Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қиық конус, оның бетінің ауданы
8067675-26035000<<Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі>> ММ
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
Мерзімі 13; 16. 01.2015 Сыныбы: 11 Ә,Б пәні: Геометрия мұғалімі: Солтанаева А.С.
Сабақтың тақырыбы
Қиық конус, оның бетінің ауданы
Жалпы мақсаты
Қиық конустың анықтамасын білу, оны сала алу және оның бетінің ауданын табу туралы білімдерін жетілдіру
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. ДжТ балаларды оқыту, СТО
Оқу нәтижелері:
Қиық конустың анықтамасын біледі, оны сала алады, элементтерін біледі және беттерінің аудандарын таба алады.
Әдіс-тәсілдер, стратег.
Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы,СТО, АКТ
Бағалау түрлері
Формативті, жиынтық
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
3мин
Ұйымдастыру, Сергіту сәті
Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді
Бейнеролик
2мин
Оқушыларды топқа бөлу
3 топқа бөлінеді, рольдерді бөледі
10мин
І. Қызығушылықты ояту кезеңі (миға шабуыл стратегиясы)Қиық пирамида туралы сөз қозғау.
Оқушылар жетелеме сұрақтарға кезекпен жауап береді, ойларын жинақтайды. Экрандағы материалды пайдаланады.Топтасып жаңа қиық конус туралы өз беттерімен қорытындыларын талдайды
Оқулық
Оқушылар
Мұғалім
15 мин
ІІ. Жаңа тақырып:
Оқушылардың жасаған қорытындысын толықтырады презентация бойынша жинақтап, толықтырады.
Мұғаліммен бірлесіп жаңа тақырыпты ашады, қажет материалдарды жазып алады.
Қиық конустың жасаушысы, биіктігі, радиустарын ажырату. Бүйір беті мен толық бетінің аудандарын табу әдістерін үйренеді және дайын формуланы да қолдануға дағдыланады.
Мұғалім, оқушылар
Слайдтар
10мин
ІІІ. Есептер шығару.
Оқулықпен жұмыс №39-43
Оқушылар есептерді топта орындайды
Өзара бағалау жүргізеді
Оқулық және оқушылар
5мин
IV. Қорытындылау.
Үй жұмысы. : §6, 6.5. №45, №46.
Үй тапсырмасын орындау арқылы өздерін бағалайды
Рефлексия
Кері байланыс парағын тарату
Кері байланыс парағын толтырады
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
Мерзімі 13; 16. 01.2015 Сыныбы: 11 Ә,Б пәні: Геометрия мұғалімі: Солтанаева А.С.
Сабақтың тақырыбы
Қиық конус, оның бетінің ауданы
Жалпы мақсаты
Қиық конустың анықтамасын білу, оны сала алу және оның бетінің ауданын табу туралы білімдерін жетілдіру
Қандай модульге негізделеді
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. ДжТ балаларды оқыту, СТО
Оқу нәтижелері:
Қиық конустың анықтамасын біледі, оны сала алады, элементтерін біледі және беттерінің аудандарын таба алады.
Әдіс-тәсілдер, стратег.
Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы,СТО, АКТ
Бағалау түрлері
Формативті, жиынтық
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
3мин
Ұйымдастыру, Сергіту сәті
Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді
Бейнеролик
2мин
Оқушыларды топқа бөлу
3 топқа бөлінеді, рольдерді бөледі
10мин
І. Қызығушылықты ояту кезеңі (миға шабуыл стратегиясы)Қиық пирамида туралы сөз қозғау.
Оқушылар жетелеме сұрақтарға кезекпен жауап береді, ойларын жинақтайды. Экрандағы материалды пайдаланады.Топтасып жаңа қиық конус туралы өз беттерімен қорытындыларын талдайды
Оқулық
Оқушылар
Мұғалім
15 мин
ІІ. Жаңа тақырып:
Оқушылардың жасаған қорытындысын толықтырады презентация бойынша жинақтап, толықтырады.
Мұғаліммен бірлесіп жаңа тақырыпты ашады, қажет материалдарды жазып алады.
Қиық конустың жасаушысы, биіктігі, радиустарын ажырату. Бүйір беті мен толық бетінің аудандарын табу әдістерін үйренеді және дайын формуланы да қолдануға дағдыланады.
Мұғалім, оқушылар
Слайдтар
10мин
ІІІ. Есептер шығару.
Оқулықпен жұмыс №39-43
Оқушылар есептерді топта орындайды
Өзара бағалау жүргізеді
Оқулық және оқушылар
5мин
IV. Қорытындылау.
Үй жұмысы. : §6, 6.5. №45, №46.
Үй тапсырмасын орындау арқылы өздерін бағалайды
Рефлексия
Кері байланыс парағын тарату
Кері байланыс парағын толтырады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz