Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Су. табиғаттағы су айналымы жайлы ақпарат

Дүниетану
Жанбулатова Қуаныш Айдарбековна
№1 арнайы (түзету) мектеп-интернаты
Сабақтың тақырыбы: Су.Табиғаттағы су айналымы.
Сабақтың мақсаттары: Судың адам өміріндегі маңыздылығын және оны қорғаудың қажеттілігін , табиғаттағы су айналымын ұғындыру.Оқушылардың сөздік қорын байыта отырып, тілін ұстарту, шығармашылық қабілеттерін дамыту.Адамгершілікке, табиғатты сүюге,қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойландыру, әнгімелеу, проблемалық ізденушілік.
Көрнекілігі: Ш.Уәлиханов суреті, бұрымы, сөзжұмбақ, жұмбақтар, глобус, карта.
Техникалық құрал: Бейнетаспа.
Сабақтың барысы
* Ұйымдастыру кезеңі.
* Жаңа сабақ.Кіріспе.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Су.Табиғаттағы су айналымы.Бұл тақырып сендерге тансық емес, алдыңғы сыныптан алған білімдеріңді паш етейік.
Жер шарына назар аударайық! Қандай тұжырым жасауға болады?
Жер бетінде ең көп таралған зат-су.Ол жер шарының 2/3 бөлігін алып жатыр.олар: мұхиттар, өзен-көлдер, теңіздер.
Оларды атап, картадан көрсетеді.Қосымша ұғымдар беру.
Оңтүстік Америкадағы ең биік сарқырама-Анхель сарқырамасы, Сібірдегі ең терең көл - Байкал көлі (2012 км), Ніл өзенінің ұзындығы - 6670 км, ірі көл - Каспий көлі.
* Ата-бабамыз суға байланысты қандай тыйым сөздер қалдырған?
Бұлақ көрсең, көзін аш.
Судың да сұрауы бар.
Су ішкен құдығына түкірме.
Сулы жер-нулы жер.
Өзен жағалағанның өзегі талмас.
2.Топпен жұмыс.
а) Жасырынып тұрған жұмбақтарды шешу.
1-топ. Жылт-жылт етеді,
Жылғадан өтеді.(Су)
2-топ.Өзі судан жаралған,
Бірақ судан қорқады.(Мұз)
3-топ.Көзге көрінгенімен,
Ұстасаң қолға ілінбейді.(Бу)
Жұмбақтар шешуіне қарап, қандай қорытынды жасаймыз?
Су-сұйық күйі
Мұз-қатты күйі
Бу-газ күйі.
ә)Ассоциация кұру
б)Тапсырмалар орындау
1-топ.Адам өміріндегі судың маңыздылығы.
2-топ.Табиғаттағы судың маңыздылығы.
3-топ.Табиғаттағы су айналымы.
3.Мәтінмен жұмыс.
а)Үлгі ретінде оқыту.Тізбектей оқыту.
ә)Плакат бойынша түсіндіру.
а ғ а ш
о қ у
қ а р
а н а
н е м е р е
1.Орман көркі.
2.Оқушының міндеті.
3.Қастың көркі.
4.Ең қымбатты есім.
5.Сен атаңа кімсің?
-Ерекше торкөзден қандай сөз шықты? (Шоқан)
-Шоқан кім?
-Шоқан - ғылым, зерттеуші, саяхатшы, суретші, тарихшы.
-Ол кісі туралы,ауылымызға қатысты не білеміз?
Шоқан атамыз Қашқарияға сапарында осы ауылымыздың топырағын басып, суын ішкен, дем алған.Ол кісінің қолжазбаларынан Қапал батырдың жерленген жері табылып, үлкен кесене орнатылды.
-Ал,енді балалар, ауылымызға Шоқан аталарың су ішіп, дәм татқан және де басқа бұлақтардың аттарын білеміз бе?
-Олар: Тастыбұлақ, Ақтасты, Ақтұма, Қызылжұлдыз, Қасқабұлақ т.б.
-Ауылымызда 12 бұлақ бар екен.Бейне таспадан жоғарғы сынып оқушылары көрейік.Айтатын пікірлеріңді ойланып отырыңыздар.
-Суды қорғау осылай өзімізден басталады.
4. Шығармашылық жұмыс.
1.Су-тіршілік көзі.(әңгіме жазу)
2.Су туралы мақал-мәтелдер жазу.
3.Бұлт түрлері.(суретін салу, түсінік беру)
5.Бекіту.Бағалау.
6.Үйге тапсырма:оқу, мазмұндау.


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың тақырыбы. Сабақ барысы
Топта талқылау
Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
Оқушылардан Пайдалы қазбалар тақырыбын сұрап қорыту
Тірі табиғат
Суқоймаларды қорғау
Су.Табиғаттағы су айналымы.су айналымы туралы
Су.Табиғаттағы су айналымы
Азоттың табиғаттағы айналымы.Оқушылардың азот топшасындағы азот атомдарының қасиеттерi мен қосылыстары туралы
Тіршілік тобының сұрақтары
Пәндер