Ондық бөлшектерді қосу бойынша есептер шығару сабағы

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы,

№20 жалпы орта білім беретін мектептің математика пәні

мұғалімі Мутиева Светлана Тантаевна

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.

Сабақтың мақсаты:

1) Білімділік: Оқушыларға аралас сандарды қосу жолдарын түсіндіру және үйрету.

2) Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту, электрондық оқулықпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

3) Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, ұжымшылдыққа, шыдамдылыққа өз бетінше ізденуге тарбиелеу.

Сабақтың түрі: Есептер шығарту сабағы.

Оқыту әдістері: Сұрақ - жауап, есептер шығару, дидактикалық материалдарын пайдалану, деңгейлеп оқыту техникасынан пайдалану, электронды оқулықпен жұмыс орындау.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, электрондық оқулық.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

Өткенді қайталау.

Есептер шығарту.

Тест тапсырмасы

Үйге тапсырма.

  1. Ұйымдастыру. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру, оқұшылардың зейіндерін ұйымдастыру.
  2. Үй тапсырмасын тексеру.

№963.

Шаңғышы 1-ші сағатта - 13, 09 км

2-ші сағатта - 13, 96 км

2 сағатта - ? км

Шешуі:

13, 09+13, 96=27, 05 (км)

Жауабы:

2 сағатта 27, 05 км сырғанады.

  1. Өткенді қайталау.
  • Ондық бөлшектер
  • Жазу
  • Оқу
  • Координаталық сәуледе
  • Салыстыру
  • Қосу

Ондық бөлшектерді қосу үшін:

  • Ондағы аттас разрядтар бірінің астында бірі тұратындай (үтірдің астына үтір тура келетіндей) етіп баған түрінде жазу керек;
  • Разрядтар бойынша қосу керек;
  • Қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің астына қою керек;

IV. Есептер шығарту.

Жердің қандай бөлігіне үйлер салынған?

1. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыр.

2, 7= 2 7 10 2\frac{7}{10} 2 7 10 2\frac{7}{10}

0, 8= 8 10 \frac{8}{10} 8 10 \frac{8}{10}

3, 54= 3 54 100 \frac{54}{100} 54 100 \frac{54}{100}

121, 27= 121 27 100 121\frac{27}{100} 121 27 100 121\frac{27}{100}

Кестені толтыр!

Оқулықпен жұмыс

№954

Кім жылдам?

1. Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой:

  • 5 2 + 0 7 = 5 9
  • 5 + 7 7 7 = 1 2 7 7
  • 2 7 + 3 6 8 = 6 3 8

2. Тиісті цифрларды тауып, орнына қой:

3. Кестедегі қосындылармен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда XV ғасырда ондық бөлшектерді енгізген Самарқандтық ғалымның атын оқисыңдар:

0, 17+1, 32 И

13, 12+5, 024 Ә

38, 4+2, 06 А

0, 83+1, 607 -

6, 57+0, 117 Л

9, 04+13, 8 К

0, 231+31, 25 Ш

18, 144
6, 687
2, 437
22, 84
40, 46
31, 481
1, 49
18, 144:
6, 687:
2, 437:
22, 84:
40, 46:
31, 481:
1, 49:

V. Тест тапсырмасы

VI. Үйге тапсырма

№970, 971, 974.


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді көбейту: есептер шығару бойынша сабақ жоспары
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару: 5-сыныпқа арналған ашық сабақ (Бауырсақ ертегісі желісі бойынша)
Ондық бөлшектерді қосуға арналған есептер шығару сабағының жоспары
Жай және ондық бөлшектерді түрлендіру: есептер шығару
Ондық бөлшектерді бөлуге есептер шығару (5-сынып) - Математикалық футбол ойын сабағы
Ондық бөлшектерді қосу және азайту бойынша сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған ондық бөлшектерді қосу және азайту бойынша қайталау-бекіту сабағы
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: қайталау және пысықтау ойын сабағы
Ондық бөлшектерді қосу бойынша 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: ойын формасындағы қайталау және пысықтау сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz