Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану

Коуч:Отеубаева Ж. А
Коучинг жоспары
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді
топтық жұмыстар арқылы қолдану
-ортада жайлы әрекеттестікті орнату, әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау;
-өз идеяларын зерделеп, өзара әрекеттестікті орнату;
-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу;
Оқытудың нәтижесі
Күтілетін нәтиже
Сабақ соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға ұмтылады;
ортада жайлы әрекеттестік орнатады, әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасайды;
-өз идеяларын зерделеп, өзара әрекеттестікті орнатады;
-мұғалімдер белсене қатысады;
•Білу. Оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтырады.
• Қолдану, түсіну және талдау: өз тәжірибесінде мұғалім топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдыланады, оқытудың тиімді әдіс - тәсілдерін тиімді пайдалана алатынын көрсете алады, топта бірлесе отырып жұмыс істей отырып, өзгенің ойын құрметтей білуге үйренеді.
• Бағалау: Өзін - өзі, өзгені бағалауды үйренеді.
Ұйымдастыру кезеңі
5 минут
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Көңіл-күйлерін көтеру, ойын арқылы жайлы психологиялық ахуал туғызу.
Ойын: «Бидай егу»
Барлықтарыңызға бүгінгі сабағымызда сәттілік тілеймін
«Бидай егу» ойынын шеңбер бойымен жүріп ойнайды
5 минут
5 минут
«Шалқан» ертегісін еске түсіру
Рөлдер таратылады (шалқан, шал, кемпір, немере, ит, мысық, тышқан)
2 минут
«Оқушы», «Ұстаз», «Мектеп» сөздері бойынша 3 топқа бөлемін. Топ атауларын төмендегіше болуын қалаймын, себебі мектебімізде мінсіз, заман ағымына сай, ұлағатты ұстаз болып, сегіз қырлы, бір сырлы білімді саналы мінсіз оқушы тәрбиелеген алдыңғы қатарлы білім кемесіндегі мінсіз мектеп болуына тілектеспін. Топтарды осылай атасақ келісесіздер ме?
1 топ «Мінсіз оқушы»
2 топ «Мінсіз ұстаз»
3 топ «Мінсіз мектеп»
3 минут
1. Қалай ойлайсыздар сіздер мына көріністен қандай іс-әрекетті байқадыңыздар?
2. Топтық жұмыс тәсілді қаншалықты жиі және қалай қолданасыздар?
3. Сіз мысал келтіре аласызба?
Қалай ойлайсыздар бүгінгі коучингіміздің тақырыбы қандай?
Осы кезде тақырыпты хабарлаймын.
«Бірлескен топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі»
Тақтадағы суреттерге қарауды ұсынамын
- волейбол
- футбол
- хоккей
Сіздер мына суреттерден қандай ой түйіндер едіңіздер?
8. Постер қорғау
«Гүл» жинау әдісі
1-тапсырма
Топтарға ватман таратылады.
Постерді ә зірленуге - 5 минут; қорғауға - 5 минут беріледі
1-топ Топта жұмыс істеу ережелері
2- Топ Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы
3-Топ Топтық жұмыстың тиімсіздігі
12 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz