Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Мәтінді есептерді шешу
Күні: 11.09.2014 ж
Сабақ жоспары:алгебра
Сыныбы: 9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді шешу
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шешу алгоритмін
қайтадан естеріне түсіру.
Дамытушылық: Теңдеулер арқылы шығарылатын кез келген мәтінді есепті шешу
алгоритмін қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінде есепті шешуде
алгоритмді басшылыққа алуды меңгерту. Міндеттері:
- мәтінді есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді
құрудың негізгі кезеңдерін орындай білу
- есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді құру білу
-мәтінді есепті құрылған теңдеу бойынша шешімін табу
Қолданылатын модульдер:
1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
2.Сыни тұрғыдан ойлау
3.Оқытудағы ақпаратттық-коммуникациялық технологияны пайдалану
5.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
6.Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Сабақ түрі:жеке жұмыс
Сабақ типі:теориялық және практикалық
Сабақтың әдістері: Сурақ-жауап, практикалық
Сабақтың көрнекілігі:слайд
Күтілетін нәтиже:
- мәтінді есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді құрудың
негізгі кезеңдерін орындай біледі
- есептің берілгені бойынша квадрат теңдеу құра біледі
-мәтінді есепті құрылған теңдеу бойынша шешімін таба
біледі
Сабақ жоспары:
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |бағалау |Ресурстар:|
|кезеңдері | | | |осы |
|Уақыты | | | |іс-әрекет |
| | | | |үшін маған|
| | | | |қандай |
| | | | |құралдар |
| | | | |қажет? |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті |Оқушылар тақтада орындайды |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын | |р |флипчарт |
|у |ояту,белсенділігін арттыру. | | | |
|мин |Бүгінгі сабақ төрінде, | | | |
| |Математика елінде. | | | |
| |Математика тілінде, | | | |
| |Есеп шешіп жарысып | | | |
| |Бір серпіліп қалайық | | | |
|БІЛУ |8-сыныпта өтілген «Мәтінді есептерді квадрат |Үй тапсырмасына берілген тапсырманы | | |
|Қажетті |теңдеулер арқылы шығару»тақырыбын еске түсіреді |айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің| | |
|өткен |Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінде |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
|тақырыпты |есепті шешуде алгоритмді басшылыққа алу керек. |бір-бірлеріне баға қояды | | |
|қайталау |1. Есептің мәтінінде берілген шамалардың арасындағы |Үй-жұмысын тексеру. Интервалдар | | |
| |тәуелділікті анықтау үшін есептің шартын білу қажет |әдісі,8-сынып №12 ә,в,д,е Оқушылар | | |
|мин |2.Бастапқы шаманы әріппен белгілеу арқылы теңдеу |мұғалімнің қойылған сұрақтарына | | |
| |құру мен есеп шығаруды жеңілдетуге болады |жауап беріп сабақ | | |
| |3.Бастапқы белгісіз айнымалыны берілген және әріппен|тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| |белгіленген қосымша шамалар арқылы өрнектеу | | | |
| |4.Теңдеу құру, яғни бір шаманы беретін екі өрнекті | | | |
| |жазып, олардытеңестіру | | | |
| |5.Құрылған теңдеудің түбірлерін табу | | | |
| |6.Табылған теңдеулердің қайсысы теңдеуді | | | |
| |қанағаттандыратынын тексеру | | | |
| |Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «§Мәтінді | | | |
| |есептерді шешу»(оқушылар өздері айтады.) | | | |
| |Сабақтың мақсаты: оқушыларды мәтінді есептерді | | | |
| |квадрат теңдеулер арқылы алгоритмді қолдана | | | |
| |отырып шеше білуге дағдыландыру | | | |
|Түсіну. |8-алгебра.68-74 бет |Оқушылар үсінбеген сұрақтары болса|Бесбұрыш,т|Оқулық , |
|10 мин |1-мысал пәтерде ендері бірдей екі бөлме жасау |қояды. |өртбұрыш,ү|слайд, |
| |жобалануда. Бірінші бөлменің ұзындығы енінен 1,5 |[pic] |шбұрышпен |флипчарт |
| |есеартық, ал екінші бөлменің ұзындығы7,2м. Егер | |бағалау | |
| |пәтердің ауданы56,7[pic] болса, онда бөлмелердің | | | |
| |енін табыңдар. | | | |
| |Шешуі. 1,5[pic] теңдеуін аламыз және | | | |
| |теңдеуді сол жаққа жинап 2-ге көбейтеміз | | | |
| |3[pic] теңдеуін шешіп,түбірлерін табамыз | | | |
| |х[pic]4,2 х[pic] -9 есептің шешімі тек 4,2 | | | |
| |болады өйткені бөлменің ені әрқашанда оң сан болады | | | |
|Қолдану |[pic]№209-1 |Әр топтан жауап береді.Топпен |Жарайсыңда|Оқулық , |
|Есептер |а+в[pic] |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |р! |слайд, |
|шығару |а2+в2[pic] |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |Смайликтер|флипчарт |
|мин |Шешуі:a=22-b |оқушы шығып есепті орындайды. |мен,бесбұр| |
| |(22-b)+b2=250 | |ышш | |
| |484-44b+b2+b2-250=0 | |төртбұрышш| |
| |2b2-44b+234=0 | |үшбұрышпен| |
| |b2-22b+117=0 | |бағалау | |
| |D=222-*117=484-468\16 | | | |
| |[pic] | | | |
| |a1=22-13=9 | | | |
| |a2=22-9=13 | | | |
| |жауабы: екі сан 9;13 шешім: ең кішісі 9 | | | |
|Талдау |[pic][pic] |Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу |Жарайсыңда|Слайд,флип|
| | |құру арқылы тақтада орындайды |р! |чарт |
| | | |Смайликтер|компьютер |
| | | |мен,бесбұр| |
| | | |ышш | |
| | | |төртбұрышш| |
| | | |үшбұрышпен| |
| | | |бағаау | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау |[pic][pic] |Оқушы компьютердеE-Learning |Жарайсыңда| |
| | |кітапханасынан.№395 есепті |р! | |
| | |орындайды |Смайликтер| |
|E-Learning| | |мен | |
|.№395 | |[pic] |қошеметтеу| |
|Бағалау |Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін | | | |
|Рефлексия |бағалау | | | |
|2 мин |Үйге:№209-2 №210-2 №202-2 | | | |
| |№209-2 | | | |
| |А-в[pic] | | | |
| |а2-в2[pic] | | | |
| |Шешуі: a=4+b | | | |
| |(4+b)2-b2=104 | | | |
| |16+8b+b2-b2-104=0 | | | |
| |8b-88=0 | | | |
| |8b=88 | | | |
| |b=88:8=11 | | | |
| |a=4+11=15 | | | |
| |жауабы: ең ұлкені 15 саны | | | |
| |[pic] | | | |
9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары
|№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық |Сұрақ |
| | | |бөлім |жауап |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |жағымды эмоция орнату. |Жауап берулеріне сәйкес бесбұрыш, |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|Сәлеметсіздер ме оқушылар . Оқушылардың сабақққа |төртбұрыш,үшбұрыштармен бағалауды |р |флипчарт |
|у |қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. |түсіндіру. | | |
|мин |Топқа бөлу:1,2,3,4,5-ке дейін сыныптағы оқушылар | | | |
| |түгел санап шығады да,1-лер «Бесік» ,2-лер «Елім» | | | |
| |,3-тер «Үміт» топтарына бірыңғай топтасады. | | | |
| |«Бесік» тобына 1-теорема, «Елім» тобына 1-салдар, | | | |
| |«Үміт» тобына 2-салдар бойынша мыcалдар келтіріп | | | |
| |постер қорғау | | | |
| |Бір дегенім –бесік, | | | |
| |Шықтық содан өсіп. | | | |
| |Екі дегенім –Елім , | | | |
| |Далам тауым,көгім. | | | |
| |Үш дегенім-Үміт, | | | |
| |Үміт артар жігіт. | | | |
|БІЛУ |«Бесік» тобына 1-теорема: |Үй тапсырмасына берілген тапсырманы |Постерлері| |
|Теориялық |Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің aх=b (мұндағы|айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің|н қорғау | |
|білім |а және в –нақты сандар,х-айнымалы) түрінде |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
| |берілетінін төменгі сыныптан білеміз. |бір-бірлеріне баға қояды .мәтін | | |
| |aх+by=c түрінде берілген теңдеу екі айнымалысы бар |есептерін шешу.№209-2 №210-2 №202-2| | |
| |сызықтық теңдеу д.а. |№209-2 | | |
| |x,y – айнымалылар, a,b,c – нақты сандар және a мен |а-в[pic] | | |
| |bбір мезгілде нөлге тең емес. |а2-в2[pic] | | |
| |- Мәндес теңдеулер |Шешуі: a=4+b | | |
| |- Мәндес теңдеулердің қасиеттері |(4+b)2-b2=104 | | |
| |- Теңдеудің графигі |16+8b+b2-b2-104=0 | | |
| |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу – берілген|8b-88=0 | | |
| |теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын сандар жұбының |8b=88 | | |
| |жиынын табу. |b=88:8=11 | | |
| |aх+by=c теңдеуді қанағаттандыратын кез келген |a=4+11=15 | | |
| |сандар жұбы екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің |жауабы: ең ұлкені 15 саны | | |
| |шешімі д.а |[pic]Оқушылар мұғалімнің қойылған | | |
| |1-теорема.Егер теңдеудің екі жақ бөлігіне бірдей |сұрақтарына жауап беріп сабақ | | |
| |санды немесе айнымалылардың барлық мәндерінде |тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| |мағынасы болатын өрнекті қоссақ,онда берілген | | | |
| |теңдеуге мәндес теңдеу шығады. | | | |
| |1-салдар. «Елім» тобына 2-салдар,мысал келтіру | | | |
| |Егер теңдеудің екі жақ бөлігінде де бірдей | | | |
| |сандар бар болса,онда оларды ескермеуге болады | | | |
| |(ондай сандар өзара жойылып кетеді дейміз) | | | |
| |2-салдар. «Төзім» тобына 2-салдар,мысал келтіру: | | | |
| |Теңдеудің кез келген қосылғышын оның бір жақ | | | |
| |бөлігінен екінші жағына қарама-қарсы таңбамен | | | |
| |көшіруге болады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «§2.Екі | | | |
| |айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу»(оқушылар | | | |
| |өздері айтады. | | | |
| |Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі айнымалысы бар | | | |
| |сызықтық емес теңдеуді шешу жолдарына және | | | |
| |графиктерін салуға білуге дағдыландыру | | | |
|Түсіну. |Мысалы.2х+у=6 теңдеуінің графигін салу |Әр топ өздерінің постерлерін |Смайликтер|Оқулық , |
|Практикалы|[pic][pic] |қорғайды.Топ басшылары бағалап |мен |слайд, |
|қ бөлім | |отырады. |ұпаймен |флипчарт |
| | | |бағаланады| |
| | | |. | |
|Қолдану |Ауызша орындалатын тапсырмалар: №17 |Әр топтан жауап береді.Топпен |бесбұрышш |Оқулық , |
|Есептер |[pic] |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |төртбұрышш|слайд, |
|шығару |«Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім» |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |үшбұрышпен|флипчарт |
|мин |тобына №19-а есептерді орындау беріледі |оқушы шығып есепті орындайды. |бағаау | |
| |[pic] [pic] [pic] | | | |
|Талдау | Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім» |Топ басшылары оқушылар жауаптарын|Жарайсыңда| |
| |тобына №19-а есептерді орындау беріледі |бағалау парақшаларына белгілеп |р! | |
| |[pic] [pic] [pic] |отырады |Смайликтер| |
| | |Actibstudio құралдарын пайдалану |мен | |
| | |арқылы орындайды |қошеметтеу| |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау |Е-кітапханадан №970 есепті орындау. .№970 есептің |Оқушылар қойылған сұрақтарға |Жарайсыңда| |
|А) |1-есебінің 5 пункті,2-есебінің 1 мен 2 пункті |жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс|р! | |
|Оқушылар |дұрыс,3-есептің 1-пункті дұрыс. |жасайды.Топтағылар бір-біріне |Смайликтер| |
|бір |А) Оқушылар бір -біріне сұрақ береді. |көмектеседі |мен | |
|-біріне |Ә) менің қоятын сұрақтарым: | |қошеметтеу| |
|сұрақ |1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің бір | | | |
|береді. |айнымалысы бар сызықтық теңдеуден қандай | | | |
|Ә) менің |айырмашылығы бар? | | | |
|қоятын |2.Қандай жағдайда берілген теңдеуге мәндес | | | |
|сұрақтарым|теңдеу алуға болады? | | | |
|: |Екі айнымалысы бар теңдеу қалай шешіледі? | | | |
|Бағалау |Топ басшыларындағы бағалау парақшаларын жинап | | | |
|Рефлексия |алу арқылы оқушылардың білімін жүйелеп | | | |
|2 мин |бағалау.Үйге:§1. Екі айнымалысы бар сызықтық | | | |
| |теңдеу,№18-б,в;№19-б,в ;№21б | | | |
| |[pic] [pic] [pic] [pic] | | | |
9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары
|№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық |Сұрақ |
| | | |бөлім |жауап |
|Сабақтың |Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың “Қазақстан 2050 жылы барысқа|Оқушылар сәлемдеседі. Үй |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |апаратын – бүгінгі мектеп партасында отырған |тапсырмасына берілген тапсырманы |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|оқушылар” Н. Ә. Назарбаев айтқанындай |айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің|р |флипчарт |
|у |азамат болып жетілетін білімді оқушы болып |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
| |өседі деп сендерге сенемін. |бір-бірлеріне баға қояды .мәтін | | |
| |СТО-дың ассоциация стратегиясы бойыншатопқа |есептерін шешу§1. Екі айнымалысы бар| | |
| |бөлу:үшбұрыш,төртбұрыш.шаршы үлестірмеліктер бойынша|сызықтық теңдеу.1-теорема | | |
| |топтарға бөлінеді.. |18-б,в;№19-б,в ;№21б | | |
| | |[pic] [pic] | | |
| | |[pic] [pic] | | |
| | |[pic] | | |
|БІЛУ |«Үшбұрыш» тобына 1-теорема, «Төртбұрыш» тобына |Әр топ өздерінің постерлерін |Постерлері| |
|Теориялық |1-салдар, «Шаршы» тобына 2-салдар бойынша мыcалдар |қорғайды.Топ басшылары бағалап |н қорғау | |
|білім |келтіріп постер қорғау |отырады .Оқушылар мұғалімнің | | |
| |«Үшбұрыш» тобына 2-теорема: |қойылған сұрақтарына жауап беріп | | |
| |2-теорема.Егер теңдеудің екі жақ бөлігін де нөлден |сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| |өзгеше санға немесе айнымалының кез келген | | | |
| |мәнінденөлге тең емес және мағынасы болатын өрнекке | | | |
| |көбейтсе,онда берілген теңдеуге мәндес теңдеу |Сергіту сәті кезекші басқарады | | |
| |шығады. | | | |
| |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу | | | |
| |дегеніміз-берілген теңдеуді дұрыс теңдікке | | | |
| |айналдыратын сандар жұбының жиынын табу.Сандар | | | |
| |жұбының әрқайсысы жазықтықтағы нүктелердің жиыны| | | |
| |қандай да бір түзуіді бейнелейді.Екі айнымаласы | | | |
| |бар сызықтық теңдеуді шешу әрбір нүктесінің | | | |
| |координаталары берілген теңдеуді дұрыс | | | |
| |теңдікке айналдыратын түзуді салуды талап | | | |
| |етеді.Мұндай нүктелер жиыны теңдеудің графигін | | | |
| |құрайды.сондықтан екі айнымалысы бар теңдеуді | | | |
| |шешу оның графигін салу болып табылады;2х+у=6 | | | |
| |теңдеуінің графигін салу | | | |
| |«Төртбұрыш» тобына 1-салдар,мысал келтіру | | | |
| |1-салдар.Теңдеудің екі жақ бөлігін де -1-ге | | | |
| |көбейтіп,оның барлық мүшелерінің таңбаларын | | | |
| |қарама-қарсы таңбаға өзгертуге болады.[pic] | | | |
| |теңдеуінің графигін салу | | | |
| |2-салдар. «Шаршы» тобына 2-салдар,мысал келтіру: | | | |
| |2-салдар.Бөлшек коэффициенттері бар теңдеудің екі | | | |
| |жақ бөлігін де бөлшек коэффициенттердің ортақ | | | |
| |бөліміне көбейтіп, бүтін коэффициентті мәндес | | | |
| |теңдеуге өзгертуге болады. 2х-у=5теңдеуінің | | | |
| |графигін салу | | | |
| |Сергіту сәті | | | |
|Түсіну. |[pic] [pic] [pic] |. |Смайликтер|Оқулық , |
|Практикалы| | |мен |слайд, |
|қ бөлім | | |ұпаймен |флипчарт |
| | | |бағаланады| |
| | | |. | |
|Қолдану |Ауызша орындалатын тапсырмалар: №17 |Әр топтан жауап береді.Топпен |бесбұрышш |Оқулық , |
|Есептер |[pic] |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |төртбұрышш|слайд, |
|шығару | |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |үшбұрышпен|флипчарт |
|мин | |оқушы шығып есепті орындайды. |бағаау | |
|Талдау | «Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім»|Топ басшылары оқушылар жауаптарын|Жарайсыңда| |
|Е-кітапхан|тобына №19-а есептерді орындау беріледі |бағалау парақшаларына белгілеп |р! | |
|а |[pic] [pic] [pic] |отырады |Смайликтер| |
| |«Үшбұрыш» тобына №20 А(3,0); «Төртбұрыш» тобына |Actibstudio құралдарын пайдалану |мен | |
| |№21-а, «Шаршы» тобына №22-а есептерді орындау |арқылы орындайды |қошеметтеу| |
| |беріледі | | | |
| |Е-кітапханадан №970 есепті орындау.№970 есептің | | | |
| |1-есебінің 5 пункті,2-есебінің 1 мен 2 пункті | | | |
| |дұрыс,3-есептің 1-пункті дұрыс. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау | «Үшбұрыш» тобына № -а, «Төртбұрыш» тобына №18-ә, |Оқушылар мини тестті орындап |Жарайсыңда| |
|Минитестті|«Шаршы» тобына №19-а есептерді орындау беріледі |бір-бірімен тапсырмаларын |р! | |
|орындау |[pic] [pic] [pic] [pic] |ауыстырып слайдтағы жауап бойынша |Смайликтер| |
| |А) Оқушылар бір -біріне сұрақ қояды. |тексереді,бағалайдыТоппен бірігіп |мен | |
|А) |Ә) Менің қоятын сұрақтарым: |жұмыс жасайды.Топтағылар бір-біріне|қошеметтеу| |
|Оқушылар |1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің бір |көмектеседі | | |
|бір |айнымалысы бар сызықтық теңдеуден қандай | | | |
|-біріне |айырмашылығы бар? | | | |
|сұрақ |2.Қандай жағдайда берілген теңдеуге мәндес | | | |
|береді. |теңдеу алуға болады? | | | |
|Ә) менің |3.Екі айнымалысы бар теңдеу қалай шешіледі? | | | |
|қоятын |4.Мәндес теңдеу деген не? | | | |
|сұрақтарым| | | | |
|: | | | | |
|Бағалау |Топ басшыларындағы бағалау парақшаларын жинап | | | |
|Рефлексия |алу арқылы оқушылардың білімін жүйелеп | | | |
|2 мин |бағалау.Үйге: §1. Екі айнымалысы бар сызықтық | | | |
| |теңдеу,№21-ә;№22,в ;№29 б,в | | | |
| |[pic] [pic][pic] [pic] | | | |
9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары
|№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық |Сұрақ |
| | | |бөлім |жауап |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |жағымды эмоция орнату. | |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі | |р |флипчарт |
|у |сабағымыздың көрермеңдері. Оқушыларды ң сабақққа | | | |
|мин |қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. | | | |
| |Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді: | | | |
| |Бүгінде математика барлық жерде | | | |
| |Құрылыста, техникада өндірісте | | | |
| |Сырларын бұл ғылымның үйреніңдер, | | | |
| |Жас достар зерделікпен меңгеріңдер | | | |
|БІЛУ |Білгірлер тобы ұраны: |Үй тапсырмасына берілген тапсырманы | | |
|Қажетті |Тапқырлық таныту мақсатымыз, |айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің| | |
|өткен |Біліммен шықсын тек жақсы атымыз |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
|тақырыпты |Көшбасшылар тобы ұраны: |бір-бірлеріне баға қояды §1. Екі | | |
|қайталау |Асыл тастан шығады ұранымыз |айнымалысы бар сызықтық | | |
| |Маяковскийдің көкке шырқар қыранымыз |теңдеу,№21-ә; №22,в ;№29 б,в | | |
|мин |Алғырлар тобы ұраны: |[pic] [pic][pic] [pic] | | |
| |Шақырып жарыстарға сан салалы, |Оқушылар мұғалімнің қойылған | | |
| |Алғырлар топ жарғалы жар салады |сұрақтарына жауап беріп сабақ | | |
| |Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,жауап береді. |тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «§2.Екі | | | |
| |айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу»(оқушылар | | | |
| |өздері айтады. | | | |
| |Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі айнымалысы бар | | | |
| |сызықтық емес теңдеуді шешу жолдарына және | | | |
| |графиктерін салуға білуге дағдыландыру | | | |
|Түсіну. |15 беттегі тақырыптың |Әр топ өздерінің постерлерін |Смайликтер|Оқулық , |
|10 мин |анықтамаларын1-топ,1-мысалды 2-топ,2-мысалды 3-топ |қорғайды.Топ басшылары бағалап |мен |слайд, |
| |оқып шығып постерді қорғайды |отырады. |ұпаймен |флипчарт |
| |1-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуде әрбір | |бағаланады| |
| |қосылғыштағы айнымалылардың дәреже | |. | |
| |көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық емес. | | | |
| |Екі айнымалысы бар теңдеуде айнымалылардың дәреже | | | |
| |көрсеткіші немесе бір қосылғыштағы айнымалылардың | | | |
| |дәреже көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық болса,| | | |
| |олар екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу деп | | | |
| |аталады. | | | |
| |Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудегі | | | |
| |бірмүшелердің ең жоғарғы дәреже көрсеткіші осы | | | |
| |теңдеудің дәрежесі болып табылады. | | | |
| | | | | |
| |Мысалы: 4х2+6,5y2+xy=42 | | | |
| |3х2-y+5=0 -екінші дәрежелі теңдеу | | | |
| |7х3+6,5хy2+6xy=42-үшінші дәрежелі теңдеу | | | |
| |4х3у+2xy=3у+42-төртінші дәрежелі теңдеу | | | |
| |Ең жоғарғы дәреже көрсеткіш осы теңдеудің дәрежесі | | | |
| |болып табылады.Екі айнымалысы бар сызықтық емес | | | |
| |теңдеудің графигі (шешімі) түзу емес,қисық сызық| | | |
| |болып табылады.. | | | |
| |ах2-вх+с=0 - графигі – парабола, ал у= х3 | | | |
| |графигі-кубтық парабола, ху=R графигі-гипербола. | | | |
| |2-топ: | | | |
| |[pic] | | | |
| |3-топ: | | | |
| |[pic] | | | |
|Қолдану |Сергіту сәті «Цифрлар құдіреті»,0-ден 9-ға дейін |Әр топтан жауап береді.Топпен |Жарайсыңда|Оқулық , |
|Есептер |сандардан мысық пен тышқан бейнесін жасау |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |р! |слайд, |
|шығару |№30 ауызша |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |Смайликтер|флипчарт |
|мин |А)5х+3у=0 Жауабы: 1-ші дәрежелі |оқушы шығып есепті орындайды. |мен | |
| |Ә) ху-у=1 Жауабы: 2-ші дәрежелі | |қошеметтеу| |
| |Б)3х2+5=у3 Жауабы: 3-ші дәрежелі | | | |
| |в)ху2-х=4 Жауабы: 3-ші дәрежелі | | | |
| |Полиглот. | | | |
| |Бүгінгі сабағымызға не қажет екендігін мына | | | |
| |жұмбақтарды шешсеңдер білетін боласыңдар | | | |
| |Егер жауабы дұрыс болып, аудармасы жоқ болса, 1 ұпай| | | |
| |алынады. Ең көбі – 3 ұпай. | | | |
| |Доп емес, дөңгелек емес, | | | |
| |Ұқсас бірақ достарым. | | | |
| |Фигура ол ең негізі | | | |
| |Дәл жауапты қостадым. (шеңбер – окружность - circle)| | | |
| |Көк құтанша ақ айдында, | | | |
| |Бір аяқпен тұрады. | | | |
| |Тұмсығымен ол мұнда, | | | |
| |Шыр айналып шығады.(циркуль – циркуль - сircle) | | | |
| |Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, | | | |
| |Ұзындығы жазулы тұр бойында.(сызғыш - линейка - | | | |
| |ruler) | | | |
| |Бір-бір жастан арамыз. | | | |
| |Қосылып кейде басымыз | | | |
| |Азайып кейде қаламыз. | | | |
| |Бөлініп кейде арамыз | | | |
| |Көбейіп те аламыз. | | | |
| |(цифрлар – цифры - figure) | | | |
| |№31 Берілген А(0;9),В(3;0),С(3;-3) нүктелерінің | | | |
| |қайсысы х2+у2=9 шеңберіне тиісті? | | | |
| |[pic] [pic] [pic] | | | |
|Талдау |№32 Центрі О1 нүктесі және радиус R болатын |Топ басшылары оқушылар жауаптарын|Жарайсыңда| |
| |шеңберді салыңдар |бағалау парақшаларына белгілеп |р! | |
| |[pic] |отырады |Смайликтер| |
| |№33 |Actibstudio құралдарын пайдалану |мен | |
| |А) х=0;у=2; ә)х=-1;у=1 сандар жұбы 4х3-у2+4=0 |арқылы орындайды |қошеметтеу| |
| |теңдеуінің шешімі болама? | | | |
| |[pic] [pic] | | | |
| |№35 | | | |
| |А) 6-суреттегі шеңбердің теңдеуін жазыңдар.Шешуі: | | | |
| |[pic] [pic] | | | |
| |Ә) 7-суретте көрсетілген шеңбердің теңдеуін | | | |
| |жазыңдар. | | | |
| |[pic][pic] | | | |
| |№36 | | | |
| |Дөңгелектің ауданының формуласынан r радиусты S | | | |
| |аданы арқылы өрнектеңдер. | | | |
| |[pic] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау |№37. Берілген теңдеулердің графигін салыңдар. |Actibstudio құралдарын пайдалану |Жарайсыңда| |
| |а) х2+у2=16 ә) х2+(-у2)=9 б) х2+у2=0 |арқылы орындайды |р! | |
| |[pic] |Сабақты қорытындылау: Білім – |Смайликтер| |
| | |біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал |мен | |
| | |біліктілік – сол білімді іске асыра |қошеметтеу| |
| | |білу дағдысы», - деген ұлы ұстаз | | |
| | |Ахмет Байтұрсыновтың сөздеріне | | |
| | |сүйеніп, Сабақты американдық | | |
| | |профессор Эдвард де Боно әдісімен | | |
| | |қорытындылау | | |
|Бағалау |Білім – біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал |Топ басшылары бағалау парақшаларын | | |
|Рефлексия |біліктілік – сол білімді іске асыра білу дағдысы», -|қорытындылап маған береді. | | |
|2 мин |деген ұлы ұстаз Ахмет Байтұрсыновтың сөздеріне | | | |
| |сүйеніп, Сабақты американдық профессор Эдвард де | | | |
| |Боно әдісімен қорытындылау.Топ басшыларындағы | | | |
| |бағалау парақшаларын жинап алу арқылы | | | |
| |оқушылардың білімін жүйелеп бағалау. | | | |
9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары
№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық бөлім |Сұрақ жауап |Есеп шығару |Е-
кітапхана |Логикалық есеп |Қорытынды баға
20.09.2014ж | |1 |Аманулла Қуаныш | | | | | | | | |2 |Болат Құралай | | |
| | | |5 | |3 |ДжунусоваЭльнара | | | | | | |5 | |4 |ЗаухановаГулжайнар | |
| | | | |4 | |5 |Есалы Арайлым | | | | | | | | |6 |Мамедов Идрис | | | | |
| | | |7 |Мамедов Тимур | | | | | | |4 | |8 |Қыдыр Рамазан | | | | | | | |
|9 |Мыңжасарова Жансая | | | | | | |5 | |10 |Нуралы Нурила | | | | | | |5 |
|11 |Сауранбек Азиза | | | | | | | | |12 |Утеев Жандос | | | | | | |4 | |13
|Таубаева Мөлдір | | | | | | |5 | |14 |Бисенбаева Насиба | | | | | | |4 | |
| | | | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz