Графикалық редактордың сурет салу құралдары

Сайлыбаева С. М
Амандасу «Бір қолмен амандасу»
Топқа бөлу үшін ондық, жүздің, мыңдық
Оқушылар тренингтер белсенді, көңілді қатыстады.
Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды.
Топқа бөлу.
Топ ережесін құру
Ақпараттық диктант.
Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
сұрақтарыға жауап беру арқылы сабаққа деген қызығушылықтары артты.
Оқушылар дәптерлерін толтырды. .
Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін.
Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға жауап беремін.
-
ерікті аймақты белгілеу
құралы, бұл қисық (дұрыс емес) пішінді үзіндісін таңдау қызметін атқарады.
-
белгілеу
құралы бұл суреттің тіктөртбұрышты үзіндісін таңдау қызметін атқарады.
-
өшіргіш
құралы, бұл суреттің белгілі бір бөліктерін өшіруге арналған құрал.
-
құю (заливка)
құралы, бұл кескіннің немесе тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды.
-
түс таңдау
, бұл кескіннің немесе фон түсін суреттің кез - келген нүктесінің түсіне өзгертеді.
-
масштаб
құралы, бұл суреттің жеке үзінділерін үлкейтуге мүмкіндік береді.
-
карандаш
құралы, бұл кез - келген сызықты әртүрлі жуандықта сызуға арналған.
-
кисть
құралы, бұл ерікті сызықтарды салуға арналған. Оның қажетті түрін таңдап алуға болады.
-
бүріккіш
құралы, бұл эффектісіне жетуге мүмкіндік береді.
-
жазу
құралы, бұл сурет ішіне мәтін орналастырады.
-
сызық
құралы, бұл түзу сызық салуға арналған.
-
қисық
құралы, бұл тегістелген сызықтар салуға мүмкіндік береді.
-
тіктөртбұрыш
құралы, бұл тіктөртбұрыш салуға арналған.
-
көпбұрыш
құралы, ерікті пішінді тұйық көпбұрыштар салады.
-
эллипс
құралы, бұл шеңбер немесе эллипс салуға болады.
-
бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш немесе квадрат
салуға арналған.
Тақырып бойынша кластер
тапсырма орындау.
Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.
Интерактивті тақта
Практикалық жұмыс:
І тапсырма. Paint графикалық редакторының құралдарын пайдаланып, үйшіктің суретін салыңыз.
1І - тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап, суретін сал
1 топ.
Жаңбыр жауса нөсерлеп,
Әрі-сәрі болмаймын.
Алып жүрсең қолыңа,
Су болудан қорғаймын
. (Қолшатыр)
2- топ
Қақаған қыста,
Өседі тыста.
Өзгертпей өңін,
Сақтауға ұста. (Шырша)
3- топ
Күндіз кірер «інге»,
Жұрт қалады білмей.
Шығады тек түнде,
Болам дейді күндей. (Ай)
4 тапсырма . әр тапсырмаға 0, 5 ұпай беріледі.
Практикалық жұмыс кезінде оқушылар бір-бірлерімен бірлесе отырып жұмыс істеді.
Бағалау критерийі экраннан көрсеттім. Сабақтың әр кезеңіне өздерін бағалаған бойына «+» белгілеп барлығын қосып, 3 санына бөледі. Қорытынды жасау бағанына жазады. Фамилиясы, аты жазып тапсырады.
Семантикалық карта.
Өзін - өзі бағалау.
Бағалар
Тапсырма түрлері
Ақпараттық диктант
1
2
Практикалық жұмыс
1
2
3
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz