Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Құрлық сулары.
Атырау қаласы
М.О.әуезов атындағы №7 орта мектеп
Калиева Гульмира Ғайсақызы
География пәні мұғалімі
География 10 сынып
Тақырыбы: Құрлық сулары.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға құрлық сулары, қасиеттері, маңызы, таралу ерекшеліктері, заңдылықтары жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Құрлық суларымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Топтық , шығармашылық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электронды оқулық, қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты ІІІ топқа бөлу түрлі түсті қаламды таңдату арқылы
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Жалпы гидросфера тарауы бойынша
1. Сұрақ-жауап. <<Кім жылдам?>>
Әр топқа 10 сұрақтан
1-топ сұрақтары
* Әлем мұхитындағы жылы ағыстар мен суық ағыстардың пайда болу себебі?
* Ішкі теңіздері бар материктерді атаңыз?
* Мұхитта судың айналымы қанша жыл ішінде суды толық жаңартады?
* Өзен жүйесі дегеніміз не?
* Өзен бассейіні дегеніміз не?
* Байкал көлінен ағып шығатын өзен?
* Ең терең көл?
* Арнасында 8 су қоймасы орналасқан өзен?
* Теңіз суының ең басты қасиеті?
* Мұхиттық ағыстар ненің әсерінен қалыптасады?
2-топ сұрақтары
* Өзен бассейіні дегеніміз не?
* Өзен ағысы мен жылдамдығы неге байланысты?
* Жер асты суларының негізгі қорек көздерін көрсетіңіз?
* Мұхитқа құймайтын ең ірі өзен?
* Теңіз суының ең маңызды қасиеті?
* Әлемдік мұхит қанша бөлікке бөлінеді?
* Көлемі бойынша ең кішкентай мұхит?
* Теңіз суы қандай температурада қатады?
* Әлемдік мұхиттағы ең ірі ағыс?
* Азияның ең қарлы ауданы?
3-топ сұрақтары
* Егер де тау жыныстары өзен арнасын қоршаса , онда не қалыптасады?
* Жер шарындағы ең биік су сарқырамасы?
* Жердегі судың таусылмау себебі?
* Қытайлықтардың <<сары өзен>> аталған өзені?
* Қай мұхитта кеме қатынасы екі айдан төрт айға дейін созылады?
* Ауданы жағынан ең үлкен көл?
* Ең тұзды теңіз?
* Беринг бұғазы қандай мұхиттарды қосып тұр?
* Цунами дегеніміз не?
* Замбези өзені қайда құяды?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Электронды оқулықтан жалпы құрлық сулары жайлы мәліметті тыңдау, еске түсіру
І тапсырма Оқулық мәтіні бойынша 3-топқа тапсырма Топтарға ресурстар беріледі. Сол ресурстар негізінде, оқулық мәтінін пайдаланып, әр топ өз шығармашылық жұмыстарын қорғайды
1-топқа дүниежүзілік мұхитқа жалпы сипаттама
2-топқа өзендер, көлдер
3-топқа мұздықтар, жерасты сулары
ІІ-тапсырма 3 топқа картамен жұмыс
Әр топқа берілген нысанды контур картаға орналастыру
ІІІ-тапсырма Олимпиадалық есептерді шығару
/ өзендерге байланысты/
1-топқа
Днепр өзенінің ұзындығы 2285м 253м биіктіктен басталып сағасы 85м биіктікте өзеннің құламасы мен еңістігін табу
2-топқа тапсырма
Өзеннің ені 200 м орташа тереңдігі 2500 ағысының жылдамдығы 1сек-2 м Өзеннің су шығынын анықтау
3-топқа тапсырма
Ағынсыз судағы жылдамдығы 20км/сағатқа тең катер ағысқа қарсы 36 км/сағ және өзен ағысының бойымен 22 км жол жүрген. Ол осы жолдың барлығына 3 сағ уақыт жіберген. Өзен ағысының жылдамдығын табыңыз
ІУ- тапсырма электронды нұсқада тест жұмысын орындап, қорытындысы тексеріледі
IV. Сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
Білгенім
Үйренгенім
Үйренгім келеді
V. Қорытындылау, бағалау / бағалау парақшасы бойынша/
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Құрлық сулары.
М.О.әуезов атындағы №7 орта мектеп
Калиева Гульмира Ғайсақызы
География пәні мұғалімі
География 10 сынып
Тақырыбы: Құрлық сулары.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға құрлық сулары, қасиеттері, маңызы, таралу ерекшеліктері, заңдылықтары жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Құрлық суларымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Топтық , шығармашылық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электронды оқулық, қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты ІІІ топқа бөлу түрлі түсті қаламды таңдату арқылы
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Жалпы гидросфера тарауы бойынша
1. Сұрақ-жауап. <<Кім жылдам?>>
Әр топқа 10 сұрақтан
1-топ сұрақтары
* Әлем мұхитындағы жылы ағыстар мен суық ағыстардың пайда болу себебі?
* Ішкі теңіздері бар материктерді атаңыз?
* Мұхитта судың айналымы қанша жыл ішінде суды толық жаңартады?
* Өзен жүйесі дегеніміз не?
* Өзен бассейіні дегеніміз не?
* Байкал көлінен ағып шығатын өзен?
* Ең терең көл?
* Арнасында 8 су қоймасы орналасқан өзен?
* Теңіз суының ең басты қасиеті?
* Мұхиттық ағыстар ненің әсерінен қалыптасады?
2-топ сұрақтары
* Өзен бассейіні дегеніміз не?
* Өзен ағысы мен жылдамдығы неге байланысты?
* Жер асты суларының негізгі қорек көздерін көрсетіңіз?
* Мұхитқа құймайтын ең ірі өзен?
* Теңіз суының ең маңызды қасиеті?
* Әлемдік мұхит қанша бөлікке бөлінеді?
* Көлемі бойынша ең кішкентай мұхит?
* Теңіз суы қандай температурада қатады?
* Әлемдік мұхиттағы ең ірі ағыс?
* Азияның ең қарлы ауданы?
3-топ сұрақтары
* Егер де тау жыныстары өзен арнасын қоршаса , онда не қалыптасады?
* Жер шарындағы ең биік су сарқырамасы?
* Жердегі судың таусылмау себебі?
* Қытайлықтардың <<сары өзен>> аталған өзені?
* Қай мұхитта кеме қатынасы екі айдан төрт айға дейін созылады?
* Ауданы жағынан ең үлкен көл?
* Ең тұзды теңіз?
* Беринг бұғазы қандай мұхиттарды қосып тұр?
* Цунами дегеніміз не?
* Замбези өзені қайда құяды?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Электронды оқулықтан жалпы құрлық сулары жайлы мәліметті тыңдау, еске түсіру
І тапсырма Оқулық мәтіні бойынша 3-топқа тапсырма Топтарға ресурстар беріледі. Сол ресурстар негізінде, оқулық мәтінін пайдаланып, әр топ өз шығармашылық жұмыстарын қорғайды
1-топқа дүниежүзілік мұхитқа жалпы сипаттама
2-топқа өзендер, көлдер
3-топқа мұздықтар, жерасты сулары
ІІ-тапсырма 3 топқа картамен жұмыс
Әр топқа берілген нысанды контур картаға орналастыру
ІІІ-тапсырма Олимпиадалық есептерді шығару
/ өзендерге байланысты/
1-топқа
Днепр өзенінің ұзындығы 2285м 253м биіктіктен басталып сағасы 85м биіктікте өзеннің құламасы мен еңістігін табу
2-топқа тапсырма
Өзеннің ені 200 м орташа тереңдігі 2500 ағысының жылдамдығы 1сек-2 м Өзеннің су шығынын анықтау
3-топқа тапсырма
Ағынсыз судағы жылдамдығы 20км/сағатқа тең катер ағысқа қарсы 36 км/сағ және өзен ағысының бойымен 22 км жол жүрген. Ол осы жолдың барлығына 3 сағ уақыт жіберген. Өзен ағысының жылдамдығын табыңыз
ІУ- тапсырма электронды нұсқада тест жұмысын орындап, қорытындысы тексеріледі
IV. Сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
Білгенім
Үйренгенім
Үйренгім келеді
V. Қорытындылау, бағалау / бағалау парақшасы бойынша/
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Құрлық сулары.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz