Баян сұлудың ізімен..


Риддер қаласы №21 балалар бөбекжай-бақшасы
мемлекеттік мекемесі

Мектепалды даярлық тобында жылдық нәтиже сабағы

Қазақ тілі мұғалімі
А.Б.Касбаева

Риддер қаласы
|Сабақтың тақырыбы:|Баян сұлудың ізімен |
|Сабақтың |Оқушылардың білімі мен біліктілігін қалыптастыру. |
|мақсаттары: |Ойлау, есте сақтау, еске түсіру қабілеттерін дамыту. |
| |Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. |
| |Ұлттық мәдениетке баулу. |
|Сабақтың типі: |Қайталау, пысықтау сабағы |
|Сабақтың түрі: |Дәстүрлі емес (саяхат-сабақ) |
|Қолданылатын |Жалқылау әдісі, оқушыны ойландыру, сұрақ-жауап, |
|әдістер: |жаттықтыру, ТРИЗ элементтері |
|Көрнекілік: |Карта, қақпалар, карточкалар, «сиқырлы» сандық, аңыз |
| |кейіпкері |
|Пәнаралық |Айналамен танысу, валеология, тіл дамыту, көркем |
|байланыс: |әдебиет |
|Сабақ барысы: |Мұғалімнің әрекеттері |Оқушылардың әрекеттері |
|Ұйымдастыру кезеңі|Сәлемдесу |Сәлемдесу |
| |2. Дыбыстық жаттығу (Ұ –Ү) |Ұ дыбысы бар сөздерді |
| |(Саққұлақ ойыны) |естігенде, бір рет |
| |(күшік, ұн, құм, сүлгі, күз, |алақан соғады |
| |үш, құлақ, үйрек, күрек, | |
| |бұрыш, тұз, үлкен, үкі, | |
| |құлақшын, үлгі) | |
|Проблемалық жағдай|- Балалар, вы знакомы с |- Да, знакомы! |
|туғызу |казахским народным эпосом | |
| |«Қозы-Көрпеш - Баян сұлу»? | |
| |- Злой отец красавицы Баян | |
| |разлучил свою дочь с | |
| |нареченным женихом | |
| |Козы-Корпеш и увез Баян сұлу | |
| |в далекие края. Сегодня нам | |
| |предстоит помочь Қозы-Көрпеш| |
| |найти свою невесту. Путь нам | |
| |предстоит дальний, встретятся| |
| |нам в пути большие трудности.| |
| |Поэтому давайте снарядимся в | |
| |дорогу. Возьмем наш походный | |
| |коржын. | |
| |-Жолға не аламыз? | |
|Өткен материалды |(1 тапсырма) |- Тағамдар, ыдыс, киім |
|тиянақтау | |(парталарында жатқан |
| | |карточкаларындағы ыдыс, |
| | |киім, тағамдардың |
| | |атауларын атайды) |
| |-Сәт сапар! | |
| |Баян сұлуды қай жақтан | |
| |іздегеніміз дұрыс? Бізге | |
| |карта керек. Мына киіз үйге | |
| |кіріп көрейік, мұнда кім бар |- Ата, әже бар. |
| |екен? | |
| |( 2 тапсырма) |-Дастарханда құрт, |
| |- Дастарханда не бар? |бауырсақ, ет, қазы, |
| | |шұжық, айран, қымыз, |
| | |бауырсақ бар. |
| | |-Бауырсақ домалақ, |
| |- Бауырсақ қандай? |дәмді, жұмсақ. |
| | |-Құрт қатты, қышқыл, |
| |-Құрт қандай? |пайдалы. |
| |-Айран қандай? |-Айран ақ, қышқыл, |
| | |дәмді, пайдалы. (т.с.с.)|
| | | |
| |Ата: | |
| |-Жарайсыңдар, балалар, қазақ | |
| |ұлттық тағамдарын білесіңдер | |
| |екен, мен сендерге карта | |
| |берейін. | |
| |(карта ұсынады. Мұғалім оны | |
| |тақтаға орналастырады). | |
| |- Міне, мына жерден Баян | |
| |сұлуды таба алады екенбіз, | |
| |бірақ ол үшін көлден, | |
| |орманнан, таудан өтуіміз | |
| |керек. | |
| | | |
| |-Қараңдар, алдымызда үлкен | |
| |көл. Чтобы пройти через него | |
| |нужно поймать 9 рыб. Эти | |
| |рыбки непростые, на их | |
| |спинках написаны буквы. Вам | |
| |нужно рыбки с мягкими | |
| |гласными поймать в зеленое |Карточкамен жұмыс. |
| |ведро, а рыбки с твердыми |Жіңішке дыбыстардың |
| |гласными – в синее. |бейнесі жазылған |
| | |балықтарды жасыл |
| | |шелекпен сызық арқылы |
| | |жалғайды. Жуан |
| | |дыбыстардың бейнесі |
| | |жазылған балықтардың көк|
| | |шелекпен сызық арқылы |
| | |жалғайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |- Орман қожайыны - аю. |
| |-Міне, орманға да келіп | |
| |жеттік. Орман қожайыны не? | |
| |- Ендеше, аю туралы қандай | |
| |тақпақ білеміз, есімізге | |
| |түсірейік. | |
|Сергіту сәті | |Ормандағы аюдың |
| | |Құлпынайы бар екен. |
| | |Теріп-теріп алайық, |
| | |Қалтамызға салайық. |
| | | |
| | |(балалар орындарынан |
| | |тұрып, тақпаққа сәйкес |
| | |қимылдар жасайды.) |
| | | |
|Өткен материалды |Алдымызда асқар тау. Одан өту|(ребустар шешу) |
|тиянақтау |үшін мына ребустарды дұрыс | |
| |шешу керек. | |
| | | |
| | | |
| |Қараңдар, балалар, таудың | |
| |арғы бетінде үңгір бар екен. | |
| |Осында Баян сұлуды әкесі | |
| |тығып қойған болу керек. Ол | |
| |үңгірдің үш қақпасы бар екен.| |
| |Оларды ашу үшін мына тасқа | |
| |жазылған сұрақтарға жауап | |
| |беру керек. | |
| | | |
| |- Сенің атың кім? |- Менің атым - ... . |
| |-Сенің тегің кім? |- Менің тегім - ... . |
| |Сен неше жастасың.? |- Мен 6 жастамын. |
| |-Сен қайда тұрасың? |- Мен Риддер қаласында |
| | |тұрамын. |
| |- Сен қайда барасың? |- Мен «Құлпынай» |
| | |балабақшасына барамын. |
| | | |
| |- Міне, қақпа да ашылды. | |
|Қорытынды | Ұлттық киім киген басқа | |
| |топтан бір қыз кіреді. | |
| |- Міне, балалар, Баян сұлудың| |
| |өзі бізге алғыс айтуға келіп |- Рахмет, балалар, |
| |тұр. |сендер мені |
| | |құтқардыңдар, сол үшін |
| | |мен сендерге сыйлық |
| | |әкелдім. (Тәтті сыйлық |
| | |үлестіреді) |
| | | |
| | |-Рахмет, Баян сұлу! |
| | |- Сау болыңдар, балалар!|
| | |- Сау бол, Баян сұлу! |
| | | |
| | | |
| |- Жарайсыңдар, балалар. Ал | |
| |бүгінгі сабақта аса | |
| |белсенділік танытып, дұрыс | |
| |жауап берген балалар ..., | |
| |...., ...., ... – сендерге | |
| |медаль. |-Сау болыңыз, мұғалім! |
| | | |
| |Сау болыңдар, балалар! | |


Ұқсас жұмыстар
Қозы Көрпеш - Баян сұлу жырының зерттелуі
М.жұмабаевтың "батыр баян" поэмасын талдау. 9-сынып
Бірінші байлық-....
Қозы Көрпеш - Баян сұлу кешені
Тұсау кесу жыры
Өмірдің гүлі, өмірдің нұры-өздерің !
Денсаулық. жүру түрлері
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Әсемдік пен әдеміліктен кеңес алу, сұлулық бағдарламасы "сен сұлу"
Ана жүрегі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz