Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану


Коуч:Отеубаева Ж.А

|Коучинг жоспары |
|Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді |
|топтық жұмыстар арқылы қолдану |
|Өткізілген күні: |.12.2014ж |
|Модуль аты |Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер. |
|Тақырыбы |Бірлескен топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі |
|Мақсаты |мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке |
| |ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат алу |
|Мұғалімдердің |-ортада жайлы әрекеттестікті орнату ,әңгімелесу үшін |
|коучинг |мүмкіндіктер жасау; |
|барысындағы |-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнату; |
|мүмкіндіктері: |-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу; |
|Оқытудың нәтижесі |Сабақ соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, |
| |топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға |
| |ұмтылады; |
| |ортада жайлы әрекеттестік орнатады ,әңгімелесу үшін |
| |мүмкіндіктер жасайды; |
| |-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнатады; |
| |-мұғалімдер белсене қатысады; |
|Күтілетін нәтиже |•Білу. Оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру|
| |туралы білімдерін толықтырады. |
| |• Қолдану, түсіну және талдау: өз тәжірибесінде мұғалім |
| |топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдыланады, |
| |оқытудың тиімді әдіс - тәсілдерін тиімді пайдалана алатынын|
| |көрсете алады, топта бірлесе отырып жұмыс істей отырып, |
| |өзгенің ойын құрметтей білуге үйренеді. |
| |• Бағалау: Өзін - өзі, өзгені бағалауды үйренеді. |
|Әдіс-тәсілдер |сұрақ-жауап, миға шабуыл, Ынтымақтастық және топтағы |
| |бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және |
| |көшбасшылық. |
|Ресурстар |Интернеттен қосымша материалдар,бейнероликтер |
|Қолданылғанқұралда|ватман, А4 парағы, АКТ, маркер, түрлі-түсті қағаздар, |
|р: |суреттер, түймелер |
|Оқыту кезеңдері |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Уақыты |
| | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру кезеңі|Жағымды психологиялық ахуал |«Бидай егу» |5 минут |
|5 минут |туғызу. Көңіл-күйлерін көтеру,|ойынын шеңбер | |
| |ойын арқылы жайлы |бойымен жүріп | |
| |психологиялық ахуал туғызу. |ойнайды | |
| |Ойын: «Бидай егу» | | |
| |Барлықтарыңызға бүгінгі | | |
| |сабағымызда сәттілік тілеймін | | |
|1.Слайд |«7 модуль», «Әдістер2» | |5 минут |
| |слайдтарын көрсетемін | | |
| | |Талқылау-мұғалімд| |
| | |ер өз идеяларын | |
| | |зерделейді өзара | |
| |«Шалқан» ертегісін еске түсіру|әрекеттестікті |2 минут |
|2. Ой қозғау |Рөлдер таратылады (шалқан, |жақсартуға, | |
| |шал, кемпір, немере, ит, |топтық жұмыстың | |
| |мысық, тышқан) |қарқынды өтуіне | |
| | |ықпал етеді, | |
| | |белсенді түрде | |
| | |қатысады | |
| | «Оқушы», «Ұстаз», «Мектеп» | | |
|3.Топқа бөлу |сөздері бойынша 3 топқа | |3 минут |
| |бөлемін.Топ атауларын | | |
| |төмендегіше болуын қалаймын, |3 сөз арқылы | |
| |себебі мектебімізде мінсіз, |топтарға бөлініп| |
| |заман ағымына сай,ұлағатты |отырады. | |
| |ұстаз болып,сегіз қырлы,бір | | |
| |сырлы білімді саналы мінсіз | | |
| |оқушы тәрбиелеген алдыңғы | | |
| |қатарлы білім кемесіндегі | | |
| |мінсіз мектеп болуына | | |
| |тілектеспін. Топтарды осылай | | |
| |атасақ келісесіздер ме? | | |
| |1 топ «Мінсіз оқушы» | | |
| |2 топ «Мінсіз ұстаз» | | |
| |3 топ «Мінсіз мектеп» | | |
|4. |1.Қалай ойлайсыздар сіздер |Олар топтық | |
| |мына көріністен қандай |жұмыстың | |
| |іс-әрекетті байқадыңыздар? |тиімділігі туралы| |
| |2. Топтық жұмыс тәсілді |ой бөліседі | |
| |қаншалықты жиі және қалай | | |
| |қолданасыздар? | | |
| |3.Сіз мысал келтіре аласызба? | | |
|5.Коучинг мақсатын|Қалай ойлайсыздар бүгінгі |Мұғалімдер өз | |
|таныстыру |коучингіміздің тақырыбы |ойларын айтады | |
| |қандай? | | |
| |Осы кезде тақырыпты | | |
| |хабарлаймын. | | |
| |«Бірлескен топтық жұмыс. | | |
| |Топтарда жұмыс жүргізу | | |
| |әдістемесі» | | |
| |Тақтадағы суреттерге қарауды |Мұғалімдер |3 минут |
|7. Миға шабуыл:  |ұсынамын |суреттерге | |
| |волейбол |қарап, өз ойларын| |
| |футбол |білдіреді | |
| |хоккей | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Сіздер мына суреттерден қандай| | |
| |ой түйіндер едіңіздер? | | |
| | 1-тапсырма |Мұғалімдер |12 минут |
|8.Постер қорғау |Топтарға ватман таратылады. |сұраққа жауап | |
|«Гүл» жинау әдісі |Постерді әзірленуге – 5 |бере отырып, | |
| |минут; қорғауға – 5 минут |сабақ барысындағы| |
| |беріледі |тақырыптан алған | |
| |1-топ Топта жұмыс істеу |әсерлерін | |
| |ережелері |зерделей отырып, | |
| |2- Топ Топтық жұмыстың |шынайы түрде | |
| |тиімділігі мен маңызы |жауап береді және| |
| |3-Топ Топтық жұмыстың |оны гүл | |
| |тиімсіздігі |формасында | |
| | |құрастырады. |3 минут |
|9.Видеоролик |Сергіту сәті «Құмырсқалар» |Мұғалімдер өз |2минут |
| | |ойларын ортаға | |
| | |салады. | |
| |Кері байланыс: | |3 минут |
|10.Болжау ағашы |1.Қалай ойлайсыздар,сабақ | | |
|[pic] |барысында топтық жұмысты |Мұғалімдер | |
| |қолдану қаншалықты тиімді? |сұраққа жауап | |
| |2.Өз сыныбыңызда топтық |бере отырып, | |
| |жұмысты қолданасыз ба? |сабақ барысындағы| |
| |3. Топтық жұмыс барысында |тақырыптан алған | |
| |көшбасшы оқушының рөлі |әсерлерін | |
| |қаншалықты маңызды деп |зерделей отырып, | |
| |ойлайсыздар? |шынайы түрде | |
| | |жауап береді. | |
| | | | |
|10 Рефлексия |Бүгінгі сабаққа рефлекция |рефлекция жазады.|2 минут |
| |жазуды ұсынамын . | | |
| |1.Өзімнің жеке ойым бойынша | | |
| |... | | |
| |А.топтық жұмыс туралы түсінік | | |
| |алдым. | | |
| |В.топтық жұмысты бұрыннан | | |
| |білемін. | | |
| |С.мен үшін жаңалық емес | | |
| |Д.Ештеңеде түсінген жоқпын | | |
| |2.Сізге коучинг сессияда не | | |
| |кедергі болды? | | |
| |А.Білімім. | | |
| |Б. Уақыт. | | |
| |С.Тілек. | | |
| |Д.әріптестерім. | | |
| |3.Коучинг сессияда | | |
| |қыйыншылықтарды жеңуге кім | | |
| |көмек берді? | | |
| |А.әріптестерім | | |
| | | | |
| |Б.Коуч. | | |
| |С.бейне роликтер. | | |
| |Д.Ешкімде. | | |
| | | | |


Ұқсас жұмыстар
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Қорытынды сөз коучта
Құзыретті оқушы
Қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын педагогикалық әдіс - тәсілдер
Шет тілін оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді қолдана отырып оқыту
Топ басшы
Сабақтарда болған мұғалімдердің ескертпе жазбалары
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау
КММ география пәнінің мұғалімі
Сыныптан тыс жұмыстарының талаптары
Пәндер