Bloom таксономиясы бойынша оқу процесінде сын тұрғысынан ойлауды қолданудың тиімділігі

79 жалпы орта мектебі

Коуч: Сүлейменова Гүлжамила Марқабайқызы

«Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі»

(Блум таксономиясы бойынша )

Коучинг сессия жоспары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс - әрекеті

Сабақтың мақсаты :

Мұғалімдердің СТО-ы арқылы өзіндік пікір айту, әр түрлі

жағдаяттарды шешу, ой -қозғауын өз тәжірибесінде пайдаланып,

шығармашылығын дамытуға ықпал ету.

Түйінді идеялар : Сын тұрғысынан ойлауды оқупроцесінде қолдана

білулеріне ықпал ету, бақылау мен тыңдау арқлы дәлелдер

жинастыру және шеім қабылдау, талапқа сай өлшемдерді

қолдану дағдыларын дамыту, топтық жұмыс орындату

арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптасыру.

Коучинг әдістері : Миға шабуыл, жеке жұмыс, Блум таксономиясы,

критериальды бағалау, кері байланыс

Қолданылған құралдар: ватман, А4 парағы, АТК, постерлер, үлестірме

материалдар

Коуч әрекеті

Коучинг барысы:

Мұғалім әрекеті
Уақыты
№: 1
Коуч әрекетіКоучинг барысы:: «Ақ тілек» түрлі түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: парта, кітап, айна, тау, сызғыш, қаламсап, су, кілт, орамал, т. б
Мұғалім әрекеті: Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады.
Уақыты: 5 мин
№: 2
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Топқа бөлу

Стикерде жазылған «мектеп» және «өнер» тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу

Мұғалім әрекеті: «Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына өатысты сөздер екінші топ болады.
Уақыты: 2 мин
№: 3
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Білу

Сен білесің бе?

Бұл кім деп ойлайсыздар?

Қай саланың маманы?

Мұғалім әрекеті: Жасырылған суретті табуда, ой - пікір айтуда белсенділік көрсету. Коуч ұсынған «көпіршілерді» тиімді пайдалану арқылы ойды шоғырландыру және жинақтау
Уақыты: 5 мин
№: 4
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Түсіну

«Ол кім?» деген сұрақ қойылады

Екі топ ментальді карта ұсыну

Мұғалім әрекеті: Екі топ ментальді карта құру
Уақыты: 10 мин
№: 5
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Қолдану

Видеокөрсетілім арқылы диалогты жалғастыру.

«Көшпенділер» фильмінен үзінді көрсетіледі. Фильм жартысынан үзіліп, қалған бөлігін әріптестеріме өз ойларынан жалғастыруды ұсынамын.

Мұғалім әрекеті: 1-ші топ Абылай ханның, 2-ші топ Жоңғар ханның айтқандарын өз ойларымен жалғастырады. Соңынан фильмнің үзіндісінің толық нұсқасын көріп, өз құрған диалогтарымен сәйкестестігін анықтайды.
Уақыты: 10 мин
№: 6
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Талдау

«Сізден сұрақ, бізден - жауап»

Топтарға бір - біріне сұрақтар қоюды ұсынамын

Мұғалім әрекеті: «Көшпенділер» фильмі жайлы топ бір - біріне сұрақтар қояды.
Уақыты: 5 мин
№: 7
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Жинақтау

«Топтық поэма»

(жалпы фильм жайлы, бүгінгі сабақ тақырыбында)

Мұғалім әрекеті: Жеке жұмыс орындалады. Ақ парақтың жоғары бөлігіне қатысушы өз аты - жөнін жазады. Әр қатысушы фильмнің бір сөзін жазады, келесі адамға береді. Ол адам өз қатарын жазып келесіге береді. осылайша жалғасып, соңынан бір фильм шығады. Ең соңында қатысушылар өз фильмнің қай жағдайға түскенін көреді.
Уақыты: 5 мин
№: 8
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Бағалау

Ортақ критерий ұсыну

Мұғалім әрекеті: Екі топ бірін - бірі бағалайды, өз ой - пікірімен бөліседі.
Уақыты: 3 мин
№: 9
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Теориялық білім (қорытындылау)

а) сын тұрғысынан ойлау

б) сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясынан айырмашылығы

с) диалог түрлері, әңгіме

Мұғалім әрекеті: Сын тұрғысынан ойлау мәнмәтініне қатысты өз сұрақтарын қояды, өз ой - пікірлерін айтады.
Уақыты: 5 мин
№: 10
Коуч әрекетіКоучинг барысы::

Кері байланыс

Эссе жазу . «Менің алған әсерім»

Мұғалім әрекеті: Коучинг - сесиядан алған әсерін эссе етіп жазады.
Уақыты: 5 мин

Ұқсас жұмыстар
Оқу процесінде сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолданудың тиімділігі
Тарих пәнінде сын тұрғысынан ойлауды енгізу тәжірибесі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының қышқылдар тақырыбын оқытудағы әдістемесі және тиімділігі
Тарих пәнінде сын тұрғысынан ойлау технологиясын енгізудің тиімділігі
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды енгізу: оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Бастауыш сыныптарда оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту әдістемесі
География сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдану
Бастауыш сыныптарда оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының әдістемелік ерекшеліктері
Математика пәнінде сын тұрғысынан ойлауды дамыту жобасы: әдістеме мен сабақ тәжірибесі
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту: әдістемелік негіздер мен бастауыш сыныптардағы тәжірибе
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz