Файл қосу

Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы


[pic]

Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Тарих пәнінің мұғалімі Ермекбаева Кенжегул Несіптайқызы

«Әл-Фараби-Шығыстың ғұлама ғалымы»

| |Күні: 20.10.2014 |Барлық оқушы саны:22 |
|Сабақ |Сынып: 5 |Қатысқан оқушы: |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар,оқулық. Қазақстан тарихынан әңгімелер 5- сынып. |
|Тақырып: | Әл-Фараби-Шығыстың ғұлама ғалымы |
|Жалпы | Білімділік: Әл-Фарабидің өмірбаяны туралы мәлімет беріп, оның |
|мақсаты: |зерттеген ғылым салалары мен шығармаларына тоқталып, энциклопедиялық |
| |білімі бар ғұлама ғалым екендігін түсіндіру. |
| |Тәрбиелік: ғалым шығармаларының тарихи маңызы жайында әңгімелей отырып,|
| | |
| |оқушыларды ғылым-білімді сүюге, тарихи тұлғаларды құрметтеуге үйрету. |
| |Дамытушылық: оқушылардың өздік ізденістерін , логикалық ойлау |
| |қабілеттерін арттыру, өз ойларын нақты тарихи фактілермен дәлелдеуге |
| |үйрету, теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру. |
|Ресурстары: |оқулық,интерактивті тақта,карта,флипчарт. |
|Әдісі-тәсілде|тәсілі: |Әдісі: Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ой қозғау, |
|рі: |жекелей,жұптық, топпен |өздік жұмыс, топтастыру, топтық жұмыс , |
| | |сәйкестендіру, бірін-бірі оқыту. |
|Оқыту |Хронологиямен жұмыс жасай алады; |
|нәтижелері: |Тарихи оқиғаларға сипаттама беріп, талдау жасай алады; |
| |Терминдер мен ұғымдарға анықтама бере алады; |
| |Тарихи тұлғалардың өмірі мен қызметі жайында мәлімет бере алады; |
| |Жұптық, топтық жұмыстар негізінде ынтымақтастыққа үйреніп, |
| |шығармашылықпен жұмыс жасайды; |
| |Өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізуге үйренеді; |
| |Дерек көздерімен жұмыс жасай алады; |
|Түйінді |Әл-Фараби, шығармалары. |
|идеялар: | |
|Дереккөздер: |Оқулық, хрестоматия, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Модульда|
|барысы: | | | |р |
|Ұйымдастыру | Сәлемдесу, түгендеу | «Аудиториядағы заттар»| | |
|кезеңі: |Сынып атмосферасын реттеп,|бойынша бір-біріне тілек| | |
| |жақсы көңіл-күй |білдіреді. | | |
| |қалыптастыру. Топқа бөліп,| | | |
| |бағалау парақтарын | | | |
| |таратады. | | | |
|Үй тапсырмасы| «Ғұндар» |Әр топтағы оқушылар | | |
| |«Аялдама» ойынының жүру |бірлесіп аялдама | |Диалогті|
| |барысымен таныстырады, |сұрақтарына жауап | |к оқыту |
| |аялдама сұрақтарын береді.|жазады: | | |
| | |1-аялдама-«» | | |
| | |2-аялдама-«» | | |
| | |3-аялдама-«» | | |
|Жаңа тақырып |Қызығушылығын ояту |Слайдқа назар аударады. |Мұғалімнің |Сыни |
| |Оқушыларды жаңа сабақтың |«Бұл кім?», «Бұл тарихи |мадақтауы |тұрғыдан|
| |тақырыбымен таныстыру үшін|тұлға туралы қайдан | |ойлау |
| |ғалымның суретін көрсетіп,|оқып-білдіңдер?» , | | |
| |сұрақтар қояды. Сабақтың |«Бүгінгі сабақта не | | |
| |мақсатын оқушылармен |туралы білетін | | |
| |бірлесе отырып анықтайды. |боласыңдар?» сұрағына | | |
| | |жауап береді. | | |
|Мағынаны | Барлық оқушыларға | Оқушылар оқулық | Топ |Оқыту |
|ажырату |оқулықтағы мәтінмен |мәтінімен танысып, топта|басшыларыны|мен |
| |танысып шығуға тапсырма |бірлесіп, не туралы |ң бағалауы |оқудағы |
| |береді. |оқып-білгендерін айтады.| |жаңа |
| | | | |тәсілдер|
| | | | | |
| | | | | |
| |Мұғалім оқушыларды |«Ойлан.Жұптас.Пікірлес» | | |
| |сырттай бақылап,білім |жаттығуы бойынша сұраққа | | |
| |,білік дағдыларын |ойланып, бірнеше ойларын | | |
| |анықтап кері |жазады: | | |
| |байланысқа шығады. |№1 топ-«Әл-Фарабидың | | |
| |Әр топқа сұрақтар |өмірбаяны туралы не | | |
| |беріледі. №4 топқа |білдіңдер?» | | |
| |қосымша оқулықтардан |№2 топ-« Әл-Фарабидың оқып, | | |
| |алынған мәтін |білім алуы туралы не | | |
| |беріледі. |білдіңдер?» | | |
| | |№3 топ- «Әл-Фараби қандай | | |
| | |ғылым салаларын зерттеген?» | | |
| | |№4 топ- қосымша деректерден | | |
| | |үзінділер келтіреді. | | |
| |Сергіту сәтін өткізу. |«Өзгерістерді тап!» | | |
| | |ойыны бойынша сергіп, | | |
| | |ауыспалы топқа бөлінеді:| | |
| | |«Хандар», «Батырлар», | | |
| | |«Билер», «Жыраулар» | | |
|Ой толғаныс |Сабақ барысында |«Батырлар»-«Абылай бейнесі |«Екі |Оқыту |
| |меңгерген білімдерін |тарихи деректерде»-кластер |жұлдыз, |мен |
| |пайдаланып, |құру. |бір |оқудағы |
| |шығармашылықпен жұмыс|«Хандар»-«Абылайдың сыртқы |тілек» |жаңа |
| |жасау үшін тапсырма |саясаты»-кластер құру. |әдісі |тәсілдер|
| |береді. |«Жыраулар»- «Ерліктің, | | |
| | |еркіндіктің туы-Абылай»- | | |
| | |постер құрастырып, қорғайды. | | |
| | |«Билер»- «Абылай-қазақтың ұлы | | |
| | |ханы»-ой толғау жазу. | | |
| |«Кім?», «Қашан?», |«Кім?», «Қашан?», «Неліктен?» | | Оқыту |
| |«Неліктен?» сұрақтарын|сұрақтарына топ мүшелері | |мен |
| |беру. |сұрақтар | |оқудағы |
| | |дайындайды.Орындықтарына | |жаңа |
| | |стикер жабыстырылған оқушылар | |тәсілдер|
| | |сұрақтарын оқиды. | | |
|Бағалау |Топ басшылары, мұғалім бағалайды. |
| |Оқушының аты: |
| | |
| |Ұпайы |
| |1 ұпай |
| |2 ұпай |
| |3 ұпай |
| | |
| |І топ басшысының бағалауы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |ІІ топ басшысының бағалауы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Мұғалімнің бағалауы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Жины: |
| | |
| |9 ұпай –«5», 7-8 ұпай –«4», 5-6 ұпай - «3», 3-4 |
| |ұпай – «2» |
|рефлексия |Сабақ жайлы өз ой пікірлерін А3 форматты бетіне стикер |
| |жабсырады(қағазға сабақтан алған әсерін жазады) |
|Үйге тапсырма| П. 9 оқуға. |
| |Қосымша әдебиеттерден «Абылай хан» туралы дерек жинау. |
| |Кескін картамен жұмыс- «Абылай ханның жорық жасаған елдері мен |
| |аймақтарын» белгілеу. |


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды формативті
Әл - фараби 5 сынып, қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биоақпараттандыру және синергетика технологиясы сапалы білім берудің кепілі
Әбу насыр әл- фараби. өмірі мен шығырмашылығы
Ғылым мен білімнің дамуы туралы
Қай ғалым
Ортағасырлық Қазақстан қалалары
Ғылым мен білімнің дамуы. 7 класс
Шығыстың ұлы ғалымы – әл-фараби
Әбілғазы шежіресі
Пәндер