Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем

Түймекент орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимқулова Улбике Молдашқызының
8 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары
2014-2015 оқу жылы.
Тақырыбы: Сөйлем, сөйлемнің түрлері. Хабарлы сөйлем.
Жалпы мақсаты:Cөйлем түрлерін меңгерте отырып, оқушылардың сөздік қорын, ойлау қабілетін арттыру .
Түйінді идеясы:Сөйлем, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін біледі. Хабарлы сөйлем туралы оқушылардың білімі толығады. Қойылған сұрақтарға жауап бере алады.
Тіл білімінің қанша салалары бар?
Сөйлем дегеніміз не?
Тіл білімінің салаларын
біледі.
Сөйлем туралы түсінік алады.
Қалыптастырушы
(смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді. (мұнда не білемін)
Сөйлем туралы білгендерін есте сақтайды.
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін ажырата білуі.
Сөйлем нені білдіреді?
Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?
Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
Хабарлы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгі қойылады?
Хабарлы сөйлемнің интонациялық ерекшелігі қандай?
Қалыптастырушы
(смайликтер арқылы)
үйрендім, үйренгім келеді
Қалыптастырушы
(смайликтер арқылы)
үйрендім, үйренгім келеді
Қалыптастырушы
(смайликтер арқылы)
үйрендім, үйренгім келеді
Қалыптастырушы
(смайликтер арқылы)
үйрендім, үйренгім келеді
Жиынтық
үйрендім, үйренгім келеді (мұнда үйренгені мен үйренгісі келетіні) туралы жазу.
Түймекент орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимқулова Улбике Молдашқызының
8 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары
2014-2015 оқу жылы.
Тақырыбы: Сұраулы сөйлем
Жалпы мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы толық мәлімет алуы және сөздік қорын, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.
Түйінді идеясы:Сұраулы сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.
Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
Сөйлемдердің қандай сұрақтары болады?
Жетек сұрақ дегеніміз не?
Негізгі сұрақ дегеніміз не?
Анықтауыш сұрақтар дегеніміз не?
Сөйлем құрауда интерактивті тақтада көрсетілген Бейне жазбаларды
қолдана біледі.
Сурет бойынша негізгі, жетекші,
анықтауыш сұрақтарды қолдана отырып, сөйлем шағын әңгіме құрастыра аласың ба?
Жаттытғу
жұмыстарын орындай отырып,
хабарлы, сұраулы сөйлемнің ұқсастығы мен ерекшеліктерін ажырата біледі.
Сұраулы сөйлемнің сұрақтары қандай?
Олар қалай жасалады? (постермен қорғау)
1. Сабақ маған ұнады, себебі:
2. Сабақ маған ұнамады, өйткені
3. Сабақтан үйренгенім
Тақырыбы: Бұйрықты сөйлем
Жалпы мақсаты: Бұйрықты сөйлем туралы толық мәлімет алуы және тапсырмалар арқылы шығармашылық деңгейін дамытып пәнге қызғушылығының артуы.
Түйінді идеясы: Бұйрықты сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz