Кітапханада. 8 сынып

Лексикалық тақырып
Грамматикалық тақырып
«Кітапханада»
Біріккен сөздер.
Жалпы
мақсаты
1. Кітап және кітапхананың адам өміріндегі маңызы мен түрлерін білу.
2. Кітапхананың құрылымы мен қажет екенін түсіну.
3. Оқулықты құрметтеуге, күтіп ұстауға үйрету.
4. Топта бірлесіп жұмыс жасау арқылы достық қарым-қатынастарын нығайту,
5. Бір-бірінің пікірін тыңдау, бағалай білу
1. Оқушылар біріккен сөздер мен олардың емлесін түсініп, сөйлемде қолдана алады,
2. Кітапхана құрылымымен танысып, кітапхананың білім алу үшін қажет екенін түсінеді,
3. Кітапхана түрлерін ажырата алады.
Көрнекіліктер және жабдықтар
Сілтеме
Сабақ ұзақтығы
45 мин.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сәлемдесу.
2. Сабаққа психологиялық дайындық.
3. Оқушыларды
топқа бөлу.
Сәттілік тілеу
Мейірімділік,
өзара көмек,
оқушылардың сенімін арттыру.
Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, психологиялық дайындық жүргізеді.
Смайликтердің көмегімен оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді.
Стикерлердің көмегімен оқушылар топқа бөлініп отырады.
Әр топқа бағалау парағы беріледі.
Мұқият тыңдау,
өзара сыйластық, белсенді болу
Кестені толтыру. Біріккен сөздер.
Кісі атта
ры
Өсім
дік, құс, жәндік, аң атта
ры
Географ-қ атау
лар
Ойын атта
ры
Ән, күй атта
ры
Анатомия
лық атау
лар
2. Негізгі бөлім
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Мұғалімнің сөзі.
Тақырыпқа кіріспе
Оқушылардың қызығушылы
ғын белсенділігін арттыру
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Бүгінгі сабақтың жақсы өтуі сендердің қолдарыңда.
Слайд «Бәрі сенің қолыңда»
Бүгінгі сабағымыз кітапхана туралы болмақ.
“Кітап оқымайтын адам ой ойлаудан да тыйылады”
Д. Дидро
Кітапхана
дегеніміз орысшадан аударғанда “библиотека” “библио” грек сөзінен аударғанда книга, яғни кітап, ал “тека” дегеніміз хранилище, яғни қойма. Сонымен кітапхана дегеніміз кітап қоймасы екен. Кітап сақтайтын жер.
1. Тұсаукесер көрсету
1-топ. Алғашқы және әлемге танымал кітапханалар.
2-топ. Қазақстандағы алғашқы және заманауи кітапханалар.
2. Диалог .
1. Оқушы мен оқушы.
2. Оқушы мен кітапханашы.
3. Берілген сөздер мен сөйлемдерге морфологиялық және фонетикалық талдаулар.
4. Топтар постер қорғау . «Кітапхана не үшін қажет?»
5. «Кітапханада» бейнефильм
Тест.
1. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар. Кітапхана- . . . мекеме.
а. Салалық
в. көрнекті
с. мәдени-ағартушылық
д. ғылыми
2. Кітапхана атқаратын міндетіне қарай нешеге бөлінеді?
а. екіге
в. үшке
с. төртке
д. беске
3. Берілген сөйлемді аяқтаңдар. Кітапхананың іші. . ., . . ., . . . .
а. жарық, тар, ұзын
в. қалың, тар, қараңғы
с. кең, таза, жарық
д. кең, тар, жарық
4. Берілген сөйлемді аяқтаңдар. Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретін нәрсе-. . . .
а. өмір
в. білім
с. адам
д. бақыт
5. Көп нүктенің орнына керекті жалғауды қойыңдар.
Қазақ тілі сабағына арнайы кітапхана. . . барып дайындаламын.
а. барыс септігі
в. табыс септігі
с. жатыс септігі
д. шығыс септігі
6. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz