Әдебиеттен қмж, 4 сабақ

Сабақ №1

Пән: Қазақ әдебиеті

Күні: 9 қазан

Сынып: 9 «а»

(14-15 жастар)

Барлық оқушылар: 9

Қатысқаны: 9

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Тақырыбы:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» жыры
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сілтеме:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Бағдарлама, күнтізбелік жопар, Ақшолақов Т, Жұмажанова Т, Қалиев С, Дүйсебаев С. Қазақ әдебиеті, 9 сынып. - Алматы: «Мектеп» 2005
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Жалпы мақсаттар:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Лиро-эпостық жырлар жайында мағлұмат, «Қыз Жібек» жырының шығу тарихымен танысу, әдеби тіл байлықтарын арттыру, адалдыққа баулу.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Ресурстар:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Слайд, бейнетаспадан үзінді, плакаттар, түрлі-түсті маркерлер, бағалау парағы
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Әдіс-тәсілдері:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Тәсілі: жекелей, жұппен, топпен

Әдісі: «Мозаика», «Аялдама», «Ой толғаныс, зерттеу», постер құру, Венн диаграммасы, шығу парағы.

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Оқыту нәтижелері:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Мозайканы құрастыру арқылы тақырыпты анықтайды, өз ойларын жеткізеді, пікір алмасады, зерттеу жүргізіп, пікір білдіреді, салыстыра алады, тұжырым шығарады, ойларын қорыта алады, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасап үйренеді.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Түйінді идея:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Қазақ халқының даналығын туғызған асыл жырлар.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақтың барысы:
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Мұғалімнің әрекеті
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9: Оқушының әрекеті
Бағалау
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті:

Ұйымдастыру

кезеңі:

Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.

«Жылы сөз» шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.

Батырлар жыры мен лиро-эпостық жырлардың атауы бойынша топқа бөледі.

Бағалау парағын таратады.

Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9:

Бір - бірімен амандасу түрлері арқылы көңіл күйлерін көтереді.

Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне әр түрлі жылы сөз, жағымды тілектер айтады

Шағын 2 топ құрады.

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Үй тапсырмасын тексеру.
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтайды.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9:

Әр топтан бір оқушы шығып, ыстық орындықтың сұрақтарына жауап береді.

Топтың мүшелері сұрақ қояды.

Мадақтау

«Жақсы»

«Дұрыс»

«Жарайсың»

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Жаңа сабақ.
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

«Мозаика» әдісі.

Қима қағаздар таратып, сабақтың тақырыбын анықтатады.

Кітаптан бүгінгі тақырыпты қарап шығуды тапсырады.

Әр топқа «Аялдама» әдісі бойынша сұрақтар таратып береді

1. Лиро-эпостық жырлардың тақырыбы не?

2. Лиро-эпостық жырлардағы басты кейіпкерлер кімдер?

«Қыз Жібек» жырынан үзінді көрсетеді.

Жырдың тарихын білу үшін ой қозғау.

Сергіту сәті.

Бой жазу жаттығуына арналған бейне жазба қойылады.

Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9:

Мозайканы құрастыра отырып, тақырыпты анықтайды.

Аялдамадағы сұрақтарға топ болып, бірлесе жауап жазады.

Жырдың тарихы туралы интернет желісінен мәлімет іздейді, постер құрады, қорғайды.

Жаттығуды қайталай отырып жасайды.

«Бас бармақ» арқылы бағалау

«Үш шапалақ» арқылы бағалау

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақты бекіту.
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Лиро-эпостық жырлар мен батырлар жырын салыстыру.

Венн диаграммасы.

Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9: Салыстыра отырып, тұжырым шығарады, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.
Топтың бағалауы
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Үй тапсырмасы.
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Қыз Жібек» жырын оқып, мазмұндап келу.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9: Оқушылар күнделікке жазады.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақты бағалау.
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Бағалау парақтарын ескеріп, жиынтық баға шығарады.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9: Бағалау парағын тапсырады.
Жиынтық бағалау
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Рефлексия
Күні: 9 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Слайдтан «Шығу парағының» сұрақтарын көрсетеді.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 9: Сұрақтарға жазбаша жауап жазып, «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне іледі.

Сабақ №1

Пән: Қазақ әдебиеті

Күні: 10 қазан

Сынып: 9 «а»

(14-15 жастар)

Барлық оқушылар: 9

Қатысқаны: 8

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Тақырыбы:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Қыз Жібек» жыры.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сілтеме:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Бағдарлама, күнтізбелік жопар, Ақшолақов Т, Жұмажанова Т, Қалиев С, Дүйсебаев С. Қазақ әдебиеті, 9 сынып. - Алматы: «Мектеп» 2005
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Жалпы мақсаттар:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Қыз Жібек» жырының мазмұны мен идеясын ашу, ой-өрісін кеңейту, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Ресурстар:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Қыз Жібек» әуені, үлестірмелі парақшалар, түрлі-түсті маркерлер, бағалау парағы, АКТ.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Әдіс-тәсілдері:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Тәсілі: жекелей, жұппен, топпен

Әдісі: Ой шақыру, ЖИГСО, топтастыру, кластер құру, тұжырым кестесі,

сұрақтар шеңбері, ББҮ

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Оқыту нәтижелері:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Ой белсенділігі дамиды, мазмұнын, идеясын толық меңгереді, жыр кейіпкерлерін біледі, жоспар құра алады, дәлел айтады, шығармашылық қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойланады, өз ойларын жеткізеді, бүгінгі сабаққа дейін не білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады, топпен, жұппен жұмыс жасайды, бағалай біледі.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Түйінді идея:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Екі жас қосылса - жанұя, екі өзен қосылса - дария
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақтың барысы:
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Мұғалімнің әрекеті
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Оқушының әрекеті
Бағалау
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті:

Ұйымдастыру

кезеңі:

Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Ынтымақтастық атмосферасын құрады.

«Мен қазақ қыздарына қайран қалам» әнін шаттық шеңберінде орындатады.

Жыр кейіпкерлері (Төлеген, Жібек) есімімен топқа бөледі.

Бағалау парағын таратады.

Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8:

Оқушылар өлеңді қосылып айтады.

Шағын 2 топ құрады.

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Үй тапсырмасын тексеру.
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Оқушыларға кәмпит және кәмпиттің қағазында оралған сұрақтарды шашады.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Қолдарына іліккен кәмпиттің сұрақтарына кезектесіп жауап береді.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Жаңа сабақ.
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Халық жадында мәңгі сақталған ару қыздардан кімдерді білеміз?

Ой шақыру.

«Қыз Жібек» фильмінен үзінді көрсетеді.

«Жигсо» әдісі бойынша шығарма мазмұнын баяндау.

1 топ. Жыр кейіпкерлерін топтастыру.

Жыр кейіпкерлері

2 топ. Жыр бойынша жоспар құру.

Сергіту сәті. «Мен қандаймын?»

Сергіту сәтін қалай орындау керек екендігін түсіндіреді.

Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен адами қасиеттері жайлы тұжырым кестесін таратып береді.

Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8:

Оқушылар ойларын ортаға салады.

Жыр бойынша топтағы әр оқушы өз бөлімдерін айтып береді.

1 топ. Кейіпкерлерді топтастырады.

2 топ. Жоспарға кластер құрады.

Оқушылар 1-ден 10-ға дейінгі сандарды бір мезгілде екі қолымен жазады.

Кітаппен жұмыс жасайды, сыни тұрғыдан ойланып, бірлесе отырып кестені толтырады.

Мадақтау

«Бас бармақ»

Жетондар арқылы бағалау

Бағалау парағы арқылы

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақты бекіту.
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Сұрақтар шеңбері» әдісі арқылы оқушыларды шеңберге тұрғызады.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Шеңбер бойымен бір-біріне бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Үй тапсырмасы.
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Төлегеннің әуеде ұшқан алты қазбен қоштасуын жаттап келу.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақты бағалау.
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Жиынтық баға шығарады.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Бағалау парағын тапсырады.
Жиынтық баға
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Рефлексия
Күні: 10 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): БББ парағын таратып береді.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Бүгінгі сабаққа дейін не білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жазады.

Сабақ №1

Пән: Қазақ әдебиеті

Күні: 15 қазан

Сынып: 9 «а»

(14-15 жастар)

Барлық оқушылар: 9

Қатысқаны: 8

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Тақырыбы:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Қыз Жібек» жырындағы салт-дәстүрлер.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сілтеме:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Бағдарлама, күнтізбелік жопар, Ақшолақов Т, Жұмажанова Т, Қалиев С, Дүйсебаев С. Қазақ әдебиеті, 9 сынып. - Алматы: «Мектеп» 2005
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Жалпы мақсаттар:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Жырдағы салт-дәстүрлерді талдау, шығармашылықпен жұмыс жасауға машықтану, халықтық мұраларды құрметтеу.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Ресурстар:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Түрлі-түсті маркерлер, бейнетаспадан үзінді, АКТ, бағалау парағы.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Әдіс-тәсілдері:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Тәсілі: жекелей, жұппен, топпен

Әдісі: «Болжау» әдісі, INSERT әдісі, кесте толтыру, ой шақыру, рөлдік ойын. көңіл-күй аралдары.

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Оқыту нәтижелері:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Болжам жасай отырып тақырыпты анықтайды, салт-дәстүр туралы білімдерін толықтырады, зерттеу жүргізіп, ой бөліседі, өз пікірлерін еркін жеткізе алады, - бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады, сабақтағы көңіл-күйінің дәрежесін жеткізеді, топпен, жұппен жұмыс жасай алады, бағалай біледі.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Түйінді идея:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Салт-дәстүр - сарқылмас қазына, өшпес мұр
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақтың барысы:
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Мұғалімнің әрекеті
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Оқушының әрекеті
Бағалау
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті:

Ұйымдастыру

кезеңі:

Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Ынтымақтастық атмосферасын құрады.

«Мен ана тілін сүйемін, себебі . . . » деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.

Оқушыларды салт-дәстүрлер атауымен топқа бөледі.

Бағалау парағын таратады.

Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Оқушылар сөйлемді өз ойларымен аяқтайды.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Үй тапсырмасын тексеру.
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Төлегеннің әуеде ұшқан алты қазбен қоштасуын сұрау.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Жаттауды жатқа мәнерлеп айтады
Мұғалім бағасы
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Жаңа сабақ.
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар):

Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болатынын болжату.

Жырдағы кездесетін салт-дәстүрлерді оқулықтан таптырту. (жекелей жұмыс)

Салт-дәстүр мағынасы жырда, оқиғада.

Кесте таратады, слайдтан толтыру үлгісін көрсетеді.

Сергіту сәті.

Бой жазу жаттығуына арналған бейне жазба қойылады.

Ой қозғау.

1 топ. Ұлттық салт-дәстүрлер сақталуы тиіс.

2 топ. Сақтау міндет емес.

Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8:

Өз болжамдарын айтады.

Оқулықтан оқи отырып, INSERT әдісін қолданады.

Топта зерттеу жүргізіп, ой бөліседі.

Жаттығуды қайталай отырып жасайды.

Оқушылар сыни ойлай отырып, өз пікірлерін білдіреді.

Топтың бағалауы

«Бағдаршам» әдісі арқылы

Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақты бекіту.
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Рөлдік ойын. Жырдағы кездескен салт-дәстүрлердің бірін көрсетіп берулерін сұрайды.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Рөлдік ойын көрсетеді.
Әр түрлі фигуралар арқылы
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Үй тапсырмасы.
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Салт-дәстүр түрлерін қарастырып келу.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Күнделікке жазады.
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Сабақты бағалау.
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): Бағалау парағын есепке ала отырып, жиынтық баға шығарады.
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Бағалау парағын тапсырады.
Жиынтық баға
Сабақ №1Пән: Қазақ әдебиеті: Рефлексия
Күні: 15 қазанСынып: 9 «а»(14-15 жастар): «Дейін-кейін» стратегиясы
Барлық оқушылар: 9Қатысқаны: 8: Тақырып бойынша «дейін» бағанасына не білетіндерін, «кейін» бағанасына бүгін не білгенін жазып, «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне іледі.

Ұқсас жұмыстар
Бала мен ойыншық
Көшбасшы мұғалім
Қазыбек би келдібекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Оқушының әрекетің әрекеті
Тәлімгерлік жоспар
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Әйтеке би байбекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Сабақ жоспарларының түрлері
Тақырыпты оқыту міндеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz