Тарих сабағында оқушылардың топтық ізденіс жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары

Гайнуллина Гүлхан Тасболатовна

тарих пәнінің мұғалімі

Үшінші (негізгі) деңгейлі

Батыс Қазақстан облысы,

Бөрлі ауданы

Ақсай қаласы

№ 1 мектеп-балабақша кешені МКМ

Тарих сабағында оқушылардың топтық ізденіс жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары

Тақырыбының өзектілігі:

Жас ұрпақтың өз елінің өткен дәуірлеріндегі тарихи оқиғалардың маңызын түсінуге, қазіргі ел тағдырын тарих болып қалуына өз үлестерін қосуға бағыттау, жолдарын көрсету.

Педагогика саласындағы озық тәжірибелерді қоғамтану пәндерін оқыту да пайдалана отырып, оқушы бойындағы дарындылық, ерекшелік қасиеттерін анықтау, сол арқылы күнделікті мектеп қабырғасында тарих пәнінде оқып игеріп отырған материалды сан ғасырлардағы тарихи фактілерді пайдалану үшін шағын топтарда ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру арқылы қазіргі қоғаммен салыстыра келе өз көзқарастарын нақты қалыптастыруда: тарихи фактілермен, саяси оқиғалар, мәдени, эконмикалық даму жолдары арқылы жеке тұлғаның өмір жолына нық қадам басуына бағыт көрсету болып табылады . Мақсаты - Жаңартылған технологиялардың элементтерін пайдалану арқылы тарих сабағында топтың тиімді жұмысына қолдау көрсетіп, оңтайлы нәтижелерге қол жеткізуге ықпал ету. Сыныппен жүргізілетін жұмыс неге қол жеткізілетіндігін, нені білу жоспарланғандығын және топтық жұмысқа арналған тапсырмалар барлық сыныпты оқытумен қалай байланысты екендігін талқылауды қамту, талқылау барысында оқушыларға олар қолдана алатын дағдылар, стратегиялар мен ережелер туралы ескерту .

Өз бетінше дами алатын, жеке шығармашылық тұлғаларды қалыптастыру, оқушыларға өз бетінше танымдық әрекет етудің әдістері мен дағдыларын үйретемін.

Міндеттері
Шешу жолдары
Нәтижесі
Міндеттері: Тәжірибеде жүзеге асыру
Шешу жолдары:

Әр сабақта топтық

жұмыс жасау ережесін қолданудан бастау

Нәтижесі: Оқушылар топ ережесімен уақыт үнемдеумен жұмыстанады
Міндеттері: Сабақта ойын элементтері пайдалану
Шешу жолдары: Топпен бірігіп ізденушілік, зерттеушілік бойынша жұмыстанады
Нәтижесі: Ынтымақтастық атмосфера қалыптасады, тарихи деректермен бөлісіп жұмыстанады
Міндеттері: Сыныптағы жас ерекшелігіне қарай
Шешу жолдары:

Деңгейлік

тапсырмалар

орындау

Нәтижесі: жұмысты бағалағанда тек нәтижеге емес, оқушының ынтасына да көңіл аударылады.
Міндеттері: Карта қолданудың маңызы
Шешу жолдары:

Карта арқылы

мемлекетті

анықтау

Нәтижесі: Тарихи картаны оқи білуге, елдің географиялық орнын, басты оқиғаларды байланыстырып анықтауға үйренеді
Міндеттері: Жеке жұмыс
Шешу жолдары:

Тарихи тұлғаларға

сипаттама

Нәтижесі: Өз бетімен жұмыс істеу оқушылардың біліміне ғана әсер етпей, сонымен қатар тәртібі мен мінез-құлқына да тигізер ықпалы зор.
Міндеттері: Өзін-өзі реттеу
Шешу жолдары:

Маңызды дағдыларды

және түсініктерді

дамыту

Нәтижесі: топтың қызметіне үстемдік жүргізбей, топ жұмысына белсенді қатысу үшін күрделі жағдайларды шешу
Міндеттері: Бағалау әдісі
Шешу жолдары:

Топтың жекелеген

мүшелерінің білімі

мен тәжірибесіне сүйену арқылы бағалау парағын пайдалану

Нәтижесі: Топ басшысы бағалау өлшемдерді арқылы тапсырмалардан кейін белгілеп отырады, топ мүшелері бірігіп нәтижесін шығарады.

Сабақты ұйымдастыруда:

1. Оқылатын тақырыпты зерттей отырып, стратегияларды таңдап алу;

2. Оқушыларды бағалауда өлшемдерін құрастыру

3. Оқушылардың сөйлеуіне, ойлауына жағдай жасау;

4. Өз ойларын көркем сөзбен жеткізуге дағдыландыру;

5. Оқушылардың қызығушылығы мен белсенділігін үнемі назарда ұстау;

Жұмыстың жүргізілу бағыты

  1. Жоспарлау
  2. Іс-әрекет
  3. Бақылау
  4. Ойластыру
  5. Бағалау

Алған білімдерін дамыту мен сөйлеуде, есте сақтай отырып, тапсырмалар орындау

Құрылымы:

  1. Оқушы үні - топтағы оқушылар өздерінің көзқарастары мен пікірлерімен бөлісіп, жұмыс барысын анықтайды.
  2. Топтық зерттеушілік - оқушылар сыныпта шағын топтарға бөлініп, берілген тапсырмаларды өз топтарымен зерттеп, жинақтап, қорытындылайды.
  3. Деректермен жұмыс - тарих басты оқиғаларға, мемлекеттің қалыптасуы, жеке тұлғаға қатысты мәліметтерді жинақтау барысында газет-журналдар мен мұрағат, мұражай деректерін қолданады.
  4. Жоба құру, қорғау - әр топ берілген тақырыптар бойынша жоба құрып, топтар алдында қорғайды.
  5. Рефлексия - оқушылары жұмыстарын қорытындылап, өз топтарымен жұмыс соңында есеп береді.

Жұмыстың жаңашылдығы :

Оқушы меңгереді :

  1. Интеллектуальдық қабілеті (ақпаратпен жұмыстанып, талдау, қорытынды, нәтиже жасайды)
  2. Шығармашылық қабілеті (өз идеясын ұсынып, шыңнан көрінеді)
  3. Коммуникативтік қабілеті (пікір таласқа қатысуы, өзгелерді тыңдай білуі, өз пікірін қорғау, өзгелермен ортақ шешімге келуі)

Сыныптағы оқушының ойлау қабілеті бірдей болмайды. Сондықтан тарих сабағында әр сыныптағы оқушының жас ерекшелігіне қарай және білім деңгейіне сай сабақтың түрлерін тауып, сол тақырыптарды игеруді мақсат ету керек.


Ұқсас жұмыстар
Тарих сабағында оқытудың инновациялық әдістерін тиімді қолдану жолдары
Интерактивті оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін тарих сабағында қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру жолдары
Ұлт тарихын оқытуда тұлға қалыптастыру
Бейнелеу өнері пәнін оқытуда оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау
Сыни тұрғысынан ойлау қалыптасқан ортада оқушы
Оқытуды ұйымдастыру тек мұғалімнің басшылығымен жүргізілуі
Топта жұмыс жасаудың тиімділігі
Инновациялық технология элементтерін тарих сабағында пайдалану арқылы оқушының ынтасын арттыру
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың сабақтан басқа түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz