Түймекент орта мектебі. Керимқулова Улбике Молдашқызының 8-сыныпқа арналған 2014-2015 оқу жылы қысқа мерзімді жоспары: Сөйлем және сөйлем түрлері (хабарлы, сұраулы, бұйрықты)

Түймекент орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимқулова Улбике Молдашқызының

8 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары

2014-2015 оқу жылы.

Тақырыбы: Сөйлем, сөйлемнің түрлері. Хабарлы сөйлем.

Жалпы мақсаты:Cөйлем түрлерін меңгерте отырып, оқушылардың сөздік қорын, ойлау қабілетін арттыру .

Түйінді идеясы:Сөйлем, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін біледі. Хабарлы сөйлем туралы оқушылардың білімі толығады. Қойылған сұрақтарға жауап бере алады.

Мақсаты
Түрткі
Күтілетін нәтиже
ОҮБ
Критерий
Дескриптор
: Білу
Мақсаты: Сөйлем, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерінен ақпарат алады, Хабарлы сөйлем жайлы түсінеді.
Түрткі:

Тіл білімінің қанша салалары бар?

Сөйлем дегеніміз не?

Күтілетін нәтиже:

Тіл білімінің салаларын

біледі.

Сөйлем туралы түсінік алады.

ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді. (мұнда не білемін)

Критерий:

Сөйлем туралы білгендерін есте сақтайды.

Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін ажырата білуі.

Дескриптор: Сөйлем туралы білгендерін есте сақтай отырып, өзгенің ойымен бөлісе алады. Сөйлем айтылу мақсатына қарай түрлерін ажырата біледі.
:
: Түсіну
Мақсаты: Сөйлем мен сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін сызба арқылы түсінеді.
Түрткі:

Сөйлем нені білдіреді?

Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?

Хабарлы сөйлем дегеніміз не?

Хабарлы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгі қойылады?

Хабарлы сөйлемнің интонациялық ерекшелігі қандай?

Күтілетін нәтиже: Сөйлем тиянақты ойды білдіретінің, және мақсатына оның ішінде хабарлы сөйлемді біледі.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Тақырып бойынша өз ойын сыныптастарымен бөліседі. Тапсырманы тұжырым картасы арқылы жеткізу.
Дескриптор: Тақырып бойынша өз ойын сыныптастарымен бөлісіп, тапсырманы тұжырым картасы арқылы жеткізе алады.
:
: Қолдану
Мақсаты: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін ажыратып, тыныс белгілерін дұрыс қоя біледі.
Түрткі: Берілген сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратып, тыныс белгісін қойып жазыңдар.
Күтілетін нәтиже: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай 4түрі бар екеніндігін және тыныс белгісін қоя біледі.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуін, хабарлы сөйлемді және тыныс белгісін қоя білу.
Дескриптор: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөліну түрлерін біле отырып, хабарлы сөйлем іс-әрекеттің белгілі шақта жүзеге асатындығын, интонациялық ерекшелігін түсіне біледі
:
: Сергіту сәті
Мақсаты: «Қара жорға» биі
Түрткі:
Күтілетін нәтиже:
ОҮБ:
Критерий:
Дескриптор:
:
: Талдау
Мақсаты: Сөйлем түрлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыра білуге тиіс.
Түрткі: сөйлем түрлеріне салыстырындар.
Күтілетін нәтиже: Сөйлем айтылумақсатына қарай түрлерін жаттығу орындау барысында еркін ажырата алады.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Сөйлем түрлеріне қарай және хабарлы сөйлемді ережеге сүйене отырып, топтастыра білу.
Дескриптор: Сөйлем түрлеріне қарай және хабарлы сөйлемді ережеге сүйене отырып, топтастыра алады. .
: Жинақтау
Мақсаты: Тақырып бойынша алынған білімдерін тірек сызбалар арқылы көрсете білуі.
Түрткі:
Күтілетін нәтиже: Сөйлем түрлерін, хабарлы тірек сызбалар арқылы көрсете біледі.
ОҮБ:

Қалыптастырушы

(смайликтер арқылы)

үйрендім, үйренгім келеді

Критерий: Тірек сызбалармен жинақтап көрсете білу.
Дескриптор: Оқушылар өз ойын жинақтап, тірек сызбалар арқылы көрсете біледі.
:
: Бағалау
Мақсаты: Оқушының ойы, сабақтан алған әсерін білу. Тақырыптың мақсатын және сабақ критерийлерін айқындау және сол критерийге бағытталу керектігін ескеру.
Түрткі: Өмірде қолдана аламын ба?
Күтілетін нәтиже: Білімнің құндылығын анықтай алады, бағалайды.
ОҮБ:

Жиынтық

үйрендім, үйренгім келеді (мұнда үйренгені мен үйренгісі келетіні) туралы жазу.

Критерий: Үдеріске қойылған критерий бойынша жиынтық бағалау. Өтілген тақырып бойынша кері байланыс орнату.
Дескриптор: Үдеріске қойылған критерий бойынша жиынтық бағалауды біліп, өтілген тақырып бойынша кері байланыс орната алады.
:

Түймекент орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимқулова Улбике Молдашқызының

8 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары

2014-2015 оқу жылы.

Тақырыбы: Сұраулы сөйлем

Жалпы мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы толық мәлімет алуы және сөздік қорын, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

Түйінді идеясы:Сұраулы сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.

Мақсаты
Түрткі
Күтілетін нәтиже
ОҮБ
Критерии
Дескриптор
№: Білу
Мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы біледі.
Түрткі:

Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

Сөйлемдердің қандай сұрақтары болады?

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлем және сөйлем интонациялық ерекшеліктерін білу.
ОҮБ: Топтық бағалау.
Критерии: Сұраулы сөйлем туралы және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін білу.
Дескриптор: Сұраулы сөйлем туралы және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін біледі.
№: Түсіну
Мақсаты: Сұраулы сөйлемнің сұрақтары туралы біледі.
Түрткі:

Жетек сұрақ дегеніміз не?

Негізгі сұрақ дегеніміз не?

Анықтауыш сұрақтар дегеніміз не?

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтары болатындығын түсіне білді.
ОҮБ:
Критерии: Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтау.
Дескриптор: Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтай алады.
№: Қолдану
Мақсаты:

Сөйлем құрауда интерактивті тақтада көрсетілген Бейне жазбаларды

қолдана біледі.

Түрткі:

Сурет бойынша негізгі, жетекші,

анықтауыш сұрақтарды қолдана отырып, сөйлем шағын әңгіме құрастыра аласың ба?

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлем сұрақтарын қолдана отырып, әігіме, сөйлем құрай алады.
ОҮБ:
Критерии: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай білу.
Дескриптор: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай алады.
№: Талдау
Мақсаты: Хабарлы сөлеммен сұраулы сөйлемді салыстырып ерекшелігін ажырата біле алуы.
Түрткі: Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің қандай ерекшеліктері және ұқсастығы бар?
Күтілетін нәтиже:

Жаттытғу

жұмыстарын орындай отырып,

хабарлы, сұраулы сөйлемнің ұқсастығы мен ерекшеліктерін ажырата біледі.

ОҮБ:
Критерии: ВЕНН диаграммасы Хабарлы, сұраулы сөйлемді салыстыра білу.
Дескриптор: ВЕНН диаграммасы Хабарлы, сұраулы сөйлемді салыстыра біледі
№: Сергіту сәті
Мақсаты: «Жаса, Қазағым!» әніне билеу.
Түрткі:
Күтілетін нәтиже:
ОҮБ:
Критерии:
Дескриптор:
№: Жинақтау
Мақсаты: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарының ерекшелігін постер арқылы қорғай алуы.
Түрткі:

Сұраулы сөйлемнің сұрақтары қандай?

Олар қалай жасалады? (постермен қорғау)

Күтілетін нәтиже: Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын мысал келтіре отырып, жинақтап көрсете алады.
ОҮБ:
Критерии: Тақырып бойынша алған білімдерін қорғай алуы.
Дескриптор: Тақырып бойынша алған білімдерін қорғай алады.
№: Бағалау
Мақсаты: Бағалай алады.
Түрткі:

1. Сабақ маған ұнады, себебі:

2. Сабақ маған ұнамады, өйткені

3. Сабақтан үйренгенім

Күтілетін нәтиже: Бағалай алады. .
ОҮБ: Өзін -өзі бағалау
Критерии: Шынайы бағалай білу.
Дескриптор: Кері байланыс жасай алады.

Тақырыбы: Бұйрықты сөйлем

Жалпы мақсаты: Бұйрықты сөйлем туралы толық мәлімет алуы және тапсырмалар арқылы шығармашылық деңгейін дамытып пәнге қызғушылығының артуы.

Түйінді идеясы: Бұйрықты сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.


Ұқсас жұмыстар
8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: сұраулы және лепті сөйлемдер (2014-2015 оқу жылы)
8А сынып қазақ тілі сабағының жоспары: Компьютер және сөйлем түрлері (хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті)
Сөйлем және айтылу мақсатына қарай түрлері: хабарлы, сұраулы, лепті - сабақ жоспары
Қазақ тілі: Сөйлем және оның түрлері (хабарлы, сұраулы, лепті) - сабақ жоспары
Сөйлем түрлері: бұйрықты сөйлемді меңгертуге арналған шығармашылық-ізденіс сабағы
Бұйрықты сөйлем: анықтамасы, грамматикалық белгілері және оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныпқа арналған Сұраулы сөйлем тақырыбындағы сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: хабарлы, сұраулы және лепті сөйлемдер - Отан мен отбасы
2-б сыныпқа арналған Хабарлы сөйлем: ашық сабақ жоспары мен жаттығулар
Сұраулы сөйлем: сабақтың әдістемелік жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz