2-деңгей мұғаліміне арналған диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамытуға тәлімгерлік жоспары

Тәлімгерлік жоспар

Қазақ мектеп-гимназиясының 2- деңгей мұғаліміне тәлімгерлік ету жоспары

Тақырыбы: Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы

Тәлімгерлік етудің мақсаттары: Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.: Тәлімгер
Тәлім алушы
Жұмыс формасы
Уақыт аралығы
Тәлімгерліктің мақсаты
Тәлімгерлік нәтижелері
Табыс критерийлері
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:

1- деңгей мұғалімі

Тоқпанова Сандуғаш Қайыржан қызы

2 -деңгей мұғалімі Байтенова Гүлім Жақсылық қызы
Коучингке қатыстыру
10 желтоқсан
Бірінші Деңгейлік бағдарламаның негізгі идеясымен таныстыру.
Бірінші деңгей бағдарламасының әдіс-құралдарымен танысады.
  • Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғады.
  • Мектепте өзгеріс енгізудегі өзіндік рөлін түсінеді.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
1-кездесу
12 желтоқсан
2-деңгей мұғалімімен сенімділік қарым-қатынас орнату, бірлесе жоспар құру.

Тәлім алушымен тәлімгерлік жоспар құрылады, коучинг сабақтары жоспарланады.

Сенімділік қарым-қатынас орнайды.

  • Тәлімгерлік жоспардың мақсаттары белгіленеді.
  • Жұмыс барысымен танысады.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
«Диалогтік оқыту» коучингін жоспарлау.
30 желтоқсан
Коучинг тақырыбына байланысты мұғалімдермен жүргізілетін жұмыс түрлерін анықтау, қолданылатын әдіс-тәсілдерді талқылау, кеңес беру.
Коучингтің өту барысы жоспарланады, оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы талқыланады, әдіс-тәсілдердің тиімділігі анықталады.
  • Әдіс-тәсілдерді меңгереді.
  • Жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыруға дағдыланады.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
«Диалогтік оқыту» коучингін өткізу.
6 қаңтар
Кәсіби қоғамдастық мүшелеріне диалогтік оқытудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігі туралы түсінік беру.
Мұғалімдер диалогтік оқытудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігі туралы түсінік алады.
  • Коучинг ұйымдастыруға дағдыланады.
  • Өзара сенімділік қарым-қатынас орнайды.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
Тәлімалушының сабақтарына қатысу.
ақпан
ОМЖ, ҚМЖ -мен танысу, диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерінің сабақта қолданылуын бақылау.
7 модульді ықпалдастыра білуге дағыдаланады.
  • Диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін қолданады.
  • Жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру шеберлігі артады.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
Lesson Study тәжірибесіне арналған коучингті жоспарлау.
6 наурыз
LS тәжірибесіне қатысты материалдарды талдау, коучинг сабақ барысын жоспарлау, әдістемелік көмек беру.
LS тәжірибесіне қатысты коучинг сабағы бойынша ұсыныс беріледі, қолдау көрсетіледі.
  • LS тәжірибесіне қатысты коучингте қолданылатын ресурстарды түсініп қолданады
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
Lesson Study тәжірибесіне арналған коучингті өткізу.
10 наурыз
Кәсіби қоғамдастық мүшелеріне LS тәжірибесі туралы мәлімет беру, оның мектепте өзгеріс енгізудегі тиімділігін ұғындыру.
Кәсіби қоғамдастық мүшелері LS туралы түсінік алады, оның тиімділігін ұғынады.
  • Өзара пікір алмасады.
  • Ашық сабақ пен LS-дың айырмашылығын түсінеді.
  • Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғынады.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
Lesson Study сабақтарын жоспарлау, қатысу, талқылау. (орыс тілі, қазақ тілі, тарих)
10-19 наурыз
Тәлімалушымен бірге сабақтарға қатысу арқылы диалогтік оқыту тәсілдернің қолданылуын, оның тиімділігін анықтау.
Тиімді әдіс-тәсілдер анықталады, үш деңгейлі оқушы әрекеті талқыланады, болған кемшіліктерді түзетуге кеңестер беріледі.
  • Бірлесе жұмыс атқара білуге үйренеді.
  • Жауапкершілікті сезінеді.
  • ҚМЖ құруға үйренеді.
  • 7 модульді ықпалдастыруға дағдыланады.
  • Сын қабылдауға үйренеді.
  • Сенімділік қарым-қатынас орнайды.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
Аралық жұмыстар барсындағы кездесулер.
сәуір
Тәлімгерлік жұмыс бойынша тәжірибедегі туындаған мәселелерді талдау.
Әдістемелік көмек, ұсыныстар беріледі.
Тәжірибе алмасады, сұхбаттасу арқылы мектептің даму бағдарламасына енгізілген өзгерістің даму қарқынын талдайды, өз пікірін білдіреді.
Тәлімгерлік етудің мақсаттары:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.:
Lesson Study тәжірибесіне арналған коучингті жоспарлау.
5 мамыр
LS тәжірибесіне

Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамытуға арналған коучинг-сессияның рефлексивтік есебі
Мұғалімдерге арналған диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Джигсо әдісі: оқушылардың логикалық және сыни ойлауын дамытуға арналған мұғалімдерге коучинг
2-сынып әдебиеттік оқу сабақтарында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту стратегиялары
Темирова Жанардың оқушылардың топтық жұмысын дамытуға арналған үш апталық тәлімгерлік жоспары
Математика пәнінде оқушылардың сыни ойлауын және құзыреттілігін белсенді-әрекетті технологиялар арқылы дамыту
Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру: мұғалімдерге арналған коучинг сабағы
Үшінші жылдық жас математика мұғаліміне арналған тәлімгерлік жылдық жұмыс жоспары
2015-2016 оқу жылы мектепті дамыту жоспары: қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың диалогтік сөйлеу дағдыларын дамыту
Математика сабағында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту: әдіс-тәсілдер мен нәтижелер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz