ұлттық мәдениетке баулу. |
|Сабақтың типі: |Қайталау, пысықтау сабағы |
|Сабақтың түрі: |Дәстүрлі емес (саяхат-сабақ) |
|Қолданылатын |Жалқылау әдісі, оқушыны ойландыру, сұрақ-жауап, |
|әдістер: |жаттықтыру, ТРИЗ элементтері |
|Көрнекілік: |Карта, қақпалар, карточкалар, «сиқырлы» сандық, аңыз |
| |кейіпкері |
|Пәнаралық |Айналамен танысу, валеология, тіл дамыту, көркем |
|байланыс: |әдебиет |
|Сабақ барысы: |Мұғалімнің әрекеттері |Оқушылардың әрекеттері |
|Ұйымдастыру кезеңі|Сәлемдесу |Сәлемдесу |
| |2. Дыбыстық жаттығу (Ұ –Ү) |Ұ дыбысы бар сөздерді |
| |(Саққұлақ ойыны) |естігенде, бір рет |
| |(күшік, ұн, құм, сүлгі, күз, |алақан соғады |
| |үш, құлақ, үйрек, күрек, | |
| |бұрыш, тұз, үлкен, үкі, | |
| |құлақшын, үлгі) | |
|Проблемалық жағдай|- Балалар, вы знакомы с |- Да, знакомы! |
|туғызу |казахским народным эпосом | |
| |«Қозы-Көрпеш - Баян сұлу»? | |
| |- Злой отец красавицы Баян | |
| |разлучил свою дочь с | |
| |нареченным женихом | |
| |Козы-Корпеш и увез Баян сұлу | |
| |в далекие края. Сегодня нам | |
| |предстоит помочь Қозы-Көрпеш| |
| |найти свою невесту. Путь нам | |
| |предстоит дальний, встретятся| |
| |нам в пути большие трудности.| |
| |Поэтому давайте снарядимся в | |
| |дорогу. Возьмем наш походный | |
| |коржын. | |
| |-Жолға не аламыз? | |
|Өткен материалды |(1 тапсырма) |- Тағамдар, ыдыс, киім |
|тиянақтау | |(парталарында жатқан |
| | |карточкаларындағы ыдыс, |
| | |киім, тағамдардың |
| | |атауларын атайды) |
| |-Сәт сапар! | |
| |Баян сұлуды қай жақтан | |
| |іздегеніміз дұрыс? Бізге | |
| |карта керек. Мына киіз үйге | |
| |кіріп көрейік, мұнда кім бар |- Ата, әже бар. |
| |екен? | |
| |( 2 тапсырма) |-Дастарханда құрт, |
| |- Дастарханда не бар? |бауырсақ, ет, қазы, |
| | |шұжық, айран, қымыз, |
| | |бауырсақ бар. |
| | |-Бауырсақ домалақ, |
| |- Бауырсақ қандай? |дәмді, жұмсақ. |
| | |-Құрт қатты, қышқыл, |
| |-Құрт қандай? |пайдалы. |
| |-Айран қандай? |-Айран ақ, қышқыл, |
| | |дәмді, пайдалы. (т.с.с.)|
| | | |
| |Ата: | |
| |-Жарайсыңдар, балалар, қазақ | |
| |ұлттық тағамдарын білесіңдер | |
| |екен, мен сендерге карта | |
| |берейін. | |
| |(карта ұсынады. Мұғалім оны | |
| |тақтаға орналастырады). | |
| |- Міне, мына жерден Баян | |
| |сұлуды таба алады екенбіз, | |
| |бірақ ол үшін көлден, | |
| |орманнан, таудан өтуіміз | |
| |керек. | |
| | | |
| |-Қараңдар, алдымызда үлкен | |
| |көл. Чтобы пройти через него | |
| |нужно поймать 9 рыб. Эти | |
| |рыбки непростые, на их | |
| |спинках написаны буквы. Вам | |
| |нужно рыбки с мягкими | |
| |гласными поймать в зеленое |Карточкамен жұмыс. |
| |ведро, а рыбки с твердыми |Жіңішке дыбыстардың |
| |гласными – в синее. |бейнесі жазылған |
| | |балықтарды жасыл |
| | |шелекпен сызық арқылы |
| | |жалғайды. Жуан |
| | |дыбыстардың бейнесі |
| | |жазылған балықтардың көк|
| | |шелекпен сызық арқылы |
| | |жалғайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |- Орман қожайыны - аю. |
| |-Міне, орманға да келіп | |
| |жеттік. Орман қожайыны не? | |
| |- Ендеше, аю туралы қандай | |
| |тақпақ білеміз, есімізге | |
| |түсірейік. | |
|Сергіту сәті | |Ормандағы аюдың |
| | |Құлпынайы бар екен. |
| | |Теріп-теріп алайық, |
| | |Қалтамызға салайық. |
| | | |
| | |(балалар орындарынан |
| | |тұрып, тақпаққа сәйкес |
| | |қимылдар жасайды.) |
| | | |
|Өткен материалды |Алдымызда асқар тау. Одан өту|(ребустар шешу) |
|тиянақтау |үшін мына ребустарды дұрыс | |
| |шешу керек. | |
| | | |
| | | |
| |Қараңдар, балалар, таудың | |
| |арғы бетінде үңгір бар екен. | |
| |Осында Баян сұлуды әкесі | |
| |тығып қойған болу керек. Ол | |
| |үңгірдің үш қақпасы бар екен.| |
| |Оларды ашу үшін мына тасқа | |
| |жазылған сұрақтарға жауап | |
| |беру керек. | |
| | | |
| |- Сенің атың кім? |- Менің атым - ... . |
| |-Сенің тегің кім? |- Менің тегім - ... . |
| |Сен неше жастасың.? |- Мен 6 жастамын. |
| |-Сен қайда тұрасың? |- Мен Риддер қаласында |
| | |тұрамын. |
| |- Сен қайда барасың? |- Мен «Құлпынай» |
| | |балабақшасына барамын. |
| | | |
| |- Міне, қақпа да ашылды. | |
|Қорытынды | Ұлттық киім киген басқа | |
| |топтан бір қыз кіреді. | |
| |- Міне, балалар, Баян сұлудың| |
| |өзі бізге алғыс айтуға келіп |- Рахмет, балалар, |
| |тұр. |сендер мені |
| | |құтқардыңдар, сол үшін |
| | |мен сендерге сыйлық |
| | |әкелдім. (Тәтті сыйлық |
| | |үлестіреді) |
| | | |
| | |-Рахмет, Баян сұлу! |
| | |- Сау болыңдар, балалар!|
| | |- Сау бол, Баян сұлу! |
| | | |
| | | |
| |- Жарайсыңдар, балалар. Ал | |
| |бүгінгі сабақта аса | |
| |белсенділік танытып, дұрыс | |
| |жауап берген балалар ..., | |
| |...., ...., ... – сендерге | |
| |медаль. |-Сау болыңыз, мұғалім! |
| | | |
| |Сау болыңдар, балалар! | |


Ұқсас жұмыстар
Қозы Көрпеш - Баян сұлу жырының зерттелуі
М.жұмабаевтың "батыр баян" поэмасын талдау. 9-сынып
Бірінші байлық-....
Қозы Көрпеш - Баян сұлу кешені
Тұсау кесу жыры
Өмірдің гүлі, өмірдің нұры-өздерің !
Денсаулық. жүру түрлері
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Әсемдік пен әдеміліктен кеңес алу, сұлулық бағдарламасы "сен сұлу"
Ана жүрегі
Пәндер