10-сынып Әдебиет сабағы: Абай Құнанбаев шығармаларына шолу - Өлең сөздің патшасы

10 -сынып.

. Сынып/мерзімі
10 а -сынып Әдебиет
. Сынып/мерзімі: Сабақтың тақырыбы
10а-сынып Әдебиет: "Өлең - сөздің патшасы . . . " Абай Құнанбаевтың шығармаларына шолу.
. Сынып/мерзімі: Жалпы мақсаты
10а-сынып Әдебиет:

Оқушыларды ұлы ақын Абай шығармаларымен толық таныстыра отырып, ақын шығармаларындағы көрініс тапқан адамгершілік, ізгілік, шынайылық, адалдық сияқты қасиеттерге баулу; "Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы" тақырыбындағы ойтолғау жасау арқылы, ой ұшқырлығын шыңдау; Оқушылардың поэзия туралы түсініктерін дамыта отырып,, сабақта қолданылған қосымша материалдар арқылы дүниетанымдарын кеңейту.

. Сынып/мерзімі: Күтілетін нәтиже
10а-сынып Әдебиет:

Оқушылар Абай шығармаларына талдау жасай отырып, білімдерін бекітеді, ой- саналарын дамытады. .

Ойтолғау жазу арқылы тіл байлықтары дамиды.

. Сынып/мерзімі: Сабақтың әдісі
10а-сынып Әдебиет: "Қарлы кесек " әдісі, "Кім жылдам?" әдісі
. Сынып/мерзімі: уақыты
10а-сынып Әдебиет: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері
. Сынып/мерзімі: 5 минут
10а-сынып Әдебиет: Ұйымдасты-ру кезеңі
Оқушының психологиялық ахуалын туғызу үшін ынтымақтастық атмосферасын жасатамын, смайликтер арқылы оқушының көңіл- күйін білемін, "Қарлы кесек " әдісі бойынша топқа бөлемін.
Оқушының сабаққа ынтасы артады, жинақталады

Смаиликтер

. Сынып/мерзімі: 10 минут
10а-сынып Әдебиет: Қызығушы-лығын ояту

"Қарлы кесек " ойынын өткізіп, стикерлерге жазылған сұрақтар арқылы Абай шығармашылығы мен өмірі жайлы пысықтау жұмысын жүргіземін.

1. Абай қай жерде дүниеге келген? 2. . Абайдың дүниеге келген жылы?

3. Абайдың әкесінің есімі? 4. Зере Абайға кім болып келеді?

5. Абайдың әкесі Құнанбай қандай мінезді адам болған?

6. "Қыстың айы алтау еді, сенімен жетеу болды ма ?" деген сөзді Құнанбайға кім айтқан?

7. Абайдың Зере әжесінің ел берген есімі қалай еді? 8. Абай алғаш рет кімнен сауат ашады?

9. Қанша жасында Семейге оқуға барады 10. Абай қандай медресседе білім алады?

11. Физули, Шамси, Фердауси қай елдің ақындары?

12. Құнанбай Абайды қанша жасында өз қасына алдырады?

13. Құнанбай Абайды қандай мақсатпен алдырады?

14. Абай Қоңыр Көкшеде қанша жыл болыс болады?

15. Ақын қай жердің кітапханасында өз уақытын өткізеді?

16. Қандай ғалыммен танысады?

17. "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін, . . " деп аталатын өлеңін Абай қанша жасында жазады?

18. "Құлақтан кіріп, бойды алар,

. . . ?"

19. Абайдың ақындық өміріндегі ең бір жемісті кезеңі қай кезең болды?

20. "Шегіртке мен құмырсқа " аудармасын кімнен аударды?

21. "Онегин мен Татьяна " кімнен аударылды?

22. "Теректің сыйы" кімнің шығармасы?

23. Абай мен Кәкітайды кімдер және қашан сабап кетеді?

24. Абайдың қазасынан 40 күн бұрын кім қаза болады?

25. Абайдың қанша қара сөзі бар?

26. Абайдың поэмалары неше?

27. Абайдың аяқталмаған поэмасы?

28. Қара сөзді жазудағы мақсаты туралы Абай қаншасыншы қара сөзінде айтады?

29. Абай қай жылы қаза болды?

30. Абай туралы роман жазған ұлы тұлға кім?

Ақын шығармаларының мазмұндық ерекшелігі, ондағы кейіпкерлер жайлы түсінік беру

Оқушы ойды жинақтап, сұрақтарға жауап бере отырып, Абай Құнанбаевтың шығармалары мен өмірі жайлы алған білімдерін пысықтайды. Сабаққа қызығушылығы оянады.

Тарихи деректер

Смайликтер, түрлі түсті қағаздар

. Сынып/мерзімі: 20 минут
10а-сынып Әдебиет: Негізгі бөлім

Мағынаны тану:

1"Кім жылдам?" әдісі бойынша Абайдың "Ескендір " поэмасы бойынша кесте беріп, ой жылдамдығын тексеремін.

:
:
:

2. Оқушылар Абай шығармалары бойынша постер жасайды.

3. "Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы"тақырыбында ақын шығармаларын жатқа айтады.

-Өлеңдері

-қара сөздері

-поэмалары

Шығарманың кейіпкері
мінездеме
Ой қорыту

1. Оқушылар ізденеді, постермен жұмыс жасайды

2. Шығарма жаза отырып, оқушының тіл байлығы дамиды.

Слайд, постер, маркер
. Сынып/мерзімі:
10а-сынып Әдебиет:
. Сынып/мерзімі:
10а-сынып Әдебиет:
. Сынып/мерзімі: 5 минут
10а-сынып Әдебиет: қорытынды

Ақын өлеңдерінің тарихына тоқтала отырып, сабақты қорытамын, кері байланыс жасатамын.

2. Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу

. Кері байланыс жасайды, сабақтан алған әсерін жазады.
Венн диаграммасы
. Сынып/мерзімі: 5 минут
10а-сынып Әдебиет: бағалау
Бағдаршам арқылы бағалайды, стикерлер арқылы бағалайды.
Өзіне сын көзбен қарай отырып, ынталанады.
Бағалау парақшалары
. Сынып/мерзімі:
10а-сынып Әдебиет: Үйге тапсырма
1. "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін, " тақырыбында шығарма жазып келу.
Ізденеді

Қосымша әдебиеттер

АКТ


Ұқсас жұмыстар
Өлең - сөздің патшасы: Абай Құнанбаевқа арналған өлең-ән поэзия кеші
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы: Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы өлеңіне арналған сабақ жоспары
10-сыныпта Абай мұрасын терең түсіндіру: қазақ тілі мен әдебиет пәнінің үздік сабағы
Абай Құнанбаев: өмірі, шығармашылығы және ағартушылық қызметі
Абай Құнанбаев - ұлы ойшыл: Хәкім Абай атауының тарихи-мәдени негіздері
6-сынып әдебиет сабағы: Абай Құнанбаевтың 31-қара сөзі бойынша сабақ жоспары
Абай Құнанбаев тақырыбы бойынша сын есімдерге арналған сабақ жоспары
6-сынып әдебиет сабағы: Абай Құнанбаевтың Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ өлеңін оқыту жоспары
Абай Құнанбаев және оның әндері: музыкалық-әдеби сабақ жоспары
Абай Құнанбаев шығармашылығын кешенді талдау: әдеби-танымдық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz