Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тригонометриялық теңдеулер
419100-11430000<<Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі>> ММ
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
10 сынып. Алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша сабақ жоспары.
Сабақтың тақырыбы
<<Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу>>
Жалпы
мақсаты
Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу әдістерін пайдаланып есептер шығара алу.
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, АКТ, Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Оқу нәтижелері:
Тригонометриялық теңдеулерді және олардың жүйелерін шешу әдістерін біледі, қолдана алады
Ынтымақтастықпен жұмыс жасайды, өзін-өзі және бір-бірін бағалайды
Түйінді идеялар
тригонометриялық теңдеулерді шешудің 5 әдісі және тригонометриялық теңдеулер жүйесі
Әдіс-тәсілдер, стратегиялар
Ынтымақтастықпен жұмыс жасау, ДЖИКСО, терең тыңдалым, топпен жұмыс
Бағалау түрлері
формативті
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
2мин
Сергіту сәті
Ұйымдастыру (қолайлы орта тудыру)
Оқушылар көңіл-күйлерін көтереді
Бейнеролик
3мин
Өткенді қайталау
sinх=a; x=(-1)karcsina +PIk, kEuroZ
-1<= a <=1 аралығында жатса ғана түбірі болады.
сosх=a; x=+-arccosa +2PIk , kEuroZ
-1<= a <=1 аралығында жатса ғана түбірі болады.
tgx =arctga +PIk , kEuroZ
a-кез келген сан
ctgх=a; x=arcctga +PIk , kEuroZ
a-кез келген сан
Оқулық
Мұғалім, оқушылар
2мин
Топқа бөлу
Оқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді
15мин
Үш топқа үш әдіс бөлініп беріледі, топта талдап, айналып отырып түсіндіру
3топ 3 мысал көрсетеді
1-топ: Алгебралық теңдеуге келтірілетін триг. теңдеулер
2-топ:Түрлендіру жолымен шешілетін теңдеулер
3-топ: Дәрежені төмендеру арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулер
Оқулық, мұғалім, оқушылар
интерактивті тақта
флипчарттар
12мин
Практикалық тапсырма( әр топқа слайд арқылы есептер беріледі)
Тригонометриялық теңдеулерді шешу.
1- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 113 (а,б) есеп
2- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 114 (а,б) есеп
3- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 115 (а,б) есеп
Оқулық, мұғалім, оқушылар
Флипчарттар мен слайдтар
5мин
Бағалау
Үй тапсырмасы: сыныптағы есептерді аяқтау
№113-115 (ә,в)
Топ басшылары бағалау парақтарын толтырады, оқушылар формативті бағалау жүргізеді
Рефлексия
1Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
* Нені білгің келеді?
Үміт ағашына тілектерін жазу
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
10 сынып. Алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша сабақ жоспары.
Сабақтың тақырыбы
<<Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу>>
Жалпы
мақсаты
Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу әдістерін пайдаланып есептер шығара алу.
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, АКТ, Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Оқу нәтижелері:
Тригонометриялық теңдеулерді және олардың жүйелерін шешу әдістерін біледі, қолдана алады
Ынтымақтастықпен жұмыс жасайды, өзін-өзі және бір-бірін бағалайды
Түйінді идеялар
тригонометриялық теңдеулерді шешудің 5 әдісі және тригонометриялық теңдеулер жүйесі
Әдіс-тәсілдер, стратегиялар
Ынтымақтастықпен жұмыс жасау, ДЖИКСО, терең тыңдалым, топпен жұмыс
Бағалау түрлері
формативті
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
2мин
Сергіту сәті
Ұйымдастыру (қолайлы орта тудыру)
Оқушылар көңіл-күйлерін көтереді
Бейнеролик
3мин
Өткенді қайталау
sinх=a; x=(-1)karcsina +PIk, kEuroZ
-1<= a <=1 аралығында жатса ғана түбірі болады.
сosх=a; x=+-arccosa +2PIk , kEuroZ
-1<= a <=1 аралығында жатса ғана түбірі болады.
tgx =arctga +PIk , kEuroZ
a-кез келген сан
ctgх=a; x=arcctga +PIk , kEuroZ
a-кез келген сан
Оқулық
Мұғалім, оқушылар
2мин
Топқа бөлу
Оқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді
15мин
Үш топқа үш әдіс бөлініп беріледі, топта талдап, айналып отырып түсіндіру
3топ 3 мысал көрсетеді
1-топ: Алгебралық теңдеуге келтірілетін триг. теңдеулер
2-топ:Түрлендіру жолымен шешілетін теңдеулер
3-топ: Дәрежені төмендеру арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулер
Оқулық, мұғалім, оқушылар
интерактивті тақта
флипчарттар
12мин
Практикалық тапсырма( әр топқа слайд арқылы есептер беріледі)
Тригонометриялық теңдеулерді шешу.
1- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 113 (а,б) есеп
2- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 114 (а,б) есеп
3- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 115 (а,б) есеп
Оқулық, мұғалім, оқушылар
Флипчарттар мен слайдтар
5мин
Бағалау
Үй тапсырмасы: сыныптағы есептерді аяқтау
№113-115 (ә,в)
Топ басшылары бағалау парақтарын толтырады, оқушылар формативті бағалау жүргізеді
Рефлексия
1Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
* Нені білгің келеді?
Үміт ағашына тілектерін жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz