География омж 9-сынып

Қызылорда облысы Арал ауданы

Қызылжар елді мекені

№81 орта мектебі

География пәнінің мұғалімі

Ақбергенова Салтанат Асылбаевна

Орта мерзімдік сабақ жоспары география 9 сынып «Шығыс Қазақстан» (4 сағат)

р/с

Тақырыбы:

Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды

Белсенді жұмыс түрлері (жеке, жұп пен, дара топпен) Оқытуды жақсарту үшін АКТ-ны қолдану
Сөйлеуге үйретудегі кедергіледі қалай жоясыз.
Оқыту үшін бағалаудың қолданылуы
Сабақ барысында сынып оқушылар дың қамтылуы (дарынды және талантты)

Жоспарланған және

күтілген нәтиженің

оқушылардан

анықталуы

р/с:
Тақырыбы:Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды:

Сабақтың мақсаты : Шығыс Қазақстанның эканомикалық географиялық жағдайы, табиғат ресурстары, халқы,

шаруашылық географиясы, қалалары, селолық елді мекендері, экалогиялық проблемалары және сарамандық жұмыстар

жүргізе отырып оқушылардың шығыс қазақстан туралы білімдерін қалыптастыру

р/с: 1 - сабақ
Тақырыбы:Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды:

Тақырыбы: Шығыс Қазақстан

Мақсаты және күтілетін нәтиже: оқушылар шығыс қазақстанның халқы, табиғат ресурстары және эканомикалық-географиялық жағдайы туралы мәліметтер алып білімдерін толықтырады.

Білу: Жер көлемін, орналасқан жер бедерін, негізгі байлықтары, кен орындары және халқының ораласуын, өзен, көлдерін картадан көрсетіп, орналасу ерекшеліктерін анықтай біледі.

Түсіну: Қазақстанға сипаттама беріп, картада орналасу ерекшелігін біліп түсінеді.

Қолдану: Картамен жұмыс жасау арқылы қабілеттерін арттырады.

Талдау :Географиялық орнын, өзен, көлдерін, кен орындарын зерттеп саралайды.

Жинақтау: Негізгі байлықтарын, халқының орналасу ерекшеліктерін сипаттайды

.

Бағалау: Оқушыдан сабақ сұрау арқылы бағалайды.

Үй тапсырмасын беру:

Белсенді жұмыс түрлері (жеке, жұп пен, дара топпен) Оқытуды жақсарту үшін АКТ-ны қолдану:

Оқушыларды фазыл- дар арқылы 5 топқа бөлу. Ұйымдастыру. Кезекшіден оқушылар дың сабаққа қатысуын түгелдеу.

Эканомикалық аудан- ның шекарасын,

ірі өнеркәсіп орталық -тарын, өзен, көлдерін көрсете білу.

Оқулық, кескін карта, Қазақстанның эканом- икалық және әлеумет- тік картасы.

Акт сұрақ-жауап.

Сөйлеуге үйретудегі кедергіледі қалай жоясыз.:

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін: диалогті тиімді қолдану, жабық, ашық сұрақтар

қолдану, қайталап сұрау арқылы.

Постер қорғайды.

Сыни ойлайды.

Оқыту үшін бағалаудың қолданылуы:

Оқушылар «Серпіліу сұрақтары»-на жауап береді.

Дұрыс жауапқа смайликтер

C:\Users\Камажай\Pictures\images.jpg C:\Users\Камажай\Pictures\699970335.jpg

беріледі. Сабақ үстінде ауызша және жазбаша жауап береді

Мәселені мұғалім қояды.

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Вербальді бағалау.

Мұғалім бағалайды.

Сабақ барысында сынып оқушылар дың қамтылуы (дарынды және талантты):

Барлық оқушылар тапсырмаларды жеке орындау барысында қамтылады.

Сабақты жеке оқушылардан сұрап бағалау. Бір біріне сұрақтар қою, толықтыру.

Сұраққа дұрыс жауапты айту.

Терме диктант.

Жоспарланған жәнекүтілген нәтиженіңоқушылардананықталуы:

Оқушылар шығыс

қазақстанның халқы,

табиғат ресурстары және

эканомикалық-географиялық

жағдайы туралы терең

мәліметтер алады.

Тапсырмаларды өз бетінше

орындай алады. .

Жаңа сабақты «Иә» «Жоқ» ойын сұрақтарымен бекіту.

р/с: 2 -сабақ
Тақырыбы:Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды:

Тақырыбы: ШығысҚазақстанның шаруашылық географиясы

Мақсаты және күтілетін нәтиже: Өнеркәсіптер, кен орындары, энергетика және шаруашылық салаларының орналасу ерекшеліктерін салыстыру, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді

Білу: Шаруашылық маманданған салаларын, су ресурстарының маңызын, пайдалы қазбалардың және металлургия салаларына сипаттама бере алады.

Түсіну: Зертеушілік-әңгіме негізінде өнеркәсіп мамандануымен ауыл шаруашылығы туралы түсініктерін қалыптастырады.

Қолдану: : АКТ арқылы өнеркәсіп орындарымен, шаруашылығы туралы материалдарды жинақтап, картаны қолданады.

Талдау: Өнеркәсіптердің орналасуын саралайды, шаруашылық ерекшеліктерін сипаттап талдайды.

Жинақтау: Өзендердің несімен құнды екендігін анықтайды

Бағалау: Топтық бағалау, топтарға өзін өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағадан суммативтік баға шығару.

Үй тапсырмасын беру:

Белсенді жұмыс түрлері (жеке, жұп пен, дара топпен) Оқытуды жақсарту үшін АКТ-ны қолдану:

Сұрақтар арқылы топтастырып бөлу. Топ атын, ұранын, ережесін құру.

Диалог, зерттеушілік әңгіме, нұсқау беру

(қалай оқыту керектігін үйрету) Сергіту жаттығуын орындау. MexicanWave

Картамен жұмыс

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/11/Kazakhstan_provinces_and_province_capitals_kz.svg/500px-Kazakhstan_provinces_and_province_capitals_kz.svg.png

түрлерін түрлендіру.

АКТ қолдану арқылы интернеттен мәліметтер алу.

Постер жасап қорғау, маркерлер, желім, стикер, оқулық мәтіндері.

Үлестірмелі материал- дар, стикерлер бағалау парағы

Сөйлеуге үйретудегі кедергіледі қалай жоясыз.:

Түрткі сұрақтарын қолдану,

қайта бағыттау сұрақтарын қоямын оқушының жеке пікірін анықтау.

Презентация пайдалану.

Оқуды бағалау, сұрақ - жауап, пікірталас, түсіндіру (диалогтік оқыту

Постер қорғау кезінде, толықтырулар.

Оқыту үшін бағалаудың қолданылуы:

Сабақ үстінде ауызша сыни көзбен қарауға дағдыланады.

Мәселені бірлесіп шешудің амалын табады; Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізеді. Танымдық қабілеттері артады. Топтар бір-бірін бағалайды.

Өте жақсы, қоржыны толық.

Жақсы, әлі де жұмыс жасау керек, толықтыр.

Қанағаттанарлық, еріншек, жалқау.

Топ ішінде өз-өзін бағалауды үйренеді.

Формативті бағалау

Сабақ барысында сынып оқушылар дың қамтылуы (дарынды және талантты):

Бақытты сәт.

Барлық оқушылар тапсырмаларды топпен орындау барысында қамтылады және көшбасшы қабілеті анықталады.

Зертеушілік- әңгіме негізінде сөздік қорлары дамиды. . Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу.

Картамен жұмыс істей білу қабілеттері қалыптасады

Дарындылық қабілеттері анықталады.

Жоспарланған жәнекүтілген нәтиженіңоқушылардананықталуы:

Өнеркәсіп тораптарын,

кен орындарының

энергетика және шаруашылы

салаларының орналасуын

анықтайды.

Шығыс Қазақстанның

маманданған шаруашылығының

ерекшелігін зерттеушілік

-әңгіме арқылы з ерделейді.

Картамен жұмыс істей білу

қабілеттері қалыптасады.

Түсті металлургия, өсімдік,

құрылыс материалдары туралы мағлұматтар алады.

Өзін-өзі, топтық бағалау

қалыптасады.

Рефлексия алу. «Тілек ағашына» стейкерге жазып жабыстыру.

р/с: 3 -сабақ
Тақырыбы:Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды:

Тақырыбы: Қалалары, селолық елді мекендері және эканомикалық-экалогиялық проблемалары.

Мақсаты және күтілетін нәтиже: Басты қалалары, қалалардың маманданған салалары, өңірге тән эканомикалық-экалогиялық проблемаларын анықтау барысында білім алушылардың іс-әрекет дарындылығы байқалады.

Білу: Маманданған саланың маңыздылығын, проблемаларын анықтай біледі

Түсіну: Басты кәсіп орындардың, зауыттардың және СЭС, ЖЭС орналасқандығы туралы кесте құру арқылы түсініктері қалыптасады

Қолдану: . Атласты пайдаланып, оқулықтағы берілген өнеркәсіп тораптарының орналасқанын тауып, салаларының, шаруашылық тың қай түріне тиімді қолдану қеректігін анықтау.

Талдау: Су қоймаларының жағдайларының адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсерін саралап, анықтайды.

Жинақтау: Венн диаграммасы арқылы кәсіпорындардың айырмашылығын ұқсастығын анықтау.

Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек. Топтық, өзін-өзі бағалау

Үйге тапсырма: «Семей ядролық палигоны». А, В оқушыларына слайд жасап келу, С оқушысына және сынып оқушыларына реферат жазып келу.

Белсенді жұмыс түрлері (жеке, жұп пен, дара топпен) Оқытуды жақсарту үшін АКТ-ны қолдану:

Ән жолдары арқылы топтастырып бөлу. Топ ережесін еске түсіріу.

Сергіту жаттығуын орындау.

MexicanWave

Картамен жұмыс түрлерін түрлендіру.

қолдану.

Фломастерлер

А3 қағазы, стикерлер бағалау парағы.

Музыка орындалып ортаға қара жәшік келеді. Оған үй тапсырмасының тапсырмасын жасырып. Сұрақтар қою арқылы анықтап табу. Сыни ойлау қалыптасады.

Сөйлеуге үйретудегі кедергіледі қалай жоясыз.:

Серпілу сұрақтары

Ашық және жабық сұрақтар қолдану,

қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы миға шабуыл жасау.

Презентация пайдалану.

Үй тапсыр масын

Отырғызып сұрақтар қою арқылы сұрақтар қойып. Жауап береді.

Оқыту үшін бағалаудың қолданылуы:

Топ ішінде өз-өзін бағалауды үйренеді.

Сабақ үстінде ауызша сыни көзбен қарауға дағдыланады.

Мәселені бірлесіп шешудің амалын табады; Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізеді таным- дық қабілеттері артады.

Маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту. Топтар бір-бірін бағалайды.

Өте жақсы, қоржыны толық

Жақсы, әлі де жұмыс жасау керек, толықтыр.

Қанағаттанарлық, еріншек, жалқау

Формативті бағалау

Сабақ барысында сынып оқушылар дың қамтылуы (дарынды және талантты):

Барлық оқушылар тапсырмаларды топпен орындау барысында қамтылады.

Гафик, кесте сызу барысында білім алушылардың іс-әрекет дарындылығы байқалады.

Венн диагамасын қолдану арқылы сыни көзқарастары қалыптасады

Түсіну дәрежесі және дарындылық анықталады.

Тапсырманы орындайды тобындағы оқушылардың жұмысын бағалайды.

Жоспарланған жәнекүтілген нәтиженіңоқушылардананықталуы:

Шығыс Қазақстанның басты

қалаларын, негізгі өнеркәсіп

орындарын, салаларын және эканомикалық-экалогиялық

проблемаларын кесте құру

арқылы түсініктері қалыптасады.

Ресурстарды (кескін, атлас

карталар, жұмыс дәптер) тиімді

қолдану арқылы

қабілеттері дамыды.

Сабақтың адам өмірімен байланыстылығын аша

біледі.

Салыстыру арқылы

сындарлық ойлау қабілеті

артады.

Өзін-өзі, топтық бағалауды

қалыптасады.

Венн диаграмасы

кәсіпорындардың айырма-

шылығын ұқсастығын

анықтайды.

Оқушылар сабақ туралы ақ

параққа бес саусақтарын салып

түсінгендерін және не

білгендеріні жазып береді.

р/с: 4- сабақ
Тақырыбы:Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды:

Тақырыбы: . Сарамандық жұмыс.

Мақсаты және күтілетін нәтиже: Орталық және Шығыс Қазақстан эканомикалық аудандарын туралы мәлімет ала отырып, салыстырып сипаттама беру. Шығармашылық қабілеттері дамиды, ауызша сыни көзбен қарауға дағдыланады.

Білу: Эканомикалық аудандардың ерекшеліктері арасындағы байланысты түсіндіре біледі.

Түсіну: Өнеркәсіп тораптарына салыстыра отырып сипаттама ауыл шаруашылығындағы ерекшеліктері туралы түсіне біледі.

Қолдану:


Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Сабақ жоспарларының түрлері
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Келтіру формулалары туралы
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Жаңа сабақты топқа тапсырмалар беру арқылы постер қорғау арқылы өздері түсінген жақсы
Қола дәуірінің қоғамдық құрылысы, жеке меншіктің пайда болуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz