Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы

Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы

М. Әуезов атындағы орта мектебі

Тарих пәнінің мұғалімі Ермекбаева Кенжегул Несіптайқызы

«Әл-Фараби-Шығыстың ғұлама ғалымы»

Сабақ

Күні: 20. 10. 2014

Сынып: 5

Барлық оқушы саны:22

Қатысқан оқушы:

Сабақ: Сілтеме:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: Күнтізбелік жоспар, оқулық. Қазақстан тарихынан әңгімелер 5- сынып.
Сабақ: Тақырып:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: Әл-Фараби-Шығыстың ғұлама ғалымы
Сабақ: Жалпы мақсаты:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5:

Білімділік: Әл-Фарабидің өмірбаяны туралы мәлімет беріп, оның зерттеген ғылым салалары мен шығармаларына тоқталып, энциклопедиялық білімі бар ғұлама ғалым екендігін түсіндіру.

Тәрбиелік: ғалым шығармаларының тарихи маңызы жайында әңгімелей отырып,

оқушыларды ғылым-білімді сүюге, тарихи тұлғаларды құрметтеуге үйрету.

Дамытушылық: оқушылардың өздік ізденістерін, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, өз ойларын нақты тарихи фактілермен дәлелдеуге үйрету, теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру.

Сабақ: Ресурстары:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: оқулық, интерактивті тақта, карта, флипчарт.
Сабақ: Әдісі-тәсілдері:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: тәсілі: жекелей, жұптық, топпен
Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы:: Әдісі: Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ой қозғау, өздік жұмыс, топтастыру, топтық жұмыс, сәйкестендіру, бірін-бірі оқыту.
Сабақ: Оқыту нәтижелері:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5:
  • Хронологиямен жұмыс жасай алады;
  • Тарихи оқиғаларға сипаттама беріп, талдау жасай алады;
  • Терминдер мен ұғымдарға анықтама бере алады;
  • Тарихи тұлғалардың өмірі мен қызметі жайында мәлімет бере алады;
  • Жұптық, топтық жұмыстар негізінде ынтымақтастыққа үйреніп, шығармашылықпен жұмыс жасайды;
  • Өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізуге үйренеді;
  • Дерек көздерімен жұмыс жасай алады;
Сабақ: Түйінді идеялар:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: Әл-Фараби, шығармалары.
Сабақ: Дереккөздер:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: Оқулық, хрестоматия, қосымша мәліметтер.
Сабақ: Сабақтың барысы:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: Мұғалімнің іс-әрекеті
Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы:: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Модульдар
Сабақ: Ұйымдастыру кезеңі:
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5:

Сәлемдесу, түгендеу

Сынып атмосферасын реттеп, жақсы көңіл-күй қалыптастыру. Топқа бөліп, бағалау парақтарын таратады.

Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы:: «Аудиториядағы заттар» бойынша бір-біріне тілек білдіреді.
Сабақ: Үй тапсырмасы
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5:

«Ғұндар»

«Аялдама» ойынының жүру барысымен таныстырады, аялдама сұрақтарын береді.

Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы::

Әр топтағы оқушылар бірлесіп аялдама сұрақтарына жауап жазады:

1-аялдама-«»

2-аялдама-«»

3-аялдама-«»

Диалогтік оқыту
Сабақ: Жаңа тақырып
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5:

Қызығушылығын ояту

Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру үшін ғалымның суретін көрсетіп, сұрақтар қояды. Сабақтың мақсатын оқушылармен бірлесе отырып анықтайды.

Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы::

Слайдқа назар аударады.

«Бұл кім?», «Бұл тарихи тұлға туралы қайдан оқып-білдіңдер?», «Бүгінгі сабақта не туралы білетін боласыңдар?» сұрағына жауап береді.

Мұғалімнің мадақтауы
Сыни тұрғыдан ойлау
Сабақ: Мағынаны ажырату
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: Барлық оқушыларға оқулықтағы мәтінмен танысып шығуға тапсырма береді.
Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы:: Оқушылар оқулық мәтінімен танысып, топта бірлесіп, не туралы оқып-білгендерін айтады.
Топ басшыларының бағалауы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сабақ:

Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап кері байланысқа шығады.

Әр топқа сұрақтар беріледі. №4 топқа қосымша оқулықтардан алынған мәтін беріледі.

Күні: 20. 10. 2014Сынып:5:

«Ойлан. Жұптас. Пікірлес» жаттығуы бойынша сұраққа ойланып, бірнеше ойларын жазады:

№1 топ-«Әл-Фарабидың өмірбаяны туралы не білдіңдер?»

№2 топ-« Әл-Фарабидың оқып, білім алуы туралы не білдіңдер?»

№3 топ- «Әл-Фараби қандай ғылым салаларын зерттеген?»

№4 топ- қосымша деректерден үзінділер келтіреді.

Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы::
Сабақ: Сергіту сәтін өткізу.
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5:

«Өзгерістерді тап!» ойыны бойынша сергіп,

ауыспалы топқа бөлінеді: «Хандар», «Батырлар», «Билер», «Жыраулар»

Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы::
Сабақ: Ой толғаныс
Күні: 20. 10. 2014Сынып:5: Сабақ барысында меңгерген білімдерін пайдаланып, шығармашылықпен жұмыс жасау үшін тапсырма береді.
Барлық оқушы саны:22Қатысқан оқушы::

«Батырлар»-«Абылай бейнесі тарихи деректерде»-кластер құру.

«Хандар»-«Абылайдың сыртқы саясаты»-кластер құру.

«Жыраулар»- «Ерліктің, еркіндіктің туы-Абылай»- постер құрастырып, қорғайды.

«Билер»- «Абылай-қазақтың ұлы ханы»-ой толғау жазу.

«Екі жұлдыз,

бір тілек»

әдісі

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сабақ: «Кім?», «Қашан?», «Неліктен?» сұрақтарын беру.

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды формативті
Әл - фараби 5 сынып, қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биоақпараттандыру және синергетика технологиясы сапалы білім берудің кепілі
Әбу насыр әл- фараби. өмірі мен шығырмашылығы
Ғылым мен білімнің дамуы туралы
Қай ғалым
Ортағасырлық Қазақстан қалалары
Ғылым мен білімнің дамуы. 7 класс
Шығыстың ұлы ғалымы – әл-фараби
Әбілғазы шежіресі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz