Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану


Коуч:Отеубаева Ж.А

|Коучинг жоспары |
|Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді |
|топтық жұмыстар арқылы қолдану |
|Өткізілген күні: |.12.2014ж |
|Модуль аты |Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер. |
|Тақырыбы |Бірлескен топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі |
|Мақсаты |мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке |
| |ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат алу |
|Мұғалімдердің |-ортада жайлы әрекеттестікті орнату ,әңгімелесу үшін |
|коучинг |мүмкіндіктер жасау; |
|барысындағы |-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнату; |
|мүмкіндіктері: |-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу; |
|Оқытудың нәтижесі |Сабақ соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, |
| |топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға |
| |ұмтылады; |
| |ортада жайлы әрекеттестік орнатады ,әңгімелесу үшін |
| |мүмкіндіктер жасайды; |
| |-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнатады; |
| |-мұғалімдер белсене қатысады; |
|Күтілетін нәтиже |•Білу. Оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру|
| |туралы білімдерін толықтырады. |
| |• Қолдану, түсіну және талдау: өз тәжірибесінде мұғалім |
| |топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдыланады, |
| |оқытудың тиімді әдіс - тәсілдерін тиімді пайдалана алатынын|
| |көрсете алады, топта бірлесе отырып жұмыс істей отырып, |
| |өзгенің ойын құрметтей білуге үйренеді. |
| |• Бағалау: Өзін - өзі, өзгені бағалауды үйренеді. |
|Әдіс-тәсілдер |сұрақ-жауап, миға шабуыл, Ынтымақтастық және топтағы |
| |бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және |
| |көшбасшылық. |
|Ресурстар |Интернеттен қосымша материалдар,бейнероликтер |
|Қолданылғанқұралда|ватман, А4 парағы, АКТ, маркер, түрлі-түсті қағаздар, |
|р: |суреттер, түймелер |
|Оқыту кезеңдері |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің |Уақыты |
| | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру кезеңі|Жағымды психологиялық ахуал |«Бидай егу» |5 минут |
|5 минут |туғызу. Көңіл-күйлерін көтеру,|ойынын шеңбер | |
| |ойын арқылы жайлы |бойымен жүріп | |
| |психологиялық ахуал туғызу. |ойнайды | |
| |Ойын: «Бидай егу» | | |
| |Барлықтарыңызға бүгінгі | | |
| |сабағымызда сәттілік тілеймін | | |
|1.Слайд |«7 модуль», «Әдістер2» | |5 минут |
| |слайдтарын көрсетемін | | |
| | |Талқылау-мұғалімд| |
| | |ер өз идеяларын | |
| | |зерделейді өзара | |
| |«Шалқан» ертегісін еске түсіру|әрекеттестікті |2 минут |
|2. Ой қозғау |Рөлдер таратылады (шалқан, |жақсартуға, | |
| |шал, кемпір, немере, ит, |топтық жұмыстың | |
| |мысық, тышқан) |қарқынды өтуіне | |
| | |ықпал етеді, | |
| | |белсенді түрде | |
| | |қатысады | |
| | «Оқушы», «Ұстаз», «Мектеп» | | |
|3.Топқа бөлу |сөздері бойынша 3 топқа | |3 минут |
| |бөлемін.Топ атауларын | | |
| |төмендегіше болуын қалаймын, |3 сөз арқылы | |
| |себебі мектебімізде мінсіз, |топтарға бөлініп| |
| |заман ағымына сай,ұлағатты |отырады. | |
| |ұстаз болып,сегіз қырлы,бір | | |
| |сырлы білімді саналы мінсіз | | |
| |оқушы тәрбиелеген алдыңғы | | |
| |қатарлы білім кемесіндегі | | |
| |мінсіз мектеп болуына | | |
| |тілектеспін. Топтарды осылай | | |
| |атасақ келісесіздер ме? | | |
| |1 топ «Мінсіз оқушы» | | |
| |2 топ «Мінсіз ұстаз» | | |
| |3 топ «Мінсіз мектеп» | | |
|4. |1.Қалай ойлайсыздар сіздер |Олар топтық | |
| |мына көріністен қандай |жұмыстың | |
| |іс-әрекетті байқадыңыздар? |тиімділігі туралы| |
| |2. Топтық жұмыс тәсілді |ой бөліседі | |
| |қаншалықты жиі және қалай | | |
| |қолданасыздар? | | |
| |3.Сіз мысал келтіре аласызба? | | |
|5.Коучинг мақсатын|Қалай ойлайсыздар бүгінгі |Мұғалімдер өз | |
|таныстыру |коучингіміздің тақырыбы |ойларын айтады | |
| |қандай? | | |
| |Осы кезде тақырыпты | | |
| |хабарлаймын. | | |
| |«Бірлескен топтық жұмыс. | | |
| |Топтарда жұмыс жүргізу | | |
| |әдістемесі» | | |
| |Тақтадағы суреттерге қарауды |Мұғалімдер |3 минут |
|7. Миға шабуыл:  |ұсынамын |суреттерге | |
| |волейбол |қарап, өз ойларын| |
| |футбол |білдіреді | |
| |хоккей | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Сіздер мына суреттерден қандай| | |
| |ой түйіндер едіңіздер? | | |
| | 1-тапсырма |Мұғалімдер |12 минут |
|8.Постер қорғау |Топтарға ватман таратылады. |сұраққа жауап | |
|«Гүл» жинау әдісі |Постерді әзірленуге – 5 |бере отырып, | |
| |минут; қорғауға – 5 минут |сабақ барысындағы| |
| |беріледі |тақырыптан алған | |
| |1-топ Топта жұмыс істеу |әсерлерін | |
| |ережелері |зерделей отырып, | |
| |2- Топ Топтық жұмыстың |шынайы түрде | |
| |тиімділігі мен маңызы |жауап береді және| |
| |3-Топ Топтық жұмыстың |оны гүл | |
| |тиімсіздігі |формасында | |
| | |құрастырады. |3 минут |
|9.Видеоролик |Сергіту сәті «Құмырсқалар» |Мұғалімдер өз |2минут |
| | |ойларын ортаға | |
| | |салады. | |
| |Кері байланыс: | |3 минут |
|10.Болжау ағашы |1.Қалай ойлайсыздар,сабақ | | |
|[pic] |барысында топтық жұмысты |Мұғалімдер | |
| |қолдану қаншалықты тиімді? |сұраққа жауап | |
| |2.Өз сыныбыңызда топтық |бере отырып, | |
| |жұмысты қолданасыз ба? |сабақ барысындағы| |
| |3. Топтық жұмыс барысында |тақырыптан алған | |
| |көшбасшы оқушының рөлі |әсерлерін | |
| |қаншалықты маңызды деп |зерделей отырып, | |
| |ойлайсыздар? |шынайы түрде | |
| | |жауап береді. | |
| | | | |
|10 Рефлексия |Бүгінгі сабаққа рефлекция |рефлекция жазады.|2 минут |
| |жазуды ұсынамын . | | |
| |1.Өзімнің жеке ойым бойынша | | |
| |... | | |
| |А.топтық жұмыс туралы түсінік | | |
| |алдым. | | |
| |В.топтық жұмысты бұрыннан | | |
| |білемін. | | |
| |С.мен үшін жаңалық емес | | |
| |Д.Ештеңеде түсінген жоқпын | | |
| |2.Сізге коучинг сессияда не | | |
| |кедергі болды? | | |
| |А.Білімім. | | |
| |Б. Уақыт. | | |
| |С.Тілек. | | |
| |Д.әріптестерім. | | |
| |3.Коучинг сессияда | | |
| |қыйыншылықтарды жеңуге кім | | |
| |көмек берді? | | |
| |А.әріптестерім | | |
| | | | |
| |Б.Коуч. | | |
| |С.бейне роликтер. | | |
| |Д.Ешкімде. | | |
| | | | |


Ұқсас жұмыстар
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Қорытынды сөз коучта
Құзыретті оқушы
Қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын педагогикалық әдіс - тәсілдер
Шет тілін оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді қолдана отырып оқыту
Топ басшы
Сабақтарда болған мұғалімдердің ескертпе жазбалары
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау
КММ география пәнінің мұғалімі
Сыныптан тыс жұмыстарының талаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz