Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
"Ондық бөлшектерді қосу."
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы,
№20 жалпы орта білім беретін мектептің математика пәні
мұғалімі Мутиева Светлана Тантаевна
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Оқушыларға аралас сандарды қосу жолдарын түсіндіру
және үйрету.
2) Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, математикалық тілін
дамыту, электрондық оқулықпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
3) Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, ұжымшылдыққа, шыдамдылыққа өз бетінше
ізденуге тарбиелеу.
Сабақтың түрі: Есептер шығарту сабағы.
Оқыту әдістері: Сұрақ – жауап, есептер шығару, дидактикалық материалдарын
пайдалану, деңгейлеп оқыту техникасынан пайдалану, электронды оқулықпен
жұмыс орындау.
Сабақтың көрнекілігі:Интерактивтік тақта, электрондық оқулық.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын тексеру.
Өткенді қайталау.
Есептер шығарту.
Тест тапсырмасы
Үйге тапсырма.
I. Ұйымдастыру. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын
тексеру, оқұшылардың зейіндерін ұйымдастыру.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
№963.
Шаңғышы 1-ші сағатта – 13,09 км
2-ші сағатта - 13,96 км
2 сағатта - ? км
Шешуі:
13,09+13,96=27,05 (км)
Жауабы:
2 сағатта 27,05 км сырғанады.
III. Өткенді қайталау.
• Ондық бөлшектер
• Жазу
• Оқу
• Координаталық сәуледе
• Салыстыру
• Қосу
Ондық бөлшектерді қосу үшін:
• Ондағы аттас разрядтар бірінің астында бірі тұратындай (үтірдің астына
үтір тура келетіндей) етіп баған түрінде жазу керек;
• Разрядтар бойынша қосу керек;
• Қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің астына қою керек;
IV.Есептер шығарту.
[pic]
Жердің қандай бөлігіне үйлер салынған?
1. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыр.
2,7= [pic]
0,8= [pic]
3,54= 3[pic]
121,27= [pic]
Кестені толтыр!
[pic]
Оқулықпен жұмыс
№954
[pic]
Кім жылдам?
1. Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой:
← 5 2 + 0 7 = 5 9
← 5 + 7 7 7 = 1 2 7 7
← 2 7 + 3 6 8 = 6 3 8
2. Тиісті цифрларды тауып, орнына қой:
[pic][pic]
3. Кестедегі қосындылармен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар.
Сонда XV ғасырда ондық бөлшектерді енгізген Самарқандтық ғалымның атын
оқисыңдар:
0,17+1,32 И
13,12+5,024 Ә
38,4+2,06 А
0,83+1,607 -
6,57+0,117 Л
9,04+13,8 К
0,231+31,25 Ш
18,144 |6,687 |2,437 |22,84 |40,46 |31,481 |1,49 | | | | | | | | | |
V.Тест тапсырмасы
[pic]
VI.Үйге тапсырма
№970,971,974.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz