Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы

Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы
М. Әуезов атындағы орта мектебі
Тарих пәнінің мұғалімі Ермекбаева Кенжегул Несіптайқызы
«Әл-Фараби-Шығыстың ғұлама ғалымы»
Күні: 20. 10. 2014
Сынып: 5
Барлық оқушы саны:22
Қатысқан оқушы:
Білімділік: Әл-Фарабидің өмірбаяны туралы мәлімет беріп, оның зерттеген ғылым салалары мен шығармаларына тоқталып, энциклопедиялық білімі бар ғұлама ғалым екендігін түсіндіру.
Тәрбиелік: ғалым шығармаларының тарихи маңызы жайында әңгімелей отырып,
оқушыларды ғылым-білімді сүюге, тарихи тұлғаларды құрметтеуге үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың өздік ізденістерін, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, өз ойларын нақты тарихи фактілермен дәлелдеуге үйрету, теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру.
- Хронологиямен жұмыс жасай алады;
- Тарихи оқиғаларға сипаттама беріп, талдау жасай алады;
- Терминдер мен ұғымдарға анықтама бере алады;
- Тарихи тұлғалардың өмірі мен қызметі жайында мәлімет бере алады;
- Жұптық, топтық жұмыстар негізінде ынтымақтастыққа үйреніп, шығармашылықпен жұмыс жасайды;
- Өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізуге үйренеді;
- Дерек көздерімен жұмыс жасай алады;
Сәлемдесу, түгендеу
Сынып атмосферасын реттеп, жақсы көңіл-күй қалыптастыру. Топқа бөліп, бағалау парақтарын таратады.
«Ғұндар»
«Аялдама» ойынының жүру барысымен таныстырады, аялдама сұрақтарын береді.
Әр топтағы оқушылар бірлесіп аялдама сұрақтарына жауап жазады:
1-аялдама-«»
2-аялдама-«»
3-аялдама-«»
Қызығушылығын ояту
Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру үшін ғалымның суретін көрсетіп, сұрақтар қояды. Сабақтың мақсатын оқушылармен бірлесе отырып анықтайды.
Слайдқа назар аударады.
«Бұл кім?», «Бұл тарихи тұлға туралы қайдан оқып-білдіңдер?», «Бүгінгі сабақта не туралы білетін боласыңдар?» сұрағына жауап береді.
Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап кері байланысқа шығады.
Әр топқа сұрақтар беріледі. №4 топқа қосымша оқулықтардан алынған мәтін беріледі.
«Ойлан. Жұптас. Пікірлес» жаттығуы бойынша сұраққа ойланып, бірнеше ойларын жазады:
№1 топ-«Әл-Фарабидың өмірбаяны туралы не білдіңдер?»
№2 топ-« Әл-Фарабидың оқып, білім алуы туралы не білдіңдер?»
№3 топ- «Әл-Фараби қандай ғылым салаларын зерттеген?»
№4 топ- қосымша деректерден үзінділер келтіреді.
«Өзгерістерді тап!» ойыны бойынша сергіп,
ауыспалы топқа бөлінеді: «Хандар», «Батырлар», «Билер», «Жыраулар»
«Батырлар»-«Абылай бейнесі тарихи деректерде»-кластер құру.
«Хандар»-«Абылайдың сыртқы саясаты»-кластер құру.
«Жыраулар»- «Ерліктің, еркіндіктің туы-Абылай»- постер құрастырып, қорғайды.
«Билер»- «Абылай-қазақтың ұлы ханы»-ой толғау жазу.
«Екі жұлдыз,
бір тілек»
әдісі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz