Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Сұйықтар мен газдардың қозғалысы
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы селосы,
Ы.Алтынсарин атындағы мектеп – гимназиясының
жоғарғы санатты физика пәнінің мұғалімі
Гүлнар Мәкітайқызы Ашкербекова
Сабақтың тақырыбы: Сұйықтар мен газдарың қозғалысы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сұйықтар мен газдарың механикалық қасиеттерін, олардың
және олардың ішіндегі қатты денелердің қозғалысын жан-жақты сипаттау.
Дамытушылық: Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін (тәндік, когнитивті, психо-
әлеуметтік) дамыту.
Тәрбиелік: Теориялық білімін практикамен еркін ұштастыруда
ұйымшылдықпен жұмыс істей алатын, кәсіби мамандыққа икемді азамат
тәрбиелеу. Қауіпсіздік ережелерін сақтауды назарда ұстау.
Түрі: Коучинг сабақ.
Типі: Топпен жұмыс
Оқытудың әдіс-тәсілі: сұрақ – жауап, схемалармен жұмыс, сәйкестендіру,
іздену, талдау, шығармашылық еңбегін қорғау.
Сабақтың ұстанымы: «Көзге елестеткен мың ойдан, қолмен істеген бір іс
артық». М.В.Ломоносов.
Пайдаланған технология: Интерактивті оқыту технологиясы – оқу-танымдық,
коммуникативтік-дамытушылық, элеуметтік-бағдарланушылық міндеттерді шеше
отырып, оқушы өз еңбегінің табысты болатынын сезетіндей, зияткер болатынына
сенетіндей оқытуға жайлы жағдай туғызу.
Көрнекілік:Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, слайдтар, сызбалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Гидроаэромеханика – сұйықтар мен газдардың механикалық қасиеттерін,
олардың қозғалысын және олардың ішіндегі қатты денелер қозғалысын
зерттейтін физиканың бөлімі. Әуе және су көлігінің, зымыран техникасының
дамуы физиканың осы бөлімімен байланысты.
ІІ. Оқушыларды 3 топқа бөлу.
1-топ. Гидромеханика.
2-топ. Аэромеханика.
3-топ. Гидроаэростатика.
ІІІ. Топтардың өзін-өзі таныстыруы.
1-топ. Гидромеханика.
Армандарға қол созумен келеміз,
Білім – теңіз жүзіп келеді кемеміз.
Білімменен қаруланған тобымыз,
«Гидромеханика» тобына қол соғыңыз.
2-топ. Аэромеханика.
«Аэромеханика» биіктерде шарықтасын,
Жеңісіміз көк аспанда қалықтасын.
Жалын оты кеудемізде алауласын,
Жеңісті бізден ешкім ала алмасын!
3-топ. Гидроаэростатика.
Шығып жүрген жақсы аты,
Жиналған ылғи дарындар.
Жүректе от, көздерінде жалын бар
«Гидроаэростатика» тобын
Қол соғып қарсы алыңдар!
ІҮ. «Алтын ереже» қабылдау:
1. Бірлесе жұмыс жасау;
2. Қысқа және нақты көтеріліп отырған мәселе бойынша сөйлеу;
3. Бірін – бірі сыйлау, сөздерін бөлмеу;
4. Уақытты бағалау;
5. Берілген тапсырмаларға жауапкершілікпен қарау.
Ү. Бекітілген регламент
|Тапсырмалар |Әр топқа бөлінген уақыт |Жалпы уақыт |
|Таныстыру |1 минут |3 минут |
|І-айналым Бағыңды сынап | | |
|көр» | | |
|1. Постерге дайындық |3 минут |9 минут |
|2. Постерді қорғау |2 минут |6 минут |
|ІІ-айналым | | |
|«Сырлы сауалдар» |2 минут |6 минут |
|ІІІ-айналым | | |
|«Кім жүйрік» |4 минут |12 минут |
|ІҮ-айналым | | |
|«6 ойлау қалпағы» |2 минут |6 минут |
|Қорытындылау | |3 минут |
ҮІ. Әр топ белсенділерінің міндетімен таныстыру:
Суретші – сурет салады.
Баяндамашы – постер қорғайды.
Бақылаушы – топ жұмысын бақылайды.
Интервьюер – сұрақ дайындайды.
Таймкипер – уақытты бақылайды.
Инженер – практикалық іс-әрекетті жасаушы.
ҮІІ. І-айналым «Бағыңды сынап көр» Ресурсты тарату. Әр топ өз топ аттарына
байланысты тақырыптарын қорғап, постерге түсіріп,тапсырмаларды орындап,
практикалық жұмыстарын қорғайды.
ҮІІІ. ІІ-айналым «Сырлы сауалдар» әр топ қарсы топқа қызықты сауалдарын
жолдайды.
ІХ. ІІІ-айналым. «Кім жүйрік» Әр топқа есептер:
1. Құбыр бойымен мұнай 0,8 м/с жылдамдықпен ағады. Мұнай шығыны
2·10³т/сағ-ты құрайды. Құбырдың радиусын анықта.
2. Горизонталь құбырдың кең бөлігіндегі су 1,5·10⁵ Па қысым кезінде 0,08
м/с жылдамдықпен ағады. Құбырдың тар жеріндегі қысым 1,4·10⁵Па.
Құбырдың тар жеріндегі жылдамдықты табыңдар.
3. Құбырдың кең жеріндегі судың ағыс жылдамдығы 10 м/с. Диаметрі
осыдан 4
есе тар жеріндегі судың ағыс жылдамдығы қандай?
Х. ІҮ – айналым. Эдвард де Боно «6 ойлау қалпағы»
Ақ – фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру.
Қызыл – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру.
Қара – негативті ойлау.
Сары – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар.
Көк – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды.
Х. Әр топтың жұмысы бағаланады.
|Топтың аты |І-айналым |ІІ-айналым |ІІІ-айналым. |Қорытынды |
| |«Бағыңды сынап|«Сырлы |«Кім жүйрік» |ұпай |
| |көр» |сауалдар» | | |
|Гидромеханика. | | | | |
|Аэромеханика. | | | | |
|Гидроаэростатика. | | | | |
ХІ. Үйге тапсырма. Тақырыпты мазмұндау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz