Жақсы сөз жанға қуат


Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп Бітік ОЖББМ Мерзiм__2 11.______ № 9 Тақырып: Жақсы сөз - жанға
қуат
Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: Адалдық , сенімділік,
ризашылық
Мұғалiм: Мирманова Толғанай Класс 4 Оқушылар саны__12_

|Сабақ мақсаты: |Ресурстар:(құралдар,|
|Сүйіспеншілік құндылығы арқылы оқушыларды сөз қадірін|мәлiметтер) |
|білуге, ойланып сөйлей білуге үйрету. | |
| | |
|Міндеттері: | |
|Жақсы сөздің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. | |
|Жақсы сөздерді қолдана білу іскерліктерін дамыту. | |
|Ізгілікке, адалдыққа, сенімділікке тәрбиелеу. | |
| | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. |талдау: |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру. | |
| | |
|Оқулықтағы 9 сабақ. 48 бет «Сыпайы қоян» мексика| |
|ертегісін оқып, талдау. | |
| | |
|1.Қоянның жылы сөздерінің өзіне қандай көмегі болды? | |
|2.Жақсы сөз адамдарға қалай әсер етті ? | |
| | |
| | |
|Дәйексөз. | |
|Жүректен шыққан сөз жүрекке жол табады. | |
|Халық мақалы | |
| | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар | |
|есте сақтап қалу үшін үш рет қайталаймыз. | |
|Дәптерлеріне дәйексөзді жазып аламыз. | |
| | |
|Әңгiмелеу. | |
|Аңыз әңгіме «Жайнап өскен гүлдің құпиясы» | |
|Ш. АМОНАШВИЛИ | |
|Мамасы Ергеннің бөлмесіне ыдысқа отырғызылған екі | |
|гүлді әкеліп, терезесінің алдына қойды. | |
|Күнде суарып тұр, олар саған қуаныш сыйлайды – деді | |
|мамасы. | |
|Ал Ергенге бір гүл ұнады да, екінші гүл ұнаған жоқ. | |
|Ол ұнаған гүлін суарған кезде іштей: «Қандай керемет | |
|гүл...Мен сені жақсы көремін.» деп ойлап | |
|суаратын. Ал ұнамаған гүлді суарған кезде: «Бұл жаман| |
|гүл. Босқа суарып жатырмын. Мамамның көңілі үшін | |
|суарып жүрмін , әйтпесе терезеден лақтырып жіберер | |
|едім!» деп іштей ұрсып тұратын. | |
|Осылай бірнеше ай өтті. | |
|Бір күні мамасы бір гүлдің жайнап өсіп келе жатқанын,| |
|ал екінші гүлдің солып бара жатқанын байқады да, | |
|баласынан: | |
|-Неге бұлай? Әлде біреуін дұрыс суармадың ба?- деп | |
|сұрады. | |
|-Екеуін де бірдей суарып жүрмін - деді баласы. | |
|Мамасы солып бара жатқан гүлді өз бөлмесіне апарып | |
|қойды да, оны мәпелеп, күтіп: «Мен сені емдеймін. Әлі| |
|керемет болып өсесің.» - деп күлімсіреді. Суарған | |
|сайын көз алдына: осы гүлдің иісі аңқып, жайнап | |
|гүлдеп, жайқалып өсіп тұрған кезін елестетіп | |
|тұратын. | |
|Мына ғажапты қараңыз, мамасының жақсы ойы жүзеге | |
|асып, қуанышқа кенелді. Солып жатқан гүлдің жанданып,| |
|жайнап өсіп тұрғанын көрген Ерген: | |
|-Мама, сен бұл гүлдерге не істедің? – деді. | |
|-Өзім де білмеймін! – деп жауап берді мамасы. | |
|Бұл құпияны тек ыдыстағы топырақ пен әдемі гүлдің өзі| |
|ғана білетін. Бірақ олар айта ала ма?! | |
|Сұрақтар: | |
|1. Мамасы баласының бөлмесіне гүлдерді не үшін | |
|әкелді? | |
|2. Ерген гүлдерді қалай суарды? | |
|3. Гүлдердің әртүрлі болып өсуіне не әсер етті? | |
|4. Солып қалған гүлдің жайнап өсуінің құпиясы неде | |
|деп ойлайсыңдар? | |
| | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
| | |
|Өлеңді толықтыр: | |
| | |
|Аялай біл, сен деп соққан жүректі, | |
|............ таси берсің, ізгілікті. | |
|Айналамда нәзік жанды ........., | |
|.............. бір-бірінен көмекті. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|Дос болайық, бәріміз өлеңін айту. | |
|Сөзін жазған Х. Талғаров | |
|Әнін жазған И.Нүсіпбаев | |
|Үй тапсырмасы. | |
| | |
|10 сабақ 53 беттегі « Екі дос ертегісін» оқып, | |
|талдау. | |
|Дәптердегі 9 сабақтағы тапсырма берілді. | |
| 8. Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Жай музыка қойылады. | |
|Құрметті оқушылар жайланып отырып, көздеріңізді | |
|жұмып, бүгінгі сабақтан алған жақсы сәттерді | |
|жүректеріңізге түйіп алаңыздар. | |


Ұқсас жұмыстар
Сабақ барысын талдау
Күлімде күн күлімде
Қасиетті сөз
Оқушы. Ұстаз.Ата-ана. (ата-ана, оқушы, ұстаздарға арналған танымдық кеш сценарийі)
Нұрға бөлену. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде
Қайсар тобы
Жанашырлық жанға қуат
Өнерлі елдің өресі биік
Жаңа жыл
Жаңа жылың құтты болсын ағайын
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz