Мәтінді есептерді шешу

Күні: 11. 09. 2014 ж

Сабақ жоспары:алгебра

Сыныбы: 9 «А»

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді шешу

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шешу алгоритмін қайтадан естеріне түсіру.

Дамытушылық: Теңдеулер арқылы шығарылатын кез келген мәтінді есепті шешу алгоритмін қолдана білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік: Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінде есепті шешуде алгоритмді басшылыққа алуды меңгерту. Міндеттері:

- мәтінді есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді құрудың негізгі кезеңдерін орындай білу

- есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді құру білу

-мәтінді есепті құрылған теңдеу бойынша шешімін табу

Қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер

2. Сыни тұрғыдан ойлау

3. Оқытудағы ақпаратттық-коммуникациялық технологияны пайдалану

5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

6. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сабақ түрі:жеке жұмыс

Сабақ типі:теориялық және практикалық

Сабақтың әдістері: Сурақ-жауап, практикалық

Сабақтың көрнекілігі:слайд

Күтілетін нәтиже:

- мәтінді есептің берілгені бойынша квадрат теңдеуді құрудың негізгі кезеңдерін орындай біледі

- есептің берілгені бойынша квадрат теңдеу құра біледі

-мәтінді есепті құрылған теңдеу бойынша шешімін таба біледі

Сабақ жоспары :

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
бағалау
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Сабақтың басталуын ұйымдастыру

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру.

Бүгінгі сабақ төрінде,

Математика елінде.

Математика тілінде,

Есеп шешіп жарысып

Бір серпіліп қалайық

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар тақтада орындайды

бағалау: Жақсы, жарайсыңдар
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, қиындылар флипчарт
Сабақ кезеңдеріУақыты:

БІЛУ

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

8-сыныпта өтілген «Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару»тақырыбын еске түсіреді

Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінде есепті шешуде алгоритмді басшылыққа алу керек.

1. Есептің мәтінінде берілген шамалардың арасындағы тәуелділікті анықтау үшін есептің шартын білу қажет

2. Бастапқы шаманы әріппен белгілеу арқылы теңдеу құру мен есеп шығаруды жеңілдетуге болады

3. Бастапқы белгісіз айнымалыны берілген және әріппен белгіленген қосымша шамалар арқылы өрнектеу

4. Теңдеу құру, яғни бір шаманы беретін екі өрнекті жазып, олардытеңестіру

5. Құрылған теңдеудің түбірлерін табу

6. Табылған теңдеулердің қайсысы теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру

Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: « §Мәтінді есептерді шешу »(оқушылар өздері айтады. )

Сабақтың мақсаты: оқушыларды мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы алгоритмді қолдана отырып шеше білуге дағдыландыру

Оқушылардың іс-әрекеті: Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру. Интервалдар әдісі, 8-сынып №12 ә, в, д, е Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.
бағалау:
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Түсіну.

10 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

8-алгебра. 68-74 бет

1-мысал пәтерде ендері бірдей екі бөлме жасау жобалануда. Бірінші бөлменің ұзындығы енінен 1, 5 есеартық, ал екінші бөлменің ұзындығы7, 2м. Егер пәтердің ауданы56, 7 м 2 м^{2} м 2 м^{2} болса, онда бөлмелердің енін табыңдар.

Шешуі. 1, 5 у 2 + 7 , 2 у = 56 , 7 у^{2} + 7, 2у = 56, 7 у 2 + 7 , 2 у = 56 , 7 у^{2} + 7, 2у = 56, 7 теңдеуін аламыз және теңдеуді сол жаққа жинап 2-ге көбейтеміз 3 у 2 + 14 , 4 у 113 , 4 = 0 у^{2} + 14, 4у - 113, 4 = 0 у 2 + 14 , 4 у 113 , 4 = 0 у^{2} + 14, 4у - 113, 4 = 0 теңдеуін шешіп, түбірлерін табамыз

х = = = = 4, 2 х = = = = -9 есептің шешімі тек 4, 2 болады өйткені бөлменің ені әрқашанда оң сан болады

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар үсінбеген сұрақтары болса қояды.

бағалау: Бесбұрыш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, слайд, флипчарт
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Қолдану

Есептер шығару

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№209-1

а+в = 22 = 22 = 22 = 22

а 2 2 = 250 = 250 = 250 = 250

Шешуі:a=22-b

(22-b) +b 2 =250

484-44b+b 2 +b 2 -250=0

2b 2 -44b+234=0

b 2 -22b+117=0

D=22 2 -*117=484-468\16

a 1 =22-13=9

a 2= 22-9=13

жауабы: екі сан 9; 13 шешім: ең кішісі 9

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топтан жауап береді. Топпен бірігіп жұмыс жасайды. топтар бір-біріне көмектеседі. Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.
бағалау:

Жарайсыңдар!

Смайликтермен, бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, слайд, флипчарт
Сабақ кезеңдеріУақыты: Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды
бағалау:

Жарайсыңдар!

Смайликтермен, бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

Слайд, флипчарт

компьютер

Сабақ кезеңдеріУақыты:

Жинақтау

E-Learning. №395

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушы компьютердеE-Learning кітапханасынан. №395 есепті орындайды

бағалау:

Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Бағалау

Рефлексия 2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау

Үйге:№209-2 №210-2 №202-2

№209-2

А-в = 4 = 4 = 4 = 4

а 2 2 = 104 = 104 = 104 = 104

Шешуі: a=4+b

(4+b) 2 -b 2 =104

16+8b+b 2 -b 2 -104=0

8b-88=0

8b=88

b=88:8=11

a=4+11=15

жауабы: ең ұлкені 15 саны

Оқушылардың іс-әрекеті:
бағалау:
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары

Аты - жөні
Үй-жұмысы
Теориялық бөлім
Сұрақ жауап
Есеп шығару
Е-кітапхана
Логикалық есеп

Қорытынды баға

11. 09. 2014ж

№: 1
Аты - жөні: Аманулла Қуаныш
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж:
№: 2
Аты - жөні: Болат Құралай
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж: 5
№: 3
Аты - жөні: ДжунусоваЭльнара
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж:
№: 4
Аты - жөні: ЗаухановаГулжайнар
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж:
№: 5
Аты - жөні: Есалы Арайлым
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж:
№: 6
Аты - жөні: Мамедов Идрис
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж:
№: 7
Аты - жөні: Мамедов Тимур
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж:
№: 8
Аты - жөні: Қыдыр Рамазан
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж: 3
№: 9
Аты - жөні: Мыңжасарова Жансая
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж: 4
№: 10
Аты - жөні: Нуралы Нурила
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж: 5
№: 11
Аты - жөні: Сауранбек Азиза
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж: 4
№: 12
Аты - жөні: Утеев Жандос
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж: 3
№: 13
Аты - жөні: Таубаева Мөлдір
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж: 4
№: 14
Аты - жөні: Бисенбаева Насиба
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға11. 09. 2014ж:

Күні: 15. 09. 2014 ж

Сабақ жоспары:алгебра

Сыныбы: 9 «А»

  • Сабақтың тақырыбы: §1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу. 1-теорема
  • Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу мен оны шешу жолдарын үйрету.

Дамытушылық: Мәндес теңдеулердің қасиеттерін пайдаланып есептерді орындай білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің графиктерін салу бойынша білімдерін жетілдіру. Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Міндеттері:

- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешімін табуды үйрену

- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің кез келген шешімін табу

Қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер

2. Сыни тұрғыдан ойлау

3. Оқытудағы ақпаратттық-коммуникациялық технологияны пайдалану

5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

6. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сабақ түрі:топтық және жұптық жұмыс

Сабақ типі:жаңа сабақ, теориялық және практикалық

Сабақтың әдістері: Сурақ-жауап, топтық, дедукция әдісі, бинарлық әдістер, і Сын тұрғысынан ойлау, проблемалық, көрнекіліктер, ұжымдық т. б

Сабақтың көрнекілігі:слайд, батман, стикерлер, флипчарт құралдары

Күтілетін нәтиже:

- Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді ажырата біледі

- Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесін анықтай біледі

-Теңдеудің графигін сала біледі

Сабақ жоспары :

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
бағалау
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Сабақтың басталуын ұйымдастыру

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.

Сәлеметсіздер ме оқушылар . Оқушылардың сабақққа қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру.

Топқа бөлу:1, 2, 3, 4, 5-ке дейін сыныптағы оқушылар түгел санап шығады да, 1-лер «Бесік», 2-лер «Елім», 3-тер «Үміт» топтарына бірыңғай топтасады. «Бесік» тобына 1-теорема, «Елім» тобына 1-салдар, « Үміт» тобына 2-салдар бойынша мыcалдар келтіріп постер қорғау

Бір дегенім -бесік,
Шықтық содан өсіп.
Екі дегенім -Елім,
Далам тауым, көгім.
Үш дегенім-Үміт,
Үміт артар жігіт.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сәлемдеседі

Жауап берулеріне сәйкес бесбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыштармен бағалауды түсіндіру.

бағалау: Жақсы, жарайсыңдар
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, қиындылар флипчарт
Сабақ кезеңдеріУақыты:

БІЛУ

Теориялық білім

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Бесік» тобына 1-теорема:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің aх=b (мұндағы а және в -нақты сандар, х-айнымалы) түрінде берілетінін төменгі сыныптан білеміз.

aх+by=c түрінде берілген теңдеу екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу д. а.

x, y - айнымалылар, a, b, c - нақты сандар және a мен bбір мезгілде нөлге тең емес.

- Мәндес теңдеулер

- Мәндес теңдеулердің қасиеттері

- Теңдеудің графигі

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу - берілген теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын сандар жұбының жиынын табу.

aх+by=c теңдеуді қанағаттандыратын кез келген сандар жұбы екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі д. а

1-теорема . Егер теңдеудің екі жақ бөлігіне бірдей санды немесе айнымалылардың барлық мәндерінде мағынасы болатын өрнекті қоссақ, онда берілген теңдеуге мәндес теңдеу шығады.

1-салдар. «Елім» тобына 2-салдар, мысал келтіру

Егер теңдеудің екі жақ бөлігінде де бірдей сандар бар болса, онда оларды ескермеуге болады (ондай сандар өзара жойылып кетеді дейміз)

2-салдар. «Төзім» тобына 2-салдар, мысал келтіру:

Теңдеудің кез келген қосылғышын оның бір жақ бөлігінен екінші жағына қарама-қарсы таңбамен көшіруге болады.

Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: « §2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу »(оқушылар өздері айтады.

Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу жолдарына және графиктерін салуға білуге дағдыландыру

Оқушылардың іс-әрекеті:

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды . мәтін есептерін шешу. №209-2 №210-2 №202-2

№209-2

а-в = 4 = 4 = 4 = 4

а 2 2 = 104 = 104 = 104 = 104

Шешуі: a=4+b

(4+b) 2 -b 2 =104

16+8b+b 2 -b 2 -104=0

8b-88=0

8b=88

b=88:8=11

a=4+11=15

жауабы: ең ұлкені 15 саны

Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.

бағалау: Постерлерін қорғау
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Түсіну.

Практикалық бөлім

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мысалы. 2х+у=6 теңдеуінің графигін салу

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өздерінің постерлерін қорғайды. Топ басшылары бағалап отырады.
бағалау: Смайликтер мен ұпаймен бағаланады.
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, слайд, флипчарт
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Қолдану

Есептер шығару

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ауызша орындалатын тапсырмалар: №17

«Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім» тобына №19-а есептерді орындау беріледі

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топтан жауап береді. Топпен бірігіп жұмыс жасайды. топтар бір-біріне көмектеседі. Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.
бағалау: бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Оқулық, слайд, флипчарт
Сабақ кезеңдеріУақыты: Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бесік» тобына №18-а, «Елім» тобына №18-ә, «Төзім» тобына №19-а есептерді орындау беріледі

Оқушылардың іс-әрекеті:

Топ басшылары оқушылар жауаптарын бағалау парақшаларына белгілеп отырады

Actibstudio құралдарын пайдалану арқылы орындайды

бағалау:

Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Жинақтау

А) Оқушылар бір -біріне сұрақ береді.

Ә) менің қоятын сұрақтарым:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Е-кітапханадан №970 есепті орындау. . №970 есептің 1-есебінің 5 пункті, 2-есебінің 1 мен 2 пункті дұрыс, 3-есептің 1-пункті дұрыс.

А) Оқушылар бір -біріне сұрақ береді.

Ә) менің қоятын сұрақтарым:

1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуден қандай айырмашылығы бар?

2. Қандай жағдайда берілген теңдеуге мәндес теңдеу алуға болады?

Екі айнымалысы бар теңдеу қалай шешіледі?

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Топпен бірігіп жұмыс жасайды. Топтағылар бір-біріне көмектеседі
бағалау:

Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Бағалау

Рефлексия 2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топ басшыларындағы бағалау парақшаларын жинап алу арқылы оқушылардың білімін жүйелеп бағалау. Үйге : §1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу, №18-б, в; №19-б, в ; №21б

Оқушылардың іс-әрекеті:
бағалау:
Ресурстар:осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

9 «а» сынып оқушыларының математика пәнінен бағалау парақшалары

Аты - жөні
Үй-жұмысы
Теориялық бөлім
Сұрақ жауап
Есеп шығару
Е-кітапхана
Логикалық есеп

Қорытынды баға

15. 09. 2014ж

№: 1
Аты - жөні: Аманулла Қуаныш
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж:
№: 2
Аты - жөні: Болат Құралай
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 5
№: 3
Аты - жөні: ДжунусоваЭльнара
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 4
№: 4
Аты - жөні: ЗаухановаГулжайнар
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 3
№: 5
Аты - жөні: Есалы Арайлым
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж:
№: 6
Аты - жөні: Мамедов Идрис
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж:
№: 7
Аты - жөні: Мамедов Тимур
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж:
№: 8
Аты - жөні: Қыдыр Рамазан
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж:
№: 9
Аты - жөні: Мыңжасарова Жансая
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 4
№: 10
Аты - жөні: Нуралы Нурила
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 5
№: 11
Аты - жөні: Сауранбек Азиза
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 5
№: 12
Аты - жөні: Утеев Жандос
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 3
№: 13
Аты - жөні: Таубаева Мөлдір
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж: 4
№: 14
Аты - жөні: Бисенбаева Насиба
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж:
№:
Аты - жөні:
Үй-жұмысы:
Теориялық бөлім:
Сұрақ жауап:
Есеп шығару:
Е-кітапхана:
Логикалық есеп:
Қорытынды баға15. 09. 2014ж:

Күні: 18. 09. 2014 ж

Сабақ жоспары:алгебра

Сыныбы: 9 «А»

  • Сабақтың тақырыбы: §1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу. 2-теорема
  • Сабақтың мақсаттары:
  • Білімділік. Берілген тақырыпты толық меңгеруге мүмкіндік жасау; Екі айнымалысы бар сызықтық тендеулердің графигін салудың негізгі тәсілдерімен таныстыру, графигін салу дағдысын қалыптастыру;
  • Дамытушылық. Пәнге деген қызғушылығын арттыру және ой өрісін дамыту дамыту
  • Тәрбиелік. Ұқыптылыққа тәрбиелеу

Міндеттері:

- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешімін табуды үйрену

- Екі айнымалысы бар сызықтық кез келген шешімін табу

-Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигін салуды үйрену

Қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер

2. Сыни тұрғыдан ойлау

3. Оқытудағы ақпаратттық-коммуникациялық технологияны пайдалану

5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

6. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сабақ түрі:топтық және жұптық жұмыс

Сабақ типі:жаңа сабақ, теориялық және практикалық

  • Сабақтың әдістері: Сурақ-жауап, топтық, дедукция әдісі, бинарлық әдістер, СТО стратегиялары. Топтастыру стратегиясы, проблемалық, көрнекіліктер, ұжымдық т. б

Сабақтың көрнекілігі:слайд, батман, стикерлер, флипчарт құралдары

Күтілетін нәтиже:

- Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді ажырата біледі

- Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесін анықтай біледі

-Теңдеудің графигін сала біледі

Сабақ жоспары :


Ұқсас жұмыстар
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шешудің әдіс - тәсілдерін меңгерту
Математикалық сауаттылық
Теңдеуге есептер шешу
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу Сілтеме
Құрылған теңдеудің түбірлерін табу
Бүтін рационал теңдеу
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Квадраттық функцияны салу
Өтілген материалды бекіту
Термин сөздерді аудару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz