Цилиндрдің жазбасы мен бетінің ауданы

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\ЕсептерІД\Солтанева А.С..jpg «Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ

«Семей қаласының №37 гимназиясы» КММ-нің

жоғары санатты математика пәні мұғалімі

Солтанаева Ардак Сабырхановна

11 сыныптың геометрия пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

Күні:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»
Пәні: геометрия
Мұғ: Солтанаева А. С.
Күні:: Сабақтың тақырыбы:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»: Цилиндр жазбасы мен бетінің ауданы
Күні:: Жалпы мақсаты:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»: Цилиндр жазбасы мен бетінің ауданы туралы мәліметтерді білу және тапсырмаларды орындауда қолдана алуларына жағдай жасау
Күні:: Қүтілетін нәтиже:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»: Оқушылар цилиндр жазбасын сыза алады; Бетінің аудандарын табу формуласын біледі; Есептер шығару арқылы оқушылардың логикалық ойлау, салыстыру, зерттеу қабілеттерін дамыту, кеңістіктегі ориентациясын қалыптастыру. Практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы пәннің қолданбалы мүмкіншілігін көрсету.
Күні:: Ресурстар:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»: Оқулықтар, мұғалім-оқушы, АКТ, үлестірме қағаздар
Күні:: Іс-әрекет түрлері:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»:

1. Топқа бөлу

2 Мағынаны тану.

3. Есептер шығару

Пәні: геометрия:

4. АКТ көмегімен жаңа тақырыпты түсінгендерін толықтыру.

5. «Нақты жауап» айдары

Мұғ: Солтанаева А. С.:

6. Бағалау: қалыптастырушы және жиынтық бағалау

7. Рефлексия: «мен бүгін не білдім. . . »

Күні:: Пайдаланылған құралдар:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»: Оқулық, Цилиндрдің макеттері, презентация, слайдттар, бағалау парақшалары, стикерлер, таратпа материалдар
Күні::

Уақыт

(минут)

Сыныбы: 11 «Ә», «Б»: Оқытуда қолданылатын модульдер
Пәні: геометрия: Мұғалім іс-әрекеті
Мұғ: Солтанаева А. С.: Бағалау
Оқушы іс-әрекеті
Күні::

10мин

7мин

15 мин

Сыныбы: 11 «Ә», «Б»:

Сыни тұрғыдан ойлау;

АКТ

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог) ;

АКТ

Жас ерекшеліктеріне сай оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлау

Пәні: геометрия:

«Миға шабуыл» стратегиясы.

  • Балалар бәрің экранға назар аударыңдар.
  • Ненің суретін көріп тұрсыңдар?
  • Цилиндр жайлы не айтуға болады?
  • Экранда қөрсетілгкен тапсырмаларды орындау керек.

«3 минуттық үзіліс» стратегиясы.

Өзін-өзі формативті бағалау

Жаңа сабақты түсіндіру

Мұғалім оқушыларға цилиндрдің жазбасын асалуды ұсынады . Осы сұрақтар төңірегінде оқушылардың жауаптарын тұжырымдай келе сабақтың тақырыбын нақтылап, мақсатын тұжырымдатады

«ЖАДА» қолдану

Нақтылау, теореманы беру, бірігіп дәлелдеуге ұсыныс жасау

Теорема. Цилиндрдің бүйір бетінің ауданы табан шеңберінің ұзындығын оның биіктігіне көбейткенге тең, яғни

\[S_{\partial,d,d}=2\pi R H.\]

Цилиндрдің толық бетінің формуласын қорытып шығаруды ұсынады.

Мағынаны ажырату. Дайын сызбадағы тапсырмаларды ауызша орындау. ( тапсырма экранда көрсетіледі)

Топқа бөлу. Топқа бөліну тәсілін анықтауды оқушыларға тапсырады. Оқушылардың шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді.

Мұғ: Солтанаева А. С.:

формативті

Формативті

Формтивті

Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген суреттерге қарай отырып, олармен өздерінде қандай ассоциация туындағанын айтады.

Оқушылар слайдтарда берілген тапсырмаларды орындайды

Оқушылар жұптарының тапсырмаларын өзара салыстырып, талқылайды. Ортақ қорытынды жасайды.

Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.

Егер цилиндрдің радиусы

\[{\widehat{\frac{\mathcal{D}}{\mathsf{V}}}}\]
, ал биіктігі H болса, онда оның бүйір беті қабырғаларының ұзындығы 2πR мен H болатын тіктөртбұрышқа жазылады. Осы жазбаның ауданы 2πRH цилиндрдің бүйір беті ретінде алынады.

Мұғалімнің бағыттауымен теореманы дәлелдейді.

Цилиндрдің толық бетінің ауданы

\[S_{\partial}\]
табу үшін оның бүйір бетінің ауданына табандарының ауданын қосу керек:

\[S_{\delta\,\partial\,\cdot\,d}=2p R H+2\pi R^{2}\]

Тапсырмаларды ауызша орындап, алған білімдерін қолданады.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Оқушылар топтағы рөлдерді өзара бөліседі.

Күні:: 5мин
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»:

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сыни тұрғыдан ойлау

Пәні: геометрия:

Рефлексия

Мен бүгін не білдім. . . »

Мұғ: Солтанаева А. С.: Өзін бағалау
Сабақ аяқталғаннан кейін күткен нәтижеге жету, жетпеуіне сәйкес стикерлерін орналастырады.
Күні:: Үйге тапсырма:
Сыныбы: 11 «Ә», «Б»: №38, §4 оқу, Шығармашылық тапсырма: «Сызбада берілген есептер» дайындау

Ұқсас жұмыстар
Цилиндр. 11 сынып
Конус-айналу денесі
Айналу денесі
Конус табанының радиусын тап
Тік дөңгелек конус, оның элементтері. Конустың жазықтықпен қималары
Топтарға берілетін есептер
Конус туралы түсінік
Шар бетінің ауданы
Сағат саны
"Конусқа есептер шығару."
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz