Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем

Түймекент орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимқулова Улбике Молдашқызының

8 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары

2014-2015 оқу жылы.

Тақырыбы: Сөйлем, сөйлемнің түрлері. Хабарлы сөйлем.

Жалпы мақсаты:Cөйлем түрлерін меңгерте отырып, оқушылардың сөздік қорын, ойлау қабілетін арттыру .

Түйінді идеясы:Сөйлем, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін біледі. Хабарлы сөйлем туралы оқушылардың білімі толығады. Қойылған сұрақтарға жауап бере алады.

Мақсаты
Түрткі
Күтілетін нәтиже
ОҮБ
Критерий
Дескриптор
: Білу
Мақсаты: Сөйлем, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерінен ақпарат алады, Хабарлы сөйлем жайлы түсінеді.
Түрткі:

Тіл білімінің қанша салалары бар?

Сөйлем дегеніміз не?

Күтілетін нәтиже:

Тіл білімінің салаларын

біледі.

Сөйлем туралы түсінік алады.

ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді. (мұнда не білемін)

Критерий:

Сөйлем туралы білгендерін есте сақтайды.

Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін ажырата білуі.

Дескриптор: Сөйлем туралы білгендерін есте сақтай отырып, өзгенің ойымен бөлісе алады. Сөйлем айтылу мақсатына қарай түрлерін ажырата біледі.
:
: Түсіну
Мақсаты: Сөйлем мен сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін сызба арқылы түсінеді.
Түрткі:

Сөйлем нені білдіреді?

Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?

Хабарлы сөйлем дегеніміз не?

Хабарлы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгі қойылады?

Хабарлы сөйлемнің интонациялық ерекшелігі қандай?

Күтілетін нәтиже: Сөйлем тиянақты ойды білдіретінің, және мақсатына оның ішінде хабарлы сөйлемді біледі.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Тақырып бойынша өз ойын сыныптастарымен бөліседі. Тапсырманы тұжырым картасы арқылы жеткізу.
Дескриптор: Тақырып бойынша өз ойын сыныптастарымен бөлісіп, тапсырманы тұжырым картасы арқылы жеткізе алады.
:
: Қолдану
Мақсаты: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін ажыратып, тыныс белгілерін дұрыс қоя біледі.
Түрткі: Берілген сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратып, тыныс белгісін қойып жазыңдар.
Күтілетін нәтиже: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай 4түрі бар екеніндігін және тыныс белгісін қоя біледі.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуін, хабарлы сөйлемді және тыныс белгісін қоя білу.
Дескриптор: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөліну түрлерін біле отырып, хабарлы сөйлем іс-әрекеттің белгілі шақта жүзеге асатындығын, интонациялық ерекшелігін түсіне біледі
:
: Сергіту сәті
Мақсаты: «Қара жорға» биі
Түрткі:
Күтілетін нәтиже:
ОҮБ:
Критерий:
Дескриптор:
:
: Талдау
Мақсаты: Сөйлем түрлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыра білуге тиіс.
Түрткі: сөйлем түрлеріне салыстырындар.
Күтілетін нәтиже: Сөйлем айтылумақсатына қарай түрлерін жаттығу орындау барысында еркін ажырата алады.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Сөйлем түрлеріне қарай және хабарлы сөйлемді ережеге сүйене отырып, топтастыра білу.
Дескриптор: Сөйлем түрлеріне қарай және хабарлы сөйлемді ережеге сүйене отырып, топтастыра алады. .
: Жинақтау
Мақсаты: Тақырып бойынша алынған білімдерін тірек сызбалар арқылы көрсете білуі.
Түрткі:
Күтілетін нәтиже: Сөйлем түрлерін, хабарлы тірек сызбалар арқылы көрсете біледі.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Тірек сызбалармен жинақтап көрсете білу.
Дескриптор: Оқушылар өз ойын жинақтап, тірек сызбалар арқылы көрсете біледі.
:
: Бағалау
Мақсаты: Оқушының ойы, сабақтан алған әсерін білу. Тақырыптың мақсатын және сабақ критерийлерін айқындау және сол критерийге бағытталу керектігін ескеру.
Түрткі: Өмірде қолдана аламын ба?
Күтілетін нәтиже: Білімнің құндылығын анықтай алады, бағалайды.
ОҮБ:

Жиынтық

үйрендім, үйренгім келеді (мұнда үйренгені мен үйренгісі келетіні) туралы жазу.

Критерий: Үдеріске қойылған критерий бойынша жиынтық бағалау. Өтілген тақырып бойынша кері байланыс орнату.
Дескриптор: Үдеріске қойылған критерий бойынша жиынтық бағалауды біліп, өтілген тақырып бойынша кері байланыс орната алады.
:

Түймекент орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимқулова Улбике Молдашқызының

8 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары

2014-2015 оқу жылы.

Тақырыбы: Сұраулы сөйлем

Жалпы мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы толық мәлімет алуы және сөздік қорын, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

Түйінді идеясы:Сұраулы сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.

Мақсаты
Түрткі
Күтілетін нәтиже
ОҮБ
Критерии
Дескриптор
№: Білу
Мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы біледі.
Түрткі:

Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

Сөйлемдердің қандай сұрақтары болады?

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлем және сөйлем интонациялық ерекшеліктерін білу.
ОҮБ: Топтық бағалау.
Критерии: Сұраулы сөйлем туралы және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін білу.
Дескриптор: Сұраулы сөйлем туралы және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін біледі.
№: Түсіну
Мақсаты: Сұраулы сөйлемнің сұрақтары туралы біледі.
Түрткі:

Жетек сұрақ дегеніміз не?

Негізгі сұрақ дегеніміз не?

Анықтауыш сұрақтар дегеніміз не?

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтары болатындығын түсіне білді.
ОҮБ:
Критерии: Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтау.
Дескриптор: Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтай алады.
№: Қолдану
Мақсаты:

Сөйлем құрауда интерактивті тақтада көрсетілген Бейне жазбаларды

қолдана біледі.

Түрткі:

Сурет бойынша негізгі, жетекші,

анықтауыш сұрақтарды қолдана отырып, сөйлем шағын әңгіме құрастыра аласың ба?

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлем сұрақтарын қолдана отырып, әігіме, сөйлем құрай алады.
ОҮБ:
Критерии: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай білу.
Дескриптор: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай алады.
№: Талдау
Мақсаты: Хабарлы сөлеммен сұраулы сөйлемді салыстырып ерекшелігін ажырата біле алуы.
Түрткі: Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің қандай ерекшеліктері және ұқсастығы бар?
Күтілетін нәтиже:

Жаттытғу

жұмыстарын орындай отырып,

хабарлы, сұраулы сөйлемнің ұқсастығы мен ерекшеліктерін ажырата біледі.

ОҮБ:
Критерии: ВЕНН диаграммасы Хабарлы, сұраулы сөйлемді салыстыра білу.
Дескриптор: ВЕНН диаграммасы Хабарлы, сұраулы сөйлемді салыстыра біледі
№: Сергіту сәті
Мақсаты: «Жаса, Қазағым!» әніне билеу.
Түрткі:
Күтілетін нәтиже:
ОҮБ:
Критерии:
Дескриптор:
№: Жинақтау
Мақсаты: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарының ерекшелігін постер арқылы қорғай алуы.
Түрткі:

Сұраулы сөйлемнің сұрақтары қандай?

Олар қалай жасалады? (постермен қорғау)

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын мысал келтіре отырып, жинақтап көрсете алады.
ОҮБ:
Критерии: Тақырып бойынша алған білімдерін қорғай алуы.
Дескриптор: Тақырып бойынша алған білімдерін қорғай алады.
№: Бағалау
Мақсаты: Бағалай алады.
Түрткі:

1. Сабақ маған ұнады, себебі:

2. Сабақ маған ұнамады, өйткені

3. Сабақтан үйренгенім

Күтілетін нәтиже: Бағалай алады. .
ОҮБ: Өзін -өзі бағалау
Критерии: Шынайы бағалай білу.
Дескриптор: Кері байланыс жасай алады.

Тақырыбы: Бұйрықты сөйлем

Жалпы мақсаты: Бұйрықты сөйлем туралы толық мәлімет алуы және тапсырмалар арқылы шығармашылық деңгейін дамытып пәнге қызғушылығының артуы.

Түйінді идеясы: Бұйрықты сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.


Ұқсас жұмыстар
Сөйлем айтылу мақсатына қарай үшке бөлінеді хабарлы сөйлем сұраулы сөйлем лепті сөйлем
Компьютер. хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдер
Қорытынды деңгейлік өздік жұмысы
Бағалау парақша - лары
Бұйрықты сөйлем
Хабарлы сөйлем
Сұраулы сөйлем. бұйрықты сөйлем
Практикалық тапсырмалар
Жай сөйлемнің түрлері
Одағай сөз, қаратпа сөз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz