У=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі

Алаева Гүлсанам Полатқызы

математика пәнінің мұғалімі

Үлкеншыған орта мектебі

Панфилов ауданы Алматы облысы

Сабақтың тақырыбы
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.: 8-сынып алгебра, интерактивті тақта
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсат
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.: Оқушыларға у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптастыру, тақырыпты жан-жақты түсіндіру және игеру.
Сабақтың тақырыбы: Оқу нәтижесі
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.: Оқушыларда у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптасады, тақырыпты жан-жақты түсінеді және игереді.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.: Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.: Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді. Өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
Сабақтың тақырыбы: Бөлімдері
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.: Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Білу
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.:

Оқушылар топта у=√х фукциясы қасиеттерін талқылайды:

1) Егер х=0 болса, онда у=0 яғни координаталары бас нүктесі функция графигінде болады.

2) Егер х>0 болса, онда у>0 яғни координаталары функция графигі 1-координаталық ширекте орналасады.

3) Егер х≥0 болса, онда у>=х 2 функция графигіде 1-координаталық ширекте орналасатынын және параболаның оң жақ бөлігіндегі бір тармағы болады.

Оқушылар диалогқа түседі.

Сыни турғыдан ойлай отырып жауап береді. Тез және дурыс жауап беруге үйренеді. Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды

Сабақтың тақырыбы: Түсіну
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.:

№ 184. Квадраттың ауданы S, ал қабырғасының ұзындығы а-ға тең.

1) S-ң а-ға; 2) а-ң S-ке тәуелдігін формуламен жазады. Топпен орындайды.

Өзін-өзі реттейді

СТО, диалогқа түседі,

Ойын еркін жеткізе алады.

Пікірін қосады.

Топта бір-бірін бағалайды

Сабақтың тақырыбы:

Қолдану

Талдау

у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.:

№ 185, 186 есептерді топта талқылап есептейді.

Шығарылған есептерін «джигсо» әдісі арқылы түсіндіреді.

Топтар ынталанырылады.

диалогқа түседі, өздеріне деген сенімдері артады.

Оқушылардың сандарды саластыру, және өсу ретімен орналастыру білімдері тереңдейді.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтау

Қорытынды

у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.:

№ 187 есепті жұпта орындайды.

№ 188 есепті бірігіп орындайды.

Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді. Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Сабақтың тақырыбы: Бағалау
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.:

Критерийлер бойынша оқушылар бағаланады. Мұғалім

Қорытынды баға қояды. Формативті бағалау.

Рефлексия жасау.

Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі.:
№ 189 есеп шығару.

Ұқсас жұмыстар
8-сыныпта «сызықтық функция» тақырыбына бизнес – сабақ
Жеке тапсырма ұсыну
Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі. 11 сынып
Көрсеткіштік функцияның анықтамасы
Функция графигі парабола
Дәрежелік функция
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі
Тригонметриялық функциялардың графигі мен қасиеттері
Сызықтық функция 6-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz