10-сынып қазақ әдебиеті: Жамбыл Жабаевтың Өтеген батыр дастанының сабақтық жоспары мен тарихи-әдеби талдауы

Күні:
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 10
Күні:: Сабақтың тақырыбы
Пәні: қазақ әдебиеті:

Жамбыл Жабаев

«Өтеген батыр» дастаны

Күні:: Сабақтың мақсаты
Пәні: қазақ әдебиеті: «Өтеген батыр» дастанының идеялық-тәрбиелік мәнін ашу.
Күні:: Сабақ түрі
Пәні: қазақ әдебиеті: Аралас сабақ
Күні:: Модульдер
Пәні: қазақ әдебиеті: Сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, бағалау, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту
Күні:: Оқыту әдістері
Пәні: қазақ әдебиеті: Сұрақ-жауап,
Күні:: Күтілетін нәтижелер
Пәні: қазақ әдебиеті:

-дастанның мазмұнын меңгереді;

-Өтеген батырдың игілікті ісін таниды;

-дастанның тәрбиелік мәнін ашады;

-Асан қайғы мен Өтеген батырды салыстырып, ұқсастықтарын анықтайды.

Күні:: Ресурстар
Пәні: қазақ әдебиеті: Жамбыл портреті, «Өтеген батыр» дастаны,
Күні:: Сабақ кезеңдері
Пәні: қазақ әдебиеті: Мұғалім әрекеті
Сыныбы: 10: Оқушы әрекеті
Күні:: Ұйымдастыру кезеңі
Пәні: қазақ әдебиеті:

«Шаттық шеңберін» құру.

Сыныпты түрлі-түсті қағаздар арқылы 4 топқа бөлемін.

Сыныбы: 10:

«Шаттық шеңберін» құрып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтып, көңіл- күйлерін көтерді.

4 топқа бөлінеді. Топтағы оқушылар рөлдерге бөлінеді. (таймер, спикер, дизайнер, салыстырушы, тілші)

Күні::

Қызығушылықты

ояту

Пәні: қазақ әдебиеті:

Сұрақ-жауап:

1. Ақынның Жамбыл деп атануы туралы не білесіңдер?

2. Жамбыл молда алдынан оқуға неге бас тартты?

3. Ақынның ұстазы кім? Ол Жамбыл нені үйретті?

4. «Жетісудың үздік ақыны» деген атаққа қашан ие болды?

5. «Карусель» тәртібі бойынша топтар бір-біріне 2 сұрақ қойып, жауаптың дұрыс-бұрыстығын формативті бағалайды.

Сыныбы: 10:

Оқушылар сұрақтарға қосымша деректерді пайдалана отырып жауап береді.

Топта ақылдаса отырып, көршілес топтарға сұрақ дайындап, алған жауаптарды бағалайды.

Күні:: Мағынаны тану
Пәні: қазақ әдебиеті:

Жамбыл жырлаған тақырыптардың бірі - батырлар туралы.

Оқушыларға Өтеген батыр туралы мәліметтер таратылады.

Дастанды оқып, жоспар құру

Тапсырмаларды орындау

Венн диаграммасы

1-топ. Өтеген батыр мен Асан қайғы

2-топ. «Өтеген батыр» дастаны мен батырлар жыры

3-топ. 5 жолды өлең «Өтеген батыр» сөзіне

4-топ. Мінездеме Өтеген батырға

Сыныбы: 10:

Өтеген батыр туралы өзара білімдерімен бөліседі.

Дастанды оқып, топта бірлесе жоспар құрады.

1. Еліне жайлы қоныс іздеп сапарға шыққан Өтеген батыр.

2. Өтеген батыр Жиделібайсын жерінде.

3. Еліне оралған батыр.

4. Елін Жиделібайсын жеріне көшуге үгіттеген Өтеген.

5. Халықтың қарсылығы.

6. Өтегеннің реніші.

Оқушылар тапсырмаларды орындайды. Ортаға шығарады.

Күні:: Бағалау
Пәні: қазақ әдебиеті: Өзін-өзі бағалау
Сыныбы: 10: Топ спикерлері өз жұмыстарына баға бредеі.
Күні:: Ой толғаныс
Пәні: қазақ әдебиеті: Өтеген батыр мен үшін кім?
Сыныбы: 10: Өз пікірлерін білдіреді.
Күні:: Үйге тапсырма
Пәні: қазақ әдебиеті: Жырды композициялық құрылымына талдау.
Күні:: Рефлексия
Пәні: қазақ әдебиеті: Бүгін сабақта маған не ұнады, не ұнамады?
Рефлексия
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Рефлексия: Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.:
Рефлексия: Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.: 1.
2.
Рефлексия: Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.: 1.
2.
Рефлексия: Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.:

Өтеген батыр (1699-1773) - XVIII ғасырдың 1-жартысында жоңғар басқыншылығына қарсы күрескен қазақ батыры. Ұлы жүздің дулат тайпасынан шыққан. Бабасы Сырымбет 1635 жылы Ойрат ханы Батырдың 50 мың әскеріне соққы берген Салқам Жәңгірдің сапында ұрысқа қатысқан. Өтеген батыр 15 жасынан жоңғарларға қарсы соғысқа араласқан. 1723 жылы Тауасар, Райымбек, Ханкелді батырлармен тізе қосып, жоңғарлармен айқасады. 1740 жылы Іле бойында қалмаққа қарсы жасақ жинаған Төле би әскеріне қосылып, елін жаудан азат етіседі. 1756 жылы шамасында Абылайдың Қытаймен бейбіт болу саясатына қарсы шығып, Жиделібайсында 17 жыл жүріп қайтыпты деген аңыз да бар. Өтеген батыр - ел арасында аңызға айналған адам. Оны алғаш жырлаған Сүйінбайдың бабасы Күсен ақын. Өтеген батыр жайында тарихи дерек жинаған тарихшы Делебаевтың материалына қарағанда, Тілеміс, Майкөт ақындар да батырды дастан етіп жырлаған екен. Бұлардың ішінде бізге жеткені - Жамбылдың "Өтеген батыр" дастаны. Кенен Әзірбаев пен Делебаев дерегіне қарағанда, Өтеген батырдан - Тарпаң, одан Бименбет - Толымбек - Жолдасбай. Соңғы ұрпағы Жолдасбай 1956 жылы Жамбыл облысы, Красногор ауданы, "Кеңес" колхозында тұрған. Өтеген батыр туралы дерек-аңыздар жинауға әдебиетшілер Е. Ысмайылов, Қ. Тұрғанбаев, Н. С. Смирнова, С. Бегалиндер қатысқан. Алматы облысының Бозой мен Қарой аралығында Өтеген батыр есімімен аталатын жерлер бар.


Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары: Жамбыл Жабаевтың өмірі мен Ленинградтық өренім өлеңінің тарихи-әдеби талдауы
7-сынып әдебиеті: Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығы және Аттандыру өлеңінің талдауы
Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығы: 9-сынып қазақ әдебиеті сабағына арналған сабақ жоспары
Жамбыл Жабаевтың туғанына 170 жыл: қазақ әдебиеті сабақ жоспары
10-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті сабақ жоспары: Жыр жампозы - Жамбыл
Сабақ жоспары: Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығы
Жамбыл Жабаевтың 170 жылдығына арналған Жүз жасаған бәйтерек брейн-ринг сабақ жоспары
10-сынып: Құлагер мен Ақан трагедиясының әдеби және тарихи талдауы
3-сынып: Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығы
Жамбыл Жабаевтың Аттандыру өлеңіне арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz