Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Параллелограмның белгілері. 8-сынып



|[pic] |Жанаш Ермекқызы Жүсіпова, |
| |Солтүстік Қазақстан облысы |
| |Петропавл қаласындағы |
|Сынып , күні |Қожаберген жырау атындағы |
| |№6 орта мектептің мұғалімі |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Тақырыбы: Параллелограмның белгілері |
| |Мақсаты: Есеп шығарғанда параллелограмның белгілерін|
| |орынды қолдана білу. |
| | |
| |Сабақтың типі : білімді қайталау , бекіту сабағы. |
| | |
| |Оқытудың әдіс-тәсілі : жеке-дара , топпен жұмыс. |
| | |
| |Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: оқулық , кестелер. |
| | |
| |Сабақтың барысы |
| |І. Ұйымдастыру кезеңі |
|Жеке –дара. |а) сабақтың мақсатын қою |
| |ә)оқушылардың білім,білігі |
| |Оқушыларды топқа бөлу. |
| |Төртбұрыш, ромб, квадрат, трапеция фигураларын таңдап |
|Жеке –дара, |алып, оқушылар 4 топқа бөлінеді. |
|топпен жұмыс | |
| |ІІ. Өткенді қайталау және оны бекіту. |
|«Мен, сен, өзім» |Сұрақ-жауап, параллелограмның негізгі қасиеттерін |
| |қайталау, еске түсіру. Әр оқушы жауаптарын айтады. |
| | |
|«Карусель» стратегиясы|ІІІ. Бекіту жаттығулары |
| |Әр топ өз тапсырмаларын орындайды, жұппен ақылдасады, |
| |кейін топ арасында талдайды. |
| | |
| |1. Параллелограмның бір бұрышы 350 . Қалған бұрыштарын |
| |есептеңдер. |
| |2. АВСД параллелограмында А бұрышының биссектрисасы ВС |
| |қабырғасын О нүктесінде қиып өтеді. АВ 13 дм. және АД |
|Тақтамен жұмыс |17 дм. деп алып, ВО және ОС кесінділерінің ұзындықтарын |
| |есептеңдер. |
| |3. Параллелограмның бір бұрышы 350 . Қалған бұрыштарын |
| |есептеңдер. |
| |4. Параллелограмның екі қабырғасының қосындысы 15 см. , ал|
|Жеке-дара |олардың қатынасы 3:2 . Параллелограмның қабырғалары неге |
| |тең? |
| |Қосымша тапсырма: |
| |5. Параллелограмның бір бұрышының биссектрисасы қабырғаны |
| |10 см және 4см кесінділерге бөледі. Параллелограмның |
| |периметрін табыңдар. |
| |Әр топ өз жұмыстарының қорытындысын плакатқа ортақ шешімін|
| |шығарып, тақтада түсіндіріп, қорғайды. |
| |ІV. Өтілген сабақты қорытындылау |
| |Топтар өз жұмыстарын қорғайды. |
| |V. Үйге тапсырма,бағалау |
| |п.2 , 8-10бет оқу. № 21,22 |
| |VІ. Рефлексия(ой елегінен өткізу) |
| |Стикерлерге өз ойларын білдіріп, тақтадағы «ағашқа» |
| |жапсыру. |
| | |


Ұқсас жұмыстар
Тіктөртбұрыштың диагоналдары тең
Ромб және оның қасиеттері мен белгілері
Параллелограмның ауданын табыңдар
Тақырып Параллелограмның ауданы
Параллелограмның ауданы
Параллелограмм . Төртбұрыш
Төртбұрыштар тарауын қайталау. сабақ жоспар. 8 сынып
Параллелограмның ауданы. 8 сынып
Параллелограмм және оның қасиеттері. 8-сынып
Оқушыларды фигуралар арқылы топтау
Пәндер