Сын есім. adjectives

6 а сынып

Сабақ тақырыбы: Adjectives

Сабақ мақсаты: 1. Adjectives бойынша оқушылардың алған білімін тексеру.

Adjectives қолдана білуін тексеру, анықталған

кемшіліктерді Түзету.

2. Оқушыларды сөздерді дұрыс сөйлеуге және сөздерді тез

меңгеруге үйрете отырып, сөздік қорын дамыту.

3. өзге тілді құрметтеуге, достыққа тәрбийелеу.

Сабақ түрі: дәстүрден тыс, қайталау сабақ.

Қолданатын әдіс: Интерактивті оқуту әдісі: сөздік диктант, цепочка, тренинг

Көрнекіліктер: слайд, интерактивті тақта.

Технология: Конструктор

этаптар
уақыт

Мұғалімдің

іс-әрекеті

Оқушының

Іс-әрекеті

№: І
этаптар: Ұйымдастыру кезеңі
уақыт: 3 мин
Мұғалімдіңіс-әрекеті:

1 Good afternoon children!

2. Психологиялық жағдайды қалыптастыру.

ОқушыныңІс-әрекеті:

Good afternoon teacher!

Оқушылар үлкен ағашқа жапырақтарда жабыстырады.

№: ІІ
этаптар: Фонетикалық жаттығу
уақыт: 1 мин
Мұғалімдіңіс-әрекеті:

Good, better, best.

Never, never, rest.

Till your good is better.

And your better, best.

ОқушыныңІс-әрекеті: Оқушылар дыбыстайды
№: ІІІ
этаптар: Мақсат қойу
уақыт: 1 мин
Мұғалімдіңіс-әрекеті: Бұл сабақты біз сендер менен сын есімдердің жасалуын және олардың қандай жасалатыны туралы, қаншалықты білім алғанымызды тексерып көреміз кемшіліктерді жоямыз.
№: ІҮ
этаптар: Ұйге берілген сөздерді тексеру.
уақыт: 4 мин
Мұғалімдіңіс-әрекеті: Диктант жаздыру.
ОқушыныңІс-әрекеті:

Good, bed, little, many, much

Сөздерінің салыстырмалы және күшейтпелі түрлерін жазу.

Оқушылар дәптерлерін ауістырып тексереды.

№: Ү
этаптар: Өтілген сөздермен жұмыс.
уақыт:

5

5

2

Мұғалімдіңіс-әрекеті:

ә) . Сөздерді көрсетіп бір-екі рет қайталату.

А) қарлы кесек әдісі:

Біреуі айтқан сөзді, екіншісі айтып сол сөздерды барлығы айтады.

б) . Цепочка әдісі:

әр-бір оқушыға сөздерды параққа жазы оқушының қолына үстатқызып оқытып айтқызу.

ОқушыныңІс-әрекеті:

Short-қысқа

Big-бийык

Larg- үлкен

Fun-күлкі

Hot-істіқ

Wоnderful-тамаша

Difficult-қиын

Dangerous-қауіпті

Moderen-қәзіргі уақыттағы

Interesting-қызықты

Допты бір-біріне беріп айтады.

Бір-біріне көрсетіп айтады.

Сөздердің салыстырмалы және күшейтпелі түрлерін айтады.

№: ҮІ
этаптар: Білімін бақылау.
уақыт:

3

7

Мұғалімдіңіс-әрекеті:

ә) Тахтаға суреттер беріледі.

а) кітаппен жұмыс.

ІІІ деңгей

ІІ деңгей

І деңгей

ОқушыныңІс-әрекеті:

өтілген сөздерді қолданып сын есімдердің салыстырмалы және күшейтпелі түрлерін аузша айып тахтаға шығып жазады.

Берілген суреттерге қарап, сын есімдерді колданып сөйлем жазады

Мәтінді оқып аудару.

Берілген жаттығуға сын есімдерді жазу.

№: ҮІІ
этаптар: Қортындылау.
уақыт:

7

3

Мұғалімдіңіс-әрекеті:

ә) Сұрақтарды беру

а) Таблица беріледі

ОқушыныңІс-әрекеті:

Сыныпыңдағы оқушылар туралы жаз.

1. Who is the best pupil in your class?

2. Who is the tallest pupil?

3. Who has got the longset ahir?

4. Who is the shartest pupil ?

5. Who is the cleverst pupil?

Оқушылар толтырады

Сын есімдер.

№: ҮІІІ
этаптар: Рефлексия
уақыт: 1
Мұғалімдіңіс-әрекеті: Оқушылардың түсінгенін, түсінбегенін тексеру.
ОқушыныңІс-әрекеті:
№: ІХ
этаптар: Үйге тапсырма
уақыт: 1
Мұғалімдіңіс-әрекеті: Түсініктеме беру
ОқушыныңІс-әрекеті: 9-10 жаттығулар
№: Х
этаптар: бағалау
уақыт: 2
Мұғалімдіңіс-әрекеті: Бағалау парағы бойынша
ОқушыныңІс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Етістіктің жасалуы
Созылыңқы өткен шақты меңгерту сөйлем құрлымы, жасалу жолы
Қабілетті оқушымен жұмыс
Who is taller? кім ұзынырақ?
Музыкамен жаттығу
Қиындылар ағылшын тілінде
Оқушылардың әрекеті
Қазақ тілі. Сын есімнен өткенді қайталау
Сын есімнің шырайлары
Дара және күрделі сын есім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz