Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Әбіш кекілбаев, тасбақаның шөбі. 4-сынып
Сабақтың тақырыбы : Ә.Кекілбай. Тасбақаның шөбі
Сабақтың мақсаты : 1. Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру. Көркем шығармадағы негізгі ойды анықтай білуге үйрету.
2.Бағыт- бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге және табиғатты сүюге, жан- жануарларды қорғауға тәрбиелеу.
3.Оқушылардың ой- өрісін, сөздік қорын дамыту.
Сабақтың көрнекілігі :Ә.Кекілбайдың суреті, бауырымен жорғалаушылардың, тік ұшақтың , жусан, жантақ, адыраспанның суреттері.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Пәнаралық байланыс: музыка , дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру ( психологиялық дайындық)
- Күнге қолдарымызды созамыз. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы хормен: Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын
Ізгі әрі нәзік , жарық, мейірімді ,
Болып кетер сонда дереу жан- жағым.
* Міне , балалар жүрегіміздегі осындай жы лумен сабағымызды бастаймыз.
* Балалар, қазір ана тілі сабағы керекті құралдарымызды шығарып ,түгелдей сабаққа қатысып отырамыз. Бүгін сендерді жануарлармен бағалаймын.
Тасбақа-<<5>>
Кесіртке - <<4>>
Жылан - <<3>>
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
а) Оқушылардан С. Жиенбаевтың <<Ұшып келем>> өлеңін сұрау , туған елге, жерге байланысты
мақал сұрау . (ауызша)
ә) Оқушылар қосымша сұрақтар қою.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
* Балалар бүгіншгі сабағымыз ерекше. Біз бүгін тік ұшақпен саяхатқа шығып ,болашаққа саяхат жасаймыз. Әрбір аялдамаға жеткенше тапсырмалар орындап отырамыз.Олай болса 1- ші аялдамаға жеткенше өзіміздің білімімізді , өнерімізді ортаға салайық .
* Балалар, жұмбақ шешкіміз келе ме?
-Иә
Жұмбақ
1. Таң мен көзін ашады ,
Әдемі нұр шашады. (Күн)
2. Арыстан ақырады ,
Орман жарқырады. (найзағай)
3. Көктем түледі,
Жер ішеді. (көктем)
-Балалар қазір қандай мезгіл?
- Көктем
- Дұрыс айтасыңдар
-Көктемде қандай өзгерістер болады? ( оқушылардың пікірін тыңдау)
Ән: Жау- жау, жаңбыр
* Міне балалар, өзіміздің біліміміз бен өнерімізді көрсету арқылы <<Даналық әліппесі>> аялдамасынада келіп жеттік.
ІV. Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыру.
* Көктем мезгілінде жаңбыр неғұрлым көп жауса, онда жер беті көк шалғын шөпке бөленеді. Барлық тіршілік иелері ( жан- жануарлар, жәндіктер, адамдар) талпынып еңбек ете бастайды.Олай болса бүгін біз Ә. Кекілбай ағамыздың <<Тасбақаның шөбі>> атты әңгімесімен танысамыз.
а) Автормен таныстыру.
Ә. Кекілбай- Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Оңды ауылында 6- желтоқсанда 1939 жылы дүниеге келген. Қазақстанның халық жазушысы, мемлекет және қоғам қайраткері.Оның тұңғыш өлеңдер жинағы <<Алтын шуақ>> деп аталады. <<Бір шөкім бұлт>>, <<Үркер>> т.б роман, повестері және <<Күйші>>, <<Ауыл таңы>> әңгімелері бар.
-Міне балалар , бүгін біз <<Тасбақаның шөбі>> атты әңгіесімен танысамыз.
Тасбақа туралы түсінік беру.
Тасбақаның арқасында қосымша қатты тас сияқты терісі бар. Оны панцирь деп атаймыз.
Тасбақа шөппен қоректенеді.Барлық бауырымен жорғалаушылардың терісі қабыршақтан тұрады.
Оқулықпен жұмыс
ә) Мәтінді дауыстап оқып беремін, түсіндіремін.
б)Оқушыларға тізбектей оқытамын.
в) Сөздікпен жұмыс жасалады
Сөздікпен жұмыс
Көсік - далада, құмдақ жерде өсетін сәбіз тәрізді жабайы өсімдік.
Маңғыстау жерінде өсетін өсімдіктермен таныстыру.(жусан, адыраспан , жантақ)
2- ші аялдамамыз <<Бой сергіту >> аялдамасына да келіп жеттік.
3- ші аялдамаға жету үшін мына тапсырмаларды орындайық.
Дәптермен жұмыс
1- топ. <<Әлі бауыры көтере қоймаған қу жусан>>дегенді басқа сөйлеммен ауыстырып жазу.
2- топ.Өзің білетін ырымдарды жазу.
3- топ. Мәтін бойынша сурет салу.
* Міне ,балалар 3- ші аялдамамыз <<Ұрпаққа мұра >> аялдамасына келіп жеттік.
Сонымен бірге қазақ халқы ырым сөздерге сенім артып , жақсы нәрселерді үнемі ырымдап,жақсылыққа жорып отырған.Әлі күнге дейін осы ырымдарды айтып , ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келеді.
V. Қорыту.
1.Жазушы <<кісі мінсе кібіртік , бос жіберсең суаяқ құла>> деп нені айтып отыр?
2.Қарабала келе жатып нені көрді ?
3. Оның есіне халықтың қандай ырымы түсті?
VІ. Бағалау. Оқушылардың білімін бағалау , мадақтау.
VІІ. Үйге тапсырма. Мәтіннің түсінгенін айту
Сабақтың мақсаты : 1. Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру. Көркем шығармадағы негізгі ойды анықтай білуге үйрету.
2.Бағыт- бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге және табиғатты сүюге, жан- жануарларды қорғауға тәрбиелеу.
3.Оқушылардың ой- өрісін, сөздік қорын дамыту.
Сабақтың көрнекілігі :Ә.Кекілбайдың суреті, бауырымен жорғалаушылардың, тік ұшақтың , жусан, жантақ, адыраспанның суреттері.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Пәнаралық байланыс: музыка , дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру ( психологиялық дайындық)
- Күнге қолдарымызды созамыз. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы хормен: Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын
Ізгі әрі нәзік , жарық, мейірімді ,
Болып кетер сонда дереу жан- жағым.
* Міне , балалар жүрегіміздегі осындай жы лумен сабағымызды бастаймыз.
* Балалар, қазір ана тілі сабағы керекті құралдарымызды шығарып ,түгелдей сабаққа қатысып отырамыз. Бүгін сендерді жануарлармен бағалаймын.
Тасбақа-<<5>>
Кесіртке - <<4>>
Жылан - <<3>>
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
а) Оқушылардан С. Жиенбаевтың <<Ұшып келем>> өлеңін сұрау , туған елге, жерге байланысты
мақал сұрау . (ауызша)
ә) Оқушылар қосымша сұрақтар қою.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
* Балалар бүгіншгі сабағымыз ерекше. Біз бүгін тік ұшақпен саяхатқа шығып ,болашаққа саяхат жасаймыз. Әрбір аялдамаға жеткенше тапсырмалар орындап отырамыз.Олай болса 1- ші аялдамаға жеткенше өзіміздің білімімізді , өнерімізді ортаға салайық .
* Балалар, жұмбақ шешкіміз келе ме?
-Иә
Жұмбақ
1. Таң мен көзін ашады ,
Әдемі нұр шашады. (Күн)
2. Арыстан ақырады ,
Орман жарқырады. (найзағай)
3. Көктем түледі,
Жер ішеді. (көктем)
-Балалар қазір қандай мезгіл?
- Көктем
- Дұрыс айтасыңдар
-Көктемде қандай өзгерістер болады? ( оқушылардың пікірін тыңдау)
Ән: Жау- жау, жаңбыр
* Міне балалар, өзіміздің біліміміз бен өнерімізді көрсету арқылы <<Даналық әліппесі>> аялдамасынада келіп жеттік.
ІV. Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыру.
* Көктем мезгілінде жаңбыр неғұрлым көп жауса, онда жер беті көк шалғын шөпке бөленеді. Барлық тіршілік иелері ( жан- жануарлар, жәндіктер, адамдар) талпынып еңбек ете бастайды.Олай болса бүгін біз Ә. Кекілбай ағамыздың <<Тасбақаның шөбі>> атты әңгімесімен танысамыз.
а) Автормен таныстыру.
Ә. Кекілбай- Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Оңды ауылында 6- желтоқсанда 1939 жылы дүниеге келген. Қазақстанның халық жазушысы, мемлекет және қоғам қайраткері.Оның тұңғыш өлеңдер жинағы <<Алтын шуақ>> деп аталады. <<Бір шөкім бұлт>>, <<Үркер>> т.б роман, повестері және <<Күйші>>, <<Ауыл таңы>> әңгімелері бар.
-Міне балалар , бүгін біз <<Тасбақаның шөбі>> атты әңгіесімен танысамыз.
Тасбақа туралы түсінік беру.
Тасбақаның арқасында қосымша қатты тас сияқты терісі бар. Оны панцирь деп атаймыз.
Тасбақа шөппен қоректенеді.Барлық бауырымен жорғалаушылардың терісі қабыршақтан тұрады.
Оқулықпен жұмыс
ә) Мәтінді дауыстап оқып беремін, түсіндіремін.
б)Оқушыларға тізбектей оқытамын.
в) Сөздікпен жұмыс жасалады
Сөздікпен жұмыс
Көсік - далада, құмдақ жерде өсетін сәбіз тәрізді жабайы өсімдік.
Маңғыстау жерінде өсетін өсімдіктермен таныстыру.(жусан, адыраспан , жантақ)
2- ші аялдамамыз <<Бой сергіту >> аялдамасына да келіп жеттік.
3- ші аялдамаға жету үшін мына тапсырмаларды орындайық.
Дәптермен жұмыс
1- топ. <<Әлі бауыры көтере қоймаған қу жусан>>дегенді басқа сөйлеммен ауыстырып жазу.
2- топ.Өзің білетін ырымдарды жазу.
3- топ. Мәтін бойынша сурет салу.
* Міне ,балалар 3- ші аялдамамыз <<Ұрпаққа мұра >> аялдамасына келіп жеттік.
Сонымен бірге қазақ халқы ырым сөздерге сенім артып , жақсы нәрселерді үнемі ырымдап,жақсылыққа жорып отырған.Әлі күнге дейін осы ырымдарды айтып , ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келеді.
V. Қорыту.
1.Жазушы <<кісі мінсе кібіртік , бос жіберсең суаяқ құла>> деп нені айтып отыр?
2.Қарабала келе жатып нені көрді ?
3. Оның есіне халықтың қандай ырымы түсті?
VІ. Бағалау. Оқушылардың білімін бағалау , мадақтау.
VІІ. Үйге тапсырма. Мәтіннің түсінгенін айту
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz