Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қазыбек би келдібекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы 9..Ә,,
Пәні қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы Қазақ шешендерінің көрнекті өкілдері. Қазыбек би Келдібекұлы
Сабақтың мақсаты Қазыбек би Келдібекұлының қоғам өміріндегі орны туралы.Шешендік
сөздерінің мән-мағынасы.
Көркем әдебиетті сүйе білуге жетелеу.
Оқу нәтижелері\
Табыс критерийлері Б. Қазыбек би Келдібекұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.
Т. Шешендік сөздерінің мазмұнын сипаттайды.
Қ. Шығарманың түп төркінін айқын тұжырымдайды.
Т. Шешендік сөздердің басым жағын бөлшектейді
Ж. Өз ойын қорғайды.
Б. Көркем әдебиеттен жаңа сөз үлгілерін оқып, тұжырым жасайды.
Белсенді оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Топтық жұмыс, ,,Джигсо,, әдәсі, ,,Ой қозғау,, әдісі
Сабақтың кезеңдері 1.Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Топтық жұмыс
4. ,,Джигсо,, әдісі негізіндегі жұмыс
5. ,,Ой қозғау,, салу
6. Рефлекция ,,Минуттық шешім,,
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі ,,Аллитерациялы сөздер,, сергіту жаттығуы. Пазлдарды құрастыру арқылы топқа бөлу
2.Үй тапсырмасын сұрау. ,,Жеті жарғы,, заңдар жинағы туралы жинақтаған ілімдерін сұрау.
3. Топтық жұмыс . І топ, ІІ топ ,,Тайында жоғалтқан бәсірем,, шешендік сөзі туралы
ІІІ топ, ІҮ топ ,,Қазыбектің қалмақ ханына айтқаны,, шешендігі туралы топта оқып, талқылайды.
4.,,Джигсо,, әдісі арқылы бастапқы топта талқыланған тақырып бойынша келесі топтарға барады. Сол топтың тапсырмасын мұқият орындап, өз тобына қайтып келіп, тапсырманы баяндайды.
5. ,,Ой қозғау,, әдісі І және ІІІ топтарға ,,Қазыбек би мен ақсақал,, шешендік сөзі бойынша, ал
ІІ мен ІҮ топтарға ,,Қазыбек би мен Қоңтайшы,, шешендік сқзі бойынша мәтінді сипаттайтын бір ғана сөз ойлау, келесі мәтінді сипаттайтын бір сөйлем ойлау. Енді мәтіннің ,, құпиясы,, болатындай бір ерекшелігін ойлау. Ортаға салу, өз ойларын қорғату
6.Рефлекция ,Минуттық шешім, Оқушылар сабақ кезінде оқылған аса мағызды тармақтарды анықтайды,
7.Үйге тапсырма. Көркем әдебиеттен жаңа сөз үлгілерін оқып, тұжырым жасайды.
Сыныбы 9..Ә,,
Пәні қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы Қазақ шешендерінің көрнекті өкілдері. Қазыбек би Келдібекұлы
Сабақтың мақсаты Қазыбек би Келдібекұлының қоғам өміріндегі орны туралы.Шешендік
сөздерінің мән-мағынасы.
Көркем әдебиетті сүйе білуге жетелеу.
Оқу нәтижелері\
Табыс критерийлері Б. Қазыбек би Келдібекұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.
Т. Шешендік сөздерінің мазмұнын сипаттайды.
Қ. Шығарманың түп төркінін айқын тұжырымдайды.
Т. Шешендік сөздердің басым жағын бөлшектейді
Ж. Өз ойын қорғайды.
Б. Көркем әдебиеттен жаңа сөз үлгілерін оқып, тұжырым жасайды.
Белсенді оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Топтық жұмыс, ,,Джигсо,, әдәсі, ,,Ой қозғау,, әдісі
Сабақтың кезеңдері 1.Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Топтық жұмыс
4. ,,Джигсо,, әдісі негізіндегі жұмыс
5. ,,Ой қозғау,, салу
6. Рефлекция ,,Минуттық шешім,,
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі ,,Аллитерациялы сөздер,, сергіту жаттығуы. Пазлдарды құрастыру арқылы топқа бөлу
2.Үй тапсырмасын сұрау. ,,Жеті жарғы,, заңдар жинағы туралы жинақтаған ілімдерін сұрау.
3. Топтық жұмыс . І топ, ІІ топ ,,Тайында жоғалтқан бәсірем,, шешендік сөзі туралы
ІІІ топ, ІҮ топ ,,Қазыбектің қалмақ ханына айтқаны,, шешендігі туралы топта оқып, талқылайды.
4.,,Джигсо,, әдісі арқылы бастапқы топта талқыланған тақырып бойынша келесі топтарға барады. Сол топтың тапсырмасын мұқият орындап, өз тобына қайтып келіп, тапсырманы баяндайды.
5. ,,Ой қозғау,, әдісі І және ІІІ топтарға ,,Қазыбек би мен ақсақал,, шешендік сөзі бойынша, ал
ІІ мен ІҮ топтарға ,,Қазыбек би мен Қоңтайшы,, шешендік сқзі бойынша мәтінді сипаттайтын бір ғана сөз ойлау, келесі мәтінді сипаттайтын бір сөйлем ойлау. Енді мәтіннің ,, құпиясы,, болатындай бір ерекшелігін ойлау. Ортаға салу, өз ойларын қорғату
6.Рефлекция ,Минуттық шешім, Оқушылар сабақ кезінде оқылған аса мағызды тармақтарды анықтайды,
7.Үйге тапсырма. Көркем әдебиеттен жаңа сөз үлгілерін оқып, тұжырым жасайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz