Химиялық формулалар бойынша есептеулер. 8 сынып

Сыныбы:
8 «Ә» . №9 сабақ.
Сыныбы:: Сабақ тақырыбы:
8 «Ә» . №9 сабақ.: Химиялық формулалар бойынша есептеулер
Сыныбы:: Мақсаты:
8 «Ә» . №9 сабақ.: Күрделі заттар құрамындағы химиялық элементтердің қатынастарын, массалық үлестерін және формулаларын келтіріп шығару арқылы теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып салыстыру, есеп шығару арқылы логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу.
Сыныбы:: Оқыту нәтижелері:
8 «Ә» . №9 сабақ.:
  • элементтерді жаттайды, салыстырмалы атомдық және молекулалық массаларын есептейді, формулаларды есте сақтап қалады;
  • есеп шығару арқылы логикалық қабілетін дамытады;
  • шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады, өзбетінше ізденеді;
  • білімдерін жүйелейді, жетілдіреді.
Сыныбы:: Әдіс-тәсілдері:
8 «Ә» . №9 сабақ.: «Өткен сабақтан ұнаған сәттер . . . », «Атомдар⇄молекулалар», «Білім баспалдағы», «Сенесің бе, сенбейсің бе?», «Мен тыңдағым келеді . . . ».
Сыныбы:: Сабақтың түрі:
8 «Ә» . №9 сабақ.: Білімді жүйелеу сабағы
Сыныбы:: Көрнекі құралдары:
8 «Ә» . №9 сабақ.: Интерактивті тақта, постерлер, таратпа қазғаздар, карточкалар, оқулық.
Сыныбы:: Негізгі ресурстар:
8 «Ә» . №9 сабақ.: Химия оқулығы 8 сынып Н. Нұрахметов, К, Сарманова, К. Жексембина 2012ж, Д. И. Менделлевтің периодтық жүйесі.
Сыныбы:: Негізгі идеялар:
8 «Ә» . №9 сабақ.: Бастапқы химиялық ұғымдар жайлы білімдерін жүйелеу, ерекшеліктерін саралай білуге үйрену, есеп шығару дағдылары қалыптасады.
Сыныбы:: Қамтылған модульдер
8 «Ә» . №9 сабақ.: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, ОүБ, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сыныбы::
Сыныбы::

Кезеңдері, уақыты

және ескертулер

8 «Ә» . №9 сабақ.: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сыныбы::

Ұйымдастыру

кезеңі (7 мин)

8 «Ә» . №9 сабақ.:
  1. Амандасу, түгелдеу, ынтымақтастық ортаны қалыптастыру үшін мұғалім мынадай сұрақ қояды.
  1. Оқушылар амандасады.

Кезекші сабақта неше оқушы жок екенін айтады.

Сыныбы::
  1. «Өткен сабақтың ұнаған сәті . . . » Топқа бөліну: «атомдардан 🠖 молекулалар» бойынша 6 топқа бөлу.
8 «Ә» . №9 сабақ.: 2. Шеңбер бойында тұрады, мұғалім сөйлемін оқушылар жалғастырады. Оқушылар атомдар дегенде тәртіпсіз қозғалады, «молекулалар төртеуден» дегенде ( 4 кісіден ) топқа бөлінеді.
Сыныбы:: Қызығушылықты ояту, үй тапсырмасын сұрау. (8 мин)
8 «Ә» . №9 сабақ.: 3. «Бұл қандай формула?» оқушыларға тапсырмалар беріледі.

3. Оқушылар элементтердің химиялық таңбасы арқылы формуласын келтіріп шығарады, салыстырмалы молекулалық массасын есептейді.

І - топ.

“барий - екі - эс - о - төрт”

II - топ.

«ферум - екі - о - үш»

III - топ.

«аш - эн - о - үш»

IV- топ.

«аш - екі - эс - о төрт»

V- топ.

«натрий - о - аш»

VI - топ.

“плюмбум - о - екі”

Сыныбы:: 4. Тапсырманы қорғауға топтан бір оқушы тағайындайды. Бір топ екінші топты ауызша формативті бағалап отырады.
8 «Ә» . №9 сабақ.: 4. Тапсырманы бір оқушы қорғайды, ол оқушыны әр топ өздері тағайындайды. Осы топтың жұмысын келесі топ ауызша формативті бағалайды.
Сыныбы::

Мағынаны тану

(20 мин)

8 «Ә» . №9 сабақ.:

5. Есеп шығару жолдарын, формулаларын көрсетеді. Әр есепті шығару үшін 3 критериден құрады.

1. Күрделі заттардың молекуласындағы элементтердің массалық қатынастарын есептеу

  • Берілген күрделі заттың формуласы;
  • Элементтердің Агтабу;
  • Агөзара қатынастарын шығару.

2. Күрделі заттың құрамындағы химиялық элементтердің массалық үлестерін табу

  • Күрделі заттың формуласы;
  • Күрделі заттың Мгтабу;
  • Әрбір элементтің қосылыстағы массалық үлестерін есептеу.

3. Заттың құрамына кіретін элементтердің белгілі массалық үлестері бойынша олардың химиялық формулаларын қорытып шығару.

  • Қандай элементтерден тұрады;
  • Массалық үлесі берілген болу керек;
  • Белгісіз заттардың өзара қатынастарын табу.
5. Оқушылар дәптерлеріне жазады, түсінбегендерін сұрайды.
Сыныбы:: 6. «Білім баспалдағы» тапсырмалар береді.
8 «Ә» . №9 сабақ.:

6. «Білім баспалдағы» деңгейлік тапсырамаларды критерилер бойынша орындайды, топта талдайды, тақтаға шығарып қорғайды, теориялық білімдерін жетілдіреді.

Күрделі зат құрамындағы химиялық элементтердің массалық үлестерін табыңдар.

І - топ. Ba 2 SO 4

II - топ. Fe 2 O 3

III - топ. HNO 3

IV- топ. H 2 SO 4

V- топ. NaOH

VI - топ. PbO 2

Сыныбы:: 7. Формативті бағалау.
8 «Ә» . №9 сабақ.: 7. Топтар бір-бірін «5 баллдық жүйе» мен бағалайды.
Сыныбы::

Сергіту сәті

(2 мин)

8 «Ә» . №9 сабақ.:

8. «Сенесің бе, сенбейсің бе?»

1. Na массасы 11 тең.

2. Су жай зат. т. б.

8. Оқушыларға сұрақ қойылады, егер сұрақ дұрыс болса «ия» деп қолын алға созып эмоциямен жауап береді, ал «жоқ» болса басын шайқап қолын оң, солға сермейді.
Сыныбы::

Бағалау

(2 мин)

8 «Ә» . №9 сабақ.: 9. Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды орындауымен қорытынды бағасы
9. Топтардың бір бірін бағалаған бағаларын ескере отырып, мұғалімнің суммативті бағасы.
Сыныбы::

Үйге тапсырма

(1 мин)

8 «Ә» . №9 сабақ.: 10. §10. оқу. № 1, 2. 29-33 беттер.
10. Тақырыпты оқып, жаттығуды орындайды.
Сыныбы::

Рефлексия

(4 мин)

8 «Ә» . №9 сабақ.: 11. Кері байланыс. «Мен тыңдағым келеді . . . » әдісін пайдаланып, оқушылардың ой-пікірін білу.
11. Мұғалім 1- топтан ойын тыңдағысы келген 1 оқушыға қалпақ кигізеді, ол өз ойын айтып келесі топтан кімді тыңдағысы келеді сол оқушыға қалпақты кигізеді.

Ұқсас жұмыстар
Химиялық реакциялар
Химия пәнінен жаңа оқулықтар бойынша есеп шығару
Биологиядан ожсб жоспары
Генетикалық байланыс
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Әртүрлі типтегі есептеу есептерін шығару
Химиялық элементтерге ребустар құрастыру
Химиялық есептер шығарудың тиімді тәсілдері. бағдарлы курс, 8-сынып
Валенттіліктері бойынша мына химиялық элементтерден формулалар құрастыр
Бастапқы химиялық ұғымдар. 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz