Графикалық редактордың сурет салу құралдары

Пәні
Информатика
Сынып 5

Сайлыбаева С. М

Пәні: Тақырыбы:
Информатика: Графикалық редактордың сурет салу құралдары.
Мақсаты:
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.
Мақсаты:: Оқыту нәтижесі
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.: графикалық редакторларды сурет салу мен өңдеу үшін қолдануды;
Мақсаты:: Сабақтың түрі, типі:
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.: Аралас сабақ
Мақсаты:: Сабақтың әдісі:
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.: Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ - ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау.
Кезең
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Дифференция
ресурстар
Кезең: Тренинг
Мұғалім әрекеті:

Амандасу «Бір қолмен амандасу»

Топқа бөлу үшін ондық, жүздің, мыңдық

Оқушы әрекеті:

Оқушылар тренингтер белсенді, көңілді қатыстады.

Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды.

Дифференция:

Топқа бөлу.

Топ ережесін құру

ресурстар: Топқа бөлу
Кезең: Қызығушылық ояту
Мұғалім әрекеті:

Ақпараттық диктант.

Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Оқушы әрекеті:

сұрақтарыға жауап беру арқылы сабаққа деген қызығушылықтары артты.

Оқушылар дәптерлерін толтырды. .

Дифференция: Диалог
ресурстар: Компьютер, интерактивті тақта
Кезең: Мағынаны тану
Мұғалім әрекеті:

Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін.

Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға жауап беремін.

- ерікті аймақты белгілеу құралы, бұл қисық (дұрыс емес) пішінді үзіндісін таңдау қызметін атқарады.

- белгілеу құралы бұл суреттің тіктөртбұрышты үзіндісін таңдау қызметін атқарады.

- өшіргіш құралы, бұл суреттің белгілі бір бөліктерін өшіруге арналған құрал.

- құю (заливка) құралы, бұл кескіннің немесе тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды.

- түс таңдау , бұл кескіннің немесе фон түсін суреттің кез - келген нүктесінің түсіне өзгертеді.

- масштаб құралы, бұл суреттің жеке үзінділерін үлкейтуге мүмкіндік береді.

- карандаш құралы, бұл кез - келген сызықты әртүрлі жуандықта сызуға арналған.

- кисть құралы, бұл ерікті сызықтарды салуға арналған. Оның қажетті түрін таңдап алуға болады.

- бүріккіш құралы, бұл эффектісіне жетуге мүмкіндік береді.

- жазу құралы, бұл сурет ішіне мәтін орналастырады.

- сызық құралы, бұл түзу сызық салуға арналған.

- қисық құралы, бұл тегістелген сызықтар салуға мүмкіндік береді.

- тіктөртбұрыш құралы, бұл тіктөртбұрыш салуға арналған.

- көпбұрыш құралы, ерікті пішінді тұйық көпбұрыштар салады.

- эллипс құралы, бұл шеңбер немесе эллипс салуға болады.

- бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш немесе квадрат салуға арналған.

Оқушы әрекеті: Жаңа сабақтың матеиалдарымен танысады, оқиды. Бір - біріне түсінідіреді.
Дифференция:

Тақырып бойынша кластер

тапсырма орындау.

ресурстар:

Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.

Интерактивті тақта

Кезең: Тренинг
Мұғалім әрекеті: «Карлик, Гигант» Карлик отыру, Гигант тұру менің нұсқауымен жасады. Бұл тренингтің мақсаты: шапшаңдыққа, төзімділікке тәрбиелейді.
Оқушы әрекеті: Оқушыларға сергіту сәті жаттығу болды. Қызықты, көңілді қатысты.
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:

Практикалық жұмыс:

І тапсырма. Paint графикалық редакторының құралдарын пайдаланып, үйшіктің суретін салыңыз.

1І - тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап, суретін сал

1 топ.

Жаңбыр жауса нөсерлеп,

Әрі-сәрі болмаймын.

Алып жүрсең қолыңа,

Су болудан қорғаймын

. (Қолшатыр)

2- топ

Қақаған қыста,

Өседі тыста.

Өзгертпей өңін,

Сақтауға ұста. (Шырша)

3- топ

Күндіз кірер «інге»,

Жұрт қалады білмей.

Шығады тек түнде,

Болам дейді күндей. (Ай)

Оқушы әрекеті:

4 тапсырма . әр тапсырмаға 0, 5 ұпай беріледі.

Практикалық жұмыс кезінде оқушылар бір-бірлерімен бірлесе отырып жұмыс істеді.

Дифференция:
ресурстар:
Кезең: Ой толғаныс
Мұғалім әрекеті: Тест
Оқушы әрекеті: Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау жазады. Белсенді қатысты.
Дифференция:
ресурстар:
Кезең: Бағалау
Мұғалім әрекеті:

Бағалау критерийі экраннан көрсеттім. Сабақтың әр кезеңіне өздерін бағалаған бойына «+» белгілеп барлығын қосып, 3 санына бөледі. Қорытынды жасау бағанына жазады. Фамилиясы, аты жазып тапсырады.

Семантикалық карта.

Өзін - өзі бағалау.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы әрекеті:

Бағалар

Тапсырма түрлері

Дифференция: 5
ресурстар: 4
3
2

Ақпараттық диктант

1

2

Практикалық жұмыс

1

2

3

Тест
Қорытынды жасау
Оқушылар тапсырма орындаған соң өзін-өзі бағалап отырды.
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең: Көрнекіліктер
Мұғалім әрекеті: Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта.
Кезең: Талдау
Мұғалім әрекеті: Стиекрлер

Ұқсас жұмыстар
Айдың суретін салыңдар
Paint графикалық редакторында сурет салу. Практикалық сабақ
Редактордың командалары
Paint графикалық редакторының құралдары. 7 сынып
Paint гарфикалық редакторының құралдары
Ашу командасы
Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама
Paint графикалық редакторының құралдары
Paint графикалық редакторы туралы ұғым
БҮРІККІШ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz