Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Сұйықтар мен газдардың қозғалысы



Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы селосы,
Ы.Алтынсарин атындағы мектеп – гимназиясының
жоғарғы санатты физика пәнінің мұғалімі
Гүлнар Мәкітайқызы Ашкербекова

Сабақтың тақырыбы: Сұйықтар мен газдарың қозғалысы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сұйықтар мен газдарың механикалық қасиеттерін, олардың
және олардың ішіндегі қатты денелердің қозғалысын жан-жақты сипаттау.
Дамытушылық: Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін (тәндік, когнитивті, психо-
әлеуметтік) дамыту.
Тәрбиелік: Теориялық білімін практикамен еркін ұштастыруда
ұйымшылдықпен жұмыс істей алатын, кәсіби мамандыққа икемді азамат
тәрбиелеу. Қауіпсіздік ережелерін сақтауды назарда ұстау.
Түрі: Коучинг сабақ.
Типі: Топпен жұмыс
Оқытудың әдіс-тәсілі: сұрақ – жауап, схемалармен жұмыс, сәйкестендіру,
іздену, талдау, шығармашылық еңбегін қорғау.
Сабақтың ұстанымы: «Көзге елестеткен мың ойдан, қолмен істеген бір іс
артық». М.В.Ломоносов.
Пайдаланған технология: Интерактивті оқыту технологиясы – оқу-танымдық,
коммуникативтік-дамытушылық, элеуметтік-бағдарланушылық міндеттерді шеше
отырып, оқушы өз еңбегінің табысты болатынын сезетіндей, зияткер болатынына
сенетіндей оқытуға жайлы жағдай туғызу.
Көрнекілік:Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, слайдтар, сызбалар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Гидроаэромеханика – сұйықтар мен газдардың механикалық қасиеттерін,
олардың қозғалысын және олардың ішіндегі қатты денелер қозғалысын
зерттейтін физиканың бөлімі. Әуе және су көлігінің, зымыран техникасының
дамуы физиканың осы бөлімімен байланысты.

ІІ. Оқушыларды 3 топқа бөлу.
1-топ. Гидромеханика.
2-топ. Аэромеханика.
3-топ. Гидроаэростатика.
ІІІ. Топтардың өзін-өзі таныстыруы.
1-топ. Гидромеханика.
Армандарға қол созумен келеміз,
Білім – теңіз жүзіп келеді кемеміз.
Білімменен қаруланған тобымыз,
«Гидромеханика» тобына қол соғыңыз.
2-топ. Аэромеханика.
«Аэромеханика» биіктерде шарықтасын,
Жеңісіміз көк аспанда қалықтасын.
Жалын оты кеудемізде алауласын,
Жеңісті бізден ешкім ала алмасын!

3-топ. Гидроаэростатика.
Шығып жүрген жақсы аты,
Жиналған ылғи дарындар.
Жүректе от, көздерінде жалын бар
«Гидроаэростатика» тобын
Қол соғып қарсы алыңдар!

ІҮ. «Алтын ереже» қабылдау:
1. Бірлесе жұмыс жасау;
2. Қысқа және нақты көтеріліп отырған мәселе бойынша сөйлеу;
3. Бірін – бірі сыйлау, сөздерін бөлмеу;
4. Уақытты бағалау;
5. Берілген тапсырмаларға жауапкершілікпен қарау.

Ү. Бекітілген регламент

|Тапсырмалар |Әр топқа бөлінген уақыт |Жалпы уақыт |
|Таныстыру |1 минут |3 минут |
|І-айналым Бағыңды сынап | | |
|көр» | | |
|1. Постерге дайындық |3 минут |9 минут |
|2. Постерді қорғау |2 минут |6 минут |
|ІІ-айналым | | |
|«Сырлы сауалдар» |2 минут |6 минут |
|ІІІ-айналым | | |
|«Кім жүйрік» |4 минут |12 минут |
|ІҮ-айналым | | |
|«6 ойлау қалпағы» |2 минут |6 минут |
|Қорытындылау | |3 минут |

ҮІ. Әр топ белсенділерінің міндетімен таныстыру:
Суретші – сурет салады.
Баяндамашы – постер қорғайды.
Бақылаушы – топ жұмысын бақылайды.
Интервьюер – сұрақ дайындайды.
Таймкипер – уақытты бақылайды.
Инженер – практикалық іс-әрекетті жасаушы.

ҮІІ. І-айналым «Бағыңды сынап көр» Ресурсты тарату. Әр топ өз топ аттарына
байланысты тақырыптарын қорғап, постерге түсіріп,тапсырмаларды орындап,
практикалық жұмыстарын қорғайды.

ҮІІІ. ІІ-айналым «Сырлы сауалдар» әр топ қарсы топқа қызықты сауалдарын
жолдайды.

ІХ. ІІІ-айналым. «Кім жүйрік» Әр топқа есептер:

1. Құбыр бойымен мұнай 0,8 м/с жылдамдықпен ағады. Мұнай шығыны
2·10³т/сағ-ты құрайды. Құбырдың радиусын анықта.

2. Горизонталь құбырдың кең бөлігіндегі су 1,5·10⁵ Па қысым кезінде 0,08
м/с жылдамдықпен ағады. Құбырдың тар жеріндегі қысым 1,4·10⁵Па.
Құбырдың тар жеріндегі жылдамдықты табыңдар.

3. Құбырдың кең жеріндегі судың ағыс жылдамдығы 10 м/с. Диаметрі
осыдан 4
есе тар жеріндегі судың ағыс жылдамдығы қандай?

Х. ІҮ – айналым. Эдвард де Боно «6 ойлау қалпағы»
Ақ – фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру.
Қызыл – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру.
Қара – негативті ойлау.
Сары – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар.
Көк – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды.

Х. Әр топтың жұмысы бағаланады.

|Топтың аты |І-айналым |ІІ-айналым |ІІІ-айналым. |Қорытынды |
| |«Бағыңды сынап|«Сырлы |«Кім жүйрік» |ұпай |
| |көр» |сауалдар» | | |
|Гидромеханика. | | | | |
|Аэромеханика. | | | | |
|Гидроаэростатика. | | | | |

ХІ. Үйге тапсырма. Тақырыпты мазмұндау.

Ұқсас жұмыстар
Жарық энергиясы
Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы
Сұйықтар мен газдардың қысымына тәжірбие
Газ қысымы
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
Ток күшіне тура пропорционал шама
Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған құрал
Паскаль заңы. Гидравликалық машиналар
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы. Физика
Пәндер