Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Виет теоремасы туралы ақпарат
8248650-6032500<<Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі>> ММ
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
8 сынып. Алгебра пәні бойынша сабақ жоспары.
Сабақтың тақырыбы
Виет теоремасы (1сабақ)
Жалпы
мақсаты
Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулаларды қолдана алу дағдыларының дамуына жағдай жасау.
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. АКТ
Оқу нәтижелері:
Оқушылар Виет теоремасын қолданып квадрат тендеуді шешеді.
Түйінді идеялар
Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
Оқытудың әдіс-тәсілдері, стратегиялар
Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы, СТО, АКТ,
Бағалау түрлері
формативті
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
2мин
Ұйымдастыру, Сергіту сәті
Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді
Бейнеролик
3мин
Өткенді қайталау
.
ІІ Мағынаны ашу:
Оқушылар кв. теңдеу түбірлерін табудың екі формуласын есте сақтағандарын көрсетеді.
Ассоциациялау - топтастыру әдісі
ах2+вх+с=0 - квадрат теңдеудің толық жазылу түрі
Д=в2-4ас - дискриминант
х1=-в+д2а - бірінші түбір х2=-в-д2а - екінші түбір
Оқулық
Оқушылар
Мұғалім
3мин
Оқушыларды топқа бөлу
Оқушылар түс таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді, рольдерге бөлінеді
мозайкалар
7 мин
ІІ. Мағынаны ажыртау кезеңі
х2+рх+q=0 (1) - келтірілген квадрат теңдеу (х+р2)2=р24-q (2)
х+р2=+-р24-q немесе х =-р2+р24-q (3) - келтірілген квадрат теңдеу түбірлерінің жалпы формуласы
Виет теоремасы: Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
х1 және х2 квадрат теңдеудің түбірлері болсын, онда
х1=-в2+в2-4ас 2а және х2=-в2-в2-4ас 2а
олай болса х1+х2=-в2+в2-4ас 2а + -в2-в2-4ас 2а =-2в2а=-ва
х1*х2=-в2+в2-4ас 2а * -в2-в2-4ас 2а=(-в)2-(в2-4ас)4а2=4ас4а2=са
яғни х1+х2 =-ва және х1*х2=с а
Мысалы:5х 2- 48х - 20=0, х1+х2 = 485 және х1/*х2 = -205=-4
ах2+вх+с=0 -нің екі жағын да а-ға бөлсек
х2+вах+са=0 -келтірілген квадрат теңдеуін аламыз.
х2+рх+q=0 (1) - келтірілген квадрат теңдеу
Екеуін салыстырып: р=ва, q=ca шығады
интерактивті тақта, оқулық, оқушылар
10мин
Әр топқа жеке тапсырма беріп, топта талдау және сыныпқа түсіндіру туралы тапсырма беру, бағдарлау
Не білгендері туралы ой қорытады, әркім өзіне
1топ- кері теореманы дәлелдейді
2 топ- а+в+с=0
3топ- а-в+с=0
15мин
ІІІ. Есептер шығару.
№291(1,3,5,) №292(1;3,5), №294
Үйге тапсырма: §3 оқу, №291(2,4,6,8), №292(2,4),
Бағалау: Оқушылардың белсенділіген байланысты бағалау
Оқушылар есептерді топта орындайды
Өзара бағалау жүргізеді анықтамалық жасайды.
Рефлексия
Рефлексия
* Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
* Нені білгің келеді?
3 Стикерлер тарату
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
8 сынып. Алгебра пәні бойынша сабақ жоспары.
Сабақтың тақырыбы
Виет теоремасы (1сабақ)
Жалпы
мақсаты
Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулаларды қолдана алу дағдыларының дамуына жағдай жасау.
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. АКТ
Оқу нәтижелері:
Оқушылар Виет теоремасын қолданып квадрат тендеуді шешеді.
Түйінді идеялар
Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
Оқытудың әдіс-тәсілдері, стратегиялар
Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы, СТО, АКТ,
Бағалау түрлері
формативті
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
2мин
Ұйымдастыру, Сергіту сәті
Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді
Бейнеролик
3мин
Өткенді қайталау
.
ІІ Мағынаны ашу:
Оқушылар кв. теңдеу түбірлерін табудың екі формуласын есте сақтағандарын көрсетеді.
Ассоциациялау - топтастыру әдісі
ах2+вх+с=0 - квадрат теңдеудің толық жазылу түрі
Д=в2-4ас - дискриминант
х1=-в+д2а - бірінші түбір х2=-в-д2а - екінші түбір
Оқулық
Оқушылар
Мұғалім
3мин
Оқушыларды топқа бөлу
Оқушылар түс таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді, рольдерге бөлінеді
мозайкалар
7 мин
ІІ. Мағынаны ажыртау кезеңі
х2+рх+q=0 (1) - келтірілген квадрат теңдеу (х+р2)2=р24-q (2)
х+р2=+-р24-q немесе х =-р2+р24-q (3) - келтірілген квадрат теңдеу түбірлерінің жалпы формуласы
Виет теоремасы: Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
х1 және х2 квадрат теңдеудің түбірлері болсын, онда
х1=-в2+в2-4ас 2а және х2=-в2-в2-4ас 2а
олай болса х1+х2=-в2+в2-4ас 2а + -в2-в2-4ас 2а =-2в2а=-ва
х1*х2=-в2+в2-4ас 2а * -в2-в2-4ас 2а=(-в)2-(в2-4ас)4а2=4ас4а2=са
яғни х1+х2 =-ва және х1*х2=с а
Мысалы:5х 2- 48х - 20=0, х1+х2 = 485 және х1/*х2 = -205=-4
ах2+вх+с=0 -нің екі жағын да а-ға бөлсек
х2+вах+са=0 -келтірілген квадрат теңдеуін аламыз.
х2+рх+q=0 (1) - келтірілген квадрат теңдеу
Екеуін салыстырып: р=ва, q=ca шығады
интерактивті тақта, оқулық, оқушылар
10мин
Әр топқа жеке тапсырма беріп, топта талдау және сыныпқа түсіндіру туралы тапсырма беру, бағдарлау
Не білгендері туралы ой қорытады, әркім өзіне
1топ- кері теореманы дәлелдейді
2 топ- а+в+с=0
3топ- а-в+с=0
15мин
ІІІ. Есептер шығару.
№291(1,3,5,) №292(1;3,5), №294
Үйге тапсырма: §3 оқу, №291(2,4,6,8), №292(2,4),
Бағалау: Оқушылардың белсенділіген байланысты бағалау
Оқушылар есептерді топта орындайды
Өзара бағалау жүргізеді анықтамалық жасайды.
Рефлексия
Рефлексия
* Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
* Нені білгің келеді?
3 Стикерлер тарату
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz