Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі


79 жалпы орта мектебі

Коуч: Сүлейменова Гүлжамила Марқабайқызы

«Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі»
(Блум таксономиясы бойынша )
Коучинг сессия жоспары
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс – әрекеті

Сабақтың мақсаты:
Мұғалімдердің СТО-ы арқылы өзіндік пікір айту, әр түрлі
жағдаяттарды шешу, ой –қозғауын өз тәжірибесінде
пайдаланып,
шығармашылығын дамытуға ықпал ету.

Түйінді идеялар: Сын тұрғысынан ойлауды оқупроцесінде қолдана
білулеріне ықпал ету, бақылау мен тыңдау
арқлы дәлелдер
жинастыру және шеім қабылдау, талапқа сай
өлшемдерді
қолдану дағдыларын дамыту, топтық жұмыс
орындату
арқылы ынтымақтастық атмосферасын
қалыптасыру.

Коучинг әдістері: Миға шабуыл, жеке жұмыс, Блум таксономиясы,
критериальды бағалау, кері байланыс

Қолданылған құралдар: ватман, А4 парағы, АТК, постерлер, үлестірме
материалдар

|№ |Коуч әрекеті |Мұғалім әрекеті |Уақыты |
| |Коучинг барысы: | | |
|1 |«Ақ тілек» түрлі түсті стикерлерге |Мұғалім өзінің оң |5 мин |
| |әр түрлі сөздер жазылады және |жағындағы әріптесіне | |
| |мұғалімдерге таратылып беріледі. |стикердегі сөзді | |
| |Мысалы: парта, кітап, айна, тау, |қатыстырып, тілек айтады. | |
| |сызғыш, қаламсап, су, кілт, орамал, | | |
| |т.б | | |
|2 |Топқа бөлу |«Мектеп» тақырыбына |2 мин |
| |Стикерде жазылған «мектеп» және |қатысты сөздер бірінші | |
| |«өнер» тақырыбындағы сөздер бойынша |топ, ал «өнер» тақырыбына | |
| |топқа бөлу |өатысты сөздер екінші топ | |
| | |болады. | |
|3 |Білу |Жасырылған суретті табуда,|5 мин |
| | |ой – пікір айтуда | |
| | |белсенділік көрсету. Коуч | |
| | |ұсынған «көпіршілерді» | |
| |[pic] |тиімді пайдалану арқылы | |
| | |ойды шоғырландыру және | |
| |Сен білесің бе? |жинақтау | |
| |Бұл кім деп ойлайсыздар? | | |
| |Қай саланың маманы? | | |
|4 |Түсіну |Екі топ ментальді карта |10 мин |
| | |құру | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Ол кім?» деген сұрақ қойылады | | |
| |Екі топ ментальді карта ұсыну | | |
|5 |Қолдану |1-ші топ Абылай ханның, |10 мин |
| | |2-ші топ Жоңғар ханның | |
| |Видеокөрсетілім арқылы диалогты |айтқандарын өз ойларымен | |
| |жалғастыру. |жалғастырады. Соңынан | |
| |«Көшпенділер» фильмінен үзінді |фильмнің үзіндісінің толық| |
| |көрсетіледі. Фильм жартысынан үзіліп,|нұсқасын көріп, өз құрған | |
| |қалған бөлігін әріптестеріме өз |диалогтарымен | |
| |ойларынан жалғастыруды ұсынамын. |сәйкестестігін анықтайды. | |
|6 |Талдау |«Көшпенділер» фильмі жайлы|5 мин |
| | |топ бір – біріне сұрақтар | |
| |«Сізден сұрақ, бізден – жауап» |қояды. | |
| |Топтарға бір – біріне сұрақтар қоюды | | |
| |ұсынамын | | |
|7 |Жинақтау |Жеке жұмыс орындалады. Ақ |5 мин |
| | |парақтың жоғары бөлігіне | |
| |«Топтық поэма» |қатысушы өз аты – жөнін | |
| |(жалпы фильм жайлы, бүгінгі сабақ |жазады. Әр қатысушы | |
| |тақырыбында) |фильмнің бір сөзін жазады,| |
| | |келесі адамға береді. Ол | |
| | |адам өз қатарын жазып | |
| | |келесіге береді. осылайша | |
| | |жалғасып, соңынан бір | |
| | |фильм шығады. Ең соңында | |
| | |қатысушылар өз фильмнің | |
| | |қай жағдайға түскенін | |
| | |көреді. | |
|8 |Бағалау |Екі топ бірін – бірі |3 мин |
| | |бағалайды, өз ой – | |
| |Ортақ критерий ұсыну |пікірімен бөліседі. | |
|9 |Теориялық білім (қорытындылау) |Сын тұрғысынан ойлау |5 мин |
| | |мәнмәтініне қатысты өз | |
| |а) сын тұрғысынан ойлау |сұрақтарын қояды, өз ой – | |
| |б) сын тұрғысынан ойлауды дамыту |пікірлерін айтады. | |
| |технологиясынан айырмашылығы | | |
| |с) диалог түрлері, әңгіме | | |
|10 |Кері байланыс |Коучинг – сесиядан алған |5 мин |
| | |әсерін эссе етіп жазады. | |
| |Эссе жазу. «Менің алған әсерім» | | |


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Жинақтау деңгейі
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДАҒЫ МЕНІҢ ПЕЛАГОГИКАЛЫҚ ТҰЖЫРЫМДАМАМ
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытудың тиімділігі
Модульдік оқыту технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру
"сыни тұрғыдан оқыту" моделі сабақтар топтамасында
Барлық баланы оқыту
Сыни тұрғысынан ойлау
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Жеке тұлғаға бағдарланған сабақтар жүйесі
Пәндер