Ә. рудаки. «өмір маған ақыл айтты». 8-класс

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Жубаниязова Айгерим Куантаевна
Жеті модуль идеяларын ықпалдастыра отырып, өлеңнің мазмұнын өз бетінше ашу,
- өлеңге талдау жасау, өмір құндылығын түсіндіру
- өлеңді талдау барысында жас жеткіншектерді адамгершілік қасиеттерге баулу;
- өз ойларын еркін жеткізе білуге, топта жұмыс жасауға үйрету
КҮТІЛЕТІН
НӘТИ ЖЕ
- Әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;
- Өлеңді талдай алады
- Өз ойларын еркін жеткізе біледі;
- Сындарлы сөйлей білуге ынталанады.
- Кіріспе
- Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында «Мен сізге тілеймін» ойыны арқылы психологиялық тренинг өткізіледі.
- Оқушылар үйге берілген «Автор орындығы» әдісі арқылы «Менің парызым» деген тақырыптағы эссесін оқыды.
- «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылай отырып, өзін - өзі смайликтер арқылы бағалады.
Үш шапалақ
«Шығармашылық ағашы» арқылы өзін-өзі бағалау
Смайликтер
«Крестиктер-нөлдіктер»,
«Шығармашылық ағашы»
- Оқушыларды«Қазақ әдебиеті», «Әлем әдебиеті»сөздері арқылы топқа бөлу.
- Ноутбуктен Әбілқасан Рудаки туралы мәлімет көрсету.
«ДЖИГСО» әдісі.
І топ. Тірек сөздерді пайдалана отырып мәтін құрау.
Өмірбаяны / Әбу Абдуллах Джафар Ибн Мухаммед, парсы-тәжік ақыны, 858 жыл, сарайға шақырылу, Панжруд (тәжік тілінен аударғанда бес бұлақ), соқыр, Араб тілі, Құран, 8 жас, Хорасан әмірі болған Ахмад Саманидың ұлы Әмір Насыр, музыкант, сарайдан қуылу, мәйіт, антрополог М. Герасимов, мовзолей, Самани әмірі/
ІІ топ. ІІ топ.
ІІ топ. «Өмір маған ақыл айтты - сол ізгі» ұнаған шумағын постерге түсіріп, өлең жолдарының мазмұнын ашатындай мақал не афоризм айту.
«Өзара оқыту» әдісі бойынша оқушылар өздеріне берілген мәтінді талдайды.
- Сергіту сәті
«Өміріңе немқұрайлы қарама» бейнеклипін қарау.
- Қорытынды
Қосымша оқу
Үйге тапсырма
Ә. Рудаки өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет оқу
Өмір туралы шығарма
Жазбаша түрде алу
Сабақта:
1. Біз бүгін сабақта мынаны . . . өттік.
2. Мен бүгінгі сабақта мынаны . . . түсініп, мені қызықтырғаны . . .
3. Маған қиын болған нәрсе . . .
4. Сабақта мұғалімнің іс-әрекетінің ұнағаны, ұнамағаны . . .
5. Келесі сабақта мынаны білгім келеді . . .
Не сәтті өтті?
Нені дамыта аласыз?
Оқушылардың постер қорғағаны, сабаққа белсенді қатысқандары;
Қорғау жұмыстарын, ойларын еркін жеткізе білуін.
Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
«Шығармашылық ағашы» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау әділсіз өтті.
Уақытты үнемдеуді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz