Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Кітапханада. 8 сынып


Пәні |қазақ тілі 17.04.14
Сыныбы 8 «в»
| |
|Лексикалық |«Кітапханада» |
|тақырып | |
|Грамматикалық|Біріккен сөздер. |
|тақырып | |
|Жалпы |Кітапхана және оның шығу тарихы, түрлері туралы мәлімет |
|мақсаты |беру.Кітапхананы пайдалана алуға үйрету. Біріккен сөздердің |
| |түрлерін ажырату және қолдану. |
|Сабақтың |1.Кітап және кітапхананың адам өміріндегі маңызы мен түрлерін |
|міндеттері. |білу. |
| |2. Кітапхананың құрылымы мен қажет екенін түсіну. |
| |3.Оқулықты құрметтеуге, күтіп ұстауға үйрету. |
| |4.Топта бірлесіп жұмыс жасау арқылы достық қарым-қатынастарын |
| |нығайту, |
| |5.Бір-бірінің пікірін тыңдау,бағалай білу |
|Оқыту |1.Оқушылар біріккен сөздер мен олардың емлесін түсініп,сөйлемде |
|нәтижесі: |қолдана алады, |
| |2.Кітапхана құрылымымен танысып, кітапхананың білім алу үшін |
| |қажет екенін түсінеді, |
| |3. Кітапхана түрлерін ажырата алады. |
|Түйінді |Бағдарламаның жеті модулін ендіру арқылы оқушылардың |
|идеялар: |белсенділігін,ойлау қабілетін және оқуға деген ынтасын дамыту |
|Көрнекіліктер|Интербелсенді тақта,Оқулық Алматы «Атамұра» |
|және |2012,авт.Т.Артыкова,Г.Ермекбаева, кесте,бағалау |
|жабдықтар |парағы,стикерлер,флипчарт,маркерлер,фломастерлер,тақырып бойынша|
|Сілтеме |слайдтар,смайликтер. |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың |Сабақ |Сыныптағы | |
|кезеңдері |ұзақтығы|атмосфера |Мұғалім мен оқушының іс- әрекеті. |
| | | | |
| |45 мин. | | |
|1. Ұйымдастыру |5мин |Мейірімділік|Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, |
|кезеңі. | |, |психологиялық дайындық жүргізеді. |
|1. Сәлемдесу. | |өзара көмек,|Смайликтердің көмегімен оқушылар |
|2.Сабаққа | |оқушылардың |көңіл-күйлерін білдіреді. |
|психологиялық | |сенімін |[pic] |
|дайындық. | |арттыру. |Стикерлердің көмегімен оқушылар топқа |
|3. Оқушыларды | | |бөлініп отырады. |
|топқа бөлу. | | |Әр топқа бағалау парағы беріледі. |
|Сәттілік тілеу | | | |
|Үй тапсырмасына |5мин |Мұқият |Кестені толтыру. Біріккен сөздер. |
|дайындығы | |тыңдау, |Кісі атта |
| | |өзара |ры |
| | |сыйластық,бе|Өсім |
| | |лсенді болу |дік,құс,жәндік,аң атта |
| | | |ры |
| | | |Географ-қ атау |
| | | |лар |
| | | |Ойын атта |
| | | |ры |
| | | |Ән,күй атта |
| | | |ры |
| | | |Анатомия |
| | | |лық атау |
| | | |лар |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2. Негізгі бөлім|3мин |Оқушылардың |Оқушыларды сабақтың тақырыбы және |
|Оқушыларды | |қызығушылы |мақсатымен таныстыру.Бүгінгі сабақтың |
|сабақтың | |ғын |жақсы өтуі сендердің қолдарыңда. |
|тақырыбы және | |белсенділігі|Слайд «Бәрі сенің қолыңда» |
|мақсатымен | |н арттыру |Бүгінгі сабағымыз кітапхана туралы |
|таныстыру. | | |болмақ. |
|Мұғалімнің сөзі.| | |“Кітап оқымайтын адам ой ойлаудан да |
|Тақырыпқа | | |тыйылады” |
|кіріспе | | |Д. Дидро |
| | | |[pic]Кітапхана дегеніміз орысшадан |
| | | |аударғанда “библиотека” “библио” грек |
| | | |сөзінен аударғанда книга, яғни кітап, ал|
| | | |“тека” дегеніміз хранилище, яғни қойма. |
| | | |Сонымен кітапхана дегеніміз кітап |
| | | |қоймасы екен. Кітап сақтайтын жер. |
|Тапсырмалар |15мин |Топта |1.Тұсаукесер көрсету |
| | |белсенділік |1-топ.Алғашқы және әлемге танымал |
| | |таныту |кітапханалар. |
| | | |2-топ. Қазақстандағы алғашқы және |
| | | |заманауи кітапханалар. |
| | | |2.Диалог. |
| | | |1.Оқушы мен оқушы. |
| | | |2.Оқушы мен кітапханашы. |
| | | |3.Берілген сөздер мен сөйлемдерге |
| | | |морфологиялық және фонетикалық |
| | | |талдаулар. |
| | | |4.Топтар постер қорғау. «Кітапхана не |
| | | |үшін қажет?» |
| | | |5. «Кітапханада» бейнефильм |
|Сергіту сәті |2 мин |Белсенділік |«Қаражорға» биі |
|Сабақты қорыту |3 мин |Тыңдай білу |Тест. |
| | | |1.Көп нүктенің орнына керекті сөзді |
| | | |қойыңдар. Кітапхана- ... мекеме. |
| | | |а. Салалық |
| | | |в.көрнекті |
| | | |с.мәдени-ағартушылық |
| | | |д.ғылыми |
| | | |2.Кітапхана атқаратын міндетіне қарай |
| | | |нешеге бөлінеді? |
| | | |а.екіге |
| | | |в.үшке |
| | | |с.төртке |
| | | |д.беске |
| | | |3.Берілген сөйлемді |
| | | |аяқтаңдар.Кітапхананың іші...,...,.... |
| | | |а.жарық,тар,ұзын |
| | | |в.қалың,тар,қараңғы |
| | | |с.кең,таза,жарық |
| | | |д.кең,тар,жарық |
| | | |4. Берілген сөйлемді аяқтаңдар.Халық пен|
| | | |халықты,адам мен адамды теңестіретін |
| | | |нәрсе-... . |
| | | |а.өмір |
| | | |в.білім |
| | | |с.адам |
| | | |д.бақыт |
| | | |5. Көп нүктенің орнына керекті жалғауды |
| | | |қойыңдар. |
| | | |Қазақ тілі сабағына арнайы кітапхана... |
| | | |барып дайындаламын. |
| | | |а.барыс септігі |
| | | |в.табыс септігі |
| | | |с.жатыс септігі |
| | | |д.шығыс септігі |
| | | |6. Көп нүктенің орнына керекті сөзді |
| | | |қойыңдар.Мектеп кітапханасы...қабатта |
| | | |орналасқан. |
| | | |а.екінші |
| | | |в.үйде |
| | | |с.мектепте |
| | | |д.көшеде |
| | | |7. Көп нүктенің орнына керекті сөзді |
| | | |қойыңдар. |
| | | |Біз бүгін қазақ тілі сабағында...туралы |
| | | |оқыдық. |
| | | |а.жер бедері |
| | | |в.көмір қышқылы |
| | | |с.мақал-мәтелдер |
| | | |д.күрделі есептер |
| | | |8. Көп нүктенің орнына керекті жалғауды |
| | | |табыңдар. |
| | | |Кітапхана ... алды... біраз сөйлесіп |
| | | |отырдық. |
| | | |а.-ның,-нда |
| | | |в.-нің,-нде |
| | | |с.-дің,-да |
| | | |д.-дың,-де |
| | | |9. Көп нүктенің орнына керекті сөзді |
| | | |қойыңдар.Кітапханадан бірнеше ...алдым. |
| | | |а.қағаз |
| | | |в.кітап |
| | | |с.дәптер |
| | | |д.сурет |
| | | |10.Мен бос уақытымда.....оқимын. Көп |
| | | |нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар. |
| | | |а.қағаз |
| | | |в.кітап |
| | | |с.дәптер |
| | | |д.сурет |
|III. Ой толғау |3 мин |Оқушылардың |Бүгінгі сабақтан алған әсерім. |
| | |белсенділігі|Рефлексия. |
| | | |Ұнағаны. Ұнамағаны Ұсыныс. |
|Бағалау |1 мин |Достық , |Топ басшысы бағалайды.Суммативті |
|Үйге | |ынтымақтасты|бағалау. |
| | |қ |Шағын шығарма «Мен үшін кітапхананың |
| | | |маңызы» |


Ұқсас жұмыстар
Кітап емханасы
Руханият ордасы- кітапхана
Оқушыларға тізбектей оқыту
Процентке мәтіндік есептер шығару
Мектепте асх
Х х дыбысы мен әріпі
Проценттерге күрделі есептер
Менің сыныбым бірінші қабатта
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Пәндер