Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жақсы сөз жанға қуат


Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп Бітік ОЖББМ Мерзiм__2 11.______ № 9 Тақырып: Жақсы сөз - жанға
қуат
Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: Адалдық , сенімділік,
ризашылық
Мұғалiм: Мирманова Толғанай Класс 4 Оқушылар саны__12_

|Сабақ мақсаты: |Ресурстар:(құралдар,|
|Сүйіспеншілік құндылығы арқылы оқушыларды сөз қадірін|мәлiметтер) |
|білуге, ойланып сөйлей білуге үйрету. | |
| | |
|Міндеттері: | |
|Жақсы сөздің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. | |
|Жақсы сөздерді қолдана білу іскерліктерін дамыту. | |
|Ізгілікке, адалдыққа, сенімділікке тәрбиелеу. | |
| | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. |талдау: |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру. | |
| | |
|Оқулықтағы 9 сабақ. 48 бет «Сыпайы қоян» мексика| |
|ертегісін оқып, талдау. | |
| | |
|1.Қоянның жылы сөздерінің өзіне қандай көмегі болды? | |
|2.Жақсы сөз адамдарға қалай әсер етті ? | |
| | |
| | |
|Дәйексөз. | |
|Жүректен шыққан сөз жүрекке жол табады. | |
|Халық мақалы | |
| | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар | |
|есте сақтап қалу үшін үш рет қайталаймыз. | |
|Дәптерлеріне дәйексөзді жазып аламыз. | |
| | |
|Әңгiмелеу. | |
|Аңыз әңгіме «Жайнап өскен гүлдің құпиясы» | |
|Ш. АМОНАШВИЛИ | |
|Мамасы Ергеннің бөлмесіне ыдысқа отырғызылған екі | |
|гүлді әкеліп, терезесінің алдына қойды. | |
|Күнде суарып тұр, олар саған қуаныш сыйлайды – деді | |
|мамасы. | |
|Ал Ергенге бір гүл ұнады да, екінші гүл ұнаған жоқ. | |
|Ол ұнаған гүлін суарған кезде іштей: «Қандай керемет | |
|гүл...Мен сені жақсы көремін.» деп ойлап | |
|суаратын. Ал ұнамаған гүлді суарған кезде: «Бұл жаман| |
|гүл. Босқа суарып жатырмын. Мамамның көңілі үшін | |
|суарып жүрмін , әйтпесе терезеден лақтырып жіберер | |
|едім!» деп іштей ұрсып тұратын. | |
|Осылай бірнеше ай өтті. | |
|Бір күні мамасы бір гүлдің жайнап өсіп келе жатқанын,| |
|ал екінші гүлдің солып бара жатқанын байқады да, | |
|баласынан: | |
|-Неге бұлай? Әлде біреуін дұрыс суармадың ба?- деп | |
|сұрады. | |
|-Екеуін де бірдей суарып жүрмін - деді баласы. | |
|Мамасы солып бара жатқан гүлді өз бөлмесіне апарып | |
|қойды да, оны мәпелеп, күтіп: «Мен сені емдеймін. Әлі| |
|керемет болып өсесің.» - деп күлімсіреді. Суарған | |
|сайын көз алдына: осы гүлдің иісі аңқып, жайнап | |
|гүлдеп, жайқалып өсіп тұрған кезін елестетіп | |
|тұратын. | |
|Мына ғажапты қараңыз, мамасының жақсы ойы жүзеге | |
|асып, қуанышқа кенелді. Солып жатқан гүлдің жанданып,| |
|жайнап өсіп тұрғанын көрген Ерген: | |
|-Мама, сен бұл гүлдерге не істедің? – деді. | |
|-Өзім де білмеймін! – деп жауап берді мамасы. | |
|Бұл құпияны тек ыдыстағы топырақ пен әдемі гүлдің өзі| |
|ғана білетін. Бірақ олар айта ала ма?! | |
|Сұрақтар: | |
|1. Мамасы баласының бөлмесіне гүлдерді не үшін | |
|әкелді? | |
|2. Ерген гүлдерді қалай суарды? | |
|3. Гүлдердің әртүрлі болып өсуіне не әсер етті? | |
|4. Солып қалған гүлдің жайнап өсуінің құпиясы неде | |
|деп ойлайсыңдар? | |
| | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
| | |
|Өлеңді толықтыр: | |
| | |
|Аялай біл, сен деп соққан жүректі, | |
|............ таси берсің, ізгілікті. | |
|Айналамда нәзік жанды ........., | |
|.............. бір-бірінен көмекті. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|Дос болайық, бәріміз өлеңін айту. | |
|Сөзін жазған Х. Талғаров | |
|Әнін жазған И.Нүсіпбаев | |
|Үй тапсырмасы. | |
| | |
|10 сабақ 53 беттегі « Екі дос ертегісін» оқып, | |
|талдау. | |
|Дәптердегі 9 сабақтағы тапсырма берілді. | |
| 8. Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Жай музыка қойылады. | |
|Құрметті оқушылар жайланып отырып, көздеріңізді | |
|жұмып, бүгінгі сабақтан алған жақсы сәттерді | |
|жүректеріңізге түйіп алаңыздар. | |


Ұқсас жұмыстар
Сабақ барысын талдау
Күлімде күн күлімде
Қасиетті сөз
Оқушы. Ұстаз.Ата-ана. (ата-ана, оқушы, ұстаздарға арналған танымдық кеш сценарийі)
Нұрға бөлену. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде
Қайсар тобы
Жанашырлық жанға қуат
Өнерлі елдің өресі биік
Жаңа жыл
Жаңа жылың құтты болсын ағайын
Пәндер