Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Комбинаториканың негізгі элементтері
414020-11303000<<Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі>> ММ
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
Сыныбы: 10 пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы
Комбинаториканың негізгі элементтері
Жалпы
мақсаты
Оқушыларды комбинаториканың қарапайым бөлімдері - орналастырулар, алмастырулар, терулер топтарының ерекшеліктерімен танысуына және факториалға есеп шығару дағдыларының қалыптасуына ықпал ету.
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, АКТ,СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Оқу нәтижелері:
Комбинаториканың қарапайым бөлімдері - орналастырулар, алмастырулар, терулер туралы біледі, формулаларды есептер шығаруда қолдана алады.
Әдіс-тәсілдер, стратегиялар
Ынтымақтастықпен жұмыс жасау, терең тыңдалым, топпен жұмыс
Бағалау түрлері
формативті
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
3мин
Сергіту сәті
Ұйымдастыру (қолайлы орта тудыру)
Оқушылар көңіл-күйлерін көтереді
Бейнеролик
2мин
Топқа бөлу
Оқушылар санау арқылы 4 топқа бөлінеді
7мин
Өткен тақырыпты қайталау:
* Комбинаторика
* ОрналастыруларAnm=n!n-m!
* АлмастыруларPn=n!
* Терулер Cnm=n!m!n-m!
* Факториал
1.Берілген п элементтерден әр топта т элемент (т<п) болатын, топтарының бір-бірінен өзгешелігі ең болмағанда элементтерінің біреуінің өзгешелігінде немесе элементтерінің алыну ретінде болатын қосылыстар топтарын орналастырулар дейді. Аnm(эннен эм деп оқылады) п - элементтер саны, т - әр топқа кіретін элементтер саны. Anm=n!n-m!
2.n элементтен жасалған алмастырулар деп п элементтен m-нен жасалған орналастыруларды айтады. Pn, п - берілген элементтер саны. Pn=n!
3.Берілген п элементтерден әр топта т элемент (т<п) болатын топтарының бір - бірінен өзгешелігі ең болмағанда элементтерінің біреуінің өзгешелігінде болып келген қосылыстар топтарын терулер дейді. Cnm=n!m!n-m!
Өзара формативті бағалау
Оқулық, мұғалім, оқушылар
слайдтар
25мин
Практикалық тапсырма( әр топқа слайд арқылы есептер беріледі)
1- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 324 есеп
2- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 326 есеп
3- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 327 есеп
4- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 328 есеп
Оқулық, мұғалім, оқушылар
Флипчарттар мен слайдтар
5мин
Бағалау
Үй тапсырмасы: №329
Кері байланыс
1Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
* Нені білгің келеді?
Кері байланыс парағын толтырады.
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
Сыныбы: 10 пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы
Комбинаториканың негізгі элементтері
Жалпы
мақсаты
Оқушыларды комбинаториканың қарапайым бөлімдері - орналастырулар, алмастырулар, терулер топтарының ерекшеліктерімен танысуына және факториалға есеп шығару дағдыларының қалыптасуына ықпал ету.
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, АКТ,СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Оқу нәтижелері:
Комбинаториканың қарапайым бөлімдері - орналастырулар, алмастырулар, терулер туралы біледі, формулаларды есептер шығаруда қолдана алады.
Әдіс-тәсілдер, стратегиялар
Ынтымақтастықпен жұмыс жасау, терең тыңдалым, топпен жұмыс
Бағалау түрлері
формативті
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
3мин
Сергіту сәті
Ұйымдастыру (қолайлы орта тудыру)
Оқушылар көңіл-күйлерін көтереді
Бейнеролик
2мин
Топқа бөлу
Оқушылар санау арқылы 4 топқа бөлінеді
7мин
Өткен тақырыпты қайталау:
* Комбинаторика
* ОрналастыруларAnm=n!n-m!
* АлмастыруларPn=n!
* Терулер Cnm=n!m!n-m!
* Факториал
1.Берілген п элементтерден әр топта т элемент (т<п) болатын, топтарының бір-бірінен өзгешелігі ең болмағанда элементтерінің біреуінің өзгешелігінде немесе элементтерінің алыну ретінде болатын қосылыстар топтарын орналастырулар дейді. Аnm(эннен эм деп оқылады) п - элементтер саны, т - әр топқа кіретін элементтер саны. Anm=n!n-m!
2.n элементтен жасалған алмастырулар деп п элементтен m-нен жасалған орналастыруларды айтады. Pn, п - берілген элементтер саны. Pn=n!
3.Берілген п элементтерден әр топта т элемент (т<п) болатын топтарының бір - бірінен өзгешелігі ең болмағанда элементтерінің біреуінің өзгешелігінде болып келген қосылыстар топтарын терулер дейді. Cnm=n!m!n-m!
Өзара формативті бағалау
Оқулық, мұғалім, оқушылар
слайдтар
25мин
Практикалық тапсырма( әр топқа слайд арқылы есептер беріледі)
1- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 324 есеп
2- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 326 есеп
3- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 327 есеп
4- топтың тапсырмасы
Оқулықтағы № 328 есеп
Оқулық, мұғалім, оқушылар
Флипчарттар мен слайдтар
5мин
Бағалау
Үй тапсырмасы: №329
Кері байланыс
1Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
* Нені білгің келеді?
Кері байланыс парағын толтырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz