Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Күз.
Пәні
Қазақ тілі
Сынып: 2 <<в>>
17.10.14
Тақырыбы:
Күз.
Мақсаты:
Оқушылардың күз жыл мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп, күз туралы әңгімелей білуге, қазақ тілінде өз ойларын еркін жеткізуге үйрену.
Күтілетін нәтиже:
А. Күз жыл мезгілі туралы әңгімелей алады.
В. Күзді көктеммен салыстырады.
С. Өз ойларын еркін жеткізе алады.
Сабақ түрі
Топтық жұмыс, тренинг, сұрақ-жауап
Сабақтың өту барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
(жұмыс түрі,орындалуы,уақыты)
Тапсырма мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
-Амандасу, түгелдеу
-Назарларын сабаққа аудару.
-Психологиялық дайындық, топқа бөлу. Күрте, жемпір, бәтеңке бойынша 3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру
Әдісі: 32 бет, 2-тапс.
Жұмыстың орындалуы:
Әр топтан 1,2 оқушыдан жауап береді.
<<Сұрақты ұстап ал>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.
1.Қандай киім түрлерін білесің?
2.Күзде қандай киім киесің?
3.Басыңа не киесің?
4.Қолыңа не киесің?
5.Аяғыңа не киесің?
6.Үстіңе не киесің?
Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4-5 оқушыдан.Әр топ топтық ереже бойынша өздерін реттеп отырады.
Үй тапсырмасында 2-тапс-ны жатқа айтады, сұрақтарға жауап береді.
Бағдаршам
Смайлик
Қайырлы күн досым!
Жеті күннің әр кезі.
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз.
Кілең бестік болсын!
Тұсаукесер
I білу:
1.Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?
2. Күз
Сұрақтарға жауап беру.
1. Сөзжұмбақ арқылы. Күз
к
и
і
м
к
ү
ш
т
і
ж
а
з
1. <<Одежда>> сөзінің аудармасы.
2. <<Сильный>> сөзінің аудармасы.
3. <<Лето>> сөзінің аудармасы.
2. Қазір қай жыл мезгілі?
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Интербелсенді тақта
Негізгі
бөлім
Әдісі: Топтық жұмыс
Әдісі: Топтық жұмыс.
Әдісі: Жұптық жұмыс.
Әдісі: Дәптермен жеке жұмыс.
1-топ: 1-тапс.Сурет бойынша бұл қай жыл мезгілі екенін әңгімелеу.
2-топ. 6-тапс. Мәтінді түсініп оқып, аудару.
3-топ. <<Топтастыру>> әдісі Күз
1-топ: Жапырақтарды қызыл, сары, жасыл, қоңыр түстерге бояу.
2-топ: Күз тақырыбына байланысты Қ әрпіне сөздер жазу. Қыркүйек, қазан, қараша, қолғап, құстар, құлақшын.
3-топ: Мына балаға күзгі киімді кигізіңдер.
Сергіту сәті: <<Көңілді күн>>
1,3-тапс. Үлгі бойынша бір-бірімен сөйлесу.
Тәуелдеу: 1-топ: жемпір
2-топ: күрте, 3-топ: етік
Оқушылар топта бірлесіп тапсырмаларды орындайды.
Сергіту сәтінде билейді.
Сурет арқылы бір-біріне сұрақтар қойып сөйлеседі.
Дәптерлеріне жеке сөздерді тәуелдеп жазады.
Тапсырмалардың дұрыстығы,қатесіз, таза, орындаулары, жазулары.
Бағдаршам
Смайлик
2 сынып, қазақ тілі оқулығы, интербелсенді тақтамен жұмыс.
Дәптермен жұмыс
Қорытынды
Әдісі: Топта жеке жұмыс
Венн диаграммасы
Күз ұқсастығы көктем
Құстар Жаңбыр Құстар
ұшып жауады. ұшып
кетеді. Жыл келеді.
Күн мезгілі. Күн
салқындайды. жылынады.
Жапырақтар Жапырақтар
жасыл сарғаяды.
болады.
Интербелсенді тақта арқылы венн диаграмманы толтырады.
38481057340500-571557340500Интербелсенді тақта
Үй тапсырмасы
Орындалуы: 1. 38 бет, 6-тапс. мазм.
Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіру.
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.
күнделік
Бағалау
Әдісі: кері байланыс
Құмыраға үш түрлі гүлдің біреуін таңдап салу.
Гүлдің біреуін таңдап, құмыраға салады.
Құмыра, гүлдер
Қазақ тілі
Сынып: 2 <<в>>
17.10.14
Тақырыбы:
Күз.
Мақсаты:
Оқушылардың күз жыл мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп, күз туралы әңгімелей білуге, қазақ тілінде өз ойларын еркін жеткізуге үйрену.
Күтілетін нәтиже:
А. Күз жыл мезгілі туралы әңгімелей алады.
В. Күзді көктеммен салыстырады.
С. Өз ойларын еркін жеткізе алады.
Сабақ түрі
Топтық жұмыс, тренинг, сұрақ-жауап
Сабақтың өту барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
(жұмыс түрі,орындалуы,уақыты)
Тапсырма мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
-Амандасу, түгелдеу
-Назарларын сабаққа аудару.
-Психологиялық дайындық, топқа бөлу. Күрте, жемпір, бәтеңке бойынша 3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру
Әдісі: 32 бет, 2-тапс.
Жұмыстың орындалуы:
Әр топтан 1,2 оқушыдан жауап береді.
<<Сұрақты ұстап ал>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.
1.Қандай киім түрлерін білесің?
2.Күзде қандай киім киесің?
3.Басыңа не киесің?
4.Қолыңа не киесің?
5.Аяғыңа не киесің?
6.Үстіңе не киесің?
Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4-5 оқушыдан.Әр топ топтық ереже бойынша өздерін реттеп отырады.
Үй тапсырмасында 2-тапс-ны жатқа айтады, сұрақтарға жауап береді.
Бағдаршам
Смайлик
Қайырлы күн досым!
Жеті күннің әр кезі.
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз.
Кілең бестік болсын!
Тұсаукесер
I білу:
1.Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?
2. Күз
Сұрақтарға жауап беру.
1. Сөзжұмбақ арқылы. Күз
к
и
і
м
к
ү
ш
т
і
ж
а
з
1. <<Одежда>> сөзінің аудармасы.
2. <<Сильный>> сөзінің аудармасы.
3. <<Лето>> сөзінің аудармасы.
2. Қазір қай жыл мезгілі?
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Интербелсенді тақта
Негізгі
бөлім
Әдісі: Топтық жұмыс
Әдісі: Топтық жұмыс.
Әдісі: Жұптық жұмыс.
Әдісі: Дәптермен жеке жұмыс.
1-топ: 1-тапс.Сурет бойынша бұл қай жыл мезгілі екенін әңгімелеу.
2-топ. 6-тапс. Мәтінді түсініп оқып, аудару.
3-топ. <<Топтастыру>> әдісі Күз
1-топ: Жапырақтарды қызыл, сары, жасыл, қоңыр түстерге бояу.
2-топ: Күз тақырыбына байланысты Қ әрпіне сөздер жазу. Қыркүйек, қазан, қараша, қолғап, құстар, құлақшын.
3-топ: Мына балаға күзгі киімді кигізіңдер.
Сергіту сәті: <<Көңілді күн>>
1,3-тапс. Үлгі бойынша бір-бірімен сөйлесу.
Тәуелдеу: 1-топ: жемпір
2-топ: күрте, 3-топ: етік
Оқушылар топта бірлесіп тапсырмаларды орындайды.
Сергіту сәтінде билейді.
Сурет арқылы бір-біріне сұрақтар қойып сөйлеседі.
Дәптерлеріне жеке сөздерді тәуелдеп жазады.
Тапсырмалардың дұрыстығы,қатесіз, таза, орындаулары, жазулары.
Бағдаршам
Смайлик
2 сынып, қазақ тілі оқулығы, интербелсенді тақтамен жұмыс.
Дәптермен жұмыс
Қорытынды
Әдісі: Топта жеке жұмыс
Венн диаграммасы
Күз ұқсастығы көктем
Құстар Жаңбыр Құстар
ұшып жауады. ұшып
кетеді. Жыл келеді.
Күн мезгілі. Күн
салқындайды. жылынады.
Жапырақтар Жапырақтар
жасыл сарғаяды.
болады.
Интербелсенді тақта арқылы венн диаграмманы толтырады.
38481057340500-571557340500Интербелсенді тақта
Үй тапсырмасы
Орындалуы: 1. 38 бет, 6-тапс. мазм.
Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіру.
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.
күнделік
Бағалау
Әдісі: кері байланыс
Құмыраға үш түрлі гүлдің біреуін таңдап салу.
Гүлдің біреуін таңдап, құмыраға салады.
Құмыра, гүлдер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz