Су және табиғаттағы су айналымы: оқу-әдістемелік сабақ жоспары

Дүниетану

Жанбулатова Қуаныш Айдарбековна

№1 арнайы (түзету) мектеп-интернаты

Сабақтың тақырыбы: Су. Табиғаттағы су айналымы.

Сабақтың мақсаттары: Судың адам өміріндегі маңыздылығын және оны қорғаудың қажеттілігін, табиғаттағы су айналымын ұғындыру. Оқушылардың сөздік қорын байыта отырып, тілін ұстарту, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Адамгершілікке, табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.

Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойландыру, әнгімелеу, проблемалық ізденушілік.

Көрнекілігі: Ш. Уәлиханов суреті, бұрымы, сөзжұмбақ, жұмбақтар, глобус, карта.

Техникалық құрал: Бейнетаспа.

Сабақтың барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Жаңа сабақ. Кіріспе.

- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Су. Табиғаттағы су айналымы. Бұл тақырып сендерге тансық емес, алдыңғы сыныптан алған білімдеріңді паш етейік.

Жер шарына назар аударайық! Қандай тұжырым жасауға болады?

Жер бетінде ең көп таралған зат-су. Ол жер шарының 2/3 бөлігін алып жатыр. олар: мұхиттар, өзен-көлдер, теңіздер.

Оларды атап, картадан көрсетеді. Қосымша ұғымдар беру.

Оңтүстік Америкадағы ең биік сарқырама-Анхель сарқырамасы, Сібірдегі ең терең көл - Байкал көлі (2012 км), Ніл өзенінің ұзындығы - 6670 км, ірі көл - Каспий көлі.

  1. Ата-бабамыз суға байланысты қандай тыйым сөздер қалдырған?

Бұлақ көрсең, көзін аш.

Судың да сұрауы бар.

Су ішкен құдығына түкірме.

Сулы жер-нулы жер.

Өзен жағалағанның өзегі талмас.

2. Топпен жұмыс.

а) Жасырынып тұрған жұмбақтарды шешу.

1-топ . Жылт-жылт етеді,

Жылғадан өтеді. (Су)

2-топ . Өзі судан жаралған,

Бірақ судан қорқады. (Мұз)

3-топ. Көзге көрінгенімен,

Ұстасаң қолға ілінбейді. (Бу)

Жұмбақтар шешуіне қарап, қандай қорытынды жасаймыз?

Су-сұйық күйі

Мұз-қатты күйі

Бу-газ күйі.

ә) Ассоциация кұру

б) Тапсырмалар орындау

1-топ. Адам өміріндегі судың маңыздылығы.

2-топ . Табиғаттағы судың маңыздылығы.

3-топ . Табиғаттағы су айналымы.

3. Мәтінмен жұмыс.

а) Үлгі ретінде оқыту. Тізбектей оқыту.

ә) Плакат бойынша түсіндіру.

а ғ а ш

о қ у

қ а р

а н а

н е м е р е

1. Орман көркі.

2. Оқушының міндеті.

3. Қастың көркі.

4. Ең қымбатты есім.

5. Сен атаңа кімсің?

-Ерекше торкөзден қандай сөз шықты? (Шоқан)

-Шоқан кім?

-Шоқан - ғылым, зерттеуші, саяхатшы, суретші, тарихшы.

-Ол кісі туралы, ауылымызға қатысты не білеміз?

Шоқан атамыз Қашқарияға сапарында осы ауылымыздың топырағын басып, суын ішкен, дем алған. Ол кісінің қолжазбаларынан Қапал батырдың жерленген жері табылып, үлкен кесене орнатылды.

-Ал, енді балалар, ауылымызға Шоқан аталарың су ішіп, дәм татқан және де басқа бұлақтардың аттарын білеміз бе?

-Олар: Тастыбұлақ, Ақтасты, Ақтұма, Қызылжұлдыз, Қасқабұлақ т. б.

-Ауылымызда 12 бұлақ бар екен. Бейне таспадан жоғарғы сынып оқушылары көрейік. Айтатын пікірлеріңді ойланып отырыңыздар.

-Суды қорғау осылай өзімізден басталады.

4. Шығармашылық жұмыс.

1. Су-тіршілік көзі. (әңгіме жазу)

2. Су туралы мақал-мәтелдер жазу.

3. Бұлт түрлері. (суретін салу, түсінік беру)

5. Бекіту. Бағалау.

6. Үйге тапсырма:оқу, мазмұндау.


Ұқсас жұмыстар
4-сынып: Су және табиғаттағы су айналымы (сабақ жоспары)
Дүниетану (4-сынып): Су және табиғаттағы су айналымы
Дүниетану 4-сынып: Су және табиғаттағы су айналымы
Бастауыш сынып сабағы: Су және табиғаттағы су айналымы
Сөйлем мүшелері мен табиғаттағы су айналымы: интеграцияланған сабақ жоспары
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары: су айналымы (10-сынып)
Гидросфера ұғымы және дүниежүзілік су айналымы
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Гидросфера және дүниежүзілік су айналымы: сабақ-журнал
Гидросфера: Жердің су қабаты - құрамы, дүниежүзілік су айналымы және суды қорғау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz