Әдебиеттен қмж, 4 сабақ

Сабақ №1
Пән: Қазақ әдебиеті
Күні: 9 қазан
Сынып: 9 «а»
(14-15 жастар)
Барлық оқушылар: 9
Қатысқаны: 9
Тәсілі: жекелей, жұппен, топпен
Әдісі: «Мозаика», «Аялдама», «Ой толғаныс, зерттеу», постер құру, Венн диаграммасы, шығу парағы.
Ұйымдастыру
кезеңі:
Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.
«Жылы сөз» шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.
Батырлар жыры мен лиро-эпостық жырлардың атауы бойынша топқа бөледі.
Бағалау парағын таратады.
Бір - бірімен амандасу түрлері арқылы көңіл күйлерін көтереді.
Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне әр түрлі жылы сөз, жағымды тілектер айтады
Шағын 2 топ құрады.
Әр топтан бір оқушы шығып, ыстық орындықтың сұрақтарына жауап береді.
Топтың мүшелері сұрақ қояды.
Мадақтау
«Жақсы»
«Дұрыс»
«Жарайсың»
«Мозаика» әдісі.
Қима қағаздар таратып, сабақтың тақырыбын анықтатады.
Кітаптан бүгінгі тақырыпты қарап шығуды тапсырады.
Әр топқа «Аялдама» әдісі бойынша сұрақтар таратып береді
1. Лиро-эпостық жырлардың тақырыбы не?
2. Лиро-эпостық жырлардағы басты кейіпкерлер кімдер?
«Қыз Жібек» жырынан үзінді көрсетеді.
Жырдың тарихын білу үшін ой қозғау.
Сергіту сәті.
Бой жазу жаттығуына арналған бейне жазба қойылады.
Мозайканы құрастыра отырып, тақырыпты анықтайды.
Аялдамадағы сұрақтарға топ болып, бірлесе жауап жазады.
Жырдың тарихы туралы интернет желісінен мәлімет іздейді, постер құрады, қорғайды.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
«Бас бармақ» арқылы бағалау
«Үш шапалақ» арқылы бағалау
Лиро-эпостық жырлар мен батырлар жырын салыстыру.
Венн диаграммасы.
Сабақ №1
Пән: Қазақ әдебиеті
Күні: 10 қазан
Сынып: 9 «а»
(14-15 жастар)
Барлық оқушылар: 9
Қатысқаны: 8
Тәсілі: жекелей, жұппен, топпен
Әдісі: Ой шақыру, ЖИГСО, топтастыру, кластер құру, тұжырым кестесі,
сұрақтар шеңбері, ББҮ
Ұйымдастыру
кезеңі:
Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
«Мен қазақ қыздарына қайран қалам» әнін шаттық шеңберінде орындатады.
Жыр кейіпкерлері (Төлеген, Жібек) есімімен топқа бөледі.
Бағалау парағын таратады.
Оқушылар өлеңді қосылып айтады.
Шағын 2 топ құрады.
Халық жадында мәңгі сақталған ару қыздардан кімдерді білеміз?
Ой шақыру.
«Қыз Жібек» фильмінен үзінді көрсетеді.
«Жигсо» әдісі бойынша шығарма мазмұнын баяндау.
1 топ. Жыр кейіпкерлерін топтастыру.
Жыр кейіпкерлері
2 топ. Жыр бойынша жоспар құру.
Сергіту сәті. «Мен қандаймын?»
Сергіту сәтін қалай орындау керек екендігін түсіндіреді.
Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен адами қасиеттері жайлы тұжырым кестесін таратып береді.
Оқушылар ойларын ортаға салады.
Жыр бойынша топтағы әр оқушы өз бөлімдерін айтып береді.
1 топ. Кейіпкерлерді топтастырады.
2 топ. Жоспарға кластер құрады.
Оқушылар 1-ден 10-ға дейінгі сандарды бір мезгілде екі қолымен жазады.
Кітаппен жұмыс жасайды, сыни тұрғыдан ойланып, бірлесе отырып кестені толтырады.
Мадақтау
«Бас бармақ»
Жетондар арқылы бағалау
Бағалау парағы арқылы
Сабақ №1
Пән: Қазақ әдебиеті
Күні: 15 қазан
Сынып: 9 «а»
(14-15 жастар)
Барлық оқушылар: 9
Қатысқаны: 8
Тәсілі: жекелей, жұппен, топпен
Әдісі: «Болжау» әдісі, INSERT әдісі, кесте толтыру, ой шақыру, рөлдік ойын. көңіл-күй аралдары.
Ұйымдастыру
кезеңі:
Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
«Мен ана тілін сүйемін, себебі . . . » деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.
Оқушыларды салт-дәстүрлер атауымен топқа бөледі.
Бағалау парағын таратады.
Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болатынын болжату.
Жырдағы кездесетін салт-дәстүрлерді оқулықтан таптырту. (жекелей жұмыс)
Салт-дәстүр мағынасы жырда, оқиғада.
Кесте таратады, слайдтан толтыру үлгісін көрсетеді.
Сергіту сәті.
Бой жазу жаттығуына арналған бейне жазба қойылады.
Ой қозғау.
1 топ. Ұлттық салт-дәстүрлер сақталуы тиіс.
2 топ. Сақтау міндет емес.
Өз болжамдарын айтады.
Оқулықтан оқи отырып, INSERT әдісін қолданады.
Топта зерттеу жүргізіп, ой бөліседі.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
Оқушылар сыни ойлай отырып, өз пікірлерін білдіреді.
Топтың бағалауы
«Бағдаршам» әдісі арқылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz