Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары


СҚО Жамбыл ауданы Айымжан орта мектебі

Шеберлік сынып
Тақырып: «Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары»
Өткізілу уақыты: 24.12.2014 жыл

Дайындаған: Бастауыш сынып мұғалімі
Сүйіндікова Әлия Шаяханқызы

|Шеберлік-сынып | СҚО Жамбыл ауданы Айымжан орта мектебі |
| | |
|Дайындаған |Бастауыш сынып мұғалімі: Сүйіндікова Әлия Шаяханқызы |
|Тақырып: | Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді |
| |жолдары |
|Мақсат: |Мұғалімдермен оқу үдерісінде кері байланысты қолданудың|
| |тиімді жолдары туралы тәжірибе алмасу, оның |
| |классификасиясы әдістері жайлы мәліметтер алуға жағдай |
| |жасау |
| |Оқушылардың көңіл – күйіне, сабақтағы іс - әрекетке, оқу|
| |материалдарына рефлексия жасау жолдарын жоспарлауды |
| |бірлесіп қарастыру. |
|Күтілетін нәтиже: | Мұғалімдер сабақтағы кері байланыс жайлы, оның |
| | |
| |классификасиясы, әдістері жайлы мәліметтермен таныс |
| |болады. Кері байланыстың мәнін, оның түрлерін түсінеді. |
| |Оқушылардың көңіл – күйіне, оқу материалдарына қалай |
| |кері байланыс жасау керектігін біледі. |
|Уа |Өткізілетін |Мұғалімнің іс-әрекеті: |Қатысушылардың іс-әрекеті:|
|қыт |жұмыс | | |
| |Ынтымақтас | «Қош келдің ,Жаңа жыл қазағыма!»әнімен |
| |тық атмосферасын |билеу,музыка тоқтаған кезде 3 топқа қауышады. |
| |құру |Гүл ұсыну арқылы сабақтың тақырыбын ашу. |
| |Топқа (3)бөлініп | |
| |отыру; | |
| |«Миға |-Қалай ойлайсыздар, сабақтағы кері байланыс немесе |
| |шабуыл» |рефлексия деген не? |
| | |-Кері байланыстың (рефлексияның ) мақсаты не? |
| | |-Кері байланыстың қандай түрлерін білесіздер? |
| | |-Қандай әдіс - тәсілдері бар? (Қатысушылар кері |
| | |байланыстың қажеттілігі жайл бір - бірімен ойларымен |
| | |бөліседі. ) |
| | |«Кері байланыс (Рефлексия)» - қысқаша талқылау. |
| | |Джон Хэттидің «Оқушылардың оқуына әсер ету» |
| | |Зерттеу жұмысында кері байланыстың оқу үлгерімін арттыру|
| | |үшін қалай әрекет етуіміз қажеттілігі туралы пікір |
| |Қызығушылығын ояту.|айтылады. |
| |Мұғалімдерге |«Данышпан мен адам» |
| |«Данышпан мен адам»|Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. |
| |атты аңызды |Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да |
| |әңгімелеп беремін |бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп |
| | |адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті |
| | |қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, |
| | |менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» - деп |
| | |сұрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе - мыжып |
| | |жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя беремін.» деп |
| | |ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі |
| | |сенің қолыңда» депті. |
| |Кері айланысты |Аңызда айтылғандай баланың (оқушының ) өзін табысты, |
| |орнатудың тиімді |алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда екен. |
| |жолдары Практикалық| |
| |жұмыс |-Кембридж оқу бағдарламасы оқытудың неше модульін |
| | |ұсынады? |
| | |Жеті модуль аясы: |
| | |1)Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер; |
| | |2) Сыни тұрғыдан ойлау; |
| | |3)Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау; |
| | |4) Білім берудегі АКТ пайдалану; |
| | |5) Талантты және дарынды балаларды оқыту; |
| | |6) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру |
| |Өз жұмыстарын |және оқыту; |
| |қорғайды |7) Білім берудегі басқару және көшбасшылық; |
| | | |
| | |1 – топ: Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер |
| |Кері байланыс |2– топ: Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер |
| | |3– топ: Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің |
| | |моделін құру |
| | | |
| | |1-топ. Смайлик көрсетеді |
| | |2-топ. Сен сабаққа қай баспалдақта болдың және онда не |
| | |білдің? |
| | |3-топ Сөйлемді толықтырады; Қызықты болды…. |
| | |Қиналған жерлерім… |
| | |Өзім орындай аламын… |
| | |Тапсырманы орындадым… |
| | | |
| |Әр түрі бойынша |Сабақтағы кері байланыс. 3 түрі бар. |
| |баяндау |Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы кері байланыс жайлы,|
| | |оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру. |
| | |1)Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған |
| | |кері байланыс Көңіл – күйдің алуандығын білдіретін |
| | |әртүрлі суреттер, түрлі - түсті карточкалар, бет әлпетті|
| | |бейнелейтін карточкалар (смайликтер), көңіл - күйді бояу|
| | |түстерімен анықтау. («Ауа райы», «Бағдаршам»т. с. ) |
| | |Мысалы: |
| | |«Алма ағашы» әдісі |
| | |Оқушыларға сабақ басында түсті алма беріледі. Сабақ |
| | |соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – |
| | |мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің |
| | |көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен |
| | |тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ. |
| | |«Бір сөзбен» әдісі - Оқушылар өздеріне берілген |
| | |сөздердің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын |
| | |сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. |
| | |(Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық,Қанағаттану, |
| | |Шабыт,Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, |
| | |Сенімсіздік, Рахаттану.) |
| | | |
| | |2)Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. |
| | |Мысалы: |
| | |«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, |
| | |сатының 1 - ші баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН, 2 -|
| | |ші баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН, 3 - ші |
| | |баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН. |
| | |«Таңдау» әдісі. |
| | |1.Мен сабақ |
| | |қызықты қызықсыз болды деп |
| | |ойлаймын. |
| | |2. Мен сабақта: үйрендім |
| | |көп нәрсені үйренгенім аз болды. |
| | |3. Мен басқаларды |
| | |мұқият зейінсіз тыңдадым. |
| | |4. Мен пікірсайыстарға |
| | |жиі сирек қатыстым |
| | |5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме |
| | |ризамын риза емеспін. |
| | |Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен |
| | |сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің |
| | |тұсына « +» белгісін қою тапсырылады. |
| | | |
| | |3) Оқу материалының мазмұнының кері байланысы |
| | |рефлексиясы |
| | |Бұрын мен білмеуші едім,.. Енді мен білемін деген сияқты|
| | |ой - пікірлеріңді білдіру. |
| | |Синквейн әдісі, оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты |
| | |іс - әрекетін |
| | |анықтауға, бұрынғы білім мен жаңаны түсінудің |
| | |арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік береді. |
| | |Мысалы: «Аяқталмаған сөйлемдер» |
| | |Бүгін мен...................... білдім .................|
| | |қызықты болды. .......................... қиын болды. |
| | |. ................ тапсырманы мен |
| | |орындадым. ...................... түсіндім. |
| | |Мен енді....................... білемін. |
| | |Мен...............................сезіндім |
| | |Мен..................................... білім алдым. |
| | |Мен......................................... үйрендім. |
| | |. ............................ менің қолымнан келді. |
| | |Мен...................................... жасай алдым |
| | |Мен.................................... жасап көруге |
| | |талпынамын. .................. мені таң қалдырды. Сабақ |
| | |менің өміріме..... берді. Менің............. жасағым |
| | |келді. |
| | | |
| | |«Плюс, минус, қызықты» |
| | |«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері |
| | |жайлы жазады. |
| | |«Минус» - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып|
| | |тұр деген ойларын жазады. |
| | |«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны |
| | |жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады. |
| | | |
| | | |
| | |Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс сұрақтары да |
| | |сабақта өз тиімділігін көрсетеді . |
| | |Оқушылардан топтық кері байланыс алуға да болады екен. |
| | |Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік. |
| | |Топтық кері байланыс сұрақтары: |
| | |1. Жұмыс барысында топтағы қарым - қатынас тапсырманың |
| | |орындалуына қалай әсер етті? |
| | |жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті |
| | |жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды |
| | |біздің қарым - қатынасымыз тапсырманы нақты |
| | |орындауға мүмкіндік бермеді, топтағы қарым - қатынасымыз|
| | |тапсырма орындаған сайын нашарлап кетті. |
| | |2. Топтағы қарым - қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек |
| | |іске асты? |
| | |ақпарат алмасуда |
| | |өзара қарым-қатынаста |
| | |өзара түсіністікте |
| | |осы дәрежелердің бәрінде іске асты. |
| | | |
| | |3.Топ мүшелері тапсырма орындау барысында қандай |
| | |деңгейдегі коммуникативтік қиындықтарды сезінді? |
| | |ақпараттың аздығы, жетіспеушілігі |
| | |коммуникативтік құралдың тапшылығы (сөз |
| | |байлығының төмен болуы, ойды дұрыс жеткізе алмау) |
| | |тілдік, сөйлесу қарым - қатынасындағы қиыншылық |
| | |4. Жұмыс барысында қарым - қатынас жасаудың қай стилі |
| | |басым болды? |
| | |бір адамға бағытталған стиль |
| | |тапсырманы орындауға бағытталған стиль |
| | |5. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік |
| | |сақталды ма? |
| | |топта ауызбіршілік пен серіктестік қарым - қатынас |
| | |сақталды |
| | |топтағы бірлік, ауызбіршіліктің бұзылғаны байқалды. |
| | |6. Топтағы сол жағдайдың болуына кім немесе не әсер |
| | |етті? |
| | |топтағы бір адамның өзін көшбасшылыққа итермелеуі |
| | |топ мүшелерінің көбісінің ортақ қарым - қатынас |
| | |орнатқысы келмеуі, немқұрайлылығы |
| | |бірігіп істеуге берілген тапсырманы түсінбеу. |
| | |берілген тапсырманың қызықсыз, қиын болуы |
| |Қорытынды кезең | |
| |Сабақ соңындағы | |
| |кері - байланыс. |Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:|
| |«Тазалық» ойыны |Чемодан қоқыс жәшігі еттартқыш|
| |түрінде алу. | |
| | |-Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған |
| | |керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар |
| | |(жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық |
| | |дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал |
| | |бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым |
| | |керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар |
| |Қорытынды: |(жазыңыздар) |
| | |Осылайша қатысушы мұғалімдер шеберлік-сыныптан не білім |
| | |алғандарын көрсетеді. |
| | | |
| | |Кері байланыс әрекетін ұйымдастыруда көзделетін басты |
| | |мақсат: баланың саналы ішкі рефлексиясы даярланады, сол |
| | |арқылы қазіргі кездегі маңызды болып саналатын өз |
| | |бетімен еңбектену, бәсекеге қабілетті болу, алғырлық |
| | |сияқты қабілеттері дамиды. |
| | | |


Ұқсас жұмыстар
Мектеп мұғалімдеріне арналған тренинг өту
Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі
Тізбектелген сабақтар
Мектепті дамыту жоспары
Түсіну ойлау деңгейі
Патриоттық оқу - тәрбие үдерісіндегі балалар белсенділіктерін қалыптастыру
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру
Оқу-тәрбие үдерісіндегі ақпараттық -қатынастық технология
Бірінші деңгей бағдарламасы идеясы
Пәндер