Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Мәтінді есептерді шешу



Күні: 11.09.2014 ж
Сабақ жоспары:алгебра
Сыныбы: 9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді шешу
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шешу алгоритмін
қайтадан естеріне түсіру.
Дамытушылық: Теңдеулер арқылы шығарылатын кез келген мәтінді есепті шешу
алгоритмін қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінде есепті шешуде
алгоритмді басшылыққа алуды меңгерту. Міндеттері:
- мәтінді есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді
құрудың негізгі кезеңдерін орындай білу
- есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді құру білу
-мәтінді есепті құрылған теңдеу бойынша шешімін табу
Қолданылатын модульдер:
1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
2.Сыни тұрғыдан ойлау
3.Оқытудағы ақпаратттық-коммуникациялық технологияны пайдалану
5.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
6.Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Сабақ түрі:жеке жұмыс
Сабақ типі:теориялық және практикалық
Сабақтың әдістері: Сурақ-жауап, практикалық
Сабақтың көрнекілігі:слайд
Күтілетін нәтиже:
- мәтінді есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді құрудың
негізгі кезеңдерін орындай біледі
- есептің берілгені бойынша квадрат теңдеу құра біледі
-мәтінді есепті құрылған теңдеу бойынша шешімін таба
біледі
Сабақ жоспары:

|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |бағалау |Ресурстар:|
|кезеңдері | | | |осы |
|Уақыты | | | |іс-әрекет |
| | | | |үшін маған|
| | | | |қандай |
| | | | |құралдар |
| | | | |қажет? |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті |Оқушылар тақтада орындайды |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын | |р |флипчарт |
|у |ояту,белсенділігін арттыру. | | | |
|мин |Бүгінгі сабақ төрінде, | | | |
| |Математика елінде. | | | |
| |Математика тілінде, | | | |
| |Есеп шешіп жарысып | | | |
| |Бір серпіліп қалайық | | | |
|БІЛУ |8-сыныпта өтілген «Мәтінді есептерді квадрат |Үй тапсырмасына берілген тапсырманы | | |
|Қажетті |теңдеулер арқылы шығару»тақырыбын еске түсіреді |айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің| | |
|өткен |Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінде |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
|тақырыпты |есепті шешуде алгоритмді басшылыққа алу керек. |бір-бірлеріне баға қояды | | |
|қайталау |1. Есептің мәтінінде берілген шамалардың арасындағы |Үй-жұмысын тексеру. Интервалдар | | |
| |тәуелділікті анықтау үшін есептің шартын білу қажет |әдісі,8-сынып №12 ә,в,д,е Оқушылар | | |
|мин |2.Бастапқы шаманы әріппен белгілеу арқылы теңдеу |мұғалімнің қойылған сұрақтарына | | |
| |құру мен есеп шығаруды жеңілдетуге болады |жауап беріп сабақ | | |
| |3.Бастапқы белгісіз айнымалыны берілген және әріппен|тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| |белгіленген қосымша шамалар арқылы өрнектеу | | | |
| |4.Теңдеу құру, яғни бір шаманы беретін екі өрнекті | | | |
| |жазып, олардытеңестіру | | | |
| |5.Құрылған теңдеудің түбірлерін табу | | | |
| |6.Табылған теңдеулердің қайсысы теңдеуді | | | |
| |қанағаттандыратынын тексеру | | | |
| |Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «§Мәтінді | | | |
| |есептерді шешу»(оқушылар өздері айтады.) | | | |
| |Сабақтың мақсаты: оқушыларды мәтінді есептерді | | | |
| |квадрат теңдеулер арқылы алгоритмді қолдана | | | |
| |отырып шеше білуге дағдыландыру | | | |
|Түсіну. |8-алгебра.68-74 бет |Оқушылар үсінбеген сұрақтары болса|Бесбұрыш,т|Оқулық , |
|10 мин |1-мысал пәтерде ендері бірдей екі бөлме жасау |қояды. |өртбұрыш,ү|слайд, |
| |жобалануда. Бірінші бөлменің ұзындығы енінен 1,5 |[pic] |шбұрышпен |флипчарт |
| |есеартық, ал екінші бөлменің ұзындығы7,2м. Егер | |бағалау | |
| |пәтердің ауданы56,7[pic] болса, онда бөлмелердің | | | |
| |енін табыңдар. | | | |
| |Шешуі. 1,5[pic] теңдеуін аламыз және | | | |
| |теңдеуді сол жаққа жинап 2-ге көбейтеміз | | | |
| |3[pic] теңдеуін шешіп,түбірлерін табамыз | | | |
| |х[pic]4,2 х[pic] -9 есептің шешімі тек 4,2 | | | |
| |болады өйткені бөлменің ені әрқашанда оң сан болады | | | |
|Қолдану |[pic]№209-1 |Әр топтан жауап береді.Топпен |Жарайсыңда|Оқулық , |
|Есептер |а+в[pic] |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |р! |слайд, |
|шығару |а2+в2[pic] |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |Смайликтер|флипчарт |
|мин |Шешуі:a=22-b |оқушы шығып есепті орындайды. |мен,бесбұр| |
| |(22-b)+b2=250 | |ышш | |
| |484-44b+b2+b2-250=0 | |төртбұрышш| |
| |2b2-44b+234=0 | |үшбұрышпен| |
| |b2-22b+117=0 | |бағалау | |
| |D=222-*117=484-468\16 | | | |
| |[pic] | | | |
| |a1=22-13=9 | | | |
| |a2=22-9=13 | | | |
| |жауабы: екі сан 9;13 шешім: ең кішісі 9 | | | |
|Талдау |[pic][pic] |Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу |Жарайсыңда|Слайд,флип|
| | |құру арқылы тақтада орындайды |р! |чарт |
| | | |Смайликтер|компьютер |
| | | |мен,бесбұр| |
| | | |ышш | |
| | | |төртбұрышш| |
| | | |үшбұрышпен| |
| | | |бағаау | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау |[pic][pic] |Оқушы компьютердеE-Learning |Жарайсыңда| |
| | |кітапханасынан.№395 есепті |р! | |
| | |орындайды |Смайликтер| |
|E-Learning| | |мен | |
|.№395 | |[pic] |қошеметтеу| |
|Бағалау |Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін | | | |
|Рефлексия |бағалау | | | |
|2 мин |Үйге:№209-2 №210-2 №202-2 | | | |
| |№209-2 | | | |
| |А-в[pic] | | | |
| |а2-в2[pic] | | | |
| |Шешуі: a=4+b | | | |
| |(4+b)2-b2=104 | | | |
| |16+8b+b2-b2-104=0 | | | |
| |8b-88=0 | | | |
| |8b=88 | | | |
| |b=88:8=11 | | | |
| |a=4+11=15 | | | |
| |жауабы: ең ұлкені 15 саны | | | |
| |[pic] | | | |

9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары

|№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық |Сұрақ |
| | | |бөлім |жауап |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |жағымды эмоция орнату. |Жауап берулеріне сәйкес бесбұрыш, |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|Сәлеметсіздер ме оқушылар . Оқушылардың сабақққа |төртбұрыш,үшбұрыштармен бағалауды |р |флипчарт |
|у |қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. |түсіндіру. | | |
|мин |Топқа бөлу:1,2,3,4,5-ке дейін сыныптағы оқушылар | | | |
| |түгел санап шығады да,1-лер «Бесік» ,2-лер «Елім» | | | |
| |,3-тер «Үміт» топтарына бірыңғай топтасады. | | | |
| |«Бесік» тобына 1-теорема, «Елім» тобына 1-салдар, | | | |
| |«Үміт» тобына 2-салдар бойынша мыcалдар келтіріп | | | |
| |постер қорғау | | | |
| |Бір дегенім –бесік, | | | |
| |Шықтық содан өсіп. | | | |
| |Екі дегенім –Елім , | | | |
| |Далам тауым,көгім. | | | |
| |Үш дегенім-Үміт, | | | |
| |Үміт артар жігіт. | | | |
|БІЛУ |«Бесік» тобына 1-теорема: |Үй тапсырмасына берілген тапсырманы |Постерлері| |
|Теориялық |Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің aх=b (мұндағы|айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің|н қорғау | |
|білім |а және в –нақты сандар,х-айнымалы) түрінде |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
| |берілетінін төменгі сыныптан білеміз. |бір-бірлеріне баға қояды .мәтін | | |
| |aх+by=c түрінде берілген теңдеу екі айнымалысы бар |есептерін шешу.№209-2 №210-2 №202-2| | |
| |сызықтық теңдеу д.а. |№209-2 | | |
| |x,y – айнымалылар, a,b,c – нақты сандар және a мен |а-в[pic] | | |
| |bбір мезгілде нөлге тең емес. |а2-в2[pic] | | |
| |- Мәндес теңдеулер |Шешуі: a=4+b | | |
| |- Мәндес теңдеулердің қасиеттері |(4+b)2-b2=104 | | |
| |- Теңдеудің графигі |16+8b+b2-b2-104=0 | | |
| |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу – берілген|8b-88=0 | | |
| |теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын сандар жұбының |8b=88 | | |
| |жиынын табу. |b=88:8=11 | | |
| |aх+by=c теңдеуді қанағаттандыратын кез келген |a=4+11=15 | | |
| |сандар жұбы екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің |жауабы: ең ұлкені 15 саны | | |
| |шешімі д.а |[pic]Оқушылар мұғалімнің қойылған | | |
| |1-теорема.Егер теңдеудің екі жақ бөлігіне бірдей |сұрақтарына жауап беріп сабақ | | |
| |санды немесе айнымалылардың барлық мәндерінде |тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| |мағынасы болатын өрнекті қоссақ,онда берілген | | | |
| |теңдеуге мәндес теңдеу шығады. | | | |
| |1-салдар. «Елім» тобына 2-салдар,мысал келтіру | | | |
| |Егер теңдеудің екі жақ бөлігінде де бірдей | | | |
| |сандар бар болса,онда оларды ескермеуге болады | | | |
| |(ондай сандар өзара жойылып кетеді дейміз) | | | |
| |2-салдар. «Төзім» тобына 2-салдар,мысал келтіру: | | | |
| |Теңдеудің кез келген қосылғышын оның бір жақ | | | |
| |бөлігінен екінші жағына қарама-қарсы таңбамен | | | |
| |көшіруге болады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «§2.Екі | | | |
| |айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу»(оқушылар | | | |
| |өздері айтады. | | | |
| |Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі айнымалысы бар | | | |
| |сызықтық емес теңдеуді шешу жолдарына және | | | |
| |графиктерін салуға білуге дағдыландыру | | | |
|Түсіну. |Мысалы.2х+у=6 теңдеуінің графигін салу |Әр топ өздерінің постерлерін |Смайликтер|Оқулық , |
|Практикалы|[pic][pic] |қорғайды.Топ басшылары бағалап |мен |слайд, |
|қ бөлім | |отырады. |ұпаймен |флипчарт |
| | | |бағаланады| |
| | | |. | |
|Қолдану |Ауызша орындалатын тапсырмалар: №17 |Әр топтан жауап береді.Топпен |бесбұрышш |Оқулық , |
|Есептер |[pic] |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |төртбұрышш|слайд, |
|шығару |«Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім» |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |үшбұрышпен|флипчарт |
|мин |тобына №19-а есептерді орындау беріледі |оқушы шығып есепті орындайды. |бағаау | |
| |[pic] [pic] [pic] | | | |
|Талдау | Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім» |Топ басшылары оқушылар жауаптарын|Жарайсыңда| |
| |тобына №19-а есептерді орындау беріледі |бағалау парақшаларына белгілеп |р! | |
| |[pic] [pic] [pic] |отырады |Смайликтер| |
| | |Actibstudio құралдарын пайдалану |мен | |
| | |арқылы орындайды |қошеметтеу| |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау |Е-кітапханадан №970 есепті орындау. .№970 есептің |Оқушылар қойылған сұрақтарға |Жарайсыңда| |
|А) |1-есебінің 5 пункті,2-есебінің 1 мен 2 пункті |жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс|р! | |
|Оқушылар |дұрыс,3-есептің 1-пункті дұрыс. |жасайды.Топтағылар бір-біріне |Смайликтер| |
|бір |А) Оқушылар бір -біріне сұрақ береді. |көмектеседі |мен | |
|-біріне |Ә) менің қоятын сұрақтарым: | |қошеметтеу| |
|сұрақ |1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің бір | | | |
|береді. |айнымалысы бар сызықтық теңдеуден қандай | | | |
|Ә) менің |айырмашылығы бар? | | | |
|қоятын |2.Қандай жағдайда берілген теңдеуге мәндес | | | |
|сұрақтарым|теңдеу алуға болады? | | | |
|: |Екі айнымалысы бар теңдеу қалай шешіледі? | | | |
|Бағалау |Топ басшыларындағы бағалау парақшаларын жинап | | | |
|Рефлексия |алу арқылы оқушылардың білімін жүйелеп | | | |
|2 мин |бағалау.Үйге:§1. Екі айнымалысы бар сызықтық | | | |
| |теңдеу,№18-б,в;№19-б,в ;№21б | | | |
| |[pic] [pic] [pic] [pic] | | | |

9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары

|№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық |Сұрақ |
| | | |бөлім |жауап |
|Сабақтың |Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың “Қазақстан 2050 жылы барысқа|Оқушылар сәлемдеседі. Үй |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |апаратын – бүгінгі мектеп партасында отырған |тапсырмасына берілген тапсырманы |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|оқушылар” Н. Ә. Назарбаев айтқанындай |айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің|р |флипчарт |
|у |азамат болып жетілетін білімді оқушы болып |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
| |өседі деп сендерге сенемін. |бір-бірлеріне баға қояды .мәтін | | |
| |СТО-дың ассоциация стратегиясы бойыншатопқа |есептерін шешу§1. Екі айнымалысы бар| | |
| |бөлу:үшбұрыш,төртбұрыш.шаршы үлестірмеліктер бойынша|сызықтық теңдеу.1-теорема | | |
| |топтарға бөлінеді.. |18-б,в;№19-б,в ;№21б | | |
| | |[pic] [pic] | | |
| | |[pic] [pic] | | |
| | |[pic] | | |
|БІЛУ |«Үшбұрыш» тобына 1-теорема, «Төртбұрыш» тобына |Әр топ өздерінің постерлерін |Постерлері| |
|Теориялық |1-салдар, «Шаршы» тобына 2-салдар бойынша мыcалдар |қорғайды.Топ басшылары бағалап |н қорғау | |
|білім |келтіріп постер қорғау |отырады .Оқушылар мұғалімнің | | |
| |«Үшбұрыш» тобына 2-теорема: |қойылған сұрақтарына жауап беріп | | |
| |2-теорема.Егер теңдеудің екі жақ бөлігін де нөлден |сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| |өзгеше санға немесе айнымалының кез келген | | | |
| |мәнінденөлге тең емес және мағынасы болатын өрнекке | | | |
| |көбейтсе,онда берілген теңдеуге мәндес теңдеу |Сергіту сәті кезекші басқарады | | |
| |шығады. | | | |
| |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу | | | |
| |дегеніміз-берілген теңдеуді дұрыс теңдікке | | | |
| |айналдыратын сандар жұбының жиынын табу.Сандар | | | |
| |жұбының әрқайсысы жазықтықтағы нүктелердің жиыны| | | |
| |қандай да бір түзуіді бейнелейді.Екі айнымаласы | | | |
| |бар сызықтық теңдеуді шешу әрбір нүктесінің | | | |
| |координаталары берілген теңдеуді дұрыс | | | |
| |теңдікке айналдыратын түзуді салуды талап | | | |
| |етеді.Мұндай нүктелер жиыны теңдеудің графигін | | | |
| |құрайды.сондықтан екі айнымалысы бар теңдеуді | | | |
| |шешу оның графигін салу болып табылады;2х+у=6 | | | |
| |теңдеуінің графигін салу | | | |
| |«Төртбұрыш» тобына 1-салдар,мысал келтіру | | | |
| |1-салдар.Теңдеудің екі жақ бөлігін де -1-ге | | | |
| |көбейтіп,оның барлық мүшелерінің таңбаларын | | | |
| |қарама-қарсы таңбаға өзгертуге болады.[pic] | | | |
| |теңдеуінің графигін салу | | | |
| |2-салдар. «Шаршы» тобына 2-салдар,мысал келтіру: | | | |
| |2-салдар.Бөлшек коэффициенттері бар теңдеудің екі | | | |
| |жақ бөлігін де бөлшек коэффициенттердің ортақ | | | |
| |бөліміне көбейтіп, бүтін коэффициентті мәндес | | | |
| |теңдеуге өзгертуге болады. 2х-у=5теңдеуінің | | | |
| |графигін салу | | | |
| |Сергіту сәті | | | |
|Түсіну. |[pic] [pic] [pic] |. |Смайликтер|Оқулық , |
|Практикалы| | |мен |слайд, |
|қ бөлім | | |ұпаймен |флипчарт |
| | | |бағаланады| |
| | | |. | |
|Қолдану |Ауызша орындалатын тапсырмалар: №17 |Әр топтан жауап береді.Топпен |бесбұрышш |Оқулық , |
|Есептер |[pic] |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |төртбұрышш|слайд, |
|шығару | |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |үшбұрышпен|флипчарт |
|мин | |оқушы шығып есепті орындайды. |бағаау | |
|Талдау | «Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім»|Топ басшылары оқушылар жауаптарын|Жарайсыңда| |
|Е-кітапхан|тобына №19-а есептерді орындау беріледі |бағалау парақшаларына белгілеп |р! | |
|а |[pic] [pic] [pic] |отырады |Смайликтер| |
| |«Үшбұрыш» тобына №20 А(3,0); «Төртбұрыш» тобына |Actibstudio құралдарын пайдалану |мен | |
| |№21-а, «Шаршы» тобына №22-а есептерді орындау |арқылы орындайды |қошеметтеу| |
| |беріледі | | | |
| |Е-кітапханадан №970 есепті орындау.№970 есептің | | | |
| |1-есебінің 5 пункті,2-есебінің 1 мен 2 пункті | | | |
| |дұрыс,3-есептің 1-пункті дұрыс. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау | «Үшбұрыш» тобына № -а, «Төртбұрыш» тобына №18-ә, |Оқушылар мини тестті орындап |Жарайсыңда| |
|Минитестті|«Шаршы» тобына №19-а есептерді орындау беріледі |бір-бірімен тапсырмаларын |р! | |
|орындау |[pic] [pic] [pic] [pic] |ауыстырып слайдтағы жауап бойынша |Смайликтер| |
| |А) Оқушылар бір -біріне сұрақ қояды. |тексереді,бағалайдыТоппен бірігіп |мен | |
|А) |Ә) Менің қоятын сұрақтарым: |жұмыс жасайды.Топтағылар бір-біріне|қошеметтеу| |
|Оқушылар |1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің бір |көмектеседі | | |
|бір |айнымалысы бар сызықтық теңдеуден қандай | | | |
|-біріне |айырмашылығы бар? | | | |
|сұрақ |2.Қандай жағдайда берілген теңдеуге мәндес | | | |
|береді. |теңдеу алуға болады? | | | |
|Ә) менің |3.Екі айнымалысы бар теңдеу қалай шешіледі? | | | |
|қоятын |4.Мәндес теңдеу деген не? | | | |
|сұрақтарым| | | | |
|: | | | | |
|Бағалау |Топ басшыларындағы бағалау парақшаларын жинап | | | |
|Рефлексия |алу арқылы оқушылардың білімін жүйелеп | | | |
|2 мин |бағалау.Үйге: §1. Екі айнымалысы бар сызықтық | | | |
| |теңдеу,№21-ә;№22,в ;№29 б,в | | | |
| |[pic] [pic][pic] [pic] | | | |

9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары

|№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық |Сұрақ |
| | | |бөлім |жауап |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |Оқулық, |
|басталуын |жағымды эмоция орнату. | |жарайсыңда|қиындылар |
|ұйымдастыр|Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі | |р |флипчарт |
|у |сабағымыздың көрермеңдері. Оқушыларды ң сабақққа | | | |
|мин |қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. | | | |
| |Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді: | | | |
| |Бүгінде математика барлық жерде  | | | |
| |Құрылыста, техникада өндірісте  | | | |
| |Сырларын бұл ғылымның үйреніңдер,  | | | |
| |Жас достар зерделікпен меңгеріңдер | | | |
|БІЛУ |Білгірлер тобы ұраны: |Үй тапсырмасына берілген тапсырманы | | |
|Қажетті |Тапқырлық таныту мақсатымыз, |айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің| | |
|өткен |Біліммен шықсын тек жақсы атымыз |дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп | | |
|тақырыпты |Көшбасшылар тобы ұраны: |бір-бірлеріне баға қояды §1. Екі | | |
|қайталау |Асыл тастан шығады ұранымыз |айнымалысы бар сызықтық | | |
| |Маяковскийдің көкке шырқар қыранымыз |теңдеу,№21-ә; №22,в ;№29 б,в | | |
|мин |Алғырлар тобы ұраны: |[pic] [pic][pic] [pic] | | |
| |Шақырып жарыстарға сан салалы, |Оқушылар мұғалімнің қойылған | | |
| |Алғырлар топ жарғалы жар салады |сұрақтарына жауап беріп сабақ | | |
| |Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,жауап береді. |тақырыбын,мақсатын ашады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «§2.Екі | | | |
| |айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу»(оқушылар | | | |
| |өздері айтады. | | | |
| |Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі айнымалысы бар | | | |
| |сызықтық емес теңдеуді шешу жолдарына және | | | |
| |графиктерін салуға білуге дағдыландыру | | | |
|Түсіну. |15 беттегі тақырыптың |Әр топ өздерінің постерлерін |Смайликтер|Оқулық , |
|10 мин |анықтамаларын1-топ,1-мысалды 2-топ,2-мысалды 3-топ |қорғайды.Топ басшылары бағалап |мен |слайд, |
| |оқып шығып постерді қорғайды |отырады. |ұпаймен |флипчарт |
| |1-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуде әрбір | |бағаланады| |
| |қосылғыштағы айнымалылардың дәреже | |. | |
| |көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық емес. | | | |
| |Екі айнымалысы бар теңдеуде айнымалылардың дәреже | | | |
| |көрсеткіші немесе бір қосылғыштағы айнымалылардың | | | |
| |дәреже көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық болса,| | | |
| |олар екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу деп | | | |
| |аталады. | | | |
| |Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудегі | | | |
| |бірмүшелердің ең жоғарғы дәреже көрсеткіші осы | | | |
| |теңдеудің дәрежесі болып табылады. | | | |
| | | | | |
| |Мысалы: 4х2+6,5y2+xy=42 | | | |
| |3х2-y+5=0 -екінші дәрежелі теңдеу | | | |
| |7х3+6,5хy2+6xy=42-үшінші дәрежелі теңдеу | | | |
| |4х3у+2xy=3у+42-төртінші дәрежелі теңдеу | | | |
| |Ең жоғарғы дәреже көрсеткіш осы теңдеудің дәрежесі | | | |
| |болып табылады.Екі айнымалысы бар сызықтық емес | | | |
| |теңдеудің графигі (шешімі) түзу емес,қисық сызық| | | |
| |болып табылады.. | | | |
| |ах2-вх+с=0 - графигі – парабола, ал у= х3 | | | |
| |графигі-кубтық парабола, ху=R графигі-гипербола. | | | |
| |2-топ: | | | |
| |[pic] | | | |
| |3-топ: | | | |
| |[pic] | | | |
|Қолдану |Сергіту сәті «Цифрлар құдіреті»,0-ден 9-ға дейін |Әр топтан жауап береді.Топпен |Жарайсыңда|Оқулық , |
|Есептер |сандардан мысық пен тышқан бейнесін жасау |бірігіп жұмыс жасайды.топтар |р! |слайд, |
|шығару |№30 ауызша |бір-біріне көмектеседі.Тақатаға |Смайликтер|флипчарт |
|мин |А)5х+3у=0 Жауабы: 1-ші дәрежелі |оқушы шығып есепті орындайды. |мен | |
| |Ә) ху-у=1 Жауабы: 2-ші дәрежелі | |қошеметтеу| |
| |Б)3х2+5=у3 Жауабы: 3-ші дәрежелі | | | |
| |в)ху2-х=4 Жауабы: 3-ші дәрежелі | | | |
| |Полиглот. | | | |
| |Бүгінгі сабағымызға не қажет екендігін мына | | | |
| |жұмбақтарды шешсеңдер білетін боласыңдар | | | |
| |Егер жауабы дұрыс болып, аудармасы жоқ болса, 1 ұпай| | | |
| |алынады. Ең көбі – 3 ұпай. | | | |
| |Доп емес, дөңгелек емес, | | | |
| |Ұқсас бірақ достарым. | | | |
| |Фигура ол ең негізі | | | |
| |Дәл жауапты қостадым. (шеңбер – окружность - circle)| | | |
| |Көк құтанша ақ айдында, | | | |
| |Бір аяқпен тұрады. | | | |
| |Тұмсығымен ол мұнда, | | | |
| |Шыр айналып шығады.(циркуль – циркуль - сircle) | | | |
| |Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, | | | |
| |Ұзындығы жазулы тұр бойында.(сызғыш - линейка - | | | |
| |ruler) | | | |
| |Бір-бір жастан арамыз. | | | |
| |Қосылып кейде басымыз | | | |
| |Азайып кейде қаламыз. | | | |
| |Бөлініп кейде арамыз | | | |
| |Көбейіп те аламыз. | | | |
| |(цифрлар – цифры - figure) | | | |
| |№31 Берілген А(0;9),В(3;0),С(3;-3) нүктелерінің | | | |
| |қайсысы х2+у2=9 шеңберіне тиісті? | | | |
| |[pic] [pic] [pic] | | | |
|Талдау |№32 Центрі О1 нүктесі және радиус R болатын |Топ басшылары оқушылар жауаптарын|Жарайсыңда| |
| |шеңберді салыңдар |бағалау парақшаларына белгілеп |р! | |
| |[pic] |отырады |Смайликтер| |
| |№33 |Actibstudio құралдарын пайдалану |мен | |
| |А) х=0;у=2; ә)х=-1;у=1 сандар жұбы 4х3-у2+4=0 |арқылы орындайды |қошеметтеу| |
| |теңдеуінің шешімі болама? | | | |
| |[pic] [pic] | | | |
| |№35 | | | |
| |А) 6-суреттегі шеңбердің теңдеуін жазыңдар.Шешуі: | | | |
| |[pic] [pic] | | | |
| |Ә) 7-суретте көрсетілген шеңбердің теңдеуін | | | |
| |жазыңдар. | | | |
| |[pic][pic] | | | |
| |№36 | | | |
| |Дөңгелектің ауданының формуласынан r радиусты S | | | |
| |аданы арқылы өрнектеңдер. | | | |
| |[pic] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жинақтау |№37. Берілген теңдеулердің графигін салыңдар. |Actibstudio құралдарын пайдалану |Жарайсыңда| |
| |а) х2+у2=16 ә) х2+(-у2)=9 б) х2+у2=0 |арқылы орындайды |р! | |
| |[pic] |Сабақты қорытындылау: Білім – |Смайликтер| |
| | |біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал |мен | |
| | |біліктілік – сол білімді іске асыра |қошеметтеу| |
| | |білу дағдысы», - деген ұлы ұстаз | | |
| | |Ахмет Байтұрсыновтың сөздеріне | | |
| | |сүйеніп, Сабақты американдық | | |
| | |профессор Эдвард де Боно әдісімен | | |
| | |қорытындылау | | |
|Бағалау |Білім – біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал |Топ басшылары бағалау парақшаларын | | |
|Рефлексия |біліктілік – сол білімді іске асыра білу дағдысы», -|қорытындылап маған береді. | | |
|2 мин |деген ұлы ұстаз Ахмет Байтұрсыновтың сөздеріне | | | |
| |сүйеніп, Сабақты американдық профессор Эдвард де | | | |
| |Боно әдісімен қорытындылау.Топ басшыларындағы | | | |
| |бағалау парақшаларын жинап алу арқылы | | | |
| |оқушылардың білімін жүйелеп бағалау. | | | |

9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары

№ |Аты - жөні |Үй-жұмысы |Теориялық бөлім |Сұрақ жауап |Есеп шығару |Е-
кітапхана |Логикалық есеп |Қорытынды баға
20.09.2014ж | |1 |Аманулла Қуаныш | | | | | | | | |2 |Болат Құралай | | |
| | | |5 | |3 |ДжунусоваЭльнара | | | | | | |5 | |4 |ЗаухановаГулжайнар | |
| | | | |4 | |5 |Есалы Арайлым | | | | | | | | |6 |Мамедов Идрис | | | | |
| | | |7 |Мамедов Тимур | | | | | | |4 | |8 |Қыдыр Рамазан | | | | | | | |
|9 |Мыңжасарова Жансая | | | | | | |5 | |10 |Нуралы Нурила | | | | | | |5 |
|11 |Сауранбек Азиза | | | | | | | | |12 |Утеев Жандос | | | | | | |4 | |13
|Таубаева Мөлдір | | | | | | |5 | |14 |Бисенбаева Насиба | | | | | | |4 | |
| | | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шешудің әдіс - тәсілдерін меңгерту
Математикалық сауаттылық
Теңдеуге есептер шешу
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу Сілтеме
Құрылған теңдеудің түбірлерін табу
Бүтін рационал теңдеу
Квадраттық функцияны салу
Өтілген материалды бекіту
Термин сөздерді аудару
Кері тригонометриялық функциялар
Пәндер