Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ә. рудаки. «өмір маған ақыл айтты». 8-класс
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Жубаниязова Айгерим Куантаевна
Күні: 21. 04. 2014
Пәні: қазақ әдебиеті
Класы: 8
ТАҚЫРЫП
Ә. Рудаки. <<Өмір маған ақыл айтты>>
МАҚСАТЫ
Жеті модуль идеяларын ықпалдастыра отырып, өлеңнің мазмұнын өз бетінше ашу,
- өлеңге талдау жасау, өмір құндылығын түсіндіру
- өлеңді талдау барысында жас жеткіншектерді адамгершілік қасиеттерге баулу;
- өз ойларын еркін жеткізе білуге, топта жұмыс жасауға үйрету
КҮТІЛЕТІН
НӘТИ ЖЕ
* Әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;
* Өлеңді талдай алады
* Өз ойларын еркін жеткізе біледі;
* Сындарлы сөйлей білуге ынталанады.
Түйінді идеялар (кілтті сөздер)
Оқушылар өлеңді жан-жақты аша отырып, мазмұнын түсінеді; топ арасында қарым-қатынас жасай отырып, өз ойларын еркін жеткізе алады, сыни тұрғыдан ойлана отырып, топпен жұмыс жасай алады
Сабақ кезеңдері:
Сабақ барысы:
Бағалау
Ресурстар
* Кіріспе
* Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында <<Мен сізге тілеймін>> ойыны арқылы психологиялық тренинг өткізіледі.
* Оқушылар үйге берілген <<Автор орындығы>> әдісі арқылы <<Менің парызым>> деген тақырыптағы эссесін оқыды.
* <<Крестиктер-нөлдіктер>> әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылай отырып, өзін - өзі смайликтер арқылы бағалады.
Үш шапалақ
<<Шығармашылық ағашы>> арқылы өзін-өзі бағалау
Смайликтер
<<Крестиктер-нөлдіктер>>,
<<Шығармашылық ағашы>>
2. Тұсаукесер
* Оқушыларды <<Қазақ әдебиеті>>, <<Әлем әдебиеті>> сөздері арқылы топқа бөлу.
* Ноутбуктен Әбілқасан Рудаки туралы мәлімет көрсету.
Ә. Рудаки туралы слайд
3. Негізгі бөлім
<<ДЖИГСО>> әдісі.
І топ. Тірек сөздерді пайдалана отырып мәтін құрау.
Өмірбаяны / Әбу Абдуллах Джафар Ибн Мухаммед, парсы-тәжік ақыны,858 жыл,сарайға шақырылу, Панжруд (тәжік тілінен аударғанда бес бұлақ),соқыр,Араб тілі, Құран, 8 жас, Хорасан әмірі болған Ахмад Саманидың ұлы Әмір Насыр, музыкант, сарайдан қуылу, мәйіт, антрополог М.Герасимов, мовзолей, Самани әмірі/
ІІ топ. ІІ топ.
ІІ топ. <<Өмір маған ақыл айтты - сол ізгі>> ұнаған шумағын постерге түсіріп, өлең жолдарының мазмұнын ашатындай мақал не афоризм айту.
<<Өзара оқыту>> әдісі бойынша оқушылар өздеріне берілген мәтінді талдайды.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы бағалау
Жұлдызшалар
* Сергіту сәті
<<Өміріңе немқұрайлы қарама>> бейнеклипін қарау.
ноутбук
* Қорытынды
<<Ыстық орындығы>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Үш шапалақ
Қосымша оқу
Үйге тапсырма
Ә. Рудаки өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет оқу
Өмір туралы шығарма
Рефлексия
Жазбаша түрде алу
Сабақта:
1. Біз бүгін сабақта мынаны...................... өттік.
2. Мен бүгінгі сабақта мынаны ........... түсініп, мені қызықтырғаны...........
3. Маған қиын болған нәрсе................
4. Сабақта мұғалімнің іс-әрекетінің ұнағаны, ұнамағаны........................
5. Келесі сабақта мынаны білгім келеді......................
Не сәтті өтті?
Нені дамыта аласыз?
Оқушылардың постер қорғағаны, сабаққа белсенді қатысқандары;
Қорғау жұмыстарын, ойларын еркін жеткізе білуін.
Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
<<Шығармашылық ағашы>> әдісі арқылы өзін-өзі бағалау әділсіз өтті.
Уақытты үнемдеуді.
Күні: 21. 04. 2014
Пәні: қазақ әдебиеті
Класы: 8
ТАҚЫРЫП
Ә. Рудаки. <<Өмір маған ақыл айтты>>
МАҚСАТЫ
Жеті модуль идеяларын ықпалдастыра отырып, өлеңнің мазмұнын өз бетінше ашу,
- өлеңге талдау жасау, өмір құндылығын түсіндіру
- өлеңді талдау барысында жас жеткіншектерді адамгершілік қасиеттерге баулу;
- өз ойларын еркін жеткізе білуге, топта жұмыс жасауға үйрету
КҮТІЛЕТІН
НӘТИ ЖЕ
* Әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;
* Өлеңді талдай алады
* Өз ойларын еркін жеткізе біледі;
* Сындарлы сөйлей білуге ынталанады.
Түйінді идеялар (кілтті сөздер)
Оқушылар өлеңді жан-жақты аша отырып, мазмұнын түсінеді; топ арасында қарым-қатынас жасай отырып, өз ойларын еркін жеткізе алады, сыни тұрғыдан ойлана отырып, топпен жұмыс жасай алады
Сабақ кезеңдері:
Сабақ барысы:
Бағалау
Ресурстар
* Кіріспе
* Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында <<Мен сізге тілеймін>> ойыны арқылы психологиялық тренинг өткізіледі.
* Оқушылар үйге берілген <<Автор орындығы>> әдісі арқылы <<Менің парызым>> деген тақырыптағы эссесін оқыды.
* <<Крестиктер-нөлдіктер>> әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылай отырып, өзін - өзі смайликтер арқылы бағалады.
Үш шапалақ
<<Шығармашылық ағашы>> арқылы өзін-өзі бағалау
Смайликтер
<<Крестиктер-нөлдіктер>>,
<<Шығармашылық ағашы>>
2. Тұсаукесер
* Оқушыларды <<Қазақ әдебиеті>>, <<Әлем әдебиеті>> сөздері арқылы топқа бөлу.
* Ноутбуктен Әбілқасан Рудаки туралы мәлімет көрсету.
Ә. Рудаки туралы слайд
3. Негізгі бөлім
<<ДЖИГСО>> әдісі.
І топ. Тірек сөздерді пайдалана отырып мәтін құрау.
Өмірбаяны / Әбу Абдуллах Джафар Ибн Мухаммед, парсы-тәжік ақыны,858 жыл,сарайға шақырылу, Панжруд (тәжік тілінен аударғанда бес бұлақ),соқыр,Араб тілі, Құран, 8 жас, Хорасан әмірі болған Ахмад Саманидың ұлы Әмір Насыр, музыкант, сарайдан қуылу, мәйіт, антрополог М.Герасимов, мовзолей, Самани әмірі/
ІІ топ. ІІ топ.
ІІ топ. <<Өмір маған ақыл айтты - сол ізгі>> ұнаған шумағын постерге түсіріп, өлең жолдарының мазмұнын ашатындай мақал не афоризм айту.
<<Өзара оқыту>> әдісі бойынша оқушылар өздеріне берілген мәтінді талдайды.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы бағалау
Жұлдызшалар
* Сергіту сәті
<<Өміріңе немқұрайлы қарама>> бейнеклипін қарау.
ноутбук
* Қорытынды
<<Ыстық орындығы>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Үш шапалақ
Қосымша оқу
Үйге тапсырма
Ә. Рудаки өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет оқу
Өмір туралы шығарма
Рефлексия
Жазбаша түрде алу
Сабақта:
1. Біз бүгін сабақта мынаны...................... өттік.
2. Мен бүгінгі сабақта мынаны ........... түсініп, мені қызықтырғаны...........
3. Маған қиын болған нәрсе................
4. Сабақта мұғалімнің іс-әрекетінің ұнағаны, ұнамағаны........................
5. Келесі сабақта мынаны білгім келеді......................
Не сәтті өтті?
Нені дамыта аласыз?
Оқушылардың постер қорғағаны, сабаққа белсенді қатысқандары;
Қорғау жұмыстарын, ойларын еркін жеткізе білуін.
Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
<<Шығармашылық ағашы>> әдісі арқылы өзін-өзі бағалау әділсіз өтті.
Уақытты үнемдеуді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz