О.әубәкіров «ара мен шыбын». ана тілі. 4 сынып

Топпен жұмыс: жұппен жұмыс топта талқылауСТО: «Миға шабуыл», «Кластер», «Блум жүйесі»
ОүБ: (Табыс критерийлері бойынша)
Тапсырмалар
- Балалар, бүгінгі сабағымыз « Блум жүйесі» арқылы өтеді. БІЛУ - ТҮСІНУ - ҚОЛДАНУ - ТАЛДАУ - ЖИНАҚТАУ - БАҒАЛАУ.
Кейіпкер:
Кейіпкерлердің іс - әрекеті:
Мен кейіпкердің орнында болсам . . .
- Аққу, Шортан, Шаян мінездес адамдар өмірде кездесе ме?
- Ал өздерінің бойларыңда кездесе ме? Кездессе Абай атамыз айтқандай өз - өзімізден есеп алу арқылы оны жоюымыз керек.
- топ: Аққу
- топ: Шаян
- топ:Шортан
Автор туралы қысқаша дерек. Слайд №4
Ассоциация. Не білесің? Ара мен шыбын деген сөзді естігенде ойыңа не келеді?
Оқулықпен жұмыс.
«ЖИГСО» әдісі бойынша мәтінді талдау.
Мақсаты: ауызша, диалогты сөйлеу машығын, түсініп оқуын, өз ойын жүйелі айта білуін жетілдіру;
-шығарма не жөнінде?
-қонақ дегеніміз кім?
-қонақжай дегенді қалай түсінесің?
-неліктен шыбын қонақжай емес деп ойлайсың?
-ал ара ше?
-қонақтың қандай түрлері бар?
- Аралар сары ала болып келген жауынгерге ұқсайды. Демтүтік арқылы ауамен демалады
- Ұясын шатырға, ағаштардың қуысына, бұтақтарға салады. Құйрығының ұшында өткір шаншары бар
- Шаққан жері қатты ісіп кетеді.
Шыбын ауада ұшады, жерде жорғалайды. 6 аяғы 2 қанаты бар.
Ғаламшардың кез келген түкпірінде таралған.
Оқушылар мысалды, жеке, топпен оқып, мысалдың негізгі идеясын ашады. Кемпірқосақ әдісімен орындарын ауыстырып, өз сөздерімен бір - біріне түсіндіріп өтеді.
Ситуациялық жағдайлар. «Сен жұмысқа барайын деп жатқанда үйіне қонақ келсе . . . », «Үйің бір бөлмелі. Саған туғандарын қыдырып келді. Өзің емтиханға дайындалып жатырсың. Олар саған кедергі келтіре ме?», «Құрдастармен туған күн тойлау үстінде. Сол сәтте шақырмастан көршілерің келсе . . . »
«Егер мен шыбын болсам . . . » эссе жазу.
Әр топ ситуациялық жағдайларды топта талқылап, ортақ шешімін тауып қорғайды.
Ынтымақтастық топта шағын эссе жазады.
«Әңгіме кестесін құру» стратегиясы.
Мақсаты: Сыни ойлай отырып, өз ойларын тиянақты жеткізе білуі.
Слайд арқылы кесте беріледі, әр топ өздігінен орындайды.
Тақырыбы: Ара мен Шыбын
Авторы: О. Әубәкіров
Жанры: мысал
Кейіпкерлері: Ара, Шыбын
Негізгі идея: Ара сияқты еңбекқор, қонақжай, талапты, адал болу
Қорытынды: Жалқаулықтан, еріншектіктен, жаман қасиеттерден аулақ болу
1 - топ: «Кім ақын?» ұйқасын тап .
2 - топ: Ара мен шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды.
3 - топ: Пікірталас Ара мен Шыбынның іс - әрекеті дұрыс және дұрыс емес деген пікірде пікір
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz