Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бір айнымалысы бар теңдеулерді шешу
4558665-13906500Сабақ жоспары. 6-сынып. Математика
Қойчиева Карима Какимовна
жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі
<<Шығыс Қазақстан облысы Семей қалалық білім бөлімі>> ММ
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ
Сабақтың тақырыбы:
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жалпы түрін, қандай теңдеулер мәндес теңдеулер болатынын, теңдеулердің қасиеттерін, ах=в теңдеулерін шешудің үш түрлі жағдайын үйрету.
Ойлау қабілеттерін дамыту. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Оқушыларды ұқыптылыққа,еңбекке баулу.
Сабақтың типі:
Жаңа материалды оқыту.
Сабақтың түрі:
Теориялық білім беру.
Қолданылған
әдебиеттер:
<<Математика>> дидактикалық материалдар 6-сынып. Т.А. Алдамұратова.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушыларды түгендеу.
ә) оқушылардың сабақта жұмыс істеу дайындығын тексеру.
II. Жаңа материалдарды игеру кезеңіне дайындық
Жаңа материалдың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
III . Жаңа материалдарды игеру кезеңі:
9x=x+12 және 8x-7=3,4 теңдеулерді шешу көрсетіледі.
Оқушыларға 5х-8=2х+1 және теңдеулерін шешу тапсырылады.
Анықтама: ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х айнымалы, а және в қандайда бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.
Түбірлері бірдей болатын теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады. Түбірлері болмайтын теңдеулер де мәндес теңдеулер болады.
Мысалы: 3(х+2) =21 теңдеуі мен 3х+6=21 теңдеуі мәндес теңдеулер.
Теңдеулерді шешу үшін теңдеулердің қасиеттері:
Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.
Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.
ах=в теңдеуін шешудің үш жағдайы:
Егер а!=0 болса, теңдеудің бір ғана х = а/в түбірі бар болады.
Егер а=0; в!=0 болса, 0х=в теңдеуінің түбірі болмайды.
Егер а=0; в=0 болса, онда 0х=0 теңдеуінің шексіз көп шешімі болады.
IV. Жаңа материалды оқушылардың игеру деңгейін анықтау :
Қандай теңдеулер бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер деп аталады ?
Қандай теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады ?
Теңдеудің қасиеттері.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің түбірлері қалай табылады ?
V. Жаңа материалды: №834, №835, №836, №837, №838 есептерді шығару арқылы бекіту.
VI. Оқушыларға үй тапсырмасын және оны орындауға нұсқау беру кезеңі.
Үйге №835(3,5), №836(3,5), №837(3,5) №839.
VII. Сабақты қорытындылау.
Қойчиева Карима Какимовна
жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі
<<Шығыс Қазақстан облысы Семей қалалық білім бөлімі>> ММ
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ
Сабақтың тақырыбы:
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жалпы түрін, қандай теңдеулер мәндес теңдеулер болатынын, теңдеулердің қасиеттерін, ах=в теңдеулерін шешудің үш түрлі жағдайын үйрету.
Ойлау қабілеттерін дамыту. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Оқушыларды ұқыптылыққа,еңбекке баулу.
Сабақтың типі:
Жаңа материалды оқыту.
Сабақтың түрі:
Теориялық білім беру.
Қолданылған
әдебиеттер:
<<Математика>> дидактикалық материалдар 6-сынып. Т.А. Алдамұратова.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушыларды түгендеу.
ә) оқушылардың сабақта жұмыс істеу дайындығын тексеру.
II. Жаңа материалдарды игеру кезеңіне дайындық
Жаңа материалдың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
III . Жаңа материалдарды игеру кезеңі:
9x=x+12 және 8x-7=3,4 теңдеулерді шешу көрсетіледі.
Оқушыларға 5х-8=2х+1 және теңдеулерін шешу тапсырылады.
Анықтама: ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х айнымалы, а және в қандайда бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.
Түбірлері бірдей болатын теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады. Түбірлері болмайтын теңдеулер де мәндес теңдеулер болады.
Мысалы: 3(х+2) =21 теңдеуі мен 3х+6=21 теңдеуі мәндес теңдеулер.
Теңдеулерді шешу үшін теңдеулердің қасиеттері:
Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.
Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.
ах=в теңдеуін шешудің үш жағдайы:
Егер а!=0 болса, теңдеудің бір ғана х = а/в түбірі бар болады.
Егер а=0; в!=0 болса, 0х=в теңдеуінің түбірі болмайды.
Егер а=0; в=0 болса, онда 0х=0 теңдеуінің шексіз көп шешімі болады.
IV. Жаңа материалды оқушылардың игеру деңгейін анықтау :
Қандай теңдеулер бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер деп аталады ?
Қандай теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады ?
Теңдеудің қасиеттері.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің түбірлері қалай табылады ?
V. Жаңа материалды: №834, №835, №836, №837, №838 есептерді шығару арқылы бекіту.
VI. Оқушыларға үй тапсырмасын және оны орындауға нұсқау беру кезеңі.
Үйге №835(3,5), №836(3,5), №837(3,5) №839.
VII. Сабақты қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz