Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Менің достарым. 6 сынып



|Күні |03.10.2013|пәні: Қазақ тілі |сыныбы 6 «в»|

|Лексикалық |Менің достарым |
|тақырыбы: | |
|Грамматикалық |Тәуелдеулі септеу. |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Оқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату,бірін-бірі |
|мақсаттары |сыйлауға,адал дос болуға және қоршаған ортамен дос болуға |
| |үйрету. |
|Оқыту нәтижесі |Достарының мінезі мен жақсы |
| |қасиеттері жөнінде қысқаша баяндау; достары туралы жиі |
| |қолданылған сөздерді түсіну, жазу, қысқаша сөйлесу. |
|Түйінді идеялар|Адал достық – алтыннан да қымбат. |
|Дереккөздер |Оқулық «Атамұра»2011 .Авторы Т.М.Артыкова А.С.Жақанбаева |
|Көрнекіліктер |Оқулық,кесте,интербелсенді тақта,смайликтер,бағалау |
|мен жабдықтар |парақшалары, флипчарт,маркер,суреттер. |
|Тапсырмалар | Ой шақыру |
| |Адал достық – алтыннан да қымбат деген сөзді қалай түсінеміз?|
| |Мағынаны ашу |
| |Жаңа сабақты түсіндіру |
| |Сергіту сәті |
| |Грамматикалық тапсырмалар |
| |Флипчарт қорғау |
| |III. Ой қорыту |
| |1.Бекіту |
| |2.Қорыту |
| |3.Бағалау |
|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |1.Ұйымдастыру бөлімі |Суреттер арқылы оқушылар топқа |
| |Сыныппен амандасу,смайликтердің |бөлініп отырады. |
| |көмегімен көңіл-күйін білу |Смайликтермен көрсетеді |
| |Суреттердің көмегімен оқушыларды | |
| |топқа бөліп отырғызу | |
| |Сәттілік тілеу | |
|4 минут |Үй тапсырмасын сұрау,бекіту |60 бет Септіктер.ереже |
| | |жаттау,екі сөзді септеу. |
|2 минут |2. Ой шақыру |Өз ойларын толық,нақты жеткізу. |
| |Адал достық – алтыннан да қымбат | |
| |деген сөзді қалай түсінеміз? | |
|10 минут |3.Мағынаны ашу Жаңа сабақты |Мұқият тыңдайды. |
| |түсіндіру | |
| |Тәуелді септеу. | |
| |Зат есімдер тәуелденіп | |
| |те,тәуелденбей де қолдана береді | |
| |және септеледі.Сондықтан, | |
| |тәуелденбей тұрған сөздердің | |
| |септелуін жай септеу дейміз.Ал | |
| |сөздердің тәуелденгеннен кейінгі | |
| |септелуін тәуелді септеу дейміз. | |
| | | |
|3 минут |4.Сөздікпен жұмыс Сөз тізбегі | |
| |іс – дело |Сөйлемдер тізбегі.Жаңа сөздермен|
| |жолдастық-дружба |бірнеше сөйлемдер құрастыру |
| |қадір-қасиет-уважение | |
| |оқу озаты | |
| |отличник учебы- | |
| |мінезі жұмсақ-мягкий характер | |
| |мінезі шапшаң-шустрый | |
| |қатты сөзге келмеу-не грубить | |
| | | |
| |21-бет,1-тапсырма.Мәтінді |Мәтінді оқу,аудару. |
| |оқыту,аударту | |
| | | |
| | | |
|3 минут |Сергіту сәті |Оқушылар «Бегемот » биін |
| | |билейді. |
|5 минут |Грамматикалық тапсырмалар |1-топ.Жолдас,бас,балабақша |
| |Мәтіннен зат есімдерді |2-топ.Сынып,Айдын,Айдос |
| |тауып,тәуелде |3-топ. Мінез,көз,сөз. |
|5 минут |Флипчарт қорғау |1-топ. Диалог құрастыру. |
| |Топтар |2-топ. Мәтін құрастырады. |
| | |3-топ.Өз досының суретін салады.|
|5 минут |Қорыту. Кері байланыс | |
| |1.Бүгінгі сабақ ұнады ма? | |
| | | |
|4 минут |Бағалау. |Оқушылар бірін-бірі бағалайды |
|1 минут |Үйге тапсырма |Достық туралы мақал-мәтелдер |
| | |жаттау |
| | | |
| | | |
| | | |

Сабақ соңында сабақтың ұнағаны,ұнамаған жері және ұсыныстарын стикермен
плакатқа жапсырады.

Ұқсас жұмыстар
Қолын берген достарым
Сендердің адал достарың барма
Менің сыныптастарыма немесе досыма тілегім
Менің сүйікті қалам
Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер
Бес жолды өлеңдер және эссе үлгілері
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Өмірден сабақ алу
Оқушының құралын ата
Әріпті қосып әріпке
Пәндер