Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ә. рудаки. «өмір маған ақыл айтты». 8-класс

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Жубаниязова Айгерим Куантаевна

Күні: 21. 04. 2014
Пәні: қазақ әдебиеті
Класы: 8
ТАҚЫРЫП
Ә. Рудаки. <<Өмір маған ақыл айтты>>
МАҚСАТЫ
Жеті модуль идеяларын ықпалдастыра отырып, өлеңнің мазмұнын өз бетінше ашу,
- өлеңге талдау жасау, өмір құндылығын түсіндіру
- өлеңді талдау барысында жас жеткіншектерді адамгершілік қасиеттерге баулу;
- өз ойларын еркін жеткізе білуге, топта жұмыс жасауға үйрету
КҮТІЛЕТІН
НӘТИ ЖЕ
* Әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;
* Өлеңді талдай алады
* Өз ойларын еркін жеткізе біледі;
* Сындарлы сөйлей білуге ынталанады.
Түйінді идеялар (кілтті сөздер)

Оқушылар өлеңді жан-жақты аша отырып, мазмұнын түсінеді; топ арасында қарым-қатынас жасай отырып, өз ойларын еркін жеткізе алады, сыни тұрғыдан ойлана отырып, топпен жұмыс жасай алады
Сабақ кезеңдері:
Сабақ барысы:

Бағалау
Ресурстар

* Кіріспе

* Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында <<Мен сізге тілеймін>> ойыны арқылы психологиялық тренинг өткізіледі.
* Оқушылар үйге берілген <<Автор орындығы>> әдісі арқылы <<Менің парызым>> деген тақырыптағы эссесін оқыды.
* <<Крестиктер-нөлдіктер>> әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылай отырып, өзін - өзі смайликтер арқылы бағалады.

Үш шапалақ

<<Шығармашылық ағашы>> арқылы өзін-өзі бағалау

Смайликтер
<<Крестиктер-нөлдіктер>>,
<<Шығармашылық ағашы>>
2. Тұсаукесер
* Оқушыларды <<Қазақ әдебиеті>>, <<Әлем әдебиеті>> сөздері арқылы топқа бөлу.
* Ноутбуктен Әбілқасан Рудаки туралы мәлімет көрсету.

Ә. Рудаки туралы слайд

3. Негізгі бөлім

<<ДЖИГСО>> әдісі.
І топ. Тірек сөздерді пайдалана отырып мәтін құрау.
Өмірбаяны / Әбу Абдуллах Джафар Ибн Мухаммед, парсы-тәжік ақыны,858 жыл,сарайға шақырылу, Панжруд (тәжік тілінен аударғанда бес бұлақ),соқыр,Араб тілі, Құран, 8 жас, Хорасан әмірі болған Ахмад Саманидың ұлы Әмір Насыр, музыкант, сарайдан қуылу, мәйіт, антрополог М.Герасимов, мовзолей, Самани әмірі/
ІІ топ. ІІ топ.
ІІ топ. <<Өмір маған ақыл айтты - сол ізгі>> ұнаған шумағын постерге түсіріп, өлең жолдарының мазмұнын ашатындай мақал не афоризм айту.
<<Өзара оқыту>> әдісі бойынша оқушылар өздеріне берілген мәтінді талдайды.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы бағалау

Жұлдызшалар

* Сергіту сәті
<<Өміріңе немқұрайлы қарама>> бейнеклипін қарау.

ноутбук

* Қорытынды
<<Ыстық орындығы>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Үш шапалақ

Қосымша оқу

Үйге тапсырма
Ә. Рудаки өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет оқу

Өмір туралы шығарма

Рефлексия

Жазбаша түрде алу
Сабақта:
1. Біз бүгін сабақта мынаны...................... өттік.
2. Мен бүгінгі сабақта мынаны ........... түсініп, мені қызықтырғаны...........
3. Маған қиын болған нәрсе................
4. Сабақта мұғалімнің іс-әрекетінің ұнағаны, ұнамағаны........................
5. Келесі сабақта мынаны білгім келеді......................

Не сәтті өтті?

Нені дамыта аласыз?
Оқушылардың постер қорғағаны, сабаққа белсенді қатысқандары;
Қорғау жұмыстарын, ойларын еркін жеткізе білуін.

Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
<<Шығармашылық ағашы>> әдісі арқылы өзін-өзі бағалау әділсіз өтті.
Уақытты үнемдеуді.


Ұқсас жұмыстар
Ізгілік іздеп келемін
Сабақ барысын
Кітап - шебер ұстаз, тілсіз мұғалім
Құрметті балалар
Ой-өріс кеңдігі және ақыл- парасат
Жамбылдың қай шығармасынан
Бақыт қайда жасырындың?
Өмір,қымбатсың маған жайлы
Бала тәрбиелеу
Маған өмір керек
Пәндер