Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
У=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі
Алаева Гүлсанам Полатқызы
математика пәнінің мұғалімі
Үлкеншыған орта мектебі
Панфилов ауданы Алматы облысы
Сабақтың тақырыбы
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.
Сілтеме
8-сынып алгебра, интерактивті тақта
Жалпы мақсат
Оқушыларға у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптастыру, тақырыпты жан-жақты түсіндіру және игеру.
Оқу нәтижесі
Оқушыларда у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптасады, тақырыпты жан-жақты түсінеді және игереді.
Тапсырмалар
Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді.
Түйінді идеялар
Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.Өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
Бөлімдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
Оқушылар топта у=√х фукциясы қасиеттерін талқылайды:
1) Егер х=0 болса, онда у=0 яғни координаталары бас нүктесі функция графигінде болады.
2) Егер х>0 болса, онда у>0 яғни координаталары функция графигі 1-координаталық ширекте орналасады.
3) Егер х>=0 болса, онда у>=х2 функция графигіде 1-координаталық ширекте орналасатынын және параболаның оң жақ бөлігіндегі бір тармағы болады.
Оқушылар диалогқа түседі.
Сыни турғыдан ойлай отырып жауап береді. Тез және дурыс жауап беруге үйренеді. Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Түсіну
№ 184. Квадраттың ауданы S, ал қабырғасының ұзындығы а-ға тең.
1) S-ң а-ға; 2) а-ң S-ке тәуелдігін формуламен жазады. Топпен орындайды.
Өзін-өзі реттейді
СТО, диалогқа түседі,
Ойын еркін жеткізе алады.
Пікірін қосады.
Топта бір-бірін бағалайды
Қолдану
Талдау
№ 185, 186 есептерді топта талқылап есептейді.
Шығарылған есептерін <<джигсо>> әдісі арқылы түсіндіреді.
Топтар ынталанырылады.
диалогқа түседі, өздеріне деген сенімдері артады.
Оқушылардың сандарды саластыру, және өсу ретімен орналастыру білімдері тереңдейді.
Жинақтау
Қорытынды
№ 187 есепті жұпта орындайды.
№ 188 есепті бірігіп орындайды.
Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
Бағалау
Критерийлер бойынша оқушылар бағаланады. Мұғалім
Қорытынды баға қояды. Формативті бағалау.
Рефлексия жасау.
Үйге тапсырма
№ 189 есеп шығару.
математика пәнінің мұғалімі
Үлкеншыған орта мектебі
Панфилов ауданы Алматы облысы
Сабақтың тақырыбы
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.
Сілтеме
8-сынып алгебра, интерактивті тақта
Жалпы мақсат
Оқушыларға у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптастыру, тақырыпты жан-жақты түсіндіру және игеру.
Оқу нәтижесі
Оқушыларда у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптасады, тақырыпты жан-жақты түсінеді және игереді.
Тапсырмалар
Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді.
Түйінді идеялар
Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.Өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
Бөлімдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
Оқушылар топта у=√х фукциясы қасиеттерін талқылайды:
1) Егер х=0 болса, онда у=0 яғни координаталары бас нүктесі функция графигінде болады.
2) Егер х>0 болса, онда у>0 яғни координаталары функция графигі 1-координаталық ширекте орналасады.
3) Егер х>=0 болса, онда у>=х2 функция графигіде 1-координаталық ширекте орналасатынын және параболаның оң жақ бөлігіндегі бір тармағы болады.
Оқушылар диалогқа түседі.
Сыни турғыдан ойлай отырып жауап береді. Тез және дурыс жауап беруге үйренеді. Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Түсіну
№ 184. Квадраттың ауданы S, ал қабырғасының ұзындығы а-ға тең.
1) S-ң а-ға; 2) а-ң S-ке тәуелдігін формуламен жазады. Топпен орындайды.
Өзін-өзі реттейді
СТО, диалогқа түседі,
Ойын еркін жеткізе алады.
Пікірін қосады.
Топта бір-бірін бағалайды
Қолдану
Талдау
№ 185, 186 есептерді топта талқылап есептейді.
Шығарылған есептерін <<джигсо>> әдісі арқылы түсіндіреді.
Топтар ынталанырылады.
диалогқа түседі, өздеріне деген сенімдері артады.
Оқушылардың сандарды саластыру, және өсу ретімен орналастыру білімдері тереңдейді.
Жинақтау
Қорытынды
№ 187 есепті жұпта орындайды.
№ 188 есепті бірігіп орындайды.
Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
Бағалау
Критерийлер бойынша оқушылар бағаланады. Мұғалім
Қорытынды баға қояды. Формативті бағалау.
Рефлексия жасау.
Үйге тапсырма
№ 189 есеп шығару.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz