5-сыныпқа арналған графикалық редактордың сурет салу құралдары: сабақ жоспары мен практикалық тапсырмалар

Пәні
Информатика
Сынып 5

Сайлыбаева С. М

Пәні: Тақырыбы:
Информатика: Графикалық редактордың сурет салу құралдары.
Мақсаты:
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.
Мақсаты:: Оқыту нәтижесі
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.: графикалық редакторларды сурет салу мен өңдеу үшін қолдануды;
Мақсаты:: Сабақтың түрі, типі:
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.: Аралас сабақ
Мақсаты:: Сабақтың әдісі:
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру.: Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ - ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау.
Кезең
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Дифференция
ресурстар
Кезең: Тренинг
Мұғалім әрекеті:

Амандасу «Бір қолмен амандасу»

Топқа бөлу үшін ондық, жүздің, мыңдық

Оқушы әрекеті:

Оқушылар тренингтер белсенді, көңілді қатыстады.

Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды.

Дифференция:

Топқа бөлу.

Топ ережесін құру

ресурстар: Топқа бөлу
Кезең: Қызығушылық ояту
Мұғалім әрекеті:

Ақпараттық диктант.

Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Оқушы әрекеті:

сұрақтарыға жауап беру арқылы сабаққа деген қызығушылықтары артты.

Оқушылар дәптерлерін толтырды. .

Дифференция: Диалог
ресурстар: Компьютер, интерактивті тақта
Кезең: Мағынаны тану
Мұғалім әрекеті:

Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін.

Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға жауап беремін.

- ерікті аймақты белгілеу құралы, бұл қисық (дұрыс емес) пішінді үзіндісін таңдау қызметін атқарады.

- белгілеу құралы бұл суреттің тіктөртбұрышты үзіндісін таңдау қызметін атқарады.

- өшіргіш құралы, бұл суреттің белгілі бір бөліктерін өшіруге арналған құрал.

- құю (заливка) құралы, бұл кескіннің немесе тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды.

- түс таңдау , бұл кескіннің немесе фон түсін суреттің кез - келген нүктесінің түсіне өзгертеді.

- масштаб құралы, бұл суреттің жеке үзінділерін үлкейтуге мүмкіндік береді.

- карандаш құралы, бұл кез - келген сызықты әртүрлі жуандықта сызуға арналған.

- кисть құралы, бұл ерікті сызықтарды салуға арналған. Оның қажетті түрін таңдап алуға болады.

- бүріккіш құралы, бұл эффектісіне жетуге мүмкіндік береді.

- жазу құралы, бұл сурет ішіне мәтін орналастырады.

- сызық құралы, бұл түзу сызық салуға арналған.

- қисық құралы, бұл тегістелген сызықтар салуға мүмкіндік береді.

- тіктөртбұрыш құралы, бұл тіктөртбұрыш салуға арналған.

- көпбұрыш құралы, ерікті пішінді тұйық көпбұрыштар салады.

- эллипс құралы, бұл шеңбер немесе эллипс салуға болады.

- бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш немесе квадрат салуға арналған.

Оқушы әрекеті: Жаңа сабақтың матеиалдарымен танысады, оқиды. Бір - біріне түсінідіреді.
Дифференция:

Тақырып бойынша кластер

тапсырма орындау.

ресурстар:

Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.

Интерактивті тақта

Кезең: Тренинг
Мұғалім әрекеті: «Карлик, Гигант» Карлик отыру, Гигант тұру менің нұсқауымен жасады. Бұл тренингтің мақсаты: шапшаңдыққа, төзімділікке тәрбиелейді.
Оқушы әрекеті: Оқушыларға сергіту сәті жаттығу болды. Қызықты, көңілді қатысты.
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:

Практикалық жұмыс:

І тапсырма. Paint графикалық редакторының құралдарын пайдаланып, үйшіктің суретін салыңыз.

1І - тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап, суретін сал

1 топ.

Жаңбыр жауса нөсерлеп,

Әрі-сәрі болмаймын.

Алып жүрсең қолыңа,

Су болудан қорғаймын

. (Қолшатыр)

2- топ

Қақаған қыста,

Өседі тыста.

Өзгертпей өңін,

Сақтауға ұста. (Шырша)

3- топ

Күндіз кірер «інге»,

Жұрт қалады білмей.

Шығады тек түнде,

Болам дейді күндей. (Ай)

Оқушы әрекеті:

4 тапсырма . әр тапсырмаға 0, 5 ұпай беріледі.

Практикалық жұмыс кезінде оқушылар бір-бірлерімен бірлесе отырып жұмыс істеді.

Дифференция:
ресурстар:
Кезең: Ой толғаныс
Мұғалім әрекеті: Тест
Оқушы әрекеті: Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау жазады. Белсенді қатысты.
Дифференция:
ресурстар:
Кезең: Бағалау
Мұғалім әрекеті:

Бағалау критерийі экраннан көрсеттім. Сабақтың әр кезеңіне өздерін бағалаған бойына «+» белгілеп барлығын қосып, 3 санына бөледі. Қорытынды жасау бағанына жазады. Фамилиясы, аты жазып тапсырады.

Семантикалық карта.

Өзін - өзі бағалау.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы әрекеті:

Бағалар

Тапсырма түрлері

Дифференция: 5
ресурстар: 4
3
2

Ақпараттық диктант

1

2

Практикалық жұмыс

1

2

3

Тест
Қорытынды жасау
Оқушылар тапсырма орындаған соң өзін-өзі бағалап отырды.
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Дифференция:
ресурстар:
Кезең: Көрнекіліктер
Мұғалім әрекеті: Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта.
Кезең: Талдау
Мұғалім әрекеті: Стиекрлер

Ұқсас жұмыстар
5-сынып информатика сабақ жоспары - графикалық редактордың сурет салу құралдары
Paint графикалық редакторының сурет салу құралдары - 5-сыныпқа арналған ашық сабақ
5-сынып информатика сабағы: Paint графикалық редакторының сурет салу құралдары мен практикалық жұмысы
Paint графикалық редакторы: сурет салу құралдары бойынша практикалық сабақ жоспары
5 А сыныпқа арналған ашық сабақ: Paint графикалық редакторының сурет салу құралдары
Paint графикалық редакторы көмегімен сурет салу - практикалық сабақ
5-сыныпқа арналған сабақ: PAINT графикалық редакторы - сурет салу, ашу және сақтау
7-сынып: Қарапайым графикалық редактор (PAINT) - суретті ашу, сақтау және сурет салу құралдары
7-сынып информатика сабағы: Paint графикалық редакторының негізгі құралдары мен сурет салу әдістері
Paint графикалық редакторында сурет салу: қайталау сабағының сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz