О.әубәкіров «ара мен шыбын». ана тілі. 4 сынып

Пәні:
Ана тілі
Сыныбы: 4 «А»
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Ана тілі: О. Әубәкіров «Ара мен шыбын»
Пәні:: Жалпы мақсат:
Ана тілі: Жеке қабілет пен белсенділікке сүйене отырып, түйінді ойды ашу арқылы сындарлы ой айтуға баулу.
Пәні:: Сілтеме:
Ана тілі: Ана тілі оқулығы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 41, 78, 104 беттер.
Пәні:: Оқу нәтижелері:
Ана тілі: Оқушылар идеясын табуды, мысалды талдауды, тапсырмалар арқылы өздігінен ой қосуды үйренді.
Пәні:: Ақпарат көздері, қолданатын материалдар:
Ана тілі: Оқулық, интер белсенді тақта, тақырыпқа байланысты суреттер, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер, стикер, күлегештер.
Пәні:: Әдіс тәсілдер:
Ана тілі:

Топпен жұмыс: жұппен жұмыс топта талқылауСТО: «Миға шабуыл», «Кластер», «Блум жүйесі»

ОүБ: (Табыс критерийлері бойынша)

Пәні:: Дереккөздері:
Ана тілі: Оқулықтан алынған тапсырмалар, материалдар, ғаламтордан алынған видео, автор туралы мәліметтер.

Тапсырмалар

Тапсырма түрлері
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Тапсырма түрлері: Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалімнің іс әрекеті: Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көиегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл - күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір - біріне жымиып, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. Сыныпты үш топқа бөлу. Жануарлар, құстар, жәндіктердің аты жазылған қима қағаздар арқылы «Жануарлар», «Құстар», «Жәндіктер» деп жазылған топтарға барып отырады. Топ ұстанымын еске түсіру. Топ басшысы тапсырма сайын әр оқушыны бағалайды. Мұғалімнің бағалауы.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз « Блум жүйесі» арқылы өтеді. БІЛУ - ТҮСІНУ - ҚОЛДАНУ - ТАЛДАУ - ЖИНАҚТАУ - БАҒАЛАУ.
Тапсырма түрлері: 1) Білу.
Мұғалімнің іс әрекеті: Үй тапсырмасын сұрау. Топтастыру сызбасын пайдаланып кейіпкерлердің іс - әрекетіне мінездеме бер.
Кейіпкер:
Кейіпкерлердің іс - әрекеті:
Мен кейіпкердің орнында болсам . . .
- Аққу, Шортан, Шаян мінездес адамдар өмірде кездесе ме?
- Ал өздерінің бойларыңда кездесе ме? Кездессе Абай атамыз айтқандай өз - өзімізден есеп алу арқылы оны жоюымыз керек.
Оқушының әрекеті:
  1. топ: Аққу
  2. топ: Шаян
  3. топ:Шортан
Бағалау: Бағдаршам арқылы бағалайды
Тапсырма түрлері: Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру.
Мұғалімнің іс әрекеті: Бұл мысалдар адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттер туралы.
Оқушының әрекеті:
Тапсырма түрлері:
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Тапсырма түрлері: 2) Түсіну.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Автор туралы қысқаша дерек. Слайд №4

Ассоциация. Не білесің? Ара мен шыбын деген сөзді естігенде ойыңа не келеді?

Оқулықпен жұмыс.

«ЖИГСО» әдісі бойынша мәтінді талдау.

Мақсаты: ауызша, диалогты сөйлеу машығын, түсініп оқуын, өз ойын жүйелі айта білуін жетілдіру;

-шығарма не жөнінде?

-қонақ дегеніміз кім?

-қонақжай дегенді қалай түсінесің?

-неліктен шыбын қонақжай емес деп ойлайсың?

-ал ара ше?

-қонақтың қандай түрлері бар?

Оқушының әрекеті:
  • Аралар сары ала болып келген жауынгерге ұқсайды. Демтүтік арқылы ауамен демалады
  • Ұясын шатырға, ағаштардың қуысына, бұтақтарға салады. Құйрығының ұшында өткір шаншары бар
  • Шаққан жері қатты ісіп кетеді.

Шыбын ауада ұшады, жерде жорғалайды. 6 аяғы 2 қанаты бар.

Ғаламшардың кез келген түкпірінде таралған.

Оқушылар мысалды, жеке, топпен оқып, мысалдың негізгі идеясын ашады. Кемпірқосақ әдісімен орындарын ауыстырып, өз сөздерімен бір - біріне түсіндіріп өтеді.

Бағалау:
Тапсырма түрлері: Сергіту жаттығуы.
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Тапсырма түрлері: 3) Қолдану
Мұғалімнің іс әрекеті:

Ситуациялық жағдайлар. «Сен жұмысқа барайын деп жатқанда үйіне қонақ келсе . . . », «Үйің бір бөлмелі. Саған туғандарын қыдырып келді. Өзің емтиханға дайындалып жатырсың. Олар саған кедергі келтіре ме?», «Құрдастармен туған күн тойлау үстінде. Сол сәтте шақырмастан көршілерің келсе . . . »

«Егер мен шыбын болсам . . . » эссе жазу.

Оқушының әрекеті:

Әр топ ситуациялық жағдайларды топта талқылап, ортақ шешімін тауып қорғайды.

Ынтымақтастық топта шағын эссе жазады.

Бағалау: «Бармақ» әдісі арқылы бағалау.
Тапсырма түрлері: 4) Талдау.
Мұғалімнің іс әрекеті:

«Әңгіме кестесін құру» стратегиясы.

Мақсаты: Сыни ойлай отырып, өз ойларын тиянақты жеткізе білуі.

Слайд арқылы кесте беріледі, әр топ өздігінен орындайды.

Тақырыбы: Ара мен Шыбын
Авторы: О. Әубәкіров
Жанры: мысал
Кейіпкерлері: Ара, Шыбын
Негізгі идея: Ара сияқты еңбекқор, қонақжай, талапты, адал болу
Қорытынды: Жалқаулықтан, еріншектіктен, жаман қасиеттерден аулақ болу

Оқушының әрекеті: Оқушылар өз ойларын талқылап, постер құрады.
Бағалау: Күлегеш арқылы бағалау.
Тапсырма түрлері: 5) Жинақтау.
Мұғалімнің іс әрекеті:

1 - топ: «Кім ақын?» ұйқасын тап .

2 - топ: Ара мен шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды.

3 - топ: Пікірталас Ара мен Шыбынның іс - әрекеті дұрыс және дұрыс емес деген пікірде пікір


Ұқсас жұмыстар
Ара мен шыбын О.Әубәкіров
Ара мен шыбын
Арыстан мен тышқан 4-сынып ана тілі
Абай өсиеті бойынша сабақты қорыту
Ж. Әлмашев Қауын мен Қарбыз
Ара мен шыбын. Сабақтың әдістері
Ара мен шыбын. 4 сынып
Қастек баянбаев <<араша>>
ІІІ деңгей
Сөз қадірі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz