Күз.

Пәні
Қазақ тілі
Сынып: 2 «в»
17. 10. 14
Пәні: Тақырыбы:
Қазақ тілі: Күз.
Пәні: Мақсаты:
Қазақ тілі: Оқушылардың күз жыл мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп, күз туралы әңгімелей білуге, қазақ тілінде өз ойларын еркін жеткізуге үйрену.
Пәні: Күтілетін нәтиже:
Қазақ тілі:

А. Күз жыл мезгілі туралы әңгімелей алады.

В. Күзді көктеммен салыстырады.

С. Өз ойларын еркін жеткізе алады.

Пәні: Сабақ түрі
Қазақ тілі: Топтық жұмыс, тренинг, сұрақ-жауап

Сабақтың өту барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты)

Тапсырма мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері: Кіріспе
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты):

-Амандасу, түгелдеу

-Назарларын сабаққа аудару.

-Психологиялық дайындық, топқа бөлу. Күрте, жемпір, бәтеңке бойынша 3 топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру

Әдісі: 32 бет, 2-тапс.

Жұмыстың орындалуы:

Әр топтан 1, 2 оқушыдан жауап береді.

Тапсырма мазмұны:

«Сұрақты ұстап ал» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.

1. Қандай киім түрлерін білесің?

2. Күзде қандай киім киесің?

3. Басыңа не киесің?

4. Қолыңа не киесің?

5. Аяғыңа не киесің?

6. Үстіңе не киесің?

Оқушы әрекеті:

Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4-5 оқушыдан. Әр топ топтық ереже бойынша өздерін реттеп отырады.

Үй тапсырмасында 2-тапс-ны жатқа айтады, сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

Бағдаршам

Смайлик

Ресурстар:

Қайырлы күн досым!

Жеті күннің әр кезі.

Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз.

Кілең бестік болсын!

Сабақ кезеңдері: Тұсаукесер
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты):

I білу:

1. Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?

2. Күз

Тапсырма мазмұны:

Сұрақтарға жауап беру.

1. Сөзжұмбақ арқылы. Күз

:
:
:
:

1. «Одежда» сөзінің аудармасы.

2. «Сильный» сөзінің аудармасы.

3. «Лето» сөзінің аудармасы.

2. Қазір қай жыл мезгілі?

Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: к
и
і
м
к
ү
ш
т
і
ж
а
з
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Интербелсенді тақта
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты):
Тапсырма мазмұны:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты):
Тапсырма мазмұны:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты):
Тапсырма мазмұны:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері:

Негізгі

бөлім

Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты):

Әдісі: Топтық жұмыс

Әдісі: Топтық жұмыс.

Әдісі: Жұптық жұмыс.

Әдісі: Дәптермен жеке жұмыс.

Тапсырма мазмұны:

1-топ: 1-тапс. Сурет бойынша бұл қай жыл мезгілі екенін әңгімелеу.

2-топ. 6-тапс. Мәтінді түсініп оқып, аудару.

3-топ. «Топтастыру» әдісі Күз

1-топ: Жапырақтарды қызыл, сары, жасыл, қоңыр түстерге бояу.

2-топ: Күз тақырыбына байланысты Қ әрпіне сөздер жазу. Қыркүйек, қазан, қараша, қолғап, құстар, құлақшын.

3-топ: Мына балаға күзгі киімді кигізіңдер.

Сергіту сәті: «Көңілді күн»

1, 3-тапс. Үлгі бойынша бір-бірімен сөйлесу.

Тәуелдеу: 1-топ: жемпір

2-топ: күрте, 3-топ: етік

Оқушы әрекеті:

Оқушылар топта бірлесіп тапсырмаларды орындайды.

Сергіту сәтінде билейді.

Сурет арқылы бір-біріне сұрақтар қойып сөйлеседі.

Дәптерлеріне жеке сөздерді тәуелдеп жазады.

Бағалау:

Тапсырмалардың дұрыстығы, қатесіз, таза, орындаулары, жазулары.

Бағдаршам

Смайлик

Ресурстар:

2 сынып, қазақ тілі оқулығы, интербелсенді тақтамен жұмыс.

Дәптермен жұмыс

Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты): Әдісі: Топта жеке жұмыс
Тапсырма мазмұны:

Венн диаграммасы

Күз ұқсастығы көктем

Құстар Жаңбыр Құстар

ұшып жауады. ұшып

кетеді. Жыл келеді.

Күн мезгілі. Күн

салқындайды. жылынады.

Жапырақтар Жапырақтар

жасыл сарғаяды.

болады.

Оқушы әрекеті: Интербелсенді тақта арқылы венн диаграмманы толтырады.
Бағалау:
Ресурстар: Интербелсенді тақта
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасы
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты): Орындалуы: 1. 38 бет, 6-тапс. мазм.
Тапсырма мазмұны: Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіру.
Оқушы әрекеті: Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.
Бағалау:
Ресурстар: күнделік
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мұғалім әрекеті(жұмыс түрі, орындалуы, уақыты): Әдісі: кері байланыс
Тапсырма мазмұны: Құмыраға үш түрлі гүлдің біреуін таңдап салу.
Оқушы әрекеті: Гүлдің біреуін таңдап, құмыраға салады.
Бағалау:
Ресурстар: Құмыра, гүлдер

Ұқсас жұмыстар
Жетті желмен алтын күз
Алма терген балалар
Алтын күз сценариі жайлы
Аяулы күз, Алтын күз
Алтын күз мерекесі (ертеңгілік)
Күз ханшайымы қайда
Мерейлі күз, мырза күз
Берекелі күз, мерекелі күз
Қуандырып біздерді, кел жемісті алтын күз
Алтын күз мерекесіне қош келдіңіздер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz